bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Mito z Brna pro přítulku
 
19.6.2013 v 16:02
Vybírám moto pro přítelkyni (165cm, 50kg), má loňské papíry. Vzhledem k tomu že na ničem ještě nejezdila, tak jsem ani nepřemýšlel nad ničím větším. Rozpočet je CCA 20 000,-Kč takže Ninju 250 fakt ne . 125ccm CBR se jí líbí, jenomže je to fakt kolo a zachovalejší kousky jsou až tak od 25 000,- .


Ze všech mašin nejvíc se jí líbí Cagiva Mito 125 EVO a to konkrétně http://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/cagiva/cagiva-mito-125-evo/cagiva-mito-125-evo-466021.html

Má docela dost zhlédnutí, ale přitom je stále na prodej, napadlo mě, není tu nějaký borec ze Štatlu co už ji zkouknul?

Vypadá celkem slušně, neni otevřená na 25kw nebo kolik je ta maximální hodnota, když by si po nějakém tom tisíci km řekla o GO tak bych s tím počítal.

K jiným 2T:
NSR má škaredou podsedlovku,
Aprilie jsou snad všechny otevřené na max, v té ceně docela omlácené, jediná která mě zaujala je http://motorky.bazos.cz/inzerat/24383583/Aprilia-rs-125.php

Díky za odpovědi, případné alternativy, smysluplné poznámky atd
(Přítelkyně je opravdu hodně zaměřená na žlutou barvu (červená by se taky přežila) a na celkový design)
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Mito z Brna pro přítulku

21.6.2013 v 15:26 | Nahoru | #31
Maartyy> ahoj, napsal jsi to velmi vtipne ! Smekam, mel by jsi psat dal, mysleno uprimne. Jako rodily Brnak znam toho malyho smrada z mtt velmi dobre, je to malej sulinek, kterej o tom vi hovno. Bydlel jsem 3 roky 50m od tohoto vrakoviste tak vim svoje o te bande . Ps: nakonec to nedopadlo spatne a tohle kolo stejne nema Tvoje zenska na dlouho. . .

Mito z Brna pro přítulku

21.6.2013 v 15:26 | Nahoru | #32
jak píše DRN, sic hujda ale účel to splní líp

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mito z Brna pro přítulku

21.6.2013 v 16:06 | Nahoru | #33
Ozzy_> Myslim ze do 3 tisic bude z cebra krasavec,navic kdo vi, jestli s tim holka nekde nepleskne a nevykasle se na to.

(reakce na) Mito z Brna pro přítulku

21.6.2013 v 16:25 | Nahoru | #34

Maartyy píše: Ozzy_> Myslim ze do 3 tisic bude z cebra krasavec,navic kdo vi, jestli s tim holka nekde nepleskne a nevykasle se na to.



Vsak vzdyt jo, pisu ze rozumna volba.

Mito z Brna pro přítulku

21.6.2013 v 20:55 | Nahoru | #35
Maartyy .. gratuluju ke koupi!:) také jsem si před nedávnem koupil Hondu :)) pro začátečníky ideální!:) a když jí bude tvoje přítelkyně chtít potahat .. také se jí chce docela:) mnoho šťastných kilometrů přeju .. mě ji rodiče kupovali za trochu víc pěnez..

Mito z Brna pro přítulku

21.6.2013 v 21:06 | Nahoru | #36
VRAKOVIŠTĚ- to je to slovo co jsem hledal.

Mito z Brna pro přítulku

21.6.2013 v 21:46 | Nahoru | #37
gratuluju, malý cebro je dobrá volba, naučilo mě moc

1 reakcí na tento příspěvek Mito z Brna pro přítulku

21.6.2013 v 23:02 | Nahoru | #38
Popravdě k tomu mitu ti řeknu jedno, stojí tam už sakra dlouho. Sám když jsem někdy vloni koukal po mitu (možná už předloni) bylo tam. Podle mě to VINko neni v pořádku a čekají, až si toho někdo nevšimne. Navíc jak jsi sám řekl, stav není zrovna 100% s inzerátem a navíc pevná cena? To nikdo nekoupí pokud nedají dohromady aspoň to VIN.

Mito z Brna pro přítulku

21.6.2013 v 23:47 | Nahoru | #39
Udělal jsi dobře S tím obchodem v Brně nemám taky dobrou zkušenost. Uvidíš, že bude slečna s Hondou spokojená a bude ji to bavit. Ona ta CBR dokáže jet, jen se to musí točit od 8t. k 10tis. Vím, znám, máme doma 07. Přítelce jako naprostýmu nováčkovi stačila 2 roky, ale teď už prodáváme.

Mito z Brna pro přítulku

22.6.2013 v 08:45 | Nahoru | #40
Udělal si dobře, že si nešel do dvoutaktu, mito sme měli doma a kámoši měli podobný šroty, RS, supercity, freccia, všechno to byly hrozný mrdky, furt se to sralo, furt něco odcházelo, přívěra nikomu nefungovala, takže jízda o hovně, žralo to jak tank, do prdele s tim. Sám si viděl, že i to cebro bylo pěkně domrdaný, ale to je v čr kolorit, jsme hrozný prasata na údržbu, většina bajků a aut u nás jsou neudržovaný napůl nefunkční mrdky, chytit pěknej bazarovej kus je prakticky jak vyhrát v loterii nebo musí člověk dlouho hledat, obvolávat, objíždět, než narazí na slušnej kousek. Proto už kupuju jen fungláče, abych měl jistotu, že to nějakej krypl nezkurvil

(reakce na) Mito z Brna pro přítulku

22.6.2013 v 16:06 | Nahoru | #41
S.M-A-RT> No ptal jsem se jak dlouho ho tam mají, borec říkal že dva měsíce. Říkám mu že už jsem ho zahlédl na nějakém inzerátu někdy před vánoci. Okamžitá odpověď že to pani asi zkoušela nejdřív prodat sama mimo bazar, to tehdá tím kamionem ještě nejezdila že ho mohla prodávat sama? A proč by ho prodávala když údajný důvod prodeje byl že jezdí kamionem a nemá na něj čas?

Naposledy editováno 22.06.2013 16:08:29

Mito z Brna pro přítulku

22.6.2013 v 16:40 | Nahoru | #42
S tim VINem mi to pripomnelo, kdyz jsem kupoval NSRo ja pred drahne lety. Cislo VIN sice sedelo, ale nemohli jsme najit cislo motoru. Riskli jsme to a masinu vzali. Doma jsme ho pak po demontazi plastu a vycisteni bordelu nasli - jiny typ motoru :D Tak se to obrousilo, zabarvilo do cerna (on i ten dil byl cerny tak to nebylo videt) a na STK nastesti nikdy nehledali vic nez 5 minut, tak jsem s tim problem nemel.

E: S MTT taky nemam dobre zkusenosti

Naposledy editováno 22.06.2013 16:43:36

Mito z Brna pro přítulku

23.6.2013 v 18:08 | Nahoru | #43
dobrá volba cbr je blbuvzdorné a pro nás ženské lehké

Mito z Brna pro přítulku

24.6.2013 v 11:06 | Nahoru | #44
Jen přidám svůj postřeh, že ten inzerát je tam dýl než rok celkově, taky sem se na něj díval, když sem vybíral moto. Kdo ví proč to nikdo nechce :)

Mito z Brna pro přítulku

24.6.2013 v 16:17 | Nahoru | #45
Tak malé pokračování 125ccm story:

V pátek byla přítelkyně v práci a já frčel s kamarády na Slovensko. V sobotu, po příjezdu, beru nářadí a jedu se podívat na CBR. První zjištění: zbývající blinkry jsou nehomologované = výměna. Další věc: prasklé plasty jsou místy nýtované malými nýtky a zespodu plechem. Do třetice: maska je ke světlu přilepena průhledným lepidlem, nebýt zaschlé kapky na spodku světlometu tak si toho ani nevšimnu. S novou baterkou moto nastartuji, volnoběh nedrží, ale s plynem se dá udržet v otáčkách. No teploměr mlčí, palivoměr se taky nezvedne i když je v nádrži cca půlka. Zjišťuji taky, že u příruby výfuku k motoru to nějak profukuje, po sundání celého výfuku jde krásně vidět jak je to urezlé na cca 60% obvodu kolem příruby. Sundávám sedlo a nádrž, na airboxu chybí polovina šroubků a celý airbox je taky spíš volně vložený a drží jen na karburátoru. To je výčet jen některých samo domo oprav a pokusů o ně na celé motorce. Styřelé hadice, skoro nulová hladina oleje v motoru.... Některé věci se daly sice zkontrolovat při koupi a z části to padá na moji hlavu, ale hold jsem po celém dni byl rád že už něco na ten vozík naložíme a dal jsem i trochu na slova prodávajícího že ji loni kupoval za 27k a byla v bezproblémovém stavu, celou zimu až do teď stála, že je v pořádku až na tu kosmetiku a rozhozený karbec. Zvedám telefon, prodejci oznámím seznam zatajených vad, které nebyly zjevné nebo byly ve smlouvě uvedeny jako funkční. Čekal jsem trochu spor, no odpověď jo tak to zítra dovezte mě jen utvrzuje v tom že s tím i docela počítal.

Při vracení moto mu říkám znovu co vše by měl dořešit něž to někomu podstrčí jako lehce padenou motorku, na lepené světlo k masce a zaschlou kapku lepidla dostávám odpověď že to je už od výroby Peníze jsou zpátky a valíme s vozíkem pro kousek za 23k kus za Kroměříž.

Je to červeno-černá kombinace, prodává jí 17 typek, s tím že chce kupovat žluté Mito z Brna O Mitu mu řeknu jak jsme dopadli my. No jdeme omrknout motorku. Plastíky taky něco pamatují, ale spíš mají horší držáky, které se musí zavařit, než že by byly nějak rozpraskané. Zadní blinkry jsou na moto nové a přední na výměnu čekají a taky že pár nových dostáváme jako bonus k mašině. V motorce je olej 15w40, s tím že mu někdo poradil že jak má motor nad 30k km tak se musí lít 15w místo 10w. Je prasklá jedna žárovka, zadní guma to má za sebou, ale dostáváme náhradní s 60% vzorku. Brz. Desky jsou v pořádku, vidlice netečou, vůle v krku není, baterka má rok. Palivoměr i teploměr fungující. Moto startuje bez sytiče, trochu poštelovat bude potřeba, ale volnoběh drží i na 1k otáček. Táhlo k sytiči chybí a je tam teda jenom tyčka která jde vytáhnout ven. Na plyn reaguje okamžitě, má kuchlý výfuk a zvuk není až tak sekačkovitý. Každopádně dostáváme ke všemu potřebné informace, co a jak se dělalo a kdy. Rozeta je rok stará, řetěz je někde v půlce životnosti. S cenou se domlouváme na 21k. Jdem motorku projet. Chová se jak má, jede rovně, brzdí, pěkně akceleruje, se mnou zvládne 120km/h. Tak podepisujeme smlouvu, nakládáme a frčíme k domovu. Večer ještě zvládáme krátkou projížďku s přítelkyní na benzínku a zpátky. Je spokojená, troufne si až do 105km/h, předjede fabii a už se těší až vyrazíme dál.

Jinak díky této cestě už vím že dovolenou budu trávit u Šumperka, kde jsme při cestě z Krnova do Olomouce objevili motorkářský ráj (kam se hrabou Buchláky), zařadili jsme se s fedou do kolony asi 8 Porsche na této trase, potrápili brzdové kotouče na autě...
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist