1 reakcí na tento příspěvek Nová baterie a nic nejde
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová baterie a nic nejde
Treta72 píše: pesastor> baterka mi ukazuje 11.9V a kdyz ji dam prez zatezovy merak tak se drzi dobre..je to gelovka Yuasa 3.2Ah/50A poprve kdyz sem ji namontoval rozsvitil se aspon budik a ted ani to ne..jen co fuguje je predni svetlo a zadni...jinak nic...
Tak mam dojem, ze mas baterku po smrti a nevyreklamujes ji!
Zkus pripojit jinou pres startovaci kabely. Kdyz natocis, je to jasny....
2 reakcí na tento příspěvek Nová baterie a nic nejde
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová baterie a nic nejde
Necely 4Ah ma synek v padine a startovani je na hrane. To KTMko bude mit navic vysokej kompresni pomer, parkrat to starter prevali a kdyz neblafne a bude chvilku baterku trapit - bude po ni!
Opravdu jedinej test jsou ty startovaci kabely: kdyz natocis, shanej baterku, kdyz ne, kabely, rele,starter!
Navic kapacitu baterky bys mel merit u te 4Ah baterky pri nominalnim proudu, ca 4A, tech 50A startovaciho proudu bude schopna davat par vterin - nekde budou urcite tabulkovy hodnoty ke konkretni baterce!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová baterie a nic nejde
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová baterie a nic nejde
Jestli nerozumis ani trochu elektrice, vem si k tomu nejakyho elektrikare: pak zkuste s tema startovacima kabelama pred rele, za nim, nakonec rovnou na starteru.
Ale pokud se ti nerozsvitily ani s externi baterkou kontrolky, videl bych to na kabely od baterky, prip.pojistky. Nekde bude ucpanej drat!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová baterie a nic nejde
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová baterie a nic nejde
Když nic nefunguje ani přes kabely napojené na svorky baterky, tak, jak psal pesastor, nech připojený záporný startkabel na (-) pólu baterky a kladný (červený) přilož na svorku startovcacího relátka, ze které vede kabel ke starteru. Nelekni se zajiskření. Pokud se starter rozběhne, musíš hledat v kabelech od baterky, ale také jít po kabelech k řidítkům - jestli tam vůbec jde napětí, aby byla "šťáva" pro sepnutí cívky startovacího relátka. Pokud by se starter nerozeběhl ani při této zkoušce, zkus ještě záporný (černý) startkabel odpojit od baterky a nějak šikovně jej dát přímo na plášť motoru. Pak opět červený kabel ana svorku relátka (jako předtím), nebo přímo na napájecí svorku starteru a pokud se tentokrát starter rozběhne, je vadné buď spojení (-) kabelu od baterky s kostrou, nebo špatné ukostření motoru.
Z Tvého popisu ale chápu, že nakopávačkou, nebo roztlačením motorka normálně chytne a jede, jen nejde elektrika, ne? Zaplaovací okruh ale u těchto motorek bývá samostatný a na baterce a zbytku elektriky zcela nezávislý, takže z toho vycházet nejde.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Proc ma 4t oproti 2t v zakladu siln... KTM EXC 300 | Norous123 | 28 | 22.2.2024 v 13:05 premikp |
Cestovani na lehkem enduru KTM EXC 300, Husqvarna WR 300, Beta EVO 300 2T, Gas ... | jirka-čz | 28 | 26.1.2024 v 09:46 Metric |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Klíček zapalování KTM EXC 300 2019 ... KTM EXC 300, KTM EXC 300 E, KTM EXC 300 Six Days | MalejMazel | 14 | 23.1.2024 v 13:16 ktm525smerák |
Sroub volnobehu KTM TPI KTM EXC 300 | Norous123 | 4 | 10.1.2024 v 17:12 Metric |