globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zrezlé ráfky
20.6.2013 v 15:04
Zdravím, potřeboval bych poradit ohledně vyžraných ráfků. Bojím se aby testace neschrastila na blbých ráfcích, ale zase je nechci lakovat nějakým neoriginálním sprejem. Co doporučujete vy?





Naposledy editováno 20.06.2013 15:23:14

Zrezlé ráfky

20.6.2013 v 15:22 | Nahoru | #1
Koupit nové ráfky nebo je nechat pochromovat

Zrezlé ráfky

20.6.2013 v 15:57 | Nahoru | #2

Zrezlé ráfky

20.6.2013 v 16:10 | Nahoru | #3
Hlavně nekupuj nic z Indie, Turecka a podobně. Jsou to sračky.

1 reakcí na tento příspěvek Zrezlé ráfky

20.6.2013 v 17:21 | Nahoru | #4
Opískovat a nechat pochromovat

(reakce na) Zrezlé ráfky

21.6.2013 v 08:43 | Nahoru | #5

tut88 píše: Opískovat a nechat pochromovat



Nejlepší je poslat do chromovny tak jak to je a oni už si poradí.

1 reakcí na tento příspěvek Zrezlé ráfky

21.6.2013 v 10:45 | Nahoru | #6
Promiň, ale tento stav ráfků (a čehokoli), pokud není narušena jeho funkčnost, je komisař povinen respektovat. Ve formuláři zaškrtneš "původní stav". Veteránské hnutí má za úkol zachovat budoucím generacím vozidla - technické památky. A pokud je vozidlo v původním stavu, musí to být "třešničkou na dortu". V žádném přípědě nemůže testační komisař nějakými svéráznými výklady předpisů nutit k renovacím a nahrazování originálu replikami. Replikou je myšleno i barva, chrom.

příklad: takto koupeno







Takto testováno






Rozdíl, který vidíš je jen pasivace rzi (přeměna oxidu železnatého na železitý - žádné pískování- rez zůstala, žádná barva) a následná konzervace. Takto byla motorka před lety otestována u nás v klubu. Po jejím prodeji se mi ozval nový majitel, že mu jí odmítli někde na Moravě otestovat kvůli orezlému kolenu (!!!) Následovalo kolečko korespondencí na nejvyšší úrovni s následným školením testačních komisařů

Naposledy editováno 21.06.2013 10:47:06

Zrezlé ráfky

21.6.2013 v 12:57 | Nahoru | #7
Pokud chceš ráfky tak oporučuji jít do nerezu s chromem (písni na montyjawa.cz, že sem tě doporučil )..jinak klidně přechromovat,..ale předtím si kolem zavrť a mrkni jestli není ťuknuté!!
Komisař musí kola akceptovat, pakliže chceš jít do úplného originálu. V tom případě rozleštit silichromem a zakonzervovat. Ale sundal bych gumy a mrknul na vnitřek ráfku a falc. Od toho bych se odrazil,...někdy bývá dost na totálku!

Zrezlé ráfky

21.6.2013 v 12:58 | Nahoru | #8
PS: Nářky nad cizozemskými ráfky jsou celkem zcestné. Origo výroba stála taky dost za vyli-žprd3l! Pod chrom se nijak nebrousilo, a povrch je taky dost o ničem.

(reakce na) Zrezlé ráfky

21.6.2013 v 16:02 | Nahoru | #9
bromep> Díky, celkem jsi mě uklidnil největší strach jsem měl z těch orezlých kol, ty jsou z celé té motorky bych řekl v nejbídnějším stavu...Můj cíl není tuctová přeblyštěná mašina, já chci co nejvíce původní vzhled, ale samozřejmě chromy a hlinýky se snažím vylešit aspoň trošku aby se blížili ke stavu těsně po výrobě

Naposledy editováno 21.06.2013 16:18:27
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Californian 350/362 rv 1971 - pomoc... Jawa 350/362 Californian j.tommy 22 7.10.2022 v 18:06 cmiral
Rozměry držáku baterie californian ... Jawa 350/362 Californian Jawar69 2 13.9.2022 v 21:16 Jawar69
Umístění držáku č30 Jawa california... Jawa 350/362 Californian Jawar69 12 20.7.2022 v 21:55 Jawar69
délka tyčky zadní stupačky californ... Jawa 350/362 Californian zilvaré 14 6.1.2022 v 10:21 zilvaré
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... MarekPalovic 56 28.12.2021 v 11:53 zelinar22


TOPlist