bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Hayabusa 08+
11.6.2013 v 13:10
Zdarec pardálové,

tak mě napadlo, že by jsme si tady mohli společně dávat tipy,vychytávky a rady ohledně nového modelu, čerpám inspiraci, neb jsem se stal nedávno majitelem modelu 2008+


PS:Prosím nezasírat nezasvěcenými,díky...

Blokovaní uživatelé: burdus

Hayabusa 08+

2.7.2013 v 09:13 | Nahoru | #61
s těma Brembama jste mě moc nepotěšili, Bendixy nechci, tak co vzít tyto?

Lukas MCB752SV
Lukas MCB752SRQ

nebo doporučte něco co funguje a nezkurví mi to kotouče...

1 reakcí na tento příspěvek Hayabusa 08+

2.7.2013 v 09:39 | Nahoru | #62
preco nechces bendix?vcera som sa viezol na kamosovej buse,ma bendixy a brzdilo to exkluzivne.jazdil som ich na buse K3 a paradicka.aj teraz si ich idem na svoju objednat.to su hodne dobre platnicky

(reakce na) Hayabusa 08+

2.7.2013 v 09:45 | Nahoru | #63
pacik1> na předešlé Buse mi zničily kotouče...

Po návratu z Alp(jízda ve dvou+naložená) jsem zjistil,že mi při prždění pulzuje př. páčka a to zn. že se kotouče buď zkroutily, nebo spíš nerovnoměrně sjely...

1 reakcí na tento příspěvek Hayabusa 08+

2.7.2013 v 10:02 | Nahoru | #64
aj mne sa na predoslej skrutili kotuce.lenže to nebola chyba bendixov.ale toho že tie brzdy mali 6 piestov a ked sa to pravidelne necistilo a nemazalo tak neustalym jemným trenim platniciek sa v jednom mieste zmenila hrubka kotucov.nasledne sa to už len a len zhorsovalo.to bola ale chyba vsetkých suzuki tej doby co mali kotuce 320 mm a 6 piestikove brzdy.za to dam ruku do ohna.bolo jedno ci su to gsxr,hayabusa alebo gsx1400.za tým si stojim.na starej som neskor vymenil kotuce braking a zase platnicky bendix.motorka ma najazdených dalsich 30 000km a majitel stale použiva bendix.len brzdy 2x do roka cisti,maže a rozhýbava.v tom je cela veda.neni to bendixmi

(reakce na) Hayabusa 08+

2.7.2013 v 10:35 | Nahoru | #65
pacik1> tak já jsem od začátku psal(psal jsem o tom i jinde) že to nemusí být rozhodně jen vinou desek Bendix, ale prostě mi to odrovnalo kotouče s Bendixama a zanechalo to ve mě nedůvěru k této značce...

Co popisuješ je zajímavý a může na tom být i něco pravdy, ovšem než jsem do Alp vyjel, měl jsem třmeny kompletně rozebraný a důkladně vyčištěný, takže to tím být nemohlo...

Jde o to, že je docela dost dobře možný, že v těch extrémních podmínkách, při strmých a dlouhých sjezdech a brzdách v dost extrémním horku s takto naloženou motorkou by se ty kotouče odrovnaly i s jinejma deskama, každopádně mám strach už s Bendixama experimentovat a čekat, co to udělá na novým modelu...

Jak dlouho Bendixy na novým modelu jezdíš a máš za sebou něco, jako popisuju s těma Alpama?

Hayabusa 08+

2.7.2013 v 11:30 | Nahoru | #66
jj, ty šestipísty mám taky na TLR a je to boj to rozhýbat, aby chodily hladce, jinak nejlepší desky co jsem měl byly od Nissinu, jen ta cena je o něco vyšší,no

1 reakcí na tento příspěvek Hayabusa 08+

2.7.2013 v 11:59 | Nahoru | #67
co jsem hledal od Nissinu na Busu, tak mi vylezlo toto: NISSIN - Směs ST

Hayabusa 08+

2.7.2013 v 13:35 | Nahoru | #68
mne sa na K3 tiež brzdy odrovnali v Alpach.a vtedy som bendixy este nemal.ked som ich daval na repas tak mi volali že oba kotuce maju nerovnomernu hrubku.nie velku hadzavost.že ci ich maju prebrusit.tak som sa na to vysral,kupil Braking a bendixy a v tej kombinacii to jazdi dodnes.to je 6 rokov

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hayabusa 08+

2.7.2013 v 13:54 | Nahoru | #69

mari píše: co jsem hledal od Nissinu na Busu, tak mi vylezlo toto: NISSIN - Směs ST



tý jo asi zlevnili, dřív vycházely skoro na trojku

(reakce na) Hayabusa 08+

2.7.2013 v 21:29 | Nahoru | #70
dewwil> to ale budou ještě na starej model na 6-ti pístky, musim se podívat po 08+

směs ST je spíše tvrdší směs,ebo je to nějakej kompromis...???

1 reakcí na tento příspěvek Hayabusa 08+

2.7.2013 v 21:29 | Nahoru | #71
S tema gumama je to tezky, mel jsem Bridg S20, byly to NEJ gumy co znam, ale zadni po 4500 km K.O.
A mel jsem i jine znacky, daleko horsi kvality, ale vydrzely i 13 tis km.
No a k te hlasce : "nemas- li na banany, nekupuj si opicku " to fakt sedi.
Priznejme si to, ale busa je jedna z nejdrazsich motorek na udrzbu. Nez jsem ji koupil,myslel jsem si svy, ale realita me vylecila....

Naposledy editováno 02.07.2013 21:31:11

(reakce na) Hayabusa 08+

3.7.2013 v 08:55 | Nahoru | #72
JirkaR6>
Hlavně člověk na ní hrozně poliká kilometry a vůbec mu to nepřijde.
Na dřívější mašině 300km za den a měl jsem toho dost, tady každá projížďka 450-600km a když přijedu domu a uklízím jí tak si říkám nepudu se ještě večír projet? pak kouknu do peněženky a tam sucho jako v nádrži .

Hayabusa 08+

4.7.2013 v 22:08 | Nahoru | #73










Hayabusa 08+

4.7.2013 v 22:15 | Nahoru | #74
no ty kraso.. z dilny kutila Tima..

Hayabusa 08+

6.7.2013 v 12:56 | Nahoru | #75

Hayabusa 08+

7.7.2013 v 13:08 | Nahoru | #76
mnoo pekne

Hayabusa 08+

22.9.2013 v 23:42 | Nahoru | #77
Kdyby náhodou někdo sháněl zánovní Busu-novej model, kamarád mi dnes volal, že ji chce pustit do světa...

Je to vyvoněnej kousek va 100% stavu, Yoshimury atd. Nemít už tu svou koupenou...

Více PM.

Hayabusa 08+

12.11.2013 v 09:11 | Nahoru | #78
Chlapi sháním Lambda sondu na rok 08, poradíte mi někdo? Budu mooc rád dík a ahoj

Hayabusa 08+

16.3.2014 v 12:14 | Nahoru | #79
zajímavej článek o gumách, je tam i krátká zmínka o Buse, hledejte...
http://www.racetrack.cz/podvozek

Hayabusa 08+

10.6.2014 v 12:34 | Nahoru | #80
je mezi starým a novým modelem nějaký rozdíl v kyvce?

Nejde mi o pevnost, váhu ap. , ale o to, zda blatníček nad z. kolo ze starýho modelu půjde na novou busu, dle mě ano...

1 reakcí na tento příspěvek Hayabusa 08+

10.6.2014 v 14:23 | Nahoru | #81
... a když to nepůjde silou, půjde to ještě větší silou

(reakce na) Hayabusa 08+

10.6.2014 v 14:26 | Nahoru | #82
SLUGI> jj i tak se to dá brát, ale když už něco kupuju, rád bych , aby to sedlo jako prdel na hrnec

Hayabusa 08+

10.6.2014 v 15:00 | Nahoru | #83
Ani do ženské nezajedes napoprvé úplně čistě..

1 reakcí na tento příspěvek Hayabusa 08+

11.6.2014 v 23:02 | Nahoru | #84
zadní kyvka je jiná,má i jinak uchycený třmen,na sraze to uvidíš sám a můžeš tak poměřt

(reakce na) Hayabusa 08+

15.6.2014 v 20:10 | Nahoru | #85

DusanHaya píše: zadní kyvka je jiná,má i jinak uchycený třmen,na sraze to uvidíš sám a můžeš tak poměřt



zadní kyvka je naprosto stejná, pokud nejsem vysloveně pidlovokej-zkoumal jsem na srazu

Hayabusa 08+

3.1.2016 v 10:50 | Nahoru | #86
Před vánocema zbylo trochu času tak jsem hodil Busu na válce, zajímalo mě kolik toho má na zadním kole v seriovém stavu







1 reakcí na tento příspěvek Hayabusa 08+

3.1.2016 v 17:47 | Nahoru | #87
kdes to nechal měřit?

Nevím do jaký míry funguje velkej větrák před motorkou jako náhrada za náporové sání, ale toto vypadalo spíše na chlazení agregátu.Co jsem viděl, tak pokud se má suplovat náporový sání, cpou tam roury přímo k vstupúm sání na motorce.Takhle to mohlo být možná i o nějakýho šemíka ochuzeno...

(reakce na) Hayabusa 08+

4.1.2016 v 09:56 | Nahoru | #88
mari> U kluků v Angel racing v Olmiku (Triumph Olomouc). Je to bez náporového sání, to by pár koníků určitě přidalo.

1 reakcí na tento příspěvek Hayabusa 08+

4.1.2016 v 11:30 | Nahoru | #89





Tady je porovnání před a po úpravě motoru




1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hayabusa 08+

4.1.2016 v 11:43 | Nahoru | #90
Murkin> Takže celkem nic.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dynojet Quickshifter - funkce? Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa Smrči-GSX-F 13 13.3.2024 v 15:48 Smrči-GSX-F
Kapoty Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa anonimis 3 31.1.2024 v 12:14 PetrJ81
Hayabusa a B-King sraz, tentokrát s... [1 ... 137, 138] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Suzuki B-King CobrettiCZ 4114 15.1.2024 v 10:29 danhayabusa
Není olej jako olej ? [1 ... 7, 8] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Honda XL 500, Honda VFR 400 Orgovany 229 24.12.2023 v 14:02 SuperSic58
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... Apo-Rider 32 23.9.2023 v 16:43 dettektorr


TOPlist