Originální díly PARTSDEPOT





Téma: Mito z Brna pro přítulku
 
19.6.2013 v 16:02
Vybírám moto pro přítelkyni (165cm, 50kg), má loňské papíry. Vzhledem k tomu že na ničem ještě nejezdila, tak jsem ani nepřemýšlel nad ničím větším. Rozpočet je CCA 20 000,-Kč takže Ninju 250 fakt ne . 125ccm CBR se jí líbí, jenomže je to fakt kolo a zachovalejší kousky jsou až tak od 25 000,- .


Ze všech mašin nejvíc se jí líbí Cagiva Mito 125 EVO a to konkrétně http://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/cagiva/cagiva-mito-125-evo/cagiva-mito-125-evo-466021.html

Má docela dost zhlédnutí, ale přitom je stále na prodej, napadlo mě, není tu nějaký borec ze Štatlu co už ji zkouknul?

Vypadá celkem slušně, neni otevřená na 25kw nebo kolik je ta maximální hodnota, když by si po nějakém tom tisíci km řekla o GO tak bych s tím počítal.

K jiným 2T:
NSR má škaredou podsedlovku,
Aprilie jsou snad všechny otevřené na max, v té ceně docela omlácené, jediná která mě zaujala je http://motorky.bazos.cz/inzerat/24383583/Aprilia-rs-125.php

Díky za odpovědi, případné alternativy, smysluplné poznámky atd
(Přítelkyně je opravdu hodně zaměřená na žlutou barvu (červená by se taky přežila) a na celkový design)
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Mito z Brna pro přítulku

19.6.2013 v 16:10 | Nahoru | #1
za tydle prachy budes rad kdyz koupis neco slusnyho, natoz jeste vybirat barvu
kdyz pocitas s go tak tu cca desitku prihod rovnou

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mito z Brna pro přítulku

19.6.2013 v 16:18 | Nahoru | #2
DRN.> Přečti si název tématu, já barvu neřeším a z mojí kapsy to nebude Rozpočet je momentálně jasný, s GO pocitam tak ze se financne zvladne kdyby to nastalo, ale ne ze ty prachy navic jsou ted

1 reakcí na tento příspěvek Mito z Brna pro přítulku

19.6.2013 v 16:23 | Nahoru | #3
20 rozpocet plus desitka na GO, to uz mame 30 .. fakt nechcete koupit tu malou cebrusi? Nevyzaduje v podstate nic nez benzin a vymenu oleje a do zacatku je to nezaludna potvurka na nauceni ..

(reakce na) Mito z Brna pro přítulku

19.6.2013 v 16:36 | Nahoru | #4
Maartyy> no já aby holka za mesic nebrecela ze musi sedet na prdeli bo nema penize na go

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mito z Brna pro přítulku

19.6.2013 v 16:36 | Nahoru | #5
Veverčák> Neříkám že by jí to nestačilo, ale 2T by občas lákal i mě, proti cebru hovoří to že by za rok už byla prostě slabá zatímco 2T by jí mohl stačit na hodně hodně let, když by sme se spolu jeli projet tak bych se musel hodně krotit a o předjíždění už vůbec nemluvě, takže i s případnou investicí mi ten cwajtakt připadá furt lepší.

DRN.> Jestli bude GO za měsíc, nebo za rok nebo za dva to už je prostě riziko. Zas nepočítám s velkým kilometrovým nájezdem, navíc ze začátku tomu určitě na prdel dávat nebude.

Naposledy editováno 19.06.2013 16:40:13

(reakce na) Mito z Brna pro přítulku

19.6.2013 v 16:41 | Nahoru | #6

Maartyy píše: Veverčák> Neříkám že by jí to nestačilo, ale 2T by občas lákal i mě, proti cebru hovoří to že by za rok už byla prostě slabá zatímco 2T by jí mohl stačit na hodně hodně let, když by sme se spolu jeli projet tak bych se musel hodně krotit a o předjíždění už vůbec nemluvě, takže i s případnou investicí mi ten cwajtakt připadá furt lepší.



tak je to samozrejme vase volba .

Zena ji taky mela a jezdili jsme i spolu (ona malou CBR, ja VFR1200), takze vim, jak se clovek musi krotit. A je to tak na to, aby ji clovek behem druhe sezony prodal, ale zas neztrati nejak vyrazne hodnotu a moc nehrozi, ze ji zadre nebo ji udela neco vaznejsiho ..

1 reakcí na tento příspěvek Mito z Brna pro přítulku

19.6.2013 v 16:48 | Nahoru | #7

Vypadá celkem slušně, neni otevřená na 25kw....



kde porad berete, ze Mita/RSa maji mit tento vykon?

na itala ve 2T bych se vykaslal, ano jede to paradne, hezky to vypada, ale kazdy rok delas GO a nikdo generalku pred prodejen nedela.... na druhou stranu i to NSR je taky poruchovy...

a vubec bych se vysral na to, aby si pritelka kupovala motorku, clovek tim ziska jen starosti i obavy...

Mito z Brna pro přítulku

19.6.2013 v 17:08 | Nahoru | #8
Ta rs by nemusela být ve špatnym stavu,jistli má maximálku 80 tak neni otevřená

(reakce na) Mito z Brna pro přítulku

19.6.2013 v 17:12 | Nahoru | #9
a vubec bych se vysral na to, aby si pritelka kupovala motorku, clovek tim ziska jen starosti i obavy... [/quote]

Moje řeč... Raději ji za sebou vezu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mito z Brna pro přítulku

19.6.2013 v 17:23 | Nahoru | #10
Maartyy> nech ji R 1

Mito z Brna pro přítulku

19.6.2013 v 17:36 | Nahoru | #11
Nechápu - na moto by 10 navíc nebylo, ale na řádově násobně dražší provoz 2T oproti 4T jo?...

Nehledě na to, že se beztak musí počítat s tim, že bude po koupi nutný servis

Já bych to osobně ještě pořádně promyslel - pokud nejsou peníze, tak je 2T docela vražda - kor 2T jen za 20t

(reakce na) Mito z Brna pro přítulku

19.6.2013 v 17:46 | Nahoru | #12
scyplag> Nedošáhla by z ní na zem a nemá na to papíry

Jinak teda smysluplných odpovědí jako vždy poskrovnu, ale stále doufám že už se byl v tom Brně na to Mito někdo podívat

Mito z Brna pro přítulku

19.6.2013 v 17:46 | Nahoru | #13
mito je dobrá volba! Kdyz udelas GO poradne! Tak vydrzi 20tis.bez problemu,kdyz udelam v zime GO na svem zavodnim mitu,tak vydrzi celou sezonu zavodit cca6 zavodu, a to pod plnym plynem.vubec bych se toho nebal.

Mito z Brna pro přítulku

19.6.2013 v 18:38 | Nahoru | #14
Jsem zastánce 2T ve třídě 125, ale tady bych byl fakt pro CBR. Nic se nejspíš neposere, provoz stojí prd a až za rok nebude stačit, tak jí za stejný prachy prodáš skoro a koupíš 500. Ono že bys chtěl 2T i ty, to je hezký, ale stejně pro tebe po R1 bude nezajímavej

Mito z Brna pro přítulku

19.6.2013 v 19:30 | Nahoru | #15
Koupil bych 125 Varadero a bylo by, sice to neni silnice, ale je to relativne veliky a tuhle s tim kolem me nejak kluk letel a i peknej zvuk to melo. A srat se to bude daleko mit nez 2T a spotreba taky mensi, nemusi se to tocit aby to jelo a jecelo jak ranena svine atd...ja tuhle otazku resit tak je pro me jasna volba Varan...

1 reakcí na tento příspěvek Mito z Brna pro přítulku

19.6.2013 v 19:54 | Nahoru | #16
Tak padl nazor od pritelkyne ze tu nejhezci a ze kdyz se to posere tak hold nebude jezdit dokud se to neopravi. Osobně mi ta zavřená aprilie připadá nejrozumnější.

(reakce na) Mito z Brna pro přítulku

19.6.2013 v 21:29 | Nahoru | #17
Maartyy>Můj názor-Aprilie,pokud není otevřená máš šanci že motor ještě pár tisíc vydrží na foto vypadá celkem slušně a snad není padlá ze stojanu atd.

Mito z Brna pro přítulku

19.6.2013 v 22:33 | Nahoru | #18
kup cbr

Mito z Brna pro přítulku

20.6.2013 v 06:40 | Nahoru | #19
M8m nsr a je to držák, 25kw najeto 44tisíc bez GO. Letí dost slušně a koupil jsem ho za 12500kč + asi 8tisíc mě vyšly opravy a kontrola (všechno jsem si dělal sám, pod dozorem motomechaniků ;) abych jse to naučil). A paráda plasty taky byly rozmlácený ale to jsem si všechno sám udělal ;). Koukni na fotky v profilu

EDIT: A jak jsi psal že nsr má hnusnou podsedlovku tak NSR a CBR F je uplně to samý vzhledově

Naposledy editováno 20.06.2013 06:41:40

Mito z Brna pro přítulku

20.6.2013 v 10:16 | Nahoru | #20
Tam jsem se byl kdysi podívat na TA. Podle telefonátu voňavka, starší pán s tím do ted´jezdil...a taková ta omáčka okolo. Nafocený taky hezky no na místě jsem se otočil a utíkal pryč, protože starší pán to zřejmě zvládl dojebat za všech stran, gumy na výměnu atd. Takže podívat se někdo na to může ale nejspíš si budeš muset udělat výlet do Brna a kouknout se sám. Tímto příspěvkem netvrdím, že zrovna tento kousek bude špatnej...

Mito z Brna pro přítulku

20.6.2013 v 11:44 | Nahoru | #21
2T ji bude sloužit hodně hodně let,ale za ty roky do ní vysypeš takový prachy,že se z toho posereš....kup ji cbr 125 a za rok nebo dva co se na ni vyjezdi,do ni das hovno a za ty peníze ji opet prodas a po dvou letech si koupí třeba R6

Mito z Brna pro přítulku

20.6.2013 v 13:19 | Nahoru | #22
mám cagivu supercity stejnej motor jak mito a mám doma i CBRko a říkám rovnou CBrko je dopravní prostředek do práce a podobně ale pokud se chcete projet tak mito ano cbr je bez investic a já na něm každý den jezdím do školy ale když chceš předjet náklaďák tak seš celkem v prdeli nebo je to oživot takže radši 2T...

Mito z Brna pro přítulku

20.6.2013 v 13:29 | Nahoru | #23
Musi se slecna rozmyslet, jestli chce jezdit, nebo mit "hustou motorku". Nejak si nedokazu predstavit 2T dvacu za 20 na ktery budes jen jezdit

Ale pokud je to jak pises, radeji 2T dvacu, a kdyz nepojede tak se holt nebude jezdit, tak je to fuk. Ja bych sel do malyho cebra nebo jinyho ctyrtaktu, na nauceni uzasny strojky. A jeste radeji bych sel po nejakym endurku. Na husty supersporty je vzdycky casu dost, pokud nic nenajela, a nauci se vic.

K tematu: to Mito jsem nevidel ... .ale pocital bych ze minimalne 10ku plus na udrzbu,takze "jezdici" cebro za 25 bude jiste lepsi ...

Mito z Brna pro přítulku

20.6.2013 v 18:42 | Nahoru | #24
Ty dvoutakty jsou k hovnu, furt se to sere, díly nejsou, žere to, zkrátka italskej shit. Kup jí R125 a máš vyřešeno, nádherná motorka, budete spolu ladit a ty nebudeš za škrta

Mito z Brna pro přítulku

21.6.2013 v 10:10 | Nahoru | #25
K čemu bude holce na naučení 2T, když na pořádnou údržbu očividně nemáte prachy, to nevím.
Navíc stíhat ti nebude úplně stejně na 4T jako na 2T. Aby jí ten 2T porychlil, už by musela mít něco najeto. 2T za 20 litrů je podle mě kravina.

Mito z Brna pro přítulku

21.6.2013 v 11:15 | Nahoru | #26
To, že má NSR hnusnou podsedlovku.. Jediný, co jsem na něm dělal, byl ten motor, kterej měl 40tisíc nalítáno. Za mě NSR jednoznačně. A to, že jsem měl RS, NSR a lítal i na Mitu. Mito je moc tvrdý, NSR je spíš cestovní, ale značně pohodlný. RS je závoďák, stejně jak Mito, ale měkčí. Ale to bude tim mým tlumičem.

2 reakcí na tento příspěvek Mito z Brna pro přítulku

21.6.2013 v 14:26 | Nahoru | #27
No takže včera jsem se pustil s Felicií 1.9D a s vozíkem do kolotoče kupování motocyklu pro přítelkyni.

Byli jsme s klučinou domluveni na Aprilii RS 125 kousek za Brnem. Když jsme vyjížděli tak jsem si přečetl SMS že má dojet někdo o cca pul hodinky před námi se na ni podívat a když tak by napsal ať nemusíme zbytečně jezdit... Vše bylo nachystáno, tak jsme jeli do Brna s tím že když tak by jsme jeli mrknout na Mito. V Brně jsme byli asi o půl čtvrté, bohužel tchýně chtěla do Brna taky, nutně potřebovala ke svým 150 kvítkám v baráku dokoupit dalších 10, takže než nakoupila tak mi přišla SMS že Aprilia je fuč. Říkám si že prodejce je šulda, ale asi to tak mělo být.

No nic, motačka po rozkopaným Brně a už jsme okukovali Mito. Přítulka měla jasno hned (Žlutá, italský design....), no každopádně info o motorce skoro nulové, Mlaďoch v MTT chytrý jak zprávy na Nově, ale v podstatě sem se o mašině nedozvěděl absolutně nic. Majitelka řídí kamion a je někde v řiti a kontakt na ni vám samozřejmě nedáme Stav byl oproti popisu v inzerátu a fotkám tak o 40% horší, místy ošoupaná, nějaký ten plastík opravovaný, ale nic strašného na takovou 2T babču. Zadní guma náklon neviděla co ji tam obuli, stojánek se dvěma pružina slušná past. Tak říkám že ji půjdu projet, vratná záloha = plná cena motorky mi nedělá problémy. Startovat nestartuje, klíč je jenom jeden... Přes oživovací krabici Mito nastartuje docela v pohodě. Vyjíždím, celkem nezvyk ten 2T, v nižších se dost dusí, ale za plynem celkem šla, zvuk taky normální, když mi zdechla, tak na roztlačení chytla hned a krásně, ale baterka evidentně mrtvá. Nechám ji chvilku klapat, občas trochu projedu, no pan ukazatel teploty stále leží nehybně pod 40°C, dle slov mlaďocha z bazaru čidlo teploty stojí 50Kč, jinak že se 2T bát nemusíme, že GO se dá udělat do 5000,-Kč. Taky svítí kontrolka oleje, olej že lijou rovnou do benzínu. Chvilku ukecávám přítulku ať si ji projede, že je docela potřeba hrát si se spojkou a plynem, motorem že to nebrzdí, umí to nečekaně i zatáhnout a neutrál se tam hledá fakt hodně blbě. No pomalu jela, já vedle ní běžel (38°C ideální teplota na to se proběhnout). 2T jí překvapivě seděl a byla spokojená jak želva. Manipulace za jízdy, na místě, řazení, práce se spojkou, vše jí vyhovovalo. Tak že teda ji vezmeme. Cena pochopitelně pevná, ale to bych neměl v občance státní příslušnost ČR abych se nezeptal.
Čekal tam ještě jeden borec, co ji došel omrknout, že by ji chtěl do sbírky, hlavně kvůli kapotám. Když jsme potvrdili koupi tak trochu zklamaně se na ni šel aspoň podívat. Mlaďoch vytáhl z PC smlouvu, pročetli jsme si ji, pochopitelně neručí za stav KM, jakýkoli problém, prostě cokoli co by se nám nelíbilo s tím že tam je záruka půl roku na skryté vady. Vzal jsem kopii velkého TP a šel se podívat na vin, typ motoru a jiné údaje které umí naši úředníci při přepisu zmršit. Začínám VINem, v TP je normální, na krku řízení je rozdělený na dva řádky pod sebou, no čeho jsem si všiml, tak že část vinu na rámu je 2999E0M ale v TP je 29990M. Co teď? Shodli jsme se že technik na STK by nás s tím poslal někam a bazar že to prověří a dají nám vědět. No i druhý zájemce od toho dal rychle ruce pryč.

Kam teda teď? Vytahuji mobil, kde mám uložených 5 inzerátů na CBR 125R. Volám na dvě z okolí Přerova, červeno černé, jedna je prodaná, druhá je za 24k s tím že na zítřek už má domluveného kupce. Další dvě jsou daleko... No jedna, v Repsol barvách, na bazos.cz napsané město Opava, volám tam, no je z Krnova, cena 20k, říkám ze za hodinu a pul jsme tam. Na benzínce dávám vydělat zlodějům z ministerstva dopravy za 10 denní dálniční známku a letím směr Olomouc, Opava a Krnov. Stíhám to ještě za světla za 1h 40m. No motorka si něco zažila, chybí jeden blinkr, řetězovka rok stará, gumy horší, plasty trochu odřené na masce, ale v celku. Takový zanedbaný stav, ale jinak nic strašného. Přítelkyni se taky celkem líbí, je i o něco pohodlnější pro ni než Mito. Borec na ní prý letos ještě nejel, baterka je mrtvola, hold přes zimu byla v motorce, tak žduchanec z kopce dolů. Se sytičem chytne, ale neudrží volnoběh, takže už zase sportuju, borec si hrál se šroubem volnoběhu. Vytlačím kopeček, zase nastartuju cestou dolů díky gravitaci, řadit jde dobře, nijak blbě se za jízdy nechová, brzdí,svítí, akorát otáčkoměr jenom tak poskočí ale jinak neukazuje. STK bohužel propadlá. Ptám se jak s cenou, tak jsme se domluvili na 18k, lakýrníka mám, mechanika taky, poladit karbec, vzhled,novou baterku budu mít už dnes, blinkry, za ty prachy co chtít víc. Pod lampou za zpěvu komárů kurtujem motku na vozík. Příjezd domů cca o půlnoci.






Mito z Brna pro přítulku

21.6.2013 v 14:35 | Nahoru | #28
myslim ze rozumný, gratuluju (i kdyz je to honda)

(reakce na) Mito z Brna pro přítulku

21.6.2013 v 14:45 | Nahoru | #29
Maartyy> Koukám, že se v tom bazaru nezměnilo vůbec nic. Jak jsem psal výše - motorka leštěnka, ježděná jen mírně, krásná na fotkách a když to tam pak zkoukneš, tak máš chuť je přetáhnout heverem v případě, že jsi jel z daleka

1 reakcí na tento příspěvek Mito z Brna pro přítulku

21.6.2013 v 15:25 | Nahoru | #30
Nakonec kazdej koupi omlacenou za malo penez, misto vonavky v supr stavu s velkym najezdem. Je to smutny ale je to tak.

Jinak myslim ze si udelal dobre. DO mita bys jeste 10 nasypal ... aby chvili jezdilo. Cebro je velka sance ze bude po odstraneni "drobnosti" jezdit bez problemu ...
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.

TOPlist