globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zlobí elektrika :) Kde je asi problém?
11.7.2013 v 20:49
Aloha vespolek!
Problém:
Při startování motky je slyšet pouze cvakání relátka, display problikává nebo se ukáže chyba softwaru. Po rozebrání nádrže a poklepávání po všech možných drátech se dá občas motka nastartovat. Ale po ujetí, vypnutí a startování se chyba někdy nevyzpytatelně opakuje a někdy ne e. Sehnal jsem nové relátko a dráty utáhl, ale přesto mám obavy ...
Potřeboval bych inspirace kde hledat chybu. Mám pár variant, tak pokud by vás napadla další, nebo i jiný komentář k tématu, budu vděčen. Díky za tipy.

Varianta 1: špatné relátko, páč pokud spojím kabely od baterky k relátku, motka nastartuje,
Varianta 2: málo utáhlé kontakty na kostře,
Varianta 3: narušené drátky. Ale jak zjistit které jsou vadné, když jsou zalité do plastu?

Zlobí elektrika :) Kde je asi problém?

11.7.2013 v 20:51 | Nahoru | #1
Kostra nebo jinej špatnej kontakt, ev. čidlo stojánku, pádový čidlo etc...

Mno anebo ten nápis na nádrži

Zlobí elektrika :) Kde je asi problém?

11.7.2013 v 20:57 | Nahoru | #2
prostě ital

jdeš na to dobře,až to zase nepůjde,hýbej a proklepávej ty dráty systematicky ať najdeš kde je problém...

Zlobí elektrika :) Kde je asi problém?

11.7.2013 v 20:57 | Nahoru | #3
Ja bych souhlasil s Fizzerem , voni italove nejsou s dratama kamaradi. Proto to taky Marconi zkousel bez dratu .
Ne je fakt ze to co clovek vidi u italkych vyrobku za prasarny stran elektriky to je des. Me jednou malem zabil italskej kavovar kterej mel fazi na zelenozlutym, ale to jsme odbocili.
Ja bych to typnul na nejakej prodrenej drat, kterej se nekde bude slosovat na kostru a to nejlip jeste pres nejakou oxidaci, takze to nespali pojistku nebo proste uklepanou kostru.
A jelikoz Italie, zkoukni zakonceni konektoru jestli tam neni neco blbe cvaklyho.

Zlobí elektrika :) Kde je asi problém?

11.7.2013 v 21:41 | Nahoru | #4
Procvakávání by ukazovalo buď na špatný kontakt,slabou baterku,případně ti to jde někde "na kostru" a baterka to nezvládá a padá jí napětí.Klidně i startér.Takže vlastně skoro všechno.
Pokud to má podobnou elektriku jako Monster 900 stříkačka,tak možná ještě spínač řídící jednotky,takovej ten stop start.

Zlobí elektrika :) Kde je asi problém?

11.7.2013 v 22:13 | Nahoru | #5
cvakani a netoceni bych videl na baterku, ale jestli obcas chytne, tak spis kablik
jeste bych zkusil to celyodpojit od bat treba na pul minutky, vyndat zandat ridici jednotku co jsi daval k termixum apod

1 reakcí na tento příspěvek Zlobí elektrika :) Kde je asi problém?

12.7.2013 v 14:21 | Nahoru | #6
K Ducati dávali náhradní kabeláž v základní výbavě, ne?

To máš jak s Fordem, ten má taky v kastlíku u servisní knížky lístky na vlak...

Jinak já bych to tipoval na to relátko...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zlobí elektrika :) Kde je asi problém?

12.7.2013 v 14:51 | Nahoru | #7
WhiteX> V tom případě dostává Honda v povinné výbavě regulační relé

(reakce na) Zlobí elektrika :) Kde je asi problém?

12.7.2013 v 15:13 | Nahoru | #8

Anti píše: WhiteX> V tom případě dostává Honda v povinné výbavě regulační relé



JO a kdyz ti u to nahradni odejde tak si musis koupiot druhovyrobu a mas vystarano :-0

1 reakcí na tento příspěvek Zlobí elektrika :) Kde je asi problém?

12.7.2013 v 17:18 | Nahoru | #9
Jó regulační relé je cise tak trochu bolet, nicméně tři kámoši mají H6ky, různé roky výroba... Já jsem čtvrtý a nikdo z nás ho zatím měnit nemusel, takže to nebude zas tak horký...

1 reakcí na tento příspěvek Zlobí elektrika :) Kde je asi problém?

12.7.2013 v 17:32 | Nahoru | #10
Tak jak s těma Italama...
Perlička nakonec:
Mám tu jednoho zákazníka.S Italskýma motorkama sem ho tu měl furt,ale jak přešel na Japonce,už mi nevolá.Momentálně má Horneta.Ze zvědavosti sem koukl na regulační relátko a málem jsem se smíchy potrhal.Je na něm nápis Ducati

(reakce na) Zlobí elektrika :) Kde je asi problém?

12.7.2013 v 17:37 | Nahoru | #11

Anti píše: Tak jak s těma Italama...
Perlička nakonec:
Mám tu jednoho zákazníka.S Italskýma motorkama sem ho tu měl furt,ale jak přešel na Japonce,už mi nevolá.Momentálně má Horneta.Ze zvědavosti sem koukl na regulační relátko a málem jsem se smíchy potrhal.Je na něm nápis Ducati


Asi už bylo měněno... Ale neboj, tím líp pro tebe, určitě se brzy ozve...

(reakce na) Zlobí elektrika :) Kde je asi problém?

12.7.2013 v 19:07 | Nahoru | #12

WhiteX píše: Jó regulační relé je cise tak trochu bolet, nicméně tři kámoši mají H6ky, různé roky výroba... Já jsem čtvrtý a nikdo z nás ho zatím měnit nemusel, takže to nebude zas tak horký...



Vseho docasu.

Zlobí elektrika :) Kde je asi problém?

19.7.2013 v 18:33 | Nahoru | #13
Tak najeto 2500 kilásků a vše in da cajk. Byl to pěkně zoxidovaný a povolený měděný šroubek od kostry dole u deklu spojky. Je to snad jedinej šroubek, který jsem na celý mašince pravidelně nedotahoval Jinak vše klape Ital neital ;)
Rozhodopádně díkes za komenty
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Spotřeba Ducati Monster 1100 EVO Tomassino92 12 25.3.2020 v 11:13 GrametS
Zkušenosti s ducati Monster 11OO EVO Ducati Monster 1100 EVO Tomas_ 13 31.12.2019 v 16:12 robozaho
Monster 821 vs Monster 1100 EVO vs ... Ducati Monster 1100S, Ducati Monster 1100 EVO, Ducat... zelva0007 27 23.12.2019 v 21:08 robozaho
Ducati Monster alternativní zrcátka Ducati Monster 696, Ducati Monster 1100, Ducati Mons... GrametS 7 27.6.2018 v 12:54 P_B
Výměna zadní pneu na M1100EVO Ducat... Ducati Monster 1100 EVO haverlo 13 20.12.2016 v 21:26 miramara


TOPlist