Když napětí na baterce při této zkoušce nevyběhne (buzení připoj jen na okamžik, aby napětí nevyběhlo příliš), tak buď nepřevádějí uhlíky, nebo je přerušené vinutí kotvy, nebo jsou v háji (přerušené) diody v regleru.
E: Ohledně toho, že dřív motorka po startu jela bez baterky a teď nejede bez ní vůbec - je to logické, když alternátor nefunguje, kde by se pak vzalo napětí pro zapalování? Je docela možné, žes oddělal regler právě provozem bez baterky - elektronické součástky to nemají rády a díky napěťovým špičkám, které odpojená baterka neodfiltruje, většinu eln. regulátorů a usměrňovačů zničíš. Provoz bez baterky umožňovaly jen některé typy ČZ, keré ale měly na spínačce dvě oddělené polohy pro provoz s baterkou a bez baterky, byly osazeny dynamem a regulátor byl mechanický vibrační, bez jakýchkoli eln. prvků.
Naposledy editováno 31.07.2013 22:34:36
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Osvětlení Jawa 640 Jawa 350/640 | Marec222 | 6 | 19.4.2024 v 22:07 Drak1 |
Jawa 350/640 motor klepe [1, 2] Jawa 350/640 | frds1206 | 35 | 10.4.2024 v 22:27 Beranidlo |
Pravý válec hodně bohata směs [1, 2] Jawa 350/640 | frds1206 | 32 | 23.8.2023 v 15:22 frds1206 |
Jawa 350/640 cuká v nízkých otáčkác... Jawa 350/640 | frds1206 | 18 | 8.7.2023 v 01:00 frds1206 |
Rozoberám nepolený motor [1, 2] Jawa 350/640 | misooo4623 | 37 | 13.4.2023 v 22:52 Julip2 |