Ze všech mašin nejvíc se jí líbí Cagiva Mito 125 EVO a to konkrétně http://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/cagiva/cagiva-mito-125-evo/cagiva-mito-125-evo-466021.html
Má docela dost zhlédnutí, ale přitom je stále na prodej, napadlo mě, není tu nějaký borec ze Štatlu co už ji zkouknul?
Vypadá celkem slušně, neni otevřená na 25kw nebo kolik je ta maximální hodnota, když by si po nějakém tom tisíci km řekla o GO tak bych s tím počítal.
K jiným 2T:
NSR má škaredou podsedlovku,
Aprilie jsou snad všechny otevřené na max, v té ceně docela omlácené, jediná která mě zaujala je http://motorky.bazos.cz/inzerat/24383583/Aprilia-rs-125.php
Díky za odpovědi, případné alternativy, smysluplné poznámky atd
(Přítelkyně je opravdu hodně zaměřená na žlutou barvu (červená by se taky přežila) a na celkový design)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mito z Brna pro přítulku
1 reakcí na tento příspěvek Mito z Brna pro přítulku
Naposledy editováno 22.06.2013 16:08:29
E: S MTT taky nemam dobre zkusenosti
Naposledy editováno 22.06.2013 16:43:36
V pátek byla přítelkyně v práci a já frčel s kamarády na Slovensko. V sobotu, po příjezdu, beru nářadí a jedu se podívat na CBR. První zjištění: zbývající blinkry jsou nehomologované = výměna. Další věc: prasklé plasty jsou místy nýtované malými nýtky a zespodu plechem. Do třetice: maska je ke světlu přilepena průhledným lepidlem, nebýt zaschlé kapky na spodku světlometu tak si toho ani nevšimnu. S novou baterkou moto nastartuji, volnoběh nedrží, ale s plynem se dá udržet v otáčkách. No teploměr mlčí, palivoměr se taky nezvedne i když je v nádrži cca půlka. Zjišťuji taky, že u příruby výfuku k motoru to nějak profukuje, po sundání celého výfuku jde krásně vidět jak je to urezlé na cca 60% obvodu kolem příruby. Sundávám sedlo a nádrž, na airboxu chybí polovina šroubků a celý airbox je taky spíš volně vložený a drží jen na karburátoru. To je výčet jen některých samo domo oprav a pokusů o ně na celé motorce. Styřelé hadice, skoro nulová hladina oleje v motoru.... Některé věci se daly sice zkontrolovat při koupi a z části to padá na moji hlavu, ale hold jsem po celém dni byl rád že už něco na ten vozík naložíme a dal jsem i trochu na slova prodávajícího že ji loni kupoval za 27k a byla v bezproblémovém stavu, celou zimu až do teď stála, že je v pořádku až na tu kosmetiku a rozhozený karbec. Zvedám telefon, prodejci oznámím seznam zatajených vad, které nebyly zjevné nebo byly ve smlouvě uvedeny jako funkční. Čekal jsem trochu spor, no odpověď jo tak to zítra dovezte mě jen utvrzuje v tom že s tím i docela počítal.
Při vracení moto mu říkám znovu co vše by měl dořešit něž to někomu podstrčí jako lehce padenou motorku, na lepené světlo k masce a zaschlou kapku lepidla dostávám odpověď že to je už od výroby Peníze jsou zpátky a valíme s vozíkem pro kousek za 23k kus za Kroměříž.
Je to červeno-černá kombinace, prodává jí 17 typek, s tím že chce kupovat žluté Mito z Brna O Mitu mu řeknu jak jsme dopadli my. No jdeme omrknout motorku. Plastíky taky něco pamatují, ale spíš mají horší držáky, které se musí zavařit, než že by byly nějak rozpraskané. Zadní blinkry jsou na moto nové a přední na výměnu čekají a taky že pár nových dostáváme jako bonus k mašině. V motorce je olej 15w40, s tím že mu někdo poradil že jak má motor nad 30k km tak se musí lít 15w místo 10w. Je prasklá jedna žárovka, zadní guma to má za sebou, ale dostáváme náhradní s 60% vzorku. Brz. Desky jsou v pořádku, vidlice netečou, vůle v krku není, baterka má rok. Palivoměr i teploměr fungující. Moto startuje bez sytiče, trochu poštelovat bude potřeba, ale volnoběh drží i na 1k otáček. Táhlo k sytiči chybí a je tam teda jenom tyčka která jde vytáhnout ven. Na plyn reaguje okamžitě, má kuchlý výfuk a zvuk není až tak sekačkovitý. Každopádně dostáváme ke všemu potřebné informace, co a jak se dělalo a kdy. Rozeta je rok stará, řetěz je někde v půlce životnosti. S cenou se domlouváme na 21k. Jdem motorku projet. Chová se jak má, jede rovně, brzdí, pěkně akceleruje, se mnou zvládne 120km/h. Tak podepisujeme smlouvu, nakládáme a frčíme k domovu. Večer ještě zvládáme krátkou projížďku s přítelkyní na benzínku a zpátky. Je spokojená, troufne si až do 105km/h, předjede fabii a už se těší až vyrazíme dál.
Jinak díky této cestě už vím že dovolenou budu trávit u Šumperka, kde jsme při cestě z Krnova do Olomouce objevili motorkářský ráj (kam se hrabou Buchláky), zařadili jsme se s fedou do kolony asi 8 Porsche na této trase, potrápili brzdové kotouče na autě...