bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Výměna vaty v koncovce
31.7.2013 v 17:19
Ahoj, potřeboval bych poradit ohledně koncovky na Jawě 350/640 s dvoukomorovými výfuky. Chtěl bych v koncovkách vyměnit vatu. Je tam už totiž skoro 18 let a a de to fakt poznat. Motor nemá moc výkonu, musí mít volnoběh skoro na max. dotažení aby nezdechnul. přitom směs a všechno ostatní je v cajku a těsnění za kolem vydrží tak měsíc. Pak začne profukovat. Original koncovky ale nejdou rozebrat a tak bych potřeboval vědět jestli mužu říznout někam do první třetiny od konce tak abych se dostal k vatě a přitom se to cele uvnitř nerozpadlo. Předem díky za názory a rady.

Výměna vaty v koncovce

31.7.2013 v 19:16 | Nahoru | #1
Ty koncovky budou hlavně ucpaný a vzhledem k jejich konstrukci moc vyčistit nejdou. Mrkni se mi do profilu, tam jsou v deníku vyfocený rozřezaný.

Výměna vaty v koncovce

31.7.2013 v 19:49 | Nahoru | #2
To si rozřezal směrem od motoru?

Výměna vaty v koncovce

31.7.2013 v 20:34 | Nahoru | #3
Čau, hele já nechával kdysi dávno měnit vatu tuším u firmy TK Moto . Zkus jim napsat jestli to ještě dělají - jinak ty koncovky jsou nerozebiratelné, musí se řezat...

Výměna vaty v koncovce

31.7.2013 v 21:52 | Nahoru | #4
Klasické koncovky bez úpravy tkmoto mají vatu jenom v poslednch řekněme 8cm, vata je jenom kolem výletové trubičky, dle mého názoru to netlumí naprosto nic, naopak když se to zasere tak by to mohlo být malinko průchodnější..problém je v zanesení trubiček mezi sekcemi..a relativně neřešitelný krom totálního vykuchání a překopání.. je to prostě ucpané..

Malá dokumentace překopávky dvou párů koncovek.. http://hrnous.rajce...a_absorbcni_tlumeni/ i s tím jak můžou vypadat při M2T, koncovky z roku 2004 ježděné celou dobu na TSF 1:40 jsou zevnitř jako nové pouze mastné..ani náznak karbonu..

Naposledy editováno 31.07.2013 21:56:30

1 reakcí na tento příspěvek Výměna vaty v koncovce

31.7.2013 v 22:17 | Nahoru | #5
Do TK se mi to posílat nechce to by trvalo dlouho. Jestli je vata pouze v té poslední části tak bych to zkusil říznout odzadu a postupně to prokuchat a vyčistit. Vadilo by kdyby tam ta vata vubec nebyla?

Výměna vaty v koncovce

31.7.2013 v 22:30 | Nahoru | #6
Problémem je, že je to bodované všechno se vším, takže bez drstrukce se dostaneš jenom k té první části s vatou - odzadu, ale ta na výkon nemá v podstatě žádný vliv..je to ucpané vevnitř a bez toho aby si všechen vnitřek buďto vymlátil majzlem a tím největším kladivem jaké si dokážeš představit, nebo vypálil svářečkou..se nikam nedostaneš..ty sekce nejsou vzájemně průchozí, aby šly něčím protáhnout a ten marast z tama dostat..problémem je ten zkamenělý karbon, tekutá srágora bude smrdět čoudit ale tou to neudusíš.. v podstatě stačí sundat koncovky a posvítit dovnitř nebo natočit proti světlu stranou k první komoře a hned uvidíš v jakém stavu jsou..

(reakce na) Výměna vaty v koncovce

1.8.2013 v 11:05 | Nahoru | #7
expert217> Ne je to focený odzadu, ale abych ty přepážky dostal ven, tak jsem musel říznout i ty předky. Jak píše hrnous je to probodované celé do sebe a nějaký body dost držej. Když jsem to kuchal, tak jsem dvakrát prorazil obal je to celkem šlupka materiál. Doplnil jsem deník jak jsem to překuchal.
Pro představu jak ta koncovka vypadá vevnitř





akorát místo zátky je tam v originále dýnko s kolínkem

1 reakcí na tento příspěvek Výměna vaty v koncovce

1.8.2013 v 11:49 | Nahoru | #8
Pěkná simulace..

(reakce na) Výměna vaty v koncovce

1.8.2013 v 12:06 | Nahoru | #9
hrnous> Tož byly v zimě dlouhý večery, tak jsem zabíjel čas, ale až teď jsem se dokopal k tomu, abych to doplnil do deníku (v tom vedru se toho vážně nedá moc dělat). Toto mám připravený, kdyby jsem to vracel zpátky na komory. Jak ti drží ta vata? Mě to vyhořelo asi po 800 km, tak jsem to teď obalil jemnější síťkou a doufám, že to vydrží (ještě, že jsem tam dal odnímatelnou zátku).

Naposledy editováno 01.08.2013 12:28:52

Výměna vaty v koncovce

1.8.2013 v 12:09 | Nahoru | #10
Existujou tři páry takto upravených..vata drží bezproblému děrovaný plech je až na konec a vata je dost extrovní a drahá tak by mohla vydržet..take toho bych se nebál..dva páry co jsou na rajčeti budou na prodej, kopil sem z anglie asi poslední sadu dvoukomor na světě a tak je nepotřebuju, naopak by se hodily nové výfuky na travelku :)

1 reakcí na tento příspěvek Výměna vaty v koncovce

1.8.2013 v 12:28 | Nahoru | #11
Udělal jsem holt tu chybu, že jsem použil moc hrubý rastr, ty to máš mnohem jemnější. Teď už to snad bude v pohodě po obalení jemnější síťkou.

(reakce na) Výměna vaty v koncovce

1.8.2013 v 14:28 | Nahoru | #12
falco43r> V nejhorším to vyplive i tu síťku :)

Výměna vaty v koncovce

1.8.2013 v 21:57 | Nahoru | #13
No jak se na to tak koukám tak to asi nechám na zimu vidím to na týden práce, protože namám doma CO takže bych s tím musel lítat za kamošem. každopádně díky za rady
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Osvětlení Jawa 640 Jawa 350/640 Marec222 6 19.4.2024 v 22:07 Drak1
Jawa 350/640 motor klepe [1, 2] Jawa 350/640 frds1206 35 10.4.2024 v 22:27 Beranidlo
Pravý válec hodně bohata směs [1, 2] Jawa 350/640 frds1206 32 23.8.2023 v 15:22 frds1206
Jawa 350/640 cuká v nízkých otáčkác... Jawa 350/640 frds1206 18 8.7.2023 v 01:00 frds1206
Rozoberám nepolený motor [1, 2] Jawa 350/640 misooo4623 37 13.4.2023 v 22:52 Julip2


TOPlist