globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: pístní kroužky
Dobrý den :) . Mám takový problém a to, že motorka neustále jezdila a jezdila a najednou už nechytla a totálně ztratila kompresy a tipuji to na pístní kroužky. Jenže někdo mi říká, že mám koupit nějaký větší i když nebudu dělat výbrus, někdo říká že mám koupit originální. A tak se ptám... když nedělám výbrus válce, mám koupit stejné kroužky jako tam byli nebo nějaký jinačí? Děkuji, během týdne se k ní možná dostanu a rád bych je vyměnil :) . A blbé keci o mé neznalosti si nechte pro sebe :D . Díky!! :D
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek pístní kroužky

Skvělá odpověď, děkuji! 5.8.2013 v 13:49 | Nahoru | #1
Pokud je valec vybehany, tzn ze ve valci kde se pohybuji pistni krouzky je prumer o neco vetsi nez byl po sezazeni motoru. Samozrejme ze by bylo dobre tam napasovat krouzky co by byly presne do toho vybehaneho, ale ty je nedostanes skrz nevybehanou cast, protoze tam je prumer mensi.

Naposledy editováno 05.08.2013 13:51:14

(reakce na) pístní kroužky

5.8.2013 v 13:55 | Nahoru | #2
Zx-10RCarlos> takže koupím ty co mi daj v mototechně když řeknu že chci na starou 355ku :D . Děkuji. Doufám, že to bude stačit a že nebude potřeba udělat i výbrus, ale pořád jezdila a najednou nic, takže si myslím, že jsou nějak uvolněné nebo prasklé nebo nwm :) . Děkuji :)

2 reakcí na tento příspěvek pístní kroužky

5.8.2013 v 13:55 | Nahoru | #3
Vždycky je nejlepší udělat výbrus. výbrus plus kroužky ideální volba... navíc pokud ti vyletěli kroužky ven tak asi dost poničily válec...
Nejdřív ale skus všechno ostatní, podle toho jak o tom problému píšeš je klidně možný že ti jen spadla fajka spekulace co když, když ani nevím co se stalo jsou opravdu k ničemu.

Naposledy editováno 05.08.2013 13:59:58

(reakce na) pístní kroužky

5.8.2013 v 13:58 | Nahoru | #4
Koštěbuch> brigáda není, práce není, já budu rád když budu mít na ty kroužky a kapku benzínu :D . každopádně díky ;)

1 reakcí na tento příspěvek pístní kroužky

5.8.2013 v 14:04 | Nahoru | #5
Jestli najednou nechytla a ztratila kompresi, tak mě napadá jestli si to náhodou trochu nepřidřel. Sundej válec a mrkni se co se tam vlastně stalo. Osobně taky nedoporučuju do vyběhanýho válce cpát nový kroužky...Válec je šišatej, kroužky jsou kulatý...je dost možný že by si tim ničemu nepomohl...výbrus s pístem, kroužkama a čepem by měl vyjít tak na 600-700kč, což si myslim že neni taková raketa, vzhledem k tomu že by tě to v nejbližší době čekalo tak jako tak.

(reakce na) pístní kroužky

5.8.2013 v 14:05 | Nahoru | #6
Koštěbuch> Já jsem nejdřív prošel karbec celej, elektriku a svíčka hází, ale do motoru prostě nejde palivo takže komprese. A tak jsem jí dal opraváři s tím že by to vyměnil a rovnou sešteloval předstih atd aby to startovalo jak má. Jenže motorka už tam je téměř 6 tejdnů, ještě se na ní nepodíval a mě už došla trpělivost, takže si jí během týdne vyzvednu a podívám se na ní :) . Jen jsem chtěl vědět dopředu jaké ty kroužky koupit abych potom věděl ;) . A modlím se aby v tom nebylo nic jiného, protože šlapala parádně a pak najedou nic. Ale děkuji za cenné rady ;) .

(reakce na) pístní kroužky

5.8.2013 v 14:07 | Nahoru | #7
kolecko10> Já jsem někde našel že výbrus stojí snad 3 000 a pístní sada asi 5 kil :D . To jsi mě trošku zmátl těma cenama :D .

2 reakcí na tento příspěvek pístní kroužky

5.8.2013 v 14:12 | Nahoru | #8
Tak to je blbost, výbrus samotný, tim myslim práci (vyvrtání + honování) stojí cca 200kč. K tomu ta pístní sada, celkem platim za výbrus cca těch 700kč.

(reakce na) pístní kroužky

5.8.2013 v 14:14 | Nahoru | #9
kolecko10> Tak to jsi z levného kraje, já to tu fakt viděl na internetu za nehorázný peníze . Tak to já si jdu ještě najít kde dělaj výbrus a hodím to tam, to je fakt levný a aspon budu už mít záruku že to pojede

1 reakcí na tento příspěvek pístní kroužky

5.8.2013 v 14:16 | Nahoru | #10
Já jsem z normálního kraje 3000 za výbrus je fakt zcela nesmyslná částka, nebyla to spíš cena za nicasil? To co jsem psal já tak jsou standartní ceny

1 reakcí na tento příspěvek pístní kroužky

5.8.2013 v 14:16 | Nahoru | #11
výbrus za 3000 končím v práci zvedám kotvy a jdu dělat výbrusy nešlo palivo soudíš podle suche svíčky ??? nebo jen teze. jinak zajebaný trysky... bordel v nádrži, přisávání vzduchu. Ty kroužky bych ja pravě hledal jako poslední variantu. Když už proletí kroužek výfukem tak to je sakra průser.

btw: výbrus ti udělá kdejakej šikovněj brusič (ale toho dnes sehnat)

Naposledy editováno 05.08.2013 14:18:30

(reakce na) pístní kroužky

5.8.2013 v 14:17 | Nahoru | #12
kolecko10> promin, jsem tupej, co to je nicasil? :D

(reakce na) pístní kroužky

5.8.2013 v 14:22 | Nahoru | #13
Koštěbuch> za čistotu karbece ručím a ten vypadá jak novej :) . Nádrž je vypucovaná z léta a benzín teče do karbece a z karbece zase rovnou ven... Ono i ten motor jde nějak až moc lehce prošlápnout a i když to roztlačuju na jedničku, tak mi to nejde do smyku - startpáku dám dolu i rukou, to by se nemělo stát :) . Výfuky jsou také od zimy čištěný.Karbec mám navíc přetěsněnej, takže by tam nějakej falešnej vzduch jít neměl, ale prostě, já to pustím z kopce na jedničku, jedu tak 15 za hodinu a motka ani neslíbí, necukne, nic a dole vyšroubuju svíčku a ta je nádherně suchá... Jo ještě jsem něco zapomněl. Když to zkouším déle, tak svíčka je stále suchá ale benzín už se valí laufama . To mi taky nepřijde správné . Nevím, nikdo mi nikdy nic nevyvětloval, sem samouk a opravdu už jsem nic jiného co by bylo špatně nenašel

1 reakcí na tento příspěvek pístní kroužky

5.8.2013 v 14:28 | Nahoru | #14
Nicasil = pokovení válce... to se používá na novější válce bez vložky kterou v tom máš ty.

jo jinak tak to už je fakt masakr jak to popisuješ je možní že si tam měl omylem i blbou svíčku a propálila válec jelikož ty kroužky jsou tam dva a musly by jak tak čtu vyletět naraz oba to mi příjde divný. Jediná rada dovez to dom sundej válec prozkoumej to o co jde a budeš vědět. výbrus a kroužky budeš pak dělat tak jako tak.

(reakce na) pístní kroužky

5.8.2013 v 14:35 | Nahoru | #15
Koštěbuch> Masakr jako že jsem udělal něco špatně? . Svíčka je tam nějaká speciálně určená na 125 a 2T a byla docela drahá . A já slyšel že tam jsou kroužky tři, ale to neva... Jo a ještě něco, chytala a i šla do otáček takhle... Nahoře na kopci jsem si izolačkou přilepil takový ten čudl na tej přeplavovací komoře nebo jak, jak se to vždycky má přeplavit když je motor studenej. Pustil jsem to a motka chytla skoro hned, sice se hodně dusila ale šla tak do poloviny rozsahu otáček, ale po vymáčknutí spojky to zase zdechlo... Já nevím, dřív chytala tak na potřetí, 80 tam měla po chvilce, krutopřísnej kopec vyjela klidně i na čtyřku a pak najednou nic... Dneska se pokusím někd sehnat toho opraváře a bud ho pod výhružkama dokopat k tomu aby se na ní podíval a nebo to zkusím sám . Díkes

1 reakcí na tento příspěvek pístní kroužky

5.8.2013 v 14:43 | Nahoru | #16
jaká izolepa, jakej čudlík,jaká přeplavovací komora, co je to za kec nějak to nedávám.... jesi si musel držet cepovák aby ti to jelo tak je asi něco špatně. Ten motor krasně seřízenej musí chytnout na kopanec. bez izolep a čudlíků

kroužky sou asi tři máš pravdu to, ale jen podpořuje moji teorii.

1 reakcí na tento příspěvek pístní kroužky

5.8.2013 v 14:44 | Nahoru | #17
zdar jestli budeš dělat ten výbrus tak doporučuju www.motoservis-jakuba.cz/servis/ mě dělal výbrus na fichtla za 500kč komplet píst s kroužkama... tak bych řekl ,že cena na tvou jawku bude dost podobná a je to kvalitně udělaný

(reakce na) pístní kroužky

5.8.2013 v 14:46 | Nahoru | #18
Koštěbuch> No ten čudlik myslím asi cepovat páč se říká že se to nacepuje .Jako ono už to dřív chytalo tak na potřetí, motor má najeto 14 500 a ještě neměl výbrus tak dop*dele musím někoho sehnat aby ten výbrus udělal a já byl happy ale zase aby to bylo levný, protože na ní jezdím jenom okolo komína páč nemám řidičák, ona je odhlášená atd atd atd .

(reakce na) pístní kroužky

5.8.2013 v 14:47 | Nahoru | #19
Telďas> Díky, ale je to ode mne maličko dál . Potřeboval bych něco v okrese České Budějovice ale to snad někoho najdu

1 reakcí na tento příspěvek pístní kroužky

5.8.2013 v 14:57 | Nahoru | #20
ja bych tu nehonil výbrus, nejdřív to dovez dom a pořádně to projdi. tyhle starý stroje maj svý vrtochy. Pak sundej hlavu dej píst až dolů jestly není podřenej válec. Jesi je, kroužky letěli ven a budeš teprv dělat výbrus. To může být víc věcí a takhle prostě špekulovat když si to vevnítř neviděl je k ničemu.

2 reakcí na tento příspěvek pístní kroužky

5.8.2013 v 14:59 | Nahoru | #21
Je to doufam svíčka s krátkym závitem Jinak do těhle mašin je v podstatě nejlepší svíčka Brisk N15C, stojí pár korun a jezdí to na to uplně bezproblému.

(reakce na) pístní kroužky

5.8.2013 v 15:01 | Nahoru | #22
Koštěbuch> Jojo, máš recht a myslíš že 14 500 km bez výbrusu je hodně?

(reakce na) pístní kroužky

5.8.2013 v 15:01 | Nahoru | #23
kolecko10> a ja si zase typoval předsunuté jiskřiště ale prý je super dobrá k tomu :)

(reakce na) pístní kroužky

5.8.2013 v 15:02 | Nahoru | #24
kolecko10> Poté jsem zkoušel svíček snad 5 a ani s jednou to neslibovalo, elektrika je cajk, svíčka hází blesky at už to je jakákoliv, tím to není :) . Dneska se na ní podívám, nafotím a pak to sem dám, taky mě zajímá, jestli to udělalo v motoru nějakou paseku

1 reakcí na tento příspěvek pístní kroužky

5.8.2013 v 15:02 | Nahoru | #25
ty motorky jezdí, když se k nim člověk choval slušně bez výbrusu až do teď

(reakce na) pístní kroužky

5.8.2013 v 15:03 | Nahoru | #26
Koštěbuch> tak tahle ještě výbrus neměla a jezdila bezproblémově až do půlky června s 35letou přestávkou

1 reakcí na tento příspěvek pístní kroužky

5.8.2013 v 15:04 | Nahoru | #27
další věc jak zjistit kompresi, sundám svíčku a do závitu strčím prst (rozumně) a bouchnu po nakopávačce a víš hned jesi opravdu ztratila kompresi.

(reakce na) pístní kroužky

5.8.2013 v 15:09 | Nahoru | #28
Koštěbuch> Zkusím potom ale trošku se o prstík bojím :D . Jojo, zkusím :) . Ale mile jste mě překvapily s tím výbrusem, to já nečekal že to je tak levné. Ale doufám, že to nebude nic tak závažného, mám strašnej absták

1 reakcí na tento příspěvek pístní kroužky

5.8.2013 v 15:56 | Nahoru | #29
14500 na jeden výbrus je nic Moje číza fungovala i po trojnásobném počtu km naprosto bez problémů. Nicméně motorku si vem domu, zkoukni proč to nemá kompresi a pak se uvidí co s tim dál.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pístní kroužky

5.8.2013 v 16:01 | Nahoru | #30
kolecko10> Jasné, už se těším a jžš absták jak sviňa, takový vedra a já bez motky
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Uchycení sedla na Jawa ČZ typ 355 v... Jawa 175/356, Jawa 125/355 JAW4Ř 8 4.4.2024 v 08:49 Dolin
Konec velkých techničáku [1, 2] Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... Jirk_K 57 23.2.2024 v 22:37 CBRlitrRR
Jawa ČZ kope zpět Jawa 175/356, Jawa 125/355 JAW4Ř 0 31.1.2024 v 20:58 JAW4Ř
Seřízení Vape Jawa Jawa 175/356, Jawa 125/355 Jawa ČZ Jawa ČZ Jirk_K 7 19.1.2024 v 19:49 Jirk_K
Sada šroubů motoru Jawa ČZ Jawa 175/356, Jawa 125/355 JAW4Ř 5 19.12.2023 v 22:34 hagrid.hagrid


TOPlist