Aktuálně se mi na mojí R1 oběvil problém se startováním, začalo to špatným protáčením motoru za TEPLA 80°C a výše, (za studena se motor protočil jak má) vypadalo to jako slabá baterie což mi ale nesedělo když za studena to startovalo normálně, nicméně jsem vždy něják nastartoval, až do teď. Po poslední vyjížďce jsem se ještě stavil na benzín ale už jsem nenastartoval tak jsme zkusili natočit pomocí startovacích kabelů ale taky nic, motor se neprotočil až pak jsme to na dvojku roztlačili a chytlo to ale teď už nenastartuje ani za studena. Nemáte někdo podobnou zkušenost nebo dobrou radu?
Ale dle toho zahřívání svorek a kabelů to vypadá ka zkrat ve starteru. Ještě je možné vzít baterku z auta a startovací kabely napojit přímo na plášť motoru a svorku starteru. Poběží-li starter stále ztěžka, je jasně vadný.
Předpokládám tedy, že motor sám o sobě běží dobře a nejeví známky mechanického zadírání.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1174, 1175] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35247 | Dnes v 07:55 Kitty |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 591 | Dnes v 00:25 BlackSabbath |
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 | Richard65 | 3 | 13.4.2024 v 20:57 Richard65 |
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 | tomassek.32 | 45 | 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ |
Hlava motoru R1 Yamaha YZF-R1 | Valdy25 | 22 | 1.3.2024 v 14:44 assassin |