bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: co říkáte na tyhle motorky Aprilia ETV 1000 Capono
líbí se mě tyhle motorky ale slyšel jsem že nemám kupovat Itala co je na tom pravdy máte někdo zkušenosti?
Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek co říkáte na tyhle motorky Aprilia ETV 1000 Capono

14.7.2013 v 21:07 | Nahoru | #1
Na ty kecy o italech a podobný sračky ser. Jsou to dobrý motorky. To jako můžu říct: Suzuki naser si do ruky... A na každou značku se dá vymyslet něco (většinou závistivci toto vymejšlej).

Pegaso má stejnej motor jako Yamaha XT660...

co říkáte na tyhle motorky Aprilia ETV 1000 Capono

14.7.2013 v 21:18 | Nahoru | #2
nene itálii neber!!
zdarma dobrá rada

co říkáte na tyhle motorky Aprilia ETV 1000 Capono

14.7.2013 v 21:18 | Nahoru | #3
potřebuji více názorů od lidí kteří je vlastnili nebo je vlastní a mají s tím zkušenosti

1 reakcí na tento příspěvek co říkáte na tyhle motorky Aprilia ETV 1000 Capono

14.7.2013 v 21:19 | Nahoru | #4
Všechno má svý mouchy. Caponord stará verze motor Rotax (novej myslím Minarelli), takže bez problémů, občas se objevují menší problémy s elektrikou, ale to je asi známka italskýho temperamentu.

co říkáte na tyhle motorky Aprilia ETV 1000 Capono

14.7.2013 v 21:22 | Nahoru | #5
Jen ta Italobitka.....mrdku muzes koupit i Japonce....Mel jsem Guzzu 5let a 40 000+ km na ni a no problemo...

1 reakcí na tento příspěvek co říkáte na tyhle motorky Aprilia ETV 1000 Capono

14.7.2013 v 21:23 | Nahoru | #6
rozhoduji se totiž jaké cestovní enduro pořídit tak cca kolem 80 tis. ještě se nabízí BMW 650 GS nebo je jinej názor?

1 reakcí na tento příspěvek co říkáte na tyhle motorky Aprilia ETV 1000 Capono

14.7.2013 v 21:30 | Nahoru | #7
Pegaso ne, cokoliv jiného, ale pegaso (a canyon) ne

1 reakcí na tento příspěvek co říkáte na tyhle motorky Aprilia ETV 1000 Capono

14.7.2013 v 21:35 | Nahoru | #8
já mám smůlu když se mě motorka líbí tak všichni říkají že stojí za ho..o

1 reakcí na tento příspěvek co říkáte na tyhle motorky Aprilia ETV 1000 Capono

14.7.2013 v 21:39 | Nahoru | #9
dávejte návrhy na cestovní enduro jízda převážně okrsky a občas si s ním chci zajet k vodě na ryby polní cesta lesní cesta šotolina díky

1 reakcí na tento příspěvek co říkáte na tyhle motorky Aprilia ETV 1000 Capono

14.7.2013 v 21:40 | Nahoru | #10
Na Italy je odborník buldogbiker. Ten ti to odborně vysvětlí i s odůvodněním a technickým rozborem

co říkáte na tyhle motorky Aprilia ETV 1000 Capono

14.7.2013 v 21:40 | Nahoru | #11
tak na to co pises je maly Gs ideal a nebo Pego.....Caponord zbytecnej..

Naposledy editováno 14.07.2013 21:43:19

(reakce na) co říkáte na tyhle motorky Aprilia ETV 1000 Capono

14.7.2013 v 21:50 | Nahoru | #12
KubaLC8> jo pravda Pegasa a canyon a italské nééééé

(reakce na) co říkáte na tyhle motorky Aprilia ETV 1000 Capono

14.7.2013 v 21:50 | Nahoru | #13
seikos> jo zdravím a máš pravdu

co říkáte na tyhle motorky Aprilia ETV 1000 Capono

14.7.2013 v 21:54 | Nahoru | #14
ahoj buldogbiker tak prý odborně vysvětlíš a poradíš jsem s tím jsem jedno velké ucho

co říkáte na tyhle motorky Aprilia ETV 1000 Capono

14.7.2013 v 22:15 | Nahoru | #15
Na Caponordu odchazi volnobezka starteru, jinak by to mela byt na Italku celkem spolehliva motorka.

1 reakcí na tento příspěvek co říkáte na tyhle motorky Aprilia ETV 1000 Capono

15.7.2013 v 06:53 | Nahoru | #16
Podívej se na forum, kdo žádá nejčastěji o pomoc, protože něco nefunguje. Neřek bych ,že italové vedou.

Naposledy editováno 15.07.2013 06:54:04

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co říkáte na tyhle motorky Aprilia ETV 1000 Capono

15.7.2013 v 07:28 | Nahoru | #17

8314 píše: Podívej se na forum, kdo žádá nejčastěji o pomoc, protože něco nefunguje. Neřek bych ,že italové vedou.



Podívám se do do fóra do sekce Opravy a údržba a co vidím? Že na úvodní straně není žádnej Ital. Naopak, je to plný Japonců, sem tam jawička nebo babeta. Takže to že jsou italský motorky nespolehlivý je spíš dogma a předsudek, než realita dnešních dní. Japonci byli kvalitativně na výši tak před 15-ti lety. Dnes (a u cca již 10 let starých motorek) je kvalita srovnatelná. Sám mám italku a jezdil jsem Japonce , vím o čem mluvím.
Buldogbiker jen mele hovna bez jediné zkušenosti nebo argumentu. Jeho jediné argumenty jsou, že kamarád kamaráda má kamaráda co vyprávěl.

Jo, můžete si zkusit argumentovat třeba tím, že japonských motorek jezdí 30x tolik než italek, ale bude to argument jen pro smích.

Co se týče Caponorda, klasicky odcházejí jen plastové rychlospojky pod nádrží. Realita je ovšem taková, že většina je má už dávno vyměněné za kovové. A kdo nemá, je to stovková investice.
Jinak Caponord i Pegaso jsou běžně spolehlivé motorky, kterých se nemusíš bát. Caponord je navíc nádhernej

edit: oprava screenu

Naposledy editováno 16.07.2013 18:09:41

(reakce na) co říkáte na tyhle motorky Aprilia ETV 1000 Capono

15.7.2013 v 07:29 | Nahoru | #18

Dráťa píše: Všechno má svý mouchy. Caponord stará verze motor Rotax (novej myslím Minarelli), takže bez problémů, občas se objevují menší problémy s elektrikou, ale to je asi známka italskýho temperamentu.



Nemyslel jsi náhodou Pegaso

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co říkáte na tyhle motorky Aprilia ETV 1000 Capono

15.7.2013 v 09:16 | Nahoru | #19
seikos> má úcta konečně někdo, se zdravým a přemýšlivým náhledem, jen směle do nich, snad se jim rozsvítí

co říkáte na tyhle motorky Aprilia ETV 1000 Capono

15.7.2013 v 11:30 | Nahoru | #20
Netvrdím, že Pegaso je špatná motorka, ale moje zkušenost špatná je. Motka jezdila více na vozíku za autem než po vlastních kolech.

(reakce na) co říkáte na tyhle motorky Aprilia ETV 1000 Capono

15.7.2013 v 12:34 | Nahoru | #21
seikos> ,,Jo, můžete si zkusit argumentovat třeba tím, že japonských motorek jezdí 30x tolik než italek, ale bude to argument jen pro smích."
To bych ani nerekl, nemuzes porovnavat co je na foru a to prave proto ,ze japoncu je u nas proste vic, az to bude vyrovnany ,tak se muzes ohanet nejakou sekci tady na foru,tak bych to videl ja.
Tim ale nechci hanit Italky , vzhledove nejlepsi motorky na svete a co se tyce spolehlivosti tak uz se taky hodne zlepsili. Sam sem chtel nedavno jednu nabrat, no nic mozna priste.
Caponord je krasna masina

2 reakcí na tento příspěvek co říkáte na tyhle motorky Aprilia ETV 1000 Capono

15.7.2013 v 12:39 | Nahoru | #22
Já si po 5ti japoncích koupil litrovýho Itala (SL1000 Falco)a první dojmy jsou tyto:
Na rovině mně zpráská japonská 6ka
Do zatáček slušný
Ital neví jak udělat policajta, naprosto
Na litr slušná spotřeba ale koho to zajímá, když to hovno jede
Italská elektrika je na úrovni návrhu učedníka prvního ročníku slaboproudu v Plzni,
řešení startovacího relé je prostě italský, umístění - radši nemluvit
2václovej Rotax má hezkej zvuk ale to je tak všechno, hovno to jede ve spod i nahoře
Banální údržba zabere hodiny oproti stejným úkonúm na japonci, jelikož Ital(rozumněj Idiot)
Spřevodování je Italský
Zrcátka Italský
Na zadní se to staví samo, stačí si říct
Po tom co člověk zažil japonský hlaďoukný řazení - tohle je prostě Italský, Neutrál Extra Italskej, Italská motorka nemá neutrál když stojí

I přeze všechny věci na který si asi nezvyknu, nebo sem si zatim nezvyk, je to docela zábavnej stroj a je to totálně jiný pojetí motorky než japonský. Po pár dnech v dílně, kde se udělá jinej policajt, vymyslej se jiný zrcátka, jiný řidítka - to snad bude podle mýho gusta...dovolím si ale říct, že to asi neni pro každýho. Pár kamarádu se svezlo, jednomu se to líbilo, třem moc ne. Každej chválil váhu a obratnost, každej nadával na policajta a absenci pořádnýho zátahu, kterej tě sundavá z litrovej japoncú. Muj názor je muj subjektivní...co člověk to jinej dojem.

(reakce na) co říkáte na tyhle motorky Aprilia ETV 1000 Capono

15.7.2013 v 15:20 | Nahoru | #23
Jenda_FZR> Ja mel taky moznost se projet na Falcu a porovnat ho s primou japonskou konkurenci - VTR 1000F. Proti te naopak Falco jede, je mnohem vzteklejsi, leti do otacek, ma lepsi tlumice, ale jak pises, spousta veci je hodne nedomyslenych a spatne pouzitelnych, zatimco na VTR to Japonci maji vsechno dobre vymyslene. Takze na vyradeni v zatackach Falco, ale na dlouhodobe pouzivani urcite VTR

1 reakcí na tento příspěvek co říkáte na tyhle motorky Aprilia ETV 1000 Capono

15.7.2013 v 15:55 | Nahoru | #24
VTR je lenoch, nicméně dá se to řešit...vidlě jsem jeden kus s custom svody+laufy,airbox + SW pro ECU a to jelo mooooc pěkně. Ale co si bude povídat, to neni uplně šále čaje pro VTR, to má silný stránky uplně jinde, přesně jak píšeš.

Co se těch italú týče, ty motorky by mohli bejt geniální, jenže Ital šetří na vývoji...takže spousta věcí se viditelně řeší až při výrobě. Včera jsem u kámoš koukal na Monstera a páčku brzdy... u janponce i když jseš největší debil na zeměkouli, to máš za 2minuty dole a stihneš si u toho zapálit cígo nebo otevřít pivo. U Monstera potřebuješ fabriku a v práci na den volno. Jako skutečnost, že prostě MUSÍŠ dostat kyvku do polohy X aby si se dírou v kyvce pomocí velmi dlouhého imbusu - skrze kyvku dostal na imbusový šroub který drží páčku zadní brzdy....to prostě nemužu strávit. Ovšem třeba odklápění nádrže je proti tomu moc prýmová a fajnová záležitost. Jedna věc tě nadchne a druhá totálně vytočí. Buď jsi fanda/trpělivej/hračička, nebo chceš japonskou spolehlivost a dúmyslnost v každém ohledu. Ten výběr je poměrně jednoduchej a každej to máme prostě jinak...já mám v garáži obojí, páč si vybrat moc neumím...takže stará japonská paštika a stará italská paštika, když jedu na zatáčky a dělat kokotiny beru Falco, když jedu 400km a víc, beru Suzu která pojede ještě až já budu pod drnem.

Naposledy editováno 15.07.2013 15:56:39

(reakce na) co říkáte na tyhle motorky Aprilia ETV 1000 Capono

15.7.2013 v 16:04 | Nahoru | #25

Kamy píše: seikos> má úcta konečně někdo, se zdravým a přemýšlivým náhledem, jen směle do nich, snad se jim rozsvítí



Nerozsvítí. Demence je nevyléčitelná

co říkáte na tyhle motorky Aprilia ETV 1000 Capono

15.7.2013 v 17:06 | Nahoru | #26
Tak ja pridám názor z druhej strany. Mám Caponorda 07, som spokojný a nemám dôvod meniť. Pre pár diskutujúcich:
- Rotax motor zrovna nie je synonimom krásneho ševelenia ako u japonca, ale aj tu som spokojný
- dizajn... tento stroj ešte vyzerá ako motorka
- elektrika... dve hoďky v garáži a je to ok. (štartovacie relé je klasické, zapojenie rovnako ako na japoncoch, o čom to teda niekto točil neviem)
- problémy s reglerom.... áno, bývajú, ale keď si navešia niekto prídavné zariadenia a čaká od 470W alternátora cez origo regler zázraky... čo k tomu dodať, umrie
- o nedorobených detailoch úprimne neviem, alebo možno ich nevidím, pretože sa mi tá motorka páči
- ložiská v prednom náboji..... moja blbosť a neskontroloval som si, že tam chýbal pri kúpe semering, pravdepodobne po výmene pneu... pre rýpalov - čísla a dátumy ráfkov sedia predný so zadným.
- ešte o tom výkone... no nie je SS, ale záťah 2valca je setsakramentsky poznať.

A ešte jedno veľké poďakovanie všetkým diskutujúcim anti-italy orientovaným. Dôvod? Jednoduchý, vďaka takým ako vy, som tento stroj kúpil za možno polovicu jeho hodnoty voči BMW a KTM, pretože ste im pokazili meno v CZ (o SK sa ani nebudem zmieňovať, pretože tam je to ešte horšie).
Ja som si ju kupoval srdcom a vyberal s rozumom.
Keď si nájdeš udržiavaný kus, určite ťa nesklame.

Naposledy editováno 15.07.2013 17:11:36

(reakce na) co říkáte na tyhle motorky Aprilia ETV 1000 Capono

15.7.2013 v 17:24 | Nahoru | #27
Jenda_FZR> no ty ma udivuješ,
- Zrovna Capo s radením neutrálu problém nemá, trafim ho vždy,čo som mal japoncov tak to bolo sem tam bádanie.
- sl1000 má úplne inak postavený motor ako Capo, tak to ti rozporovať nebudem, vykon je tu sice nižší, ale priebeh plynulejší
- spotreba.... hm, tak tá je v priemere vyššia oproti BMW a japoncom, a taký Tiger 955i od Trimphu je na tom o veľa lepšie so spotrebou.

Naposledy editováno 15.07.2013 17:25:12

co říkáte na tyhle motorky Aprilia ETV 1000 Capono

15.7.2013 v 19:23 | Nahoru | #28
Já sem s ST3 maximáně spokojenej. Potřebuje prostě svoji údržbu jako každá mašina. Elektrika je sice mizerná, nicméně to taky tak nějak funguje. Itala bych se nebál...

co říkáte na tyhle motorky Aprilia ETV 1000 Capono

15.7.2013 v 20:58 | Nahoru | #29
Kup si raději tuctového japonce, kdy by jsi koupil italku, to by ji pak měl kde kdo.......

co říkáte na tyhle motorky Aprilia ETV 1000 Capono

16.7.2013 v 06:19 | Nahoru | #30
Pegaso a Capon sou naprosto rozdilny motorky. U Pegasa sem mel jedine problem se slabsim vykonem brzd a ve dvou to moc nejelo, ale jinak perfektne ovladatelne stroj. Capon je velke a pohodlne. Nicmene se vykasli na oba tyhle modely a kup si Navigatora. Ovladatelnost jak Pegaso, ale vykon jak svina. Uz jenom kvuli mistnim popichovacum, pac je to italska motorka s japonskym motorem :)
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nedrží volnoběh Aprilia ETV 1000 Caponord miki64 1 31.10.2023 v 06:53 soccer
Rotax V60 klepání v motoru Aprilia ETV 1000 Caponord Libiq 8 20.3.2023 v 12:29 Libiq
Hydraulická spojka netěsní [1, 2] Aprilia ETV 1000 Caponord, Aprilia SL 1000 Falco, Ap... Kejbls 54 10.10.2022 v 21:40 Apriliarst
Aprilia etv1000 Preventivni servis Aprilia ETV 1000 Caponord Etv1000capo 23 8.8.2022 v 16:40 karlos-transalp
Aprilia Caponord ETV 1000 - Neukazu... Aprilia ETV 1000 Caponord Káreo 2 24.12.2021 v 12:30 Piwell


TOPlist