V manuálu od mé kočky se píše že na kardan se má používat vazelina na kardany. vazelina na kardany? nikde jsem nic takovýho na celým širým internetu nenašel. teda aspoň česky psaným.
takže jsem se poohlížel jinak a žádný doporučení na nějakou vhodnou vazelinu jsem taky nenašel.
takže jsem se díval konkrétně. v požadavcích je aby vydržela jak námahu tak teplotu podle manuálu 180°. našel jsem vazelinu pro vysoký teploty, složením by odpovídala na obsah jakýhosi už si nevzpomenu konkrétně nějakýho důležitýho prvku ale teplotu má pouze do 140°.
pak jsem si vzpomněl že jsem si kdysi dotáhnul dom skoro celou plechovku jak od barvy nějaké speciální tepelně odolné vazeliny na mazání například ložisek v pecích a podobně co by měla vydržet několik set stupňů.
nebylo by to rozumný?
....a druhé dotaz- Když jsem si mašinu odvážel, byla na zadku obutá Pirelli diablo rosso 180/55 r17, která byla skoro nová. akorát prostředkem trochu vzitá ale jinak kromě čistě prostředku naprosto netknutá.
vyjel jsem tři nebo čtyři nádrže a vypadá takhle
jinak dál než centimetr od kraju jsem se zatim nedostal
plynu dávám na výjezdech ze zatáček z plnýho náklonu tolik aby mašina nezačala zas nějak extra divočit.
jezdím blbě?
timhle způsobem by šla ani ne za 1500 kilometrů totálně do hajzlu, což aji když opička banány chce, tohle neni pro peněženku úplně nejrozumnější
Naposledy editováno 24.06.2013 21:53:48
akorát teda tu na zadním křížku a uprostřed jsem našel, tu přední ne. viděl bych to tak jestli nebude potřeba oddělat ta pičovina co drží pokud si dobře vzpomínám na převodovce na třech imbusech
Naposledy editováno 24.06.2013 21:35:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kardan a guma
memphis.unv píše: dva_hrnce> koupil jsem olej co má psaný že u kardanu pro moto guzzi už neni potřeba "aditivum rocol".
jinak prostředek jeví ani ne poloviční opotřebení proti bokům.
navíc gumu pro supersport bych nekupoval, už tam byla
Tuším ze olej stačí az az pokud nekudy neutece..
Ta pneu bude dvousměs a zřejmě mas okolo baráku dost zatáček, závidím
U nás nemít kruhák, tak bok nesjedu :(
je sice možný že ty boky budou tak rychle sjetý proto že se opájím výjezdama ze zatáček kdy z plnýho náklonu dávám plynu na hranici toho než motorka začne tancovat. párkrát jsem měl pocit jakoby už chtělo to zadní kolo jít do prdele, že tam toho plynu je moc a je mně jasný že to je dvouválec. ale furt by to byl poloviční nájezd na gumě oproti největším střelcům a to přece neni možný
zatim nejmíň co jsem zaznamenal tak jeden borec s bulíkem že mu dává jak může a guma že mu vydrží 2500. já jsem zatim neměl čas jezdit, najel jsem jenom tři nebo čtyři nádrže a su na jednom a půl milimetru s tim že když jsem ju kupoval tak ty boky byly netknutý, to byl ojeté akorát střed. a teď je na středu míň.
teď jsem se byl do garáže podívat a všiml jsem si že lamely který jsou na bokách dělený příčně jsou celkem zajimavě sjetý.... jedna do vlnky, druhá náběžně do obloučku
1 reakcí na tento příspěvek Kardan a guma
http://www.duro-oil....-Tutela-MRM-2-0-85kg
1 reakcí na tento příspěvek Kardan a guma
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Technické okénko Moto Guzzi V11 [1 ... 17, 18] Moto Guzzi V11 | MaraGuzziV11 | 536 | 13.4.2024 v 16:28 JVK |
Vliv předstihu na detonace při dece... [1, 2, 3] Moto Guzzi V11 | Koudy01 | 76 | 27.6.2022 v 10:22 Anti |
Italské železo v detajlech(mouchy a... [1 ... 10, 11] Moto Guzzi V11 | Markus.1 | 301 | 14.8.2020 v 23:59 Koudy01 |
Tachometr Moto Guzzi V11 | štylák | 0 | 21.9.2019 v 01:29 štylák |
Problém s otáčkoměrem Moto Guzzi V11 | Koudy01 | 3 | 24.7.2019 v 06:42 Koudy01 |