bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+
1.8.2013 v 11:41
Shellka mně namlsala na ty malá LEGO autíčka a tak jsem natočil jejich 95ku Nitro+ do mé stařičké Mazdy 323 sedan 1.5 r.v.1996. Div se světe, citelně se jí zlepšila chuť po otáčkách. Prostě nebyla tak líná...
...a tak jsem dneska zastavil na to Nitro+ i se svým ještě starším Zephyrem 550 r.v.1993 - 4 válce = 4 karburátory.
No, Vážení, povím vám, to jsem tedy nečekal!!!!
Měl jsem pocit, jakoby bych přepnul palivovou mapu z "Rain" na "Sport"!!!!
To snad je úplně jiný motor co tam teď maká! Jde do otáček jako blázen a ztratili se i vibrace kolem 4 tisíc. Celkově je ten motor klidnější (snad i tišší) a mnohem živější. Nádherně plynulý zátah od 3 tisíc ot.
Jsem z toho nadšený!
Když-tak to zkuste a napište sem. Rád bych si potvrdil, že to není jen můj pocit, že i starý, vzduchem chlazený, karburátorový motor, může takhle omládnout s trochou kvalitního paliva.

Doplňek č.1:
Díky všem za názory. Rozhodne a za tím si stojím, jsou z Nitrem reakce motoru výrazně lepší. Není to žádný placebo efekt. Podíval jsem se před chvílí na stránky Shellu a toto palivo by mělo lépe čistit a hlavně mazat motor. A to mazání já právě považuji za to, co způsobuje ten pozitivní efekt. Méňe vibrací, menší hlučnost a chuť do otáček. Oni ty staré vzducháče, než se pořádně zahřejou, jsou trochu línější, ale teď to jede hned.
Takže takhle bych to viděl.
Je možné, že u moderných, vodou chlazených motorů ten efekt není tak dramatický a citelný...

Doplněk č.2:
Tak, Vážení, ještě jednou díky za výživnou diskuzi a snad na závěr bude stačit, když sem pověsím odkaz na mou galerii, kde je fotka ze zmiňované stránky z ČMN, ve kterém test paliv proběhl.
Zdá se že všichni který mluví o "placeboefektu" se mýlí, jelikož nějaký ten vliv toto palivo na motor rozhodně má. Přečtěte si a snad se shodneme a to bez urážky, že jsme zas o něco moudřejší.
Mne to jen utvrzuje v tom, že mému motoru, který je konstrukčně shodný s motorem od Yamahy XJR1300, toto palivo rozhodně prospívá a tedy jeho vliv není jen můj "placebo" pocit, ale skutečně ho cítím.

Ještě jednou díky všem a z mého hlediska "Nitru zdar"!!!!
Všem přeji krásný zbytek sezóny!
Zatím ahoj.
Marián.

http://www.motorkari...ail&gallery=3697

Uzavřeno 08.08.2013 v 12:53 uživatelem Marian16

Otevřeno 08.08.2013 v 12:54 uživatelem Marian16


Naposledy editováno 05.08.2013 14:46:37

(reakce na) Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

1.8.2013 v 13:25 | Nahoru | #31
Fidži_CZ> ...to už musí vysvětlit pánové od Shellu. já jen vím, že klasický olej, není jediný způsob, jak se dá mazat. To už je ale věc složitější chémie a na to odborník nejsem.

Naposledy editováno 01.08.2013 13:32:49

1 reakcí na tento příspěvek Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

1.8.2013 v 13:35 | Nahoru | #32
Oktanove cislo benalu se zvysuje pridanim po ,,sedlacku,, lihu. Tudiz jestli chces tankovat nitro apd. tak si dolej trosku ethanolu za 25 kacek a mas to to same, vyrazne levnejsi.

Tim je dana i cistivost palivove soustavy.

(reakce na) Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

1.8.2013 v 13:38 | Nahoru | #33
Creck> Tady ale nejde o zvýšení oktanového čísla... Jde pořád jen o 95ku.

Naposledy editováno 01.08.2013 13:45:44

1 reakcí na tento příspěvek Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

Skvělá odpověď, děkuji! 1.8.2013 v 13:44 | Nahoru | #34
pro informaci z olejářského fóra (občas tam tomu někdo rozumí )

http://www.oleje.cz/...2d28e65c8206fc4f26cd

Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

Skvělá odpověď, děkuji! 1.8.2013 v 13:47 | Nahoru | #35
zažil jsem to jednou u shellu na D1, ale nikdy předtím ani potom když jsem to palivo bral. Takže to spíš bylo nekvalitou předchozího benzínu.

Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

1.8.2013 v 13:47 | Nahoru | #36
To já tankoval před 2 lety jak bylo kolem -30 stupnů na OMW tu dražší arktic diesel nebo jak se to jmenovalo a když jsem pak viděl co to dělalo v kanystru tak bych blil At si strčí všechny tyhle super benzíny a nafty do prdele.Úplně by stačilo kdyby to neředili kde jakou sračkou To by se pak jezdilo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

1.8.2013 v 14:01 | Nahoru | #37

Hans190 píše: pro informaci z olejářského fóra (občas tam tomu někdo rozumí )

http://www.oleje.cz/...f26cd [/quote]Prošel jsem si asi 5 stran a probírají tam naftu. Ty tankuješ do motorky naftu nebo jaký byl účel toho odkazu?

1 reakcí na tento příspěvek Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

1.8.2013 v 14:27 | Nahoru | #38
V anglickým pořadu Fifth Gear testovali pár vzorků prémiových benzinů a rozdíly tam jsou.
Měření výkonu na VW golf 5 2.0 GTI ukázalo rozdíl až 5 šemíků oproti obyč benzínu.
viz
nicméně to neznamená že u našich pump tankujeme stejnej benzín jako jinde.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

1.8.2013 v 14:34 | Nahoru | #39
Fidži_CZ> no jasně, do motorky jedině naftu

jsem se ukliknul, tady je sekce o palivech, o benzínu je tam několik topiců, ale hledat se mi nechce:

http://www.oleje.cz/forum/paliva-f4.html

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

1.8.2013 v 14:45 | Nahoru | #40
Hanz.D.> s těma sračkama co máme v benzínu se nicemu nedivím. ono stačí tankovat v rakousku obyč 95 a hned to jde jinak :) v cr bych premiovym palivum neveříl moc, jedině, že jsou ochuzeny o biosračky a podobný nesmysli, jenom nevím jestli ta cena tomu odpovídá abych tankoval o 4-5,-/1l víc

(reakce na) Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

1.8.2013 v 14:46 | Nahoru | #41
Hans190> jj, je tam téma o Shell V-Power Nitro +, ale je to tam samý teoretik skeptik, takže žádná praktická zkušenost.
Mne jde hlavně o vaše praktické zkušenosti a zdá se, že naštěstí, nejsem jediný s pozitivní zkušeností.
Takže na tom fakt něco bude!!!

Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

1.8.2013 v 14:50 | Nahoru | #42
Prodávám Kárlštejn. Nechceš ho koupit?

(reakce na) Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

1.8.2013 v 15:01 | Nahoru | #43

Marian16 píše: stráťa> Podíval jsem se před chvílí na stránky Shellu a toto palivo by mělo lépe čistit a hlavně mazat motor...



Takže když na stránkách Shellu tohle píšou, tak to musí být pravda? Nenechme se vysmát a oblbovat marketingovými pohádkami. Jaké "mazání"? Dnes snad všechny motory mají tvrdokovová sedla, takže ventily "mazání" nepotřebují a pro staré motory stačí přidat do benzinu Pb aditiv. Vyloženě "mazací" schopnosti benzinu se mohou uplatnit max. u vstřiků, jinak je motor mazán olejovou náplní.

Jiná situace je u nafty, kdy nekvalitní blivajz, plný řepkosračky, dokáže moderní čerpadla zadřít.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

1.8.2013 v 15:02 | Nahoru | #44
jetam> Koupíš si 4-5koní za 4-5korun na litr. A to se vyplatí

(reakce na) Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

1.8.2013 v 15:10 | Nahoru | #45
Hanz.D.> hmm 80-100,- na nádrži a výkon kterej skoro nepoznám to se vyplatí

Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

1.8.2013 v 15:12 | Nahoru | #46
Na Hornetovi jsem oproti N95 zkusil Vervu a jediná změna byla, že to pobublávalo z výfuku, asi jako když si děláte doma popcorn.

Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

1.8.2013 v 15:17 | Nahoru | #47
tady na spoustě diskutujících je vidět jak funguje reklama

(reakce na) Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

Skvělá odpověď, děkuji! 1.8.2013 v 15:19 | Nahoru | #48
Vejfuk>

Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

1.8.2013 v 15:19 | Nahoru | #49
To co se tady u nás v banánový republice prodává není ani benzín ani nafta, to už jsou 4x zmixovany kapaliny plny aditiv, u toho benzínu je to ještě docela fuk, to si mašiny přelouskaj, ale když jsem v zimě viděl u dieselu tu šedohnědou kaši, ktera litala z hadic, měl sem pocit že tankuju přesnídávku pro děti a ne palivo

(reakce na) Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

1.8.2013 v 15:49 | Nahoru | #50
Hanz.D.> 2,5 na litr benzínu, k celkovému prospěchu (průběh víkonu a chování) motoru se určitě oplatí.

Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

Skvělá odpověď, děkuji! 1.8.2013 v 16:07 | Nahoru | #51
ja pred rokem tankoval Sheel V-power Racing 95 do sve 4t 125 ccm a rozdil neskutecny. Ihned po startu jsem jel do kopce a tam kde normalne jezdim na 4 stupen 50 jsem po natankovani jel na 5 stupen 60. K tomu se snizil hluk motoru, vibrace a vyrazne se zlepsilo vytaceni motoru
na spotrebe jsem to ale nepoznal a tak jsem skoncil u normal 95

1 reakcí na tento příspěvek Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

1.8.2013 v 16:17 | Nahoru | #52
at sem kdykoli nalil kamkoli cokoli, jelo to porad stejne :D jak motorka tak auto ...

(reakce na) Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

1.8.2013 v 16:36 | Nahoru | #53

Spajwer píše: at sem kdykoli nalil kamkoli cokoli, jelo to porad stejne :D jak motorka tak auto ...

Tak to si stastnej člověk

Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

1.8.2013 v 16:41 | Nahoru | #54
Je fakt že když je nafta hodně špatná tak to na autě poznám ani ne tak podle výkonu ale mám Sprintera 2,2CDI 2007 a má filtr pevných částic a jakmile je výfuk hodně zanešenej tak začne čistit.Auto začne hučet a nemá tak rychlou odezvu na plyn.Normálně čistí tak po zhruba 1000-1200km ale natankuju špatnou naftu a dělá to třeba po 100km.Mám s tím najeto skoro půl míče tak už to mám vypozorovaný

Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

1.8.2013 v 17:06 | Nahoru | #55
Ahoj, jednou jsem dostal nějaký poukázky od Shellu na slevu premiérových paliv. Bylo to na 2 tankovani a cena vychazela stejne, jako obyc natural 95. Jezdil jsem kazdy den stejnou trasu po dalnici stalou rychlosti 110 km/h a spotreba pri stejnym stylu jizdy sla z 6,8 na 7,2 litru. Motor 1,2 HTP 44 kW

Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

1.8.2013 v 17:48 | Nahoru | #56
Já akorát na zimu beru do motky 100oktan od OMV.. takže jí vždycky nechám párkrát prolejt nádrž a jediný rozdíl je, že mam vyždycky vyšší spotřebu, než na 95ku :D..

1 reakcí na tento příspěvek Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

1.8.2013 v 18:07 | Nahoru | #57
Když jsem jezdíval na Simsonu a natankoval jsem tam ten "kvalitní" benzín od Shellu tak to fakt poznat bylo. Jelo to o dost líp. Na větších motorkách jsem nějaký rozdíl nepoznal.

Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

1.8.2013 v 19:04 | Nahoru | #58
ja tankoval driv u nejake samodomo ostrovacice u dalnice benzinky a dojezd na nadrz 350 km a kdyz tankuju u selky tak 400 a vice a kdyz dam nejakej lepsejsi jeste tak k 450 km...jinak provoz na ty benzince byl neskutecnej ale proste to s tim jelo hur a mene najelo na nadrz

2 reakcí na tento příspěvek Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

1.8.2013 v 19:08 | Nahoru | #59
Vy, co nevěříte, tak věřte,že to funguje! Já natankoval do auta Nitro Diesel za 40 Kč/l a po 50 km mi to vyčistilo motor tak pěkně, že to nepřežil vstřikovač... (passat 103 kw).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem vyzkoušel Shell V-Power Nitro+

1.8.2013 v 19:18 | Nahoru | #60
fillp1> no jestli to byl ten slavnej dvoulitr of vágnu v PDčku tak se ti ani nedivim, tam se stačí blbě podívat do nádrže a vstřiky hlásaj adios

respektive všechny vagnovsky diesly jsou schopný spolehlivě jezdit všude ve světě jen ne u nás, čím to asi bude

Naposledy editováno 01.08.2013 19:22:31
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist