globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Problém s elektrikou FZS 1000
Ahoj, tak po šťastných kilometrech ze začátku, přišel problém.
Prosím o radu.
Yamaha FZS 1000 04"

Po týdnu stání motorky jsem přišel, otočím klíčkem, kontrolky se rozsvítí tak stisknu startér a motorka jen cvakne.
Vůbec se neotočí... budíky zhasnou a když otáčím klíčkem tam a zpět jsou furt zhaslé. Až po chvíli se zase rozsvítí, hýbal jsem s kabelama u baterie a sem tam začlo svítí, ale neprokázala se mi přímá souvislost na nějaký kabel.
Pak to chvíli fungovalo než-li sem sáhnul na startér, pak znova nešly budíky
Zdá se mi, že cvakne v CDI.
Potom jsem vyzkoušel následující: přijel sem autem, připojil k autu a motorka poprvé nic a napodruhé už chytla. Poté jsem několikrát chcípnul a několikrát bezproblému nastartoval. Nicméně jakmile sem i při ohráté motorce sundal startovací kabely napíchnuté na auto, motorce se nechtělo běžet, na otočení plynu víc vyletěl otáčkoměr ale motor moc ne a neběžela dobře. Po připojení kabelů zase v normálu.
Nakonec sem si půjčil kamarádovu baterku z motorky (FZ6) na které přijel a stejný příběh, zase nenastartovala.

Doma sem připojil svoji baterku na nabíječku a ta signalizuje plné nabití.. bohužel nemám multimetr takže nemohu proměřit. Nicméně se mi jeví baterka jako ok.
Ale závadu opravdu netuším... prosím radu.

Naposledy editováno 30.07.2013 23:21:19

Problém s elektrikou FZS 1000

Skvělá odpověď, děkuji! 31.7.2013 v 09:56 | Nahoru | #1
Odšroubuj šroub nádrže u krku řízení(imbusová hlava), zvedni nádrž, zajisti gumicukem a jdi po kabelovém svazku pod nádrží(správně již tušíš asi průser). Najdeš tam gumový zvon a v něm bude červenej konektor s červeným(opravdu je červený) a hnědo-modrým drátem. Bude vypadat asi takhle:






















Poděkuj bohu za to, že si neshořel. Měnit ho nemá smysl, tečou tam velké proudy(kdo ví, proč je to tak debilní) a neutěsněné fastony skončí za chvíli stejně. Uštípal jsem konektor, nastavil dráty a slisoval natvrdo(pájení též může být, pokud nemáš krimpovací kleště). Než ti to přestane dobíjet, tak bych udělal to samé i s konektorem u regulátoru. Ten se mi též roztekl. Je umístenej pod levým plastem kolem budíků. Je na tři šrouby. Práce na 15min.

P.S.: A přestaň se smát italkám, že mají nic moc elektriku. U Fazera by zaplakal i ital.

Naposledy editováno 31.07.2013 09:57:22
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kolísání otáčkoměru Yamaha FZS 1000 Fazer habrman 3 15.4.2024 v 12:13 Anders
FZS 1000 Fazer nájezd Yamaha FZS 1000 Fazer satanek66 24 20.3.2024 v 09:15 Mňojo
Nesouměrně sjetá pneu Yamaha FZS 1000 Fazer Chabra 21 6.10.2023 v 13:33 jirmanmartin
Nepravidelne sjizdeni pneu [1, 2] Yamaha FZS 1000 Fazer Johny_F 45 2.10.2023 v 22:59 Kohlstein
Rozborka vidlice Yamaha FZS 1000 Fazer Chabra 3 17.9.2023 v 17:36 gerrik


TOPlist