1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co říkáte na tyhle motorky Aprilia ETV 1000 Capono
BobRF píše: Jenda_FZR> Vlastnil jsem Falco 6 sezon a najel na něm 27000km bez jediného problému jo startovací relé jsem vyměnil dal z Jawa dandy 125 za 200kč a v poho co se týká vyměny žarovek sundávání kapot proste prace v pohode když máš ruky leve obě tak se nediv a nehan italky a že Falco nejede jak neumíš jezdit tak ti nepojede ani japonec
Ted mám Tuono 08 a v červnu 3700km Chorvatsko,Itálie ,Alpy bez problému a to byly 40 stupnové vedra měl jsem RF900 super motorka je to na každém co si vybere ale bát se italek hloupost pokud se staráš o motorku pořádně tak ti vydrží každá
No jasně, sundavat kapoty, plasty podsedláku, blatník ... po cestě uplná hračka, výmněna žárovky místo celedoního výletu, líp si projížďku nedokážu představit. U japonce dva šrouby a 5minut. Co má návrh motorky společnýho s reálně potřebnym časem, kterej prostě ztratíš, nehledě na použity vercajk vs. levý ruce - to teda nechápu, zatim to beru jako italskou výmluvu. Falco nejede nikoliv proto, že si to myslim, nebo že mám dojem ale proto, že nejsem línej z auta vyndat Gtech a změřit to, abych místo dojmú měl nějaký fakta. Gtech řiká, že prostě Falco tak jak přišlo od taliánú, neni žádnej zázrak. Ať si kdo chce myslí co chce, věřim tomu co vidim, nebo co múžu změřit. Vím, že bych chtěl asi moc ale pokud by si přečetl pozorně co jsem napsal, viděl by si...že nepíšu nic jako "střeste se italú" nýbrž pouze to, že pohled na věc je individuální.
Dodo_Terra píše: Na ty kecy o italech a podobný sračky ser. Jsou to dobrý motorky. To jako můžu říct: Suzuki naser si do ruky... A na každou značku se dá vymyslet něco (většinou závistivci toto vymejšlej).
Pegaso má stejnej motor jako Yamaha XT660...
To má i MZ Baghira,nová Jawa atd.
A kdo má Yuki,mrdá kluky
seikos píše: Nojo, srát na to. Co na tom že máš dělat ve 24tis km ventilový vůle. Reálně je tedy třeba uděláš až v 50tis km kdy už budou vačky a zdvihátka na sračku a oprava za 50tis Kč Tedy, vlastně motor na výměnu. Ne vždy je dobrý se dívat jen na stav
Víš ono to je o tom že ne každý má na novou mašinu A ojetinu kupuje ještě většina z nás a je to vždy individualní jakej majitel atd ale není pravda že hodně najeto a mašina šrot ale zbytečné psát ne každý kdo prodává ojetinu je hajzl a ne každý kdo kupuje je vůl a do motoru nikdy nevidíš ale hodně je poznat při zkušební jízdě atd ale zbytečné psát
sten14 píše: dávejte návrhy na cestovní enduro jízda převážně okrsky a občas si s ním chci zajet k vodě na ryby polní cesta lesní cesta šotolina díky
Jestli ještě hledáš, navrhuju Transalpa. Měl jsem podobné požadavky a nakonec jsem koupil TA600. Novější TA650 je silnější, cena pořád ve tvojem rozpětí a je to taky pracant. Navíc není tak těžkej jako bavor. Až to na rybách budeš muset zvednout, poznáš rozdíl. Každopádně šťastnou ruku ve výběru.
1 reakcí na tento příspěvek co říkáte na tyhle motorky Aprilia ETV 1000 Capono
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co říkáte na tyhle motorky Aprilia ETV 1000 Capono
seikos píše: Nojo, srát na to. Co na tom že máš dělat ve 24tis km ventilový vůle. Reálně je tedy třeba uděláš až v 50tis km kdy už budou vačky a zdvihátka na sračku a oprava za 50tis Kč Tedy, vlastně motor na výměnu. Ne vždy je dobrý se dívat jen na stav
Tu padesátku rozvody vládnou
Naposledy editováno 21.07.2013 06:50:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co říkáte na tyhle motorky Aprilia ETV 1000 Capono
1 reakcí na tento příspěvek co říkáte na tyhle motorky Aprilia ETV 1000 Capono
1 reakcí na tento příspěvek co říkáte na tyhle motorky Aprilia ETV 1000 Capono
pegaso, som s nim ziadne problemy nemal. ono vo vsobecnosti, potrebuje kazdy talian svoj pravidelny predpisany servis. ci je to motorka, alebo auto. ak zacne niekto setrit a kaslat na to, co je u nas typicke (doviezt,polietat,kym to trochu ide, stocit km,polepit a predat ako 100%), je to len otazka casu, kedy sa nieco poserie.
afrika. klasika, typicke muchy. regler,palivove cerpadlo. inak nic.
bmw mam kratko. doteraz nic.
caponord. napocuval som sa, ako budem kazdy den v servise, tak som si zistil ake ma muchy, hned skontroloval co bolo treba a doteraz len menim olej a platnicky.
na prvy pohlad sa mi zdal zvlastny. ale teraz by som ho uz nevymenil v ziadnom pripade za ziadneho varana, alebo stroma. na hranaty dizajn som si zvykol, ale podsvietenie pristrojovky ma chytilo hned. ten rotax je bomba aj zvuk, obratny, pohodlie aj ochrana proti vetru velmi dobra.
ale to uz je o tom, komu sa co paci.
ak chces chodit na ryby a obcas sotolinku po okoli a sam, tak pegaso.
ak aj dlhsie vylety vo dvojici, expedicne nabaleny, tak capo.
aj ked ja som raz dal trencin - calais na pegase len s prestavkami na tankovanie a potom 5tis. km po europe. ale sam
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co říkáte na tyhle motorky Aprilia ETV 1000 Capono
Rád bych jen poznamenal,že ten co tvrdí,že ta či ona značka je s----a,či jak to nazýváte,je jen jednoduchý zabedněnec a z takových lidí je mi opravdu smutno.O to smutnější,že většina z nich,nemá téměř žádnou opravdovou zkušenost s tou či onou značkou,kterou haní.
Ten,kdo má rád OPRAVDU motorky a cítí to SRDCEM,je mu úplně jedno,kdo a s čím jezdí.Motorka je pouze věc a na každé věci se dříve či později něco podělá,u některé víc,u některé méně.Není to o tom,na čem jezdíte,ale o tom,jak to cítíte.
Já osobně mám třetího Itala.Krom dvou Pegas i Caponorda,naprosto odlišné motorky.Nikdy by mne ale nenapadlo tvrdit,že Japonec je zmetek jen proto,že jezdím Itala.
Zamyslete se nad svými plky a raději se věnujte těm detailům,které dělají právě tu či onu motorku jedinečnou i s jejími mouchami.
Zdaví Pegaso.
pegasso píše: Dobrý den.
Rád bych jen poznamenal,že ten co tvrdí,že ta či ona značka je s----a,či jak to nazýváte,je jen jednoduchý zabedněnec a z takových lidí je mi opravdu smutno.O to smutnější,že většina z nich,nemá téměř žádnou opravdovou zkušenost s tou či onou značkou,kterou haní.
Ten,kdo má rád OPRAVDU motorky a cítí to SRDCEM,je mu úplně jedno,kdo a s čím jezdí.Motorka je pouze věc a na každé věci se dříve či později něco podělá,u některé víc,u některé méně.Není to o tom,na čem jezdíte,ale o tom,jak to cítíte.
Já osobně mám třetího Itala.Krom dvou Pegas i Caponorda,naprosto odlišné motorky.Nikdy by mne ale nenapadlo tvrdit,že Japonec je zmetek jen proto,že jezdím Itala.
Zamyslete se nad svými plky a raději se věnujte těm detailům,které dělají právě tu či onu motorku jedinečnou i s jejími mouchami.
Zdaví Pegaso.
Presně s tímto prístupem se setkas na každem autoforu,,, jestli jezdím audi tak vsechno ostatní jsou mrdky,,, je to jen mletí prazdné slámy,, víc jak 15 let vozím z EU auta,, byl jsem taky takový pitomec, a ríkal že nad 6 valcove BMW neni,,,,Tak to proste neni!!! Každá značka ma sve pro a proti,,, at sou to auta ci motorky,, Je jasne že když dostaneš do ruky auto po debilovi,,,je jedno jestli je to tuner¨,,nebo jen šetřílek,či dement,,tak je celkem jedno jestli je to BMW či Fiat,, prostě je to odrovnané ,,bud díky stylu jizdy,, nebo přístupem k servisu.Nemam rad když nekdo svá tvrzení opíra jen oto že on tu a tu motku či auto koupil,, a hned misto ježdení jen investoval,,, je to za prve subjektivní,, protože nikdo neví co koupil,,,stav,, km,majitel,,ze zkušeností vím že mnohdy stačí vyřešit jen par banalit na které konstrukteři zapoměli a predmětna věc má ty samé kvality jako ty opěvované vyrobky,ze SRN,,či Japonska,,a je klid.Sam mám Dr650 SE 2005,,a milovaneho Caponorda Rv 2003,, předešlý majitel s nim cestoval po Evropě,,,nikdy ho nikde nenechala,, udělal relé,, kovové rychlospojky na benal,, konektory od rele,,a motorka jezdí.Já ji mám první sezonu a jen jezdím. Je to velmi hezka motka,,,motor je vynikajicí,, i když mu chybí kultivovanost,,BMW či Varadera,,,, ale to všechno rad přehlídnu protože je s ní radost jezdit.
Takže hodnocení ETV + můžeš podivat na můjprofil, tam najdeš víc čtení i něco málo o servise, pneu, vyší plexi atd,,,,
1 reakcí na tento příspěvek co říkáte na tyhle motorky Aprilia ETV 1000 Capono
2 reakcí na tento příspěvek co říkáte na tyhle motorky Aprilia ETV 1000 Capono
1)kolem 4 tis otáček mi vždycky zaskrta o něco retez, jeho napnuti jsem kontroloval je ok.
2) v prave zatacce druhu bokem cetralniho stojanu
jake mate vy zkusenosti ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co říkáte na tyhle motorky Aprilia ETV 1000 Capono
Kovi píše: cau mam otaz pro jizdu ve 2
1)kolem 4 tis otáček mi vždycky zaskrta o něco retez, jeho napnuti jsem kontroloval je ok.
dela mi to jen při jizde ve 2 s nalozenou motorkou
jake mate vy zkusenosti ?
ma někdo zkušenost ? diky
2 reakcí na tento příspěvek co říkáte na tyhle motorky Aprilia ETV 1000 Capono
dela to vždy jen při jizde ve 2 lidech kolem 4 tis otáček v tahu.
Kovi píše: cau mam otaz pro jizdu ve 2
1)kolem 4 tis otáček mi vždycky zaskrta o něco retez, jeho napnuti jsem kontroloval je ok.
2) v prave zatacce druhu bokem cetralniho stojanu
jake mate vy zkusenosti ?
1) Neskrta to o central? Neni nerovnomerne vytahany?
Kovi píše: retez ma najeto cca 3500km a nikde není vytahany,poskozeny.
dela to vždy jen při jizde ve 2 lidech kolem 4 tis otáček v tahu.
sem zjistil ze je nerovnormene vytahany,ale na rozete a kolecku sedi krasne bez vule...mel by mit najeto nejakych 14 tis km...je to DID..zvlastni.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nedrží volnoběh Aprilia ETV 1000 Caponord | miki64 | 1 | 31.10.2023 v 06:53 soccer |
Rotax V60 klepání v motoru Aprilia ETV 1000 Caponord | Libiq | 8 | 20.3.2023 v 12:29 Libiq |
Hydraulická spojka netěsní [1, 2] Aprilia ETV 1000 Caponord, Aprilia SL 1000 Falco, Ap... | Kejbls | 54 | 10.10.2022 v 21:40 Apriliarst |
Aprilia etv1000 Preventivni servis Aprilia ETV 1000 Caponord | Etv1000capo | 23 | 8.8.2022 v 16:40 karlos-transalp |
Aprilia Caponord ETV 1000 - Neukazu... Aprilia ETV 1000 Caponord | Káreo | 2 | 24.12.2021 v 12:30 Piwell |