a jde mi o tohle, pravděpodobně je to rozvodovej řetěz pod tím, vypadá to netknutě. Nicméně vytekl samozřejmě olej a v motoru muže bejt bordel. Ted potřebuju zjistit jestli je v haji ještě něco nebo stačí koupit novej blok a přehazet. Jak postupovat? (motor jel absolutně bez problemu.
Uzavřeno 15.06.2013 v 13:19 uživatelem Spajwer
Otevřeno 14.07.2013 v 19:21 uživatelem Spajwer
Naposledy editováno 15.06.2013 13:19:27
Quikec píše: blazne :D kolik jsi v tom miste letel? predpokladam,ze 50 to nebylo
hele jako žádná hitparáda, nevim ani kolik, ale čuměl sem jak sem dojel daleko, hold asi když to klouže po oleji, tření jde dolu :D
E: každopádně to napřed zkusim zalepit tim tekutým kovem. dám nová víka a vyčistim motor zevnitř. pokud to chytne a bude vše ok, nebudu dál řešit. motor mužu koupit vždy. času to možná bude trochu stát, ale jelikož mam sádru a dlouho budu, stejně nemam co na praci :)
Naposledy editováno 12.06.2013 18:23:57
Jestli muzes mit za 8tis motor kterej vis ze je v pohode, tak je podle me silenstvi se snazit tenhle nak "zapatlat", podle toho jak je to rozstreleny tak to asi neklouzlo ve dvacitce a kdo vi co se jeste kde hnulo uvnitr v motoru a vysere se treba za dalsich 1000km + az to budes prodavat a nekdo to uvidi tak ho zajem rychle prejde.
Jestli ses schopnej dat tech 8tis dohromady tak ola motor ven, sup jinej za chvili hotovo a jeden mas doma na nahradni dily - idealni reseni, zadnej opich a pripadna nasledna frustrace kombinovana s vyhozenyma penezma.
Ale nejsem zadnej expert, jenom pisu jak to vidim ja z mych zkusenosti a ekonomickyho uhlu pohledu.
1 reakcí na tento příspěvek Motor po pádu
V tom starym se muzes vrtat po vecerech. Aspon zjistis, co je rozbity a tak....
Muzes si ho pomalu davat do kupy, kdybys nahodou lehnul s tim novym...
P.S. Ja mam taky odreny viko, neb jsem s tim lehl na kruhaci (docela legrace...)
1 reakcí na tento příspěvek Motor po pádu
Naposledy editováno 15.07.2013 15:35:39
Jinak pokud o prodeji neuvažuješ, tak to buď rád, já vymýšlím furt něco a mám z toho strach...
1 reakcí na tento příspěvek Motor po pádu
Spajwer píše: jelikož je to vodník, tsk nepředpokládám že se na straně bloku dostane na 135°C možná se mylim... ale nemyslim si to :D
Kokotina.
Mám sice Stroma,ale blok se ohřeje tak okolo 75°-80°:Několikrát jsem to měřil lasééérem Ke 100°ani náhodoůůůů
Ze zkušenosti můžu říct,že lepit blok ano lze,ale dvousložkovým lepidlem s plnidlem kovu(kvalitní a ne zrovna levný materiál) to pak drží líp jak původní blok. Radši bych vozil i dost oleje,pokud budeš muset opravovat někde na cestě.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nehází jiskru Honda CB 600F Hornet | vodnikw | 6 | 17.4.2024 v 19:08 Anti |
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet | Paťas96 | 4 | 15.4.2024 v 22:21 Slávek-TDM |
CB Seven fifty / Hornet 2002 - blinkry Honda CB 750, Honda CB 600F Hornet | Vaclav_74 | 3 | 2.4.2024 v 09:58 MartinXL650V |
padák nebo hříbek [1, 2] Honda CB 600F Hornet | biosák | 38 | 21.3.2024 v 21:44 Slávek-TDM |
Závaží řidítek Honda CB 600F Hornet | Modra_Vafle | 18 | 21.3.2024 v 20:45 satanek66 |