Ze všech mašin nejvíc se jí líbí Cagiva Mito 125 EVO a to konkrétně http://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/cagiva/cagiva-mito-125-evo/cagiva-mito-125-evo-466021.html
Má docela dost zhlédnutí, ale přitom je stále na prodej, napadlo mě, není tu nějaký borec ze Štatlu co už ji zkouknul?
Vypadá celkem slušně, neni otevřená na 25kw nebo kolik je ta maximální hodnota, když by si po nějakém tom tisíci km řekla o GO tak bych s tím počítal.
K jiným 2T:
NSR má škaredou podsedlovku,
Aprilie jsou snad všechny otevřené na max, v té ceně docela omlácené, jediná která mě zaujala je http://motorky.bazos.cz/inzerat/24383583/Aprilia-rs-125.php
Díky za odpovědi, případné alternativy, smysluplné poznámky atd
(Přítelkyně je opravdu hodně zaměřená na žlutou barvu (červená by se taky přežila) a na celkový design)
1 reakcí na tento příspěvek Mito z Brna pro přítulku
kdyz pocitas s go tak tu cca desitku prihod rovnou
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mito z Brna pro přítulku
1 reakcí na tento příspěvek Mito z Brna pro přítulku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mito z Brna pro přítulku
DRN.> Jestli bude GO za měsíc, nebo za rok nebo za dva to už je prostě riziko. Zas nepočítám s velkým kilometrovým nájezdem, navíc ze začátku tomu určitě na prdel dávat nebude.
Naposledy editováno 19.06.2013 16:40:13
Maartyy píše: Veverčák> Neříkám že by jí to nestačilo, ale 2T by občas lákal i mě, proti cebru hovoří to že by za rok už byla prostě slabá zatímco 2T by jí mohl stačit na hodně hodně let, když by sme se spolu jeli projet tak bych se musel hodně krotit a o předjíždění už vůbec nemluvě, takže i s případnou investicí mi ten cwajtakt připadá furt lepší.
tak je to samozrejme vase volba .
Zena ji taky mela a jezdili jsme i spolu (ona malou CBR, ja VFR1200), takze vim, jak se clovek musi krotit. A je to tak na to, aby ji clovek behem druhe sezony prodal, ale zas neztrati nejak vyrazne hodnotu a moc nehrozi, ze ji zadre nebo ji udela neco vaznejsiho ..
1 reakcí na tento příspěvek Mito z Brna pro přítulku
Vypadá celkem slušně, neni otevřená na 25kw....
kde porad berete, ze Mita/RSa maji mit tento vykon?
na itala ve 2T bych se vykaslal, ano jede to paradne, hezky to vypada, ale kazdy rok delas GO a nikdo generalku pred prodejen nedela.... na druhou stranu i to NSR je taky poruchovy...
a vubec bych se vysral na to, aby si pritelka kupovala motorku, clovek tim ziska jen starosti i obavy...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mito z Brna pro přítulku
Nehledě na to, že se beztak musí počítat s tim, že bude po koupi nutný servis
Já bych to osobně ještě pořádně promyslel - pokud nejsou peníze, tak je 2T docela vražda - kor 2T jen za 20t
1 reakcí na tento příspěvek Mito z Brna pro přítulku
EDIT: A jak jsi psal že nsr má hnusnou podsedlovku tak NSR a CBR F je uplně to samý vzhledově
Naposledy editováno 20.06.2013 06:41:40
Ale pokud je to jak pises, radeji 2T dvacu, a kdyz nepojede tak se holt nebude jezdit, tak je to fuk. Ja bych sel do malyho cebra nebo jinyho ctyrtaktu, na nauceni uzasny strojky. A jeste radeji bych sel po nejakym endurku. Na husty supersporty je vzdycky casu dost, pokud nic nenajela, a nauci se vic.
K tematu: to Mito jsem nevidel ... .ale pocital bych ze minimalne 10ku plus na udrzbu,takze "jezdici" cebro za 25 bude jiste lepsi ...
2 reakcí na tento příspěvek Mito z Brna pro přítulku
Byli jsme s klučinou domluveni na Aprilii RS 125 kousek za Brnem. Když jsme vyjížděli tak jsem si přečetl SMS že má dojet někdo o cca pul hodinky před námi se na ni podívat a když tak by napsal ať nemusíme zbytečně jezdit... Vše bylo nachystáno, tak jsme jeli do Brna s tím že když tak by jsme jeli mrknout na Mito. V Brně jsme byli asi o půl čtvrté, bohužel tchýně chtěla do Brna taky, nutně potřebovala ke svým 150 kvítkám v baráku dokoupit dalších 10, takže než nakoupila tak mi přišla SMS že Aprilia je fuč. Říkám si že prodejce je šulda, ale asi to tak mělo být.
No nic, motačka po rozkopaným Brně a už jsme okukovali Mito. Přítulka měla jasno hned (Žlutá, italský design....), no každopádně info o motorce skoro nulové, Mlaďoch v MTT chytrý jak zprávy na Nově, ale v podstatě sem se o mašině nedozvěděl absolutně nic. Majitelka řídí kamion a je někde v řiti a kontakt na ni vám samozřejmě nedáme Stav byl oproti popisu v inzerátu a fotkám tak o 40% horší, místy ošoupaná, nějaký ten plastík opravovaný, ale nic strašného na takovou 2T babču. Zadní guma náklon neviděla co ji tam obuli, stojánek se dvěma pružina slušná past. Tak říkám že ji půjdu projet, vratná záloha = plná cena motorky mi nedělá problémy. Startovat nestartuje, klíč je jenom jeden... Přes oživovací krabici Mito nastartuje docela v pohodě. Vyjíždím, celkem nezvyk ten 2T, v nižších se dost dusí, ale za plynem celkem šla, zvuk taky normální, když mi zdechla, tak na roztlačení chytla hned a krásně, ale baterka evidentně mrtvá. Nechám ji chvilku klapat, občas trochu projedu, no pan ukazatel teploty stále leží nehybně pod 40°C, dle slov mlaďocha z bazaru čidlo teploty stojí 50Kč, jinak že se 2T bát nemusíme, že GO se dá udělat do 5000,-Kč. Taky svítí kontrolka oleje, olej že lijou rovnou do benzínu. Chvilku ukecávám přítulku ať si ji projede, že je docela potřeba hrát si se spojkou a plynem, motorem že to nebrzdí, umí to nečekaně i zatáhnout a neutrál se tam hledá fakt hodně blbě. No pomalu jela, já vedle ní běžel (38°C ideální teplota na to se proběhnout). 2T jí překvapivě seděl a byla spokojená jak želva. Manipulace za jízdy, na místě, řazení, práce se spojkou, vše jí vyhovovalo. Tak že teda ji vezmeme. Cena pochopitelně pevná, ale to bych neměl v občance státní příslušnost ČR abych se nezeptal.
Čekal tam ještě jeden borec, co ji došel omrknout, že by ji chtěl do sbírky, hlavně kvůli kapotám. Když jsme potvrdili koupi tak trochu zklamaně se na ni šel aspoň podívat. Mlaďoch vytáhl z PC smlouvu, pročetli jsme si ji, pochopitelně neručí za stav KM, jakýkoli problém, prostě cokoli co by se nám nelíbilo s tím že tam je záruka půl roku na skryté vady. Vzal jsem kopii velkého TP a šel se podívat na vin, typ motoru a jiné údaje které umí naši úředníci při přepisu zmršit. Začínám VINem, v TP je normální, na krku řízení je rozdělený na dva řádky pod sebou, no čeho jsem si všiml, tak že část vinu na rámu je 2999E0M ale v TP je 29990M. Co teď? Shodli jsme se že technik na STK by nás s tím poslal někam a bazar že to prověří a dají nám vědět. No i druhý zájemce od toho dal rychle ruce pryč.
Kam teda teď? Vytahuji mobil, kde mám uložených 5 inzerátů na CBR 125R. Volám na dvě z okolí Přerova, červeno černé, jedna je prodaná, druhá je za 24k s tím že na zítřek už má domluveného kupce. Další dvě jsou daleko... No jedna, v Repsol barvách, na bazos.cz napsané město Opava, volám tam, no je z Krnova, cena 20k, říkám ze za hodinu a pul jsme tam. Na benzínce dávám vydělat zlodějům z ministerstva dopravy za 10 denní dálniční známku a letím směr Olomouc, Opava a Krnov. Stíhám to ještě za světla za 1h 40m. No motorka si něco zažila, chybí jeden blinkr, řetězovka rok stará, gumy horší, plasty trochu odřené na masce, ale v celku. Takový zanedbaný stav, ale jinak nic strašného. Přítelkyni se taky celkem líbí, je i o něco pohodlnější pro ni než Mito. Borec na ní prý letos ještě nejel, baterka je mrtvola, hold přes zimu byla v motorce, tak žduchanec z kopce dolů. Se sytičem chytne, ale neudrží volnoběh, takže už zase sportuju, borec si hrál se šroubem volnoběhu. Vytlačím kopeček, zase nastartuju cestou dolů díky gravitaci, řadit jde dobře, nijak blbě se za jízdy nechová, brzdí,svítí, akorát otáčkoměr jenom tak poskočí ale jinak neukazuje. STK bohužel propadlá. Ptám se jak s cenou, tak jsme se domluvili na 18k, lakýrníka mám, mechanika taky, poladit karbec, vzhled,novou baterku budu mít už dnes, blinkry, za ty prachy co chtít víc. Pod lampou za zpěvu komárů kurtujem motku na vozík. Příjezd domů cca o půlnoci.
1 reakcí na tento příspěvek Mito z Brna pro přítulku
Jinak myslim ze si udelal dobre. DO mita bys jeste 10 nasypal ... aby chvili jezdilo. Cebro je velka sance ze bude po odstraneni "drobnosti" jezdit bez problemu ...