globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Motor po pádu
Ahojte, mam moto po pádu a rozbilo se toto: http://img4.rajce.i...ografie102.jpg?ver=0

a jde mi o tohle, pravděpodobně je to rozvodovej řetěz pod tím, vypadá to netknutě. Nicméně vytekl samozřejmě olej a v motoru muže bejt bordel. Ted potřebuju zjistit jestli je v haji ještě něco nebo stačí koupit novej blok a přehazet. Jak postupovat? (motor jel absolutně bez problemu.

Uzavřeno 15.06.2013 v 13:19 uživatelem Spajwer

Otevřeno 14.07.2013 v 19:21 uživatelem Spajwer

Naposledy editováno 15.06.2013 13:19:27
Předchozí
1 2 3
Následující

Motor po pádu

11.6.2013 v 18:14 | Nahoru | #1
Chápu to dobře, že máš v motoru díru jak po granátu a zkoušel jsi to startovat?

Já bych to raději hodil do servisu na kompletní kontrolu - z toho víka máš kaši a bylo by dobrý zjistit, jestli tam někam neodlítl úlomek

Mimochodem docela vtipně nafocený - chvíli mi trvalo, než jsem si srovnal, co je nahoře a co dole - možná by nebylo od věci tu fotku otočit...

1 reakcí na tento příspěvek Motor po pádu

11.6.2013 v 18:21 | Nahoru | #2
nahoře je nahoře, a dole je dole :D EDIT: tak ne,, kecam :D sry

http://img.motorkari...k/2013-06/110311.jpg

Naposledy editováno 11.06.2013 18:24:37

Motor po pádu

11.6.2013 v 18:29 | Nahoru | #3
Co tam dělaj ty kuličky polistyrenu ??? Jinak určitě servis nikdy nevíš kam se co dostane...startovat to je hodně špatnej nápad

(reakce na) Motor po pádu

11.6.2013 v 18:29 | Nahoru | #4

Spajwer píše: nahoře je nahoře, a dole je dole :D EDIT: tak ne,, kecam :D sry

http://img.motorkari...6/110311.jpg [/quote]

Ahaaaa

Motor po pádu

11.6.2013 v 18:31 | Nahoru | #5
Žádnej olej tam nelej, vůbec to nestartuj a raději na to vůbec nešahej. Nech to někomu kdo tomu rozumí, třeba servis.

1 reakcí na tento příspěvek Motor po pádu

11.6.2013 v 18:35 | Nahoru | #6
Jak te muze napadnout tohle startovat? Vzdyt akorat poseres zbytek motoru, napriklad se ti muze do oleje dostat nakej bordel a hlavne to nebude spravne mazat.

Motor po pádu

11.6.2013 v 18:35 | Nahoru | #7
olej do benzínu? a co tím chceš mazat? svíčky už podle toho co jsi napsal to dej radši do servisu a nebo někomu kdo se v tom vyzná

Motor po pádu

11.6.2013 v 18:36 | Nahoru | #8
se servisama ma velice špatný zkušenosti... nezná někdo nějakýho člověka z prahy kterej do toho dává srdce?
polystyren je tam proto, že když se to převáželo, tak se to na něj položilo

Naposledy editováno 11.06.2013 18:36:51

1 reakcí na tento příspěvek Motor po pádu

11.6.2013 v 18:39 | Nahoru | #9
jde mě i taky o to jestli ma smysl to "opravovat" aby levněji nevyšel jinej motor a jen prohodit.

(reakce na) Motor po pádu

11.6.2013 v 18:41 | Nahoru | #10

Spajwer píše: jde mě i taky o to jestli ma smysl to "opravovat" aby levněji nevyšel jinej motor a jen prohodit.



Podle mě vyjde oprava levněji - jde jen o to, jestli si tim startováním ten motor neodepsal - což je myslím si celkem reálná obava...

E: abych to upřesnil - opravu tohodle bych tipoval tak na 5-8k za předpokladu, že by ten motor byl jinak v pohodě Kolik stojí novej motor si pro porovnání určitě najdeš + si k tomu přihoď několik tisíc za práci

Naposledy editováno 11.06.2013 18:46:14

Motor po pádu

11.6.2013 v 18:48 | Nahoru | #11
vyměnit motor zvládnu sám, to už sem dělal... motor mužu mít za 8000kč najdu nějakýho šikulu na motorky a poptám se na opravu tohohle...

E: Ted se mi nabídla firma že mi ten chybějící díl co je z bloku uražen nahradí a dovaří. myslíte si že je to reálně možný? :D

Naposledy editováno 11.06.2013 18:51:11

Motor po pádu

11.6.2013 v 18:53 | Nahoru | #12
Na tyhle témata by se měla udělat nějaká speciální sekce. Nebudu-li vulgární, tak by to mohlo být třeba "Sbírka šikulů"

(reakce na) Motor po pádu

11.6.2013 v 18:59 | Nahoru | #13

SirIndy píše: Jak te muze napadnout tohle startovat? Vzdyt akorat poseres zbytek motoru, napriklad se ti muze do oleje dostat nakej bordel a hlavne to nebude spravne mazat.



do oleje se nema moc co dostat pač olej vytekl. A myslim (nevím :D) že za nějaký 4 vteřiny se asi nezadře, to by musel byt odmašněnej.
Ale jo ted si sypu popel na hlavu asi to nebyl nejlepší nápad... člověk se pořád učí :-/

Motor po pádu

11.6.2013 v 19:11 | Nahoru | #14
Nechal bych dovařit blok, koupil jiný víka, dal novej olej a jezdil.
Ale říkám já, ty si to nech udělat.

Naposledy editováno 11.06.2013 19:12:17

Motor po pádu

11.6.2013 v 19:12 | Nahoru | #15
takže dovařit blok je možný? u brna jsem koukal na weldmasters, ale v praze nevim

Motor po pádu

11.6.2013 v 19:16 | Nahoru | #16
V Brně je víc lidí, co to dovaří, v Praze nevím, tam jsou snad jen Pražáci...
Tady.

Motor po pádu

11.6.2013 v 19:25 | Nahoru | #18
tak servismanům to dávat nechceš, ale někomu, kdo opravuje motorky a dává do toho srdce bys to dal? a jak bys toho člověka nazval? zahrádkář? ujasni si pojmy
Jinak zkoušet to startovat bez oleje je samozřejmě pičovina, to že olej vytekl ven neznamená, že př pádu se nenatlačil nějakej hliník dovnitř. Dovařit je možný kde co, záleží, kde všude to je popraskaný... jo a pro příště si pořiď i nějaký ty špunty z boku motorku (padací vehementy) je to poměrně levná záležitost a umí to dost ochránit

Motor po pádu

11.6.2013 v 19:28 | Nahoru | #19
já měl na mysli jako teda autorizovanej servis, blbě sem to pochopil a blbě na to reagoval :)

Motor po pádu

11.6.2013 v 19:39 | Nahoru | #20
A nastartovat to nešlo, protože je poškozený nebo mimo čidlo polohy kliky? - soudím podle ozubenýho kolečka a kabelu? vedoucího do víka..

Motor po pádu

11.6.2013 v 19:41 | Nahoru | #21
jj napadlo mě to taky. Jinak firma co vaří a dovařuje bloky motoru, sídlí vedle v ulici kde sem motorku položil, 2km od mista kde bydlím :D

1 reakcí na tento příspěvek Motor po pádu

11.6.2013 v 23:00 | Nahoru | #22
ten spodek karteru je dost neštastně vylomený.Pokud to budeš chtít zavařít,to znamená kompletně rozebrat motor a dát zavařit jen holý karter.Tak že tě čeká celková rozborka motoru.zavaření a opětovné složení k tomu dokoupit snímač otáček kliky co chybí a tak záleží na tobě jakou variantu si vybereš.jak píšeš že máš nějaký motor k mání za 8 litrů.pokud je v pořádku asi bych do něj šel

Motor po pádu

12.6.2013 v 06:25 | Nahoru | #23
jestli to nepujde dovařit tak, jak to je, tak asi vyměním motory. rozborka a složení bude asi dražší jak novej motor...

(reakce na) Motor po pádu

Skvělá odpověď, děkuji! 12.6.2013 v 07:04 | Nahoru | #24

libor600 píše: ten spodek karteru je dost neštastně vylomený.Pokud to budeš chtít zavařít,to znamená kompletně rozebrat motor a dát zavařit jen holý karter.Tak že tě čeká celková rozborka motoru.zavaření a opětovné složení k tomu dokoupit snímač otáček kliky co chybí a tak záleží na tobě jakou variantu si vybereš.jak píšeš že máš nějaký motor k mání za 8 litrů.pokud je v pořádku asi bych do něj šel



Jak píše Libor600-pokud to budeš chtít dovařit,tak musíš komplet rozebrat motor,vyndat v okolní ložiska,atd...protože při vaření se ti prakticky "rozžhaví"celé okolí místa a ostatní(cca 600°C)....Další věc je,že se bude muset po vyvaření zafrézovat styčná plocha karteru,aby plochy seděly a těsnily.
Podle malého vylomeného kousku to vypadá jednoduše,ale ....
Podle fotek to vypadá,že není chycený žádný důležitý prvek.Takže bych to vylepil "studeným kovem".Dá se to krásně tvarovat a drží to.Musíš jenom perfektně odmastit styčnou plochu-což není žádný problém.Je to běžná praxe.
Několikrát jsem použil tohle -http://www.bison-lepidla.cz/cs/product/bison-epoxy-repair-universal.html
Výborné zkušennosti.
Pak to holt musíš pilníkem pěkně opracovat,nebo... přelepíš páskou nové víko v místě spoje (aby se ti díly neslepily) a normálně dotáhneš na lepenou plochu.Tím se ti pěkně vytvaruje vylepená plocha podle protikusu(doufám,že je to pochopitelné)
Akorát s tím musíš dělat trošku svižně,protože na to máš tak cca 10 minut.Ale myslím,že by se to dalo zvládnout.

Naposledy editováno 12.06.2013 07:06:39

Motor po pádu

12.6.2013 v 07:23 | Nahoru | #25
Koupil bych ten motor za 8, na tomhle strávíš hromadu času.

Motor po pádu

12.6.2013 v 07:24 | Nahoru | #26
s tím epoxy repairem je to dobrej nápad! určitě to zkusim :) Díky!

Sukin: napřed to zkusim, třeba to vyjde, třeba ne...

Naposledy editováno 12.06.2013 07:24:52

Motor po pádu

12.6.2013 v 07:27 | Nahoru | #27
radši na tom strávim čas (stejně mam ruku v sadře) než moře prachu ;)

Motor po pádu

12.6.2013 v 07:56 | Nahoru | #28
já bych šel taky do nového motoru, budeš se s tím srát několik hodin a stejně nevíš, jestli jsi tím "zkoušel nastartovat" neodrovnal nebo min nepoškodil motor, navíc ti tento motor zůstane částečně na náhradní díly, třeba, až to položíš na druhou stranu

1 reakcí na tento příspěvek Motor po pádu

12.6.2013 v 10:23 | Nahoru | #29
Vaření hlíníkovejch odlitků je vždycky risk - málokdy to jen zavaříš - něco se vždycky někam hne - pokud máš kolem něajký ložiska, osy - můžeš mít problém se souosostí, min to pak musíš zafrézovat. Krom toho odstrojení a nastrojení. Ta oprava bude jistejch 8litrů (když si uvědomíš co v tom necháš času a úsilí) s nejistým koncem. Lepení...nevím. Když nic jinýho - VŽDYCKY TO BUDE VIDĚT, každá oprava ať vaření i lepení bude jasně rozpoznatelná.
Jestli máš možnost koupit motor do 10tkč, sral bych na opravy - lepenej nebo vařenej motor ti při prodeji seber víc...

1 reakcí na tento příspěvek Motor po pádu

12.6.2013 v 15:53 | Nahoru | #30
blazne :D kolik jsi v tom miste letel? predpokladam,ze 50 to nebylo
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou kopit motorku Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 14 Včera v 22:01 mRKEF
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet Paťas96 5 Včera v 20:43 holl75
nehází jiskru Honda CB 600F Hornet vodnikw 6 17.4.2024 v 19:08 Anti
CB Seven fifty / Hornet 2002 - blinkry Honda CB 750, Honda CB 600F Hornet Vaclav_74 3 2.4.2024 v 09:58 MartinXL650V
padák nebo hříbek [1, 2] Honda CB 600F Hornet biosák 38 21.3.2024 v 21:44 Slávek-TDM


TOPlist