globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Motor po pádu
Ahojte, mam moto po pádu a rozbilo se toto: http://img4.rajce.i...ografie102.jpg?ver=0

a jde mi o tohle, pravděpodobně je to rozvodovej řetěz pod tím, vypadá to netknutě. Nicméně vytekl samozřejmě olej a v motoru muže bejt bordel. Ted potřebuju zjistit jestli je v haji ještě něco nebo stačí koupit novej blok a přehazet. Jak postupovat? (motor jel absolutně bez problemu.

Uzavřeno 15.06.2013 v 13:19 uživatelem Spajwer

Otevřeno 14.07.2013 v 19:21 uživatelem Spajwer


Naposledy editováno 15.06.2013 13:19:27

(reakce na) Motor po pádu

12.6.2013 v 17:22 | Nahoru | #31
t_freedom> Tak zrovna na tom místě jak to má rozbitý žádný uložení nemá, jen tam drží kryt rozvodů, což by asi relativně bez následků opravitelný bylo... Podle mě ale tak i tak nerantabilní... Vždycky to půjde vidět a zrovna na H6ky je dílů pokokot za dobré ceny... Tohle dovařování se vyplátí na drahém bajku, kde druhej motor stojí 50klacků, ne na H6, kde koupíš druhej jetej za osm...

(reakce na) Motor po pádu

12.6.2013 v 18:21 | Nahoru | #32

Quikec píše: blazne :D kolik jsi v tom miste letel? predpokladam,ze 50 to nebylo



hele jako žádná hitparáda, nevim ani kolik, ale čuměl sem jak sem dojel daleko, hold asi když to klouže po oleji, tření jde dolu :D

E: každopádně to napřed zkusim zalepit tim tekutým kovem. dám nová víka a vyčistim motor zevnitř. pokud to chytne a bude vše ok, nebudu dál řešit. motor mužu koupit vždy. času to možná bude trochu stát, ale jelikož mam sádru a dlouho budu, stejně nemam co na praci :)

Naposledy editováno 12.06.2013 18:23:57

Motor po pádu

13.6.2013 v 00:26 | Nahoru | #33
Já myslim že ostatní nemaji pravdu jediný možný řešení pro tebe je prodat to i se všema věcma a jezdit radši autobusem nestartovala by to v tomhle stavu ani cvičená opice možná i trochu chytřejší pes

Motor po pádu

13.6.2013 v 07:31 | Nahoru | #34
jojo jasný borečku

Motor po pádu

13.6.2013 v 10:22 | Nahoru | #35
Minulej rok sem resil sileny jebani s motorama a opravama u R1 04 ... je to urcite nahlejsi stroj ale stejne ... pokud jde o moji radu tak jak pisou kluci tak bych udelal.

Jestli muzes mit za 8tis motor kterej vis ze je v pohode, tak je podle me silenstvi se snazit tenhle nak "zapatlat", podle toho jak je to rozstreleny tak to asi neklouzlo ve dvacitce a kdo vi co se jeste kde hnulo uvnitr v motoru a vysere se treba za dalsich 1000km + az to budes prodavat a nekdo to uvidi tak ho zajem rychle prejde.

Jestli ses schopnej dat tech 8tis dohromady tak ola motor ven, sup jinej za chvili hotovo a jeden mas doma na nahradni dily - idealni reseni, zadnej opich a pripadna nasledna frustrace kombinovana s vyhozenyma penezma.

Ale nejsem zadnej expert, jenom pisu jak to vidim ja z mych zkusenosti a ekonomickyho uhlu pohledu.

1 reakcí na tento příspěvek Motor po pádu

13.6.2013 v 12:32 | Nahoru | #36
ten motor za 8000 je prý funkční, ale má odřený víka, takže taky po pádu, tudíž stejný riziko jako když "slepim" tento

(reakce na) Motor po pádu

13.6.2013 v 13:02 | Nahoru | #37

Spajwer píše: ten motor za 8000 je prý funkční, ale má odřený víka, takže taky po pádu, tudíž stejný riziko jako když "slepim" tento



Odreny viko je nic v porovnani se zavarovanym.

Motor po pádu

13.6.2013 v 15:47 | Nahoru | #38
to je zase pravda.

Motor po pádu

13.6.2013 v 21:45 | Nahoru | #39
Prehod celej motor.Rekl bych ze o konstrukci motoru toho moc nevis....Soude podle toho ze te napadne nalejt do benzinu olej sby se to nepridrelo....Je to 4 takt.....tak jukni na wikipedii....ma to kluzna loziska.....a tam benzin neproteka....a ani namazanej...

Motor po pádu

13.6.2013 v 21:46 | Nahoru | #40
cs.m.wikipedia.org/wiki/Dvoudobý_spalovací_motor

Naposledy editováno 13.06.2013 21:56:33

Motor po pádu

14.6.2013 v 00:03 | Nahoru | #41
Kamarade nic nelep ja bych to dal spis dovarit. Tady v Praze znam sikovneho pana co vari hlinnik slitiny ajine kovy metodou tig tak skus radeji jeho skus se s nim domluvit a pripadne mu odnest moto na vozejku von ti urcite rekne jestli to ma cenu delat mne osobne varil ram na moji kawe http://www.suchomelsvarovani.cz/ a poctivy servis na moto ktery te neoskube http://www.speedy-motorsport.cz/ hodne stesti

Motor po pádu

14.6.2013 v 15:06 | Nahoru | #42
většinou bývá dole ve vaně čidlo oleje a elektronika ti nepovolí start motoru , ale to asi u karbcu nebude ono

Motor po pádu

14.6.2013 v 17:48 | Nahoru | #43
sundal sem olejový víko a zespoda to zkouknul a vyčistil od bordelu ze silnice, nic tam skoro nebylo. Nejaky poskození stejne nepoznam. Víka jsou na poště, olej na cestě i s filtrem. takže až to dám dohromady ta se uvidí jestli to čapne.

Motor po pádu

14.6.2013 v 18:59 | Nahoru | #44

Tak opravuj

Motor po pádu

14.6.2013 v 19:37 | Nahoru | #45
motor mužu koupit vždycky, je jich všude plno, takže když je možost že by to mohlo byt ok, a ja mam čas a baví mě to, proč to nezkusit

Motor po pádu

14.6.2013 v 22:29 | Nahoru | #46
Za vosmicku kup jinej motor a jezdi.
V tom starym se muzes vrtat po vecerech. Aspon zjistis, co je rozbity a tak....
Muzes si ho pomalu davat do kupy, kdybys nahodou lehnul s tim novym...
P.S. Ja mam taky odreny viko, neb jsem s tim lehl na kruhaci (docela legrace...)

Motor po pádu

14.7.2013 v 19:22 | Nahoru | #47
Tak díra v motoru zalepena tekutým kovem, namontovány nová víka, vyměněny všechny poškozené díly, olej i chladící směs. A moto jede jak za mlada! Vše jsem to dělal s rukou v sádře takže jsem na sebe docela pyšný :D

Motor po pádu

14.7.2013 v 20:33 | Nahoru | #48
Vyfoť ten slepec, ať z toho taky něco máme...

Motor po pádu

14.7.2013 v 20:34 | Nahoru | #49
taky jsem zvědavý, jak jsi to dal do kupy

Motor po pádu

14.7.2013 v 20:55 | Nahoru | #50
Blbě, pač sem to začal lepit a jak sem na to nasadil nový víko, zjistil jsem že je dole uplně jiný tak sem do dopatlal od oka :D ale vyfotim ten humus a postnu to sem

Naposledy editováno 14.07.2013 21:15:26

Motor po pádu

15.7.2013 v 08:48 | Nahoru | #51
Takhle to vypadá, vše drží s těsní, zatím... ale asi to budu jeste predelavat až budu mit naladu





Naposledy editováno 15.07.2013 08:48:45

Motor po pádu

15.7.2013 v 08:50 | Nahoru | #52
po 20ti kilometrech jizdy moto začala jit na tři válce až chcipla uplně. Zapnul sem sytič, protočil, vypnul sitič a už jede zase v pohodě.... snad se to nebude opakovat

1 reakcí na tento příspěvek Motor po pádu

15.7.2013 v 10:19 | Nahoru | #53
tak s tím bych se bál jet na delší výlet, uvidíš, co ti to bude dělat po 200 km vyjížďce, aby tě to někde nenechalo

Motor po pádu

15.7.2013 v 15:15 | Nahoru | #54
Každopádně teď můžeš začít investovat do doplňků, nemusí ti to být líto, ten bajk už neprodáš....

Motor po pádu

15.7.2013 v 15:34 | Nahoru | #55
líto mi to nikdy nebylo, a proč bych ho mel prodavat? trochu mimo mísu ne? motorka je moje a opravuju ji pro sebe. a když by to začalo dělat problemy, vlepim tam ten kus bloku co tam chybí (našel sem ho... potom...)ale melo by to byt v poradku pač zevnitř i zvenku je udělaný přesah takže by se to nemělo ani hnout a je to odolné do nejakých 135°C

Naposledy editováno 15.07.2013 15:35:39

(reakce na) Motor po pádu

15.7.2013 v 15:42 | Nahoru | #56
JardelT> Pro jistotu si pod sedlo přihodim tekutý kov a motorářskej silikon :D. Ale již od několika mechaniku mam potvrzeno že toto řešení funguje.

Motor po pádu

15.7.2013 v 15:42 | Nahoru | #57
Ty ale 135°C není zas tak hodně... Nevím kolik v těch místech může mít blok, nebo kolik má teplotu oleje H6ka když jedeš palbu... Ale v autě se mi to hýbe kolem 110°C když jedu akčněji... A to se bavíme o dýchavičném common railu...

Jinak pokud o prodeji neuvažuješ, tak to buď rád, já vymýšlím furt něco a mám z toho strach...

1 reakcí na tento příspěvek Motor po pádu

15.7.2013 v 15:52 | Nahoru | #58
jelikož je to vodník, tsk nepředpokládám že se na straně bloku dostane na 135°C možná se mylim... ale nemyslim si to :D

(reakce na) Motor po pádu

15.7.2013 v 19:44 | Nahoru | #59

Spajwer píše: jelikož je to vodník, tsk nepředpokládám že se na straně bloku dostane na 135°C možná se mylim... ale nemyslim si to :D


Kokotina.
Mám sice Stroma,ale blok se ohřeje tak okolo 75°-80°:Několikrát jsem to měřil lasééérem Ke 100°ani náhodoůůůů

Motor po pádu

15.7.2013 v 19:54 | Nahoru | #60
Spíš než teploty bych se bál vibrací. Podle fotky to vypadá na lepidlo alá hobby market.
Ze zkušenosti můžu říct,že lepit blok ano lze,ale dvousložkovým lepidlem s plnidlem kovu(kvalitní a ne zrovna levný materiál) to pak drží líp jak původní blok. Radši bych vozil i dost oleje,pokud budeš muset opravovat někde na cestě.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nehází jiskru Honda CB 600F Hornet vodnikw 6 17.4.2024 v 19:08 Anti
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet Paťas96 4 15.4.2024 v 22:21 Slávek-TDM
CB Seven fifty / Hornet 2002 - blinkry Honda CB 750, Honda CB 600F Hornet Vaclav_74 3 2.4.2024 v 09:58 MartinXL650V
padák nebo hříbek [1, 2] Honda CB 600F Hornet biosák 38 21.3.2024 v 21:44 Slávek-TDM
Závaží řidítek Honda CB 600F Hornet Modra_Vafle 18 21.3.2024 v 20:45 satanek66


TOPlist