bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kardan a guma
21.6.2013 v 21:14
Vím že se budu ptát jako začátečník ale mám dva dotazy....

V manuálu od mé kočky se píše že na kardan se má používat vazelina na kardany. vazelina na kardany? nikde jsem nic takovýho na celým širým internetu nenašel. teda aspoň česky psaným.
takže jsem se poohlížel jinak a žádný doporučení na nějakou vhodnou vazelinu jsem taky nenašel.
takže jsem se díval konkrétně. v požadavcích je aby vydržela jak námahu tak teplotu podle manuálu 180°. našel jsem vazelinu pro vysoký teploty, složením by odpovídala na obsah jakýhosi už si nevzpomenu konkrétně nějakýho důležitýho prvku ale teplotu má pouze do 140°.
pak jsem si vzpomněl že jsem si kdysi dotáhnul dom skoro celou plechovku jak od barvy nějaké speciální tepelně odolné vazeliny na mazání například ložisek v pecích a podobně co by měla vydržet několik set stupňů.
nebylo by to rozumný?

....a druhé dotaz- Když jsem si mašinu odvážel, byla na zadku obutá Pirelli diablo rosso 180/55 r17, která byla skoro nová. akorát prostředkem trochu vzitá ale jinak kromě čistě prostředku naprosto netknutá.
vyjel jsem tři nebo čtyři nádrže a vypadá takhle

jinak dál než centimetr od kraju jsem se zatim nedostal

plynu dávám na výjezdech ze zatáček z plnýho náklonu tolik aby mašina nezačala zas nějak extra divočit.
jezdím blbě?
timhle způsobem by šla ani ne za 1500 kilometrů totálně do hajzlu, což aji když opička banány chce, tohle neni pro peněženku úplně nejrozumnější


Naposledy editováno 24.06.2013 21:53:48
Předchozí
1 2
Následující

Kardan a guma

24.6.2013 v 21:32 | Nahoru | #31
na kardanu jsou mazničky na křížku,není problém mazat... křížky na v11 šly nahradit z nějakýho náklaďáku z řízení,myslím to byl snad DAF...

(reakce na) Kardan a guma

24.6.2013 v 21:33 | Nahoru | #32
novej> jak už jsem posílal ten obrázek, tři mazničky na kardanu plus vzadu nalité olej ale šlo mně o tu vazelinu jakou použit. naštěstí jsem zjistil že ju mám doma, je to drahá sranda

akorát teda tu na zadním křížku a uprostřed jsem našel, tu přední ne. viděl bych to tak jestli nebude potřeba oddělat ta pičovina co drží pokud si dobře vzpomínám na převodovce na třech imbusech

Naposledy editováno 24.06.2013 21:35:49

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kardan a guma

24.6.2013 v 21:51 | Nahoru | #33

memphis.unv píše: dva_hrnce> koupil jsem olej co má psaný že u kardanu pro moto guzzi už neni potřeba "aditivum rocol".
jinak prostředek jeví ani ne poloviční opotřebení proti bokům.
navíc gumu pro supersport bych nekupoval, už tam byla


Tuším ze olej stačí az az pokud nekudy neutece..
Ta pneu bude dvousměs a zřejmě mas okolo baráku dost zatáček, závidím
U nás nemít kruhák, tak bok nesjedu :(

Kardan a guma

24.6.2013 v 22:00 | Nahoru | #34
dvě mazničky jsem našel


ale třetí bude asi schovaná pod tou kulatou pičovinou kolem kardanu předpokládám.
no zajimavý bude dostat se do obou krajních s dekalamitkou


jinak tohle je obrázek z manuálu

(reakce na) Kardan a guma

24.6.2013 v 22:15 | Nahoru | #35
dva_hrnce> píšou výměnu takže to radši udělám
je sice možný že ty boky budou tak rychle sjetý proto že se opájím výjezdama ze zatáček kdy z plnýho náklonu dávám plynu na hranici toho než motorka začne tancovat. párkrát jsem měl pocit jakoby už chtělo to zadní kolo jít do prdele, že tam toho plynu je moc a je mně jasný že to je dvouválec. ale furt by to byl poloviční nájezd na gumě oproti největším střelcům a to přece neni možný
zatim nejmíň co jsem zaznamenal tak jeden borec s bulíkem že mu dává jak může a guma že mu vydrží 2500. já jsem zatim neměl čas jezdit, najel jsem jenom tři nebo čtyři nádrže a su na jednom a půl milimetru s tim že když jsem ju kupoval tak ty boky byly netknutý, to byl ojeté akorát střed. a teď je na středu míň.
teď jsem se byl do garáže podívat a všiml jsem si že lamely který jsou na bokách dělený příčně jsou celkem zajimavě sjetý.... jedna do vlnky, druhá náběžně do obloučku

1 reakcí na tento příspěvek Kardan a guma

25.6.2013 v 12:46 | Nahoru | #36
Dal bych tam neco takového
http://www.duro-oil....-Tutela-MRM-2-0-85kg

1 reakcí na tento příspěvek Kardan a guma

25.6.2013 v 12:59 | Nahoru | #37
Memphis>já se přiznám, že z tý fotky gumy nejsem moc moudrej. Nevím jestli je tam zásadní rozdíl ve vzorku mezi Rosso a Rosso II, kterou mám. Vzorek ale směrem do středu a ke krajům má tendenci se zmenšovat. Takže je otázka, jestli je ta guma opravdu sjetá nebo se ti to jen zdá, protože je mělčí vzorek ve středu a po stranách.

(reakce na) Kardan a guma

25.6.2013 v 16:07 | Nahoru | #38
Franco82> úbytek jsem pozoroval, byl jsem zvědavé jak se bude dařit

(reakce na) Kardan a guma

25.6.2013 v 16:11 | Nahoru | #39
Robinsson> to bych nemohl, obsahuje to mos2 o kterým je v manuálu výslovně psaný že tam byt nesmí.
ale mám rozhodnutý, zjistil jsem že vazelina kterou jsem si přinesl před pár rokama donesl dom je tohle a ta odpovídá ideálně
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Technické okénko Moto Guzzi V11 [1 ... 17, 18] Moto Guzzi V11 MaraGuzziV11 536 13.4.2024 v 16:28 JVK
Vliv předstihu na detonace při dece... [1, 2, 3] Moto Guzzi V11 Koudy01 76 27.6.2022 v 10:22 Anti
Italské železo v detajlech(mouchy a... [1 ... 10, 11] Moto Guzzi V11 Markus.1 301 14.8.2020 v 23:59 Koudy01
Tachometr Moto Guzzi V11 štylák 0 21.9.2019 v 01:29 štylák
Problém s otáčkoměrem Moto Guzzi V11 Koudy01 3 24.7.2019 v 06:42 Koudy01


TOPlist