globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: co říkáte na tyhle motorky Aprilia ETV 1000 Capono
líbí se mě tyhle motorky ale slyšel jsem že nemám kupovat Itala co je na tom pravdy máte někdo zkušenosti?
Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co říkáte na tyhle motorky Aprilia ETV 1000 Capono

18.7.2013 v 21:53 | Nahoru | #61

BobRF píše: Jenda_FZR> Vlastnil jsem Falco 6 sezon a najel na něm 27000km bez jediného problému jo startovací relé jsem vyměnil dal z Jawa dandy 125 za 200kč a v poho co se týká vyměny žarovek sundávání kapot proste prace v pohode když máš ruky leve obě tak se nediv a nehan italky a že Falco nejede jak neumíš jezdit tak ti nepojede ani japonec
Ted mám Tuono 08 a v červnu 3700km Chorvatsko,Itálie ,Alpy bez problému a to byly 40 stupnové vedra měl jsem RF900 super motorka je to na každém co si vybere ale bát se italek hloupost pokud se staráš o motorku pořádně tak ti vydrží každá



No jasně, sundavat kapoty, plasty podsedláku, blatník ... po cestě uplná hračka, výmněna žárovky místo celedoního výletu, líp si projížďku nedokážu představit. U japonce dva šrouby a 5minut. Co má návrh motorky společnýho s reálně potřebnym časem, kterej prostě ztratíš, nehledě na použity vercajk vs. levý ruce - to teda nechápu, zatim to beru jako italskou výmluvu. Falco nejede nikoliv proto, že si to myslim, nebo že mám dojem ale proto, že nejsem línej z auta vyndat Gtech a změřit to, abych místo dojmú měl nějaký fakta. Gtech řiká, že prostě Falco tak jak přišlo od taliánú, neni žádnej zázrak. Ať si kdo chce myslí co chce, věřim tomu co vidim, nebo co múžu změřit. Vím, že bych chtěl asi moc ale pokud by si přečetl pozorně co jsem napsal, viděl by si...že nepíšu nic jako "střeste se italú" nýbrž pouze to, že pohled na věc je individuální.

(reakce na) co říkáte na tyhle motorky Aprilia ETV 1000 Capono

18.7.2013 v 22:36 | Nahoru | #62
Jenda_FZR> Tak beru zpět. Sundání sedla, vyndání patic a vyndání žárovek - 25s. Ale jestli tobě to trvá dvě hodiny, tak ti to budu měnit za hodinu. 1 hodina za 200Kč + materiál.

(reakce na) co říkáte na tyhle motorky Aprilia ETV 1000 Capono

19.7.2013 v 18:29 | Nahoru | #63

Dodo_Terra píše: Na ty kecy o italech a podobný sračky ser. Jsou to dobrý motorky. To jako můžu říct: Suzuki naser si do ruky... A na každou značku se dá vymyslet něco (většinou závistivci toto vymejšlej).

Pegaso má stejnej motor jako Yamaha XT660...



To má i MZ Baghira,nová Jawa atd.

A kdo má Yuki,mrdá kluky

(reakce na) co říkáte na tyhle motorky Aprilia ETV 1000 Capono

19.7.2013 v 18:31 | Nahoru | #64

seikos píše: Nojo, srát na to. Co na tom že máš dělat ve 24tis km ventilový vůle. Reálně je tedy třeba uděláš až v 50tis km kdy už budou vačky a zdvihátka na sračku a oprava za 50tis Kč Tedy, vlastně motor na výměnu. Ne vždy je dobrý se dívat jen na stav


Víš ono to je o tom že ne každý má na novou mašinu A ojetinu kupuje ještě většina z nás a je to vždy individualní jakej majitel atd ale není pravda že hodně najeto a mašina šrot ale zbytečné psát ne každý kdo prodává ojetinu je hajzl a ne každý kdo kupuje je vůl a do motoru nikdy nevidíš ale hodně je poznat při zkušební jízdě atd ale zbytečné psát

(reakce na) co říkáte na tyhle motorky Aprilia ETV 1000 Capono

20.7.2013 v 12:08 | Nahoru | #65

sten14 píše: dávejte návrhy na cestovní enduro jízda převážně okrsky a občas si s ním chci zajet k vodě na ryby polní cesta lesní cesta šotolina díky


Jestli ještě hledáš, navrhuju Transalpa. Měl jsem podobné požadavky a nakonec jsem koupil TA600. Novější TA650 je silnější, cena pořád ve tvojem rozpětí a je to taky pracant. Navíc není tak těžkej jako bavor. Až to na rybách budeš muset zvednout, poznáš rozdíl. Každopádně šťastnou ruku ve výběru.

1 reakcí na tento příspěvek co říkáte na tyhle motorky Aprilia ETV 1000 Capono

20.7.2013 v 17:58 | Nahoru | #66
Já Dávám palec za Japonce. Víc motorek, víc dílů míň problémů. Měl jsem Aprilii RST 1000 r.v.2003 3000 km najeto - neskutečné problémy s elektrikou, MV Agusta prolémy s elektrikou - nakonec KO na motor. Přidřela se při sinchronizaci klapek sání. Je pravda, že když koupíš dojebanou mrdku, tak je jedno co si koupíš za značku, ale počítej s dražšími a méně dostupnými díly na Itaské motorky oproti Japonským. Italové mají perfektní podvozky, ale ikdyž si koupíš novou motorku, tak to není vždy záruka toho, že nebudeš v servisu častěji než jsi předpokládal. Resumé - Japonec je úspornější a méně náročnou variantou která dokáže uspokojit jaký koli požadavek.

(reakce na) co říkáte na tyhle motorky Aprilia ETV 1000 Capono

20.7.2013 v 19:30 | Nahoru | #67
RJ.MOTO> joo pravda

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co říkáte na tyhle motorky Aprilia ETV 1000 Capono

20.7.2013 v 22:01 | Nahoru | #68

seikos píše: Nojo, srát na to. Co na tom že máš dělat ve 24tis km ventilový vůle. Reálně je tedy třeba uděláš až v 50tis km kdy už budou vačky a zdvihátka na sračku a oprava za 50tis Kč Tedy, vlastně motor na výměnu. Ne vždy je dobrý se dívat jen na stav



Tu padesátku rozvody vládnou

Naposledy editováno 21.07.2013 06:50:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co říkáte na tyhle motorky Aprilia ETV 1000 Capono

20.7.2013 v 22:56 | Nahoru | #69
Váňa> Ale jsou. Meli by tam byt hrnickova zdvihatka. Tohle neni ducati s desmem.

(reakce na) co říkáte na tyhle motorky Aprilia ETV 1000 Capono

21.7.2013 v 06:48 | Nahoru | #70
KLASEKml> mea culpa, mea maxima culpa Hrníčková ano

1 reakcí na tento příspěvek co říkáte na tyhle motorky Aprilia ETV 1000 Capono

21.7.2013 v 11:58 | Nahoru | #71
jednou jsem se byl podívat na sraz.Stál tam borec s Capem a jak chtěl nastartovat tak mu to nešlo,startér se ani nehnul.Borec houknul na kámoše ať ho potlačí jelikož stál zadním kolem v trávě a byl nakloněnej dozadu.Jak ho vytlačil na asfalt tak to normálně natočil,borec co ho vytlačil se mu vysmál že má rozmazlenou motorku a ať si koupí něco pořádnýho jinak motorka moc pěkná už chápu řeči typu že italky mají duši

(reakce na) co říkáte na tyhle motorky Aprilia ETV 1000 Capono

22.7.2013 v 21:29 | Nahoru | #72
krysoid> husté, ale co potom tí, ktorí tú motorku nenaštartujú ani an asfalte....???

1 reakcí na tento příspěvek co říkáte na tyhle motorky Aprilia ETV 1000 Capono

19.8.2013 v 12:35 | Nahoru | #73
mal som pegaso, potom afriku, teraz caponorda a bmw k1200 gt.
pegaso, som s nim ziadne problemy nemal. ono vo vsobecnosti, potrebuje kazdy talian svoj pravidelny predpisany servis. ci je to motorka, alebo auto. ak zacne niekto setrit a kaslat na to, co je u nas typicke (doviezt,polietat,kym to trochu ide, stocit km,polepit a predat ako 100%), je to len otazka casu, kedy sa nieco poserie.
afrika. klasika, typicke muchy. regler,palivove cerpadlo. inak nic.
bmw mam kratko. doteraz nic.
caponord. napocuval som sa, ako budem kazdy den v servise, tak som si zistil ake ma muchy, hned skontroloval co bolo treba a doteraz len menim olej a platnicky.
na prvy pohlad sa mi zdal zvlastny. ale teraz by som ho uz nevymenil v ziadnom pripade za ziadneho varana, alebo stroma. na hranaty dizajn som si zvykol, ale podsvietenie pristrojovky ma chytilo hned. ten rotax je bomba aj zvuk, obratny, pohodlie aj ochrana proti vetru velmi dobra.
ale to uz je o tom, komu sa co paci.
ak chces chodit na ryby a obcas sotolinku po okoli a sam, tak pegaso.
ak aj dlhsie vylety vo dvojici, expedicne nabaleny, tak capo.

aj ked ja som raz dal trencin - calais na pegase len s prestavkami na tankovanie a potom 5tis. km po europe. ale sam

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co říkáte na tyhle motorky Aprilia ETV 1000 Capono

24.9.2013 v 11:19 | Nahoru | #74
Dobrý den.
Rád bych jen poznamenal,že ten co tvrdí,že ta či ona značka je s----a,či jak to nazýváte,je jen jednoduchý zabedněnec a z takových lidí je mi opravdu smutno.O to smutnější,že většina z nich,nemá téměř žádnou opravdovou zkušenost s tou či onou značkou,kterou haní.
Ten,kdo má rád OPRAVDU motorky a cítí to SRDCEM,je mu úplně jedno,kdo a s čím jezdí.Motorka je pouze věc a na každé věci se dříve či později něco podělá,u některé víc,u některé méně.Není to o tom,na čem jezdíte,ale o tom,jak to cítíte.
Já osobně mám třetího Itala.Krom dvou Pegas i Caponorda,naprosto odlišné motorky.Nikdy by mne ale nenapadlo tvrdit,že Japonec je zmetek jen proto,že jezdím Itala.
Zamyslete se nad svými plky a raději se věnujte těm detailům,které dělají právě tu či onu motorku jedinečnou i s jejími mouchami.
Zdaví Pegaso.

(reakce na) co říkáte na tyhle motorky Aprilia ETV 1000 Capono

2.12.2013 v 19:09 | Nahoru | #75

pegasso píše: Dobrý den.
Rád bych jen poznamenal,že ten co tvrdí,že ta či ona značka je s----a,či jak to nazýváte,je jen jednoduchý zabedněnec a z takových lidí je mi opravdu smutno.O to smutnější,že většina z nich,nemá téměř žádnou opravdovou zkušenost s tou či onou značkou,kterou haní.
Ten,kdo má rád OPRAVDU motorky a cítí to SRDCEM,je mu úplně jedno,kdo a s čím jezdí.Motorka je pouze věc a na každé věci se dříve či později něco podělá,u některé víc,u některé méně.Není to o tom,na čem jezdíte,ale o tom,jak to cítíte.
Já osobně mám třetího Itala.Krom dvou Pegas i Caponorda,naprosto odlišné motorky.Nikdy by mne ale nenapadlo tvrdit,že Japonec je zmetek jen proto,že jezdím Itala.
Zamyslete se nad svými plky a raději se věnujte těm detailům,které dělají právě tu či onu motorku jedinečnou i s jejími mouchami.
Zdaví Pegaso.



Presně s tímto prístupem se setkas na každem autoforu,,, jestli jezdím audi tak vsechno ostatní jsou mrdky,,, je to jen mletí prazdné slámy,, víc jak 15 let vozím z EU auta,, byl jsem taky takový pitomec, a ríkal že nad 6 valcove BMW neni,,,,Tak to proste neni!!! Každá značka ma sve pro a proti,,, at sou to auta ci motorky,, Je jasne že když dostaneš do ruky auto po debilovi,,,je jedno jestli je to tuner¨,,nebo jen šetřílek,či dement,,tak je celkem jedno jestli je to BMW či Fiat,, prostě je to odrovnané ,,bud díky stylu jizdy,, nebo přístupem k servisu.Nemam rad když nekdo svá tvrzení opíra jen oto že on tu a tu motku či auto koupil,, a hned misto ježdení jen investoval,,, je to za prve subjektivní,, protože nikdo neví co koupil,,,stav,, km,majitel,,ze zkušeností vím že mnohdy stačí vyřešit jen par banalit na které konstrukteři zapoměli a predmětna věc má ty samé kvality jako ty opěvované vyrobky,ze SRN,,či Japonska,,a je klid.Sam mám Dr650 SE 2005,,a milovaneho Caponorda Rv 2003,, předešlý majitel s nim cestoval po Evropě,,,nikdy ho nikde nenechala,, udělal relé,, kovové rychlospojky na benal,, konektory od rele,,a motorka jezdí.Já ji mám první sezonu a jen jezdím. Je to velmi hezka motka,,,motor je vynikajicí,, i když mu chybí kultivovanost,,BMW či Varadera,,,, ale to všechno rad přehlídnu protože je s ní radost jezdit.

co říkáte na tyhle motorky Aprilia ETV 1000 Capono

10.2.2014 v 23:32 | Nahoru | #76
V této třídě nenajdeš lepší stroj než ETV, design, motor, pohodlí, posez, osobnost, pérování, s touhle motorkou už mi nejeden motorkář sklonil poklonu a hlavně se mi líbí, že caponordů je strašně málo a mam stroj kterej nemikdejakej lojza S touto motorkou při každém zatáhnutí roste ego, jakpak by né se 106koni při V2 a stovečka krouťáku je take nádhera, japonce jsem měl a na itala nedám dopustit, momentálně najeto na capu 60tis., máme za sebou velký servis, abych se nepřipojil do tý řady lidí, kteří serou na předcházení problémů (já nevim, elektrika, hadice, dobíjení atd.) a pak budou řikat jak zrovna tyhle stroje nb nejen tyhle stojej za h ,,,

Takže hodnocení ETV + můžeš podivat na můjprofil, tam najdeš víc čtení i něco málo o servise, pneu, vyší plexi atd,,,,

1 reakcí na tento příspěvek co říkáte na tyhle motorky Aprilia ETV 1000 Capono

12.2.2014 v 22:50 | Nahoru | #77
Zábavné jak někdo po půl roce vskřísí v podstatě mrtvé vlákno jen proto aby vyřkl svoji pravdu, totiž že nejlepší motorka je ta jeho...

(reakce na) co říkáte na tyhle motorky Aprilia ETV 1000 Capono

14.2.2014 v 19:42 | Nahoru | #78
Váňa> prej vzkřísí, nejsem vymítač ďábla ani nic takové, jen jsem na to narazil, tak píšu jak to vidím měl jsem i jiné motorky a i za nima si stojin, že jsou skvělé, třeba takovej fazer šestka, nebo lámačka kostí a trhač vazů honda cr 250, ale momentálně mam něco co mi sedí a doslova ten stroj miliju, no doufám že to nebude číst moje mladá

2 reakcí na tento příspěvek co říkáte na tyhle motorky Aprilia ETV 1000 Capono

2.5.2014 v 08:55 | Nahoru | #79
cau mam otaz pro jizdu ve 2

1)kolem 4 tis otáček mi vždycky zaskrta o něco retez, jeho napnuti jsem kontroloval je ok.

2) v prave zatacce druhu bokem cetralniho stojanu

jake mate vy zkusenosti ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co říkáte na tyhle motorky Aprilia ETV 1000 Capono

21.5.2014 v 12:35 | Nahoru | #80

Kovi píše: cau mam otaz pro jizdu ve 2

1)kolem 4 tis otáček mi vždycky zaskrta o něco retez, jeho napnuti jsem kontroloval je ok.
dela mi to jen při jizde ve 2 s nalozenou motorkou
jake mate vy zkusenosti ?



ma někdo zkušenost ? diky

(reakce na) co říkáte na tyhle motorky Aprilia ETV 1000 Capono

24.5.2014 v 11:58 | Nahoru | #81
Kovi> 1. je čas vymeniť reťaz (možno celý kit), ostávajú ti zaseknuté články.... menil som to cca tri mesiace do zadu, a to čo píšeš sa bude zhoršovať.

Naposledy editováno 24.05.2014 11:59:14

2 reakcí na tento příspěvek co říkáte na tyhle motorky Aprilia ETV 1000 Capono

24.5.2014 v 12:35 | Nahoru | #82
retez ma najeto cca 3500km a nikde není vytahany,poskozeny.
dela to vždy jen při jizde ve 2 lidech kolem 4 tis otáček v tahu.

(reakce na) co říkáte na tyhle motorky Aprilia ETV 1000 Capono

24.5.2014 v 12:57 | Nahoru | #83

Kovi píše: cau mam otaz pro jizdu ve 2

1)kolem 4 tis otáček mi vždycky zaskrta o něco retez, jeho napnuti jsem kontroloval je ok.

2) v prave zatacce druhu bokem cetralniho stojanu

jake mate vy zkusenosti ?



1) Neskrta to o central? Neni nerovnomerne vytahany?

(reakce na) co říkáte na tyhle motorky Aprilia ETV 1000 Capono

2.11.2014 v 20:59 | Nahoru | #84
sten14> kedže caponorda mam asi dva roky a kupoval som ho len pre jeho dizajn a ovladatelnosť možem ti poradiť ak sa ti paci nevahaj je to vykonna motorka lahko ovladatelna. ma problem s elektrikou ale to sa da lahko odstraniť vymenou za kvalitnejšie komponenty ktorych je na trhu dosť

(reakce na) co říkáte na tyhle motorky Aprilia ETV 1000 Capono

17.11.2014 v 11:44 | Nahoru | #85

Kovi píše: retez ma najeto cca 3500km a nikde není vytahany,poskozeny.
dela to vždy jen při jizde ve 2 lidech kolem 4 tis otáček v tahu.



sem zjistil ze je nerovnormene vytahany,ale na rozete a kolecku sedi krasne bez vule...mel by mit najeto nejakych 14 tis km...je to DID..zvlastni.

(reakce na) co říkáte na tyhle motorky Aprilia ETV 1000 Capono

17.11.2014 v 14:42 | Nahoru | #86

Kovi píše: retez ma najeto cca 3500km a nikde není vytahany,poskozeny.
dela to vždy jen při jizde ve 2 lidech kolem 4 tis otáček v tahu.



Na LC8 při změně zatížení v těchhle otáčkách ten řetěz mlátí taky.To je asi vlastnost

co říkáte na tyhle motorky Aprilia ETV 1000 Capono

29.9.2015 v 17:48 | Nahoru | #87
kurna tak jsem vymenil celou sadu a skrtani prestalo, teda jen na chvili ! ted to kontrole je zas retez v nekterem miste napnuty a volny a zase to skrta..
psal jsem do motoretezu !





Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nedrží volnoběh Aprilia ETV 1000 Caponord miki64 1 31.10.2023 v 06:53 soccer
Rotax V60 klepání v motoru Aprilia ETV 1000 Caponord Libiq 8 20.3.2023 v 12:29 Libiq
Hydraulická spojka netěsní [1, 2] Aprilia ETV 1000 Caponord, Aprilia SL 1000 Falco, Ap... Kejbls 54 10.10.2022 v 21:40 Apriliarst
Aprilia etv1000 Preventivni servis Aprilia ETV 1000 Caponord Etv1000capo 23 8.8.2022 v 16:40 karlos-transalp
Aprilia Caponord ETV 1000 - Neukazu... Aprilia ETV 1000 Caponord Káreo 2 24.12.2021 v 12:30 Piwell


TOPlist