bmw_r1300gs_cartec





Téma: plechofka
 
31.7.2013 v 20:58
Zdravim....
jednoduchý dotaz: čeká mě koupě auta, mám šanci koupit Grand Scenika 1,9dci 88 kW r.v.2004 za dobrý kačky, vím že je tady dost odborníků na auta, zajímaly by mě Vaše zkušenosti, slyšel jsem nářky na elektroniku, turbo, vstřiky...ještě nejsem definitivně rozhodnut...., no i skladník ve šroubárnách si může přečíst Vergilia v originále:) :)..... Poradíte???

plechofka

1.8.2013 v 08:44 | Nahoru | #1
tak prvně bych Renault nekupovat, je v něm kopec eletriky, co blbne, proto Renaulty jsou tak levné, neboť po 5 letech se začínají srát

1 reakcí na tento příspěvek plechofka

1.8.2013 v 09:01 | Nahoru | #2
Vstriky jsou na commonrailovym motoru problem vzdy, diky spatne ceske nafte vydrzi tak 220 - 250tkm, pak musis bud repasovat nebo koupit nove. TO je potom docela raketa. Turbo odchazi vinou spoatneho chovani ridice, jinak je projektovane na celou zivotnost motoru.
Dalsi problem je dvouhmotovy setrvak kterej najdes u vsech modernejsich naftaku. vymena i se spojkou je kolem 20 - 25 podle typu.
Renaultacka 1.9ka je jeden z tech lepsich kterej v tom aute muzes mit, tim ale nechci rict, ze se tam nic nevysere, ale taky nechci rict ze vydrzi veky. Elektronika je problem, nekolikrat tydne potkavam rencky kolem tohoto r.v. kdy jim misto blinkru blika zpatecka nebo mlhovka, pri brzdeni zhasne celej zadek krome 3. brzdoveho svetla a podobne.
Kolik to ma najeto a co jsou dobry kacky?

4 reakcí na tento příspěvek plechofka

1.8.2013 v 09:08 | Nahoru | #3
3xF
žádnej Fiat
žádnej Ford
žádnej Francouz

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) plechofka

1.8.2013 v 09:15 | Nahoru | #4

KubaLC8 píše: Vstriky jsou na commonrailovym motoru problem vzdy, diky spatne ceske nafte vydrzi tak 220 - 250tkm, pak musis bud repasovat nebo koupit nove. TO je potom docela raketa. Turbo odchazi vinou spoatneho chovani ridice, jinak je projektovane na celou zivotnost motoru.
Dalsi problem je dvouhmotovy setrvak kterej najdes u vsech modernejsich naftaku. vymena i se spojkou je kolem 20 - 25 podle typu.
Renaultacka 1.9ka je jeden z tech lepsich kterej v tom aute muzes mit, tim ale nechci rict, ze se tam nic nevysere, ale taky nechci rict ze vydrzi veky. Elektronika je problem, nekolikrat tydne potkavam rencky kolem tohoto r.v. kdy jim misto blinkru blika zpatecka nebo mlhovka, pri brzdeni zhasne celej zadek krome 3. brzdoveho svetla a podobne.
Kolik to ma najeto a co jsou dobry kacky?



210000km a do neděle cena 60k....
ale asi na to hodim bobek....
díky všem za rady...

(reakce na) plechofka

1.8.2013 v 09:31 | Nahoru | #5

meti píše: 3xF
žádnej Fiat
žádnej Ford
žádnej Francouz



Folcvagn jsi zapomnel
Korejec je mrdka
Japonec nakonec
Opel Sopel

a co si pak mas vybrat?

1 reakcí na tento příspěvek plechofka

1.8.2013 v 09:34 | Nahoru | #6
Neměl jsem sice Grand Scénica ale jen Renault Megane Scénic. Měl jsem dva a ani s jedním jsem problémy nemíval, pokud to auto dostávalo servis tak jezdilo bez problémů a investic. Pokud někdo na servis sere tak pak bude platit drahé opravy na každým autě.
Scénic co jsem měl jako poslední byl rok 2003 a jezdí dodnes u mého zaměstnance, najeto má k dnešku cca 220tis. a žádné problémy s elektronikou nebo něčím jiným nemá. Podotýkám že je to ona nafta 1.9DCI, je to prostorné a pohodlné auto. Šel bych do něj klidně znovu.
Je pravda co je napsáno výše o vstřicích, bohužel jsou opravdu Comonraily náchylné na kvalitní naftu ale to není problém jen Scénica ale všech comonrailů, výdrž turba je jen na tobě jak s ním budeš jezdit a jak budeš k němu šetrný a taky třeba jestli budeš po jízdě na kudlu to turbo dochlazovat volnější jízdou nebo hned vypneš motor. Jak jsem psal, já s ním problém neměl.
Třeba kamarád má Audi A6 rok 2007 a turbo mu odešlo ve 150tis.km, druhý kamarád má pašíka 2006 rok a tomu ve 120tis. odešel vstřikovač za 14tis kaček.

(reakce na) plechofka

1.8.2013 v 09:34 | Nahoru | #7

dastr píše: 210000km a do neděle cena 60k....
ale asi na to hodim bobek....
díky všem za rady...



ta cena je o cca 10-15t min nez za kolik se prodavaji, to mi neprijde nejak extra vyhodne na potencionalni problemy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) plechofka

1.8.2013 v 14:12 | Nahoru | #8
meti> Nesr se my do Fiata jeden my stojí na dvoře

(reakce na) plechofka

1.8.2013 v 16:30 | Nahoru | #9

meti píše: 3xF
žádnej Fiat
žádnej Ford
žádnej Francouz



Inteligentní názor a co nám tedy poradíš???

plechofka

1.8.2013 v 16:52 | Nahoru | #10
Já Renaulty taky zrovna moc nemám rád ale jak píše Luky,je to spíš o kusu.Chytneš páteční VW nebo Audi a je to na hovno taky Taky mám kamaráda co měl čtyři roky Mégana v dieselu a lil jenom naftu

plechofka

1.8.2013 v 16:59 | Nahoru | #11
V Audi vymsleli nahon quattro a tak si ho dali do znaky. V Renaultu nevymysleli nic a taky si to dali do znaku.

Renault - gaysky auto bez vkusu..., jo a nejlepe ho kupujte v blede modre

1 reakcí na tento příspěvek plechofka

2.8.2013 v 10:51 | Nahoru | #12
Audi vymyslelo prvni fakt teply auto, teplejsi jak renaulty....hadej ktery

plechofka

2.8.2013 v 10:57 | Nahoru | #13
A mezi nama, treba u Medaka E320 rok 2006 jsem menil turbo ve 230tis.km a ve 240tis. odesly predni mechy.....jen to co staly ty mechy tak by jsi mel jetyho Scenica.

(reakce na) plechofka

2.8.2013 v 11:00 | Nahoru | #14

Luky. píše: Neměl jsem sice Grand Scénica ale jen Renault Megane Scénic. Měl jsem dva a ani s jedním jsem problémy nemíval, pokud to auto dostávalo servis tak jezdilo bez problémů a investic. Pokud někdo na servis sere tak pak bude platit drahé opravy na každým autě.
Scénic co jsem měl jako poslední byl rok 2003 a jezdí dodnes u mého zaměstnance, najeto má k dnešku cca 220tis. a žádné problémy s elektronikou nebo něčím jiným nemá. Podotýkám že je to ona nafta 1.9DCI, je to prostorné a pohodlné auto. Šel bych do něj klidně znovu.
Je pravda co je napsáno výše o vstřicích, bohužel jsou opravdu Comonraily náchylné na kvalitní naftu ale to není problém jen Scénica ale všech comonrailů, výdrž turba je jen na tobě jak s ním budeš jezdit a jak budeš k němu šetrný a taky třeba jestli budeš po jízdě na kudlu to turbo dochlazovat volnější jízdou nebo hned vypneš motor. Jak jsem psal, já s ním problém neměl.
Třeba kamarád má Audi A6 rok 2007 a turbo mu odešlo ve 150tis.km, druhý kamarád má pašíka 2006 rok a tomu ve 120tis. odešel vstřikovač za 14tis kaček.


Bráchovi třeba všechny vstřiky vyměnili zadarmo, byla na to svolávačka. Passata má 2008, najel s ním 260 a nic se nevysralo. Běžný servis + rozvody...

Táta měl A6 2008, najel 280 a 2 týdny zpět jí prodal. Za celou dobu jen pravidelný servis, vlastně měnil kotouče... Předtím měl lagunu a to byly rakety za servis.

(reakce na) plechofka

2.8.2013 v 11:10 | Nahoru | #15

Luky. píše: Audi vymyslelo prvni fakt teply auto, teplejsi jak renaulty....hadej ktery


Mně se TT líbí

plechofka

2.8.2013 v 11:14 | Nahoru | #16
Ja mam od nova Captivu a manzelka Aveo. Auta dostavaji pravidelny servis a Captiva ma za 4 roky najeto 140tis.a nikdy nebyl problem, dostava ale pravidelny servis, oleje menim trosku driv nez musim. Treba ten medak byl luxusni vozitko ve vybave Avantgarde + par veci navic ale porad se neco sralo, kdyz to nebylo turbo tak to byly mechy, nebo komand atd.

(reakce na) plechofka

3.8.2013 v 21:39 | Nahoru | #17

meti píše: 3xF
žádnej Fiat
žádnej Ford
žádnej Francouz



No to je zase hodnotnej názor , téměř celej rodinnej autopark máme od fiat group a hele světe div se, bezproblémový auta... když si člověk to auto trošku prohlídne a nekoupí šrot, co je už na první pohled jasný že je to Xkrát stočený, bouraný zanedbávaný po praseti, tak jsou v pohodě a naopak celkem výhodnej kup- za málo peněz hodně muziky... bohužel třeba alfy díky nízký ceně často končej v rukou prasat, co nemaj na údržbu a tak na to serou...

plechofka

4.8.2013 v 00:06 | Nahoru | #18
Eletronika se sere u vsech aut priblizne stejne
Dvouhmotovy setrvacnik se sere u vsech aut priblizne stejne
Vstriky se serou u vsech CR priblizne stejne
Tak si vyber

(reakce na) plechofka

4.8.2013 v 01:41 | Nahoru | #19

vladaobi píše: meti> Nesr se my do Fiata jeden my stojí na dvoře

A jsi kokot.....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist