bmw_r1300gs_cartec





Téma: Krátké nohy
 
8.6.2013 v 22:45
Zdravím,

koupila jsem si ER6N, motorku, na kterou jsem si sedla a po mnoha jiných si konečně řekla, jééé já dostanu na zem :) ...ale přece to nestačí :( jezdím pár měsíců a během této krátké doby se mi ji podařilo už dvakrát frajersky položit (na místě při nulové rychlosti). Botama dostanu jen způlky na zem, takže při jakékoliv nerovnosti motorka chytne větší úhel a já s ní :) ..prosím, máte zkušenosti jak nejlíp a zároveň nejlevněj snížit sedlo? Jestli jen kuchat sedlo nebo pomůžou i jiné úpravy? Díky moc.:)

1 reakcí na tento příspěvek Krátké nohy

10.6.2013 v 21:19 | Nahoru | #31
Dlouho skršený nohy se hůř natahujou .
Výška sedla není jednoznačně určující parametr pro to zda člověk došlápne na zem. Dost důležitá je šířka sedla.
Zajímalo by mě řešení co píše havran555. Třeba bych ho mohl taktéž využít.

(reakce na) Krátké nohy

10.6.2013 v 22:09 | Nahoru | #32

PepanS píše: Dlouho skršený nohy se hůř natahujou .
Výška sedla není jednoznačně určující parametr pro to zda člověk došlápne na zem. Dost důležitá je šířka sedla.
Zajímalo by mě řešení co píše havran555. Třeba bych ho mohl taktéž využít.



je dost naivni myslet si, ze ma neco prevratneho . Myslim, ze vse uz bylo vymysleno . Ale on to nam, radobyodbornikum, prece nebude prozrazovat (preventivne, co kdyby to byla konina a my se mu smali )

1 reakcí na tento příspěvek Krátké nohy

10.6.2013 v 22:30 | Nahoru | #33
Aha, tak to mě nenapadlo. Nicméně mě občasné vysedávání nevadí a dělám to víceméně automaticky. Jen couvání z parkoviště je na prd. Většinou se zadaří a někdy hold potupně slezu a vytlačím.

(reakce na) Krátké nohy

11.6.2013 v 18:56 | Nahoru | #34
PepanS> Hééj, co je na tlačení potupného ?? Nám, malým lidem nic jiného nezbývá, v sedě se nepoposunu ani o centimetr. Nemluvě o tom, že riskuji jisté svalení se

1 reakcí na tento příspěvek Krátké nohy

11.6.2013 v 22:09 | Nahoru | #35
Tlačení potupné není. Je to v tom, že na to sednu, marně se pokoučím popojet, pak slezu a tlačím. A právě to slezení mi přijde potupné. Kdybych tovnou tlačil, tak mi to potupné nepřijde.

2 reakcí na tento příspěvek Krátké nohy

12.6.2013 v 12:14 | Nahoru | #36
taky mám problém udržet skutr při zastavení,sedlo jsem si nechala upravit,takže v pohodě dostanu na zem,ale ,když zastavuji ,tak už mám obavy,že to položím,myslím si,že je to v něčem jiném.Máte-li někdo zkušenost jak na to napište budu ráda.dík

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Krátké nohy

12.6.2013 v 12:29 | Nahoru | #37

EvaBarice píše: taky mám problém udržet skutr při zastavení,sedlo jsem si nechala upravit,takže v pohodě dostanu na zem,ale ,když zastavuji ,tak už mám obavy,že to položím,myslím si,že je to v něčem jiném.Máte-li někdo zkušenost jak na to napište budu ráda.dík

já mám zase blok zastavit na levou nohu...nevím jestli to souvisí s pravorukostí, ale prostě automaticky při zastavování vytahuju pravou nohu i když to není zrovna vhodný (špatnej terén, nebo v kopci kdy potřebuju stát na zadní brzdě)...když zastavím tak už na levý klidně stát dokážu

(reakce na) Krátké nohy

12.6.2013 v 12:34 | Nahoru | #38

Vovce píše: já mám zase blok zastavit na levou nohu...nevím jestli to souvisí s pravorukostí, ale prostě automaticky při zastavování vytahuju pravou nohu i když to není zrovna vhodný (špatnej terén, nebo v kopci kdy potřebuju stát na zadní brzdě)...když zastavím tak už na levý klidně stát dokážu



Mam podobny blok, nedokazu otocit enduro okolo leve nohy, pouze okolo prave. Jakmile to naklonim na levou stranu, zacnu i s motorkou padat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Krátké nohy

12.6.2013 v 13:34 | Nahoru | #39
Vovce> EvaBarice>

damy, trenovat, trenovat, trenovat . Ten blok zmizi, jen to cilene zkousejte nekde na rovne silnici nebo parkovisti

Jinak neni spatne aspon lehounce poposunout zadek, taky je mozne, ze nesedite uplne na stredu a proto se vam pocitove kazda noha dava dolu trochu jinak ..

jo a na skutru se da pripadne sednout na podlahu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Krátké nohy

12.6.2013 v 13:39 | Nahoru | #40
Veverčák> no myslím že za 3 roky jsem měla k trénování času dost a nepohnulo se nic ...prostě je to reflex a abych před každým zastavením ještě přesouvala myšlenky na to kterou nohu vysunu to si tu jízdu moc neužiju
ale ve zítra můžeš jet celou dobu vedle mě a kopat mi do pravý nohy abych na ní nestoupala

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Krátké nohy

12.6.2013 v 14:00 | Nahoru | #41

Vovce píše: Veverčák> no myslím že za 3 roky jsem měla k trénování času dost a nepohnulo se nic ...prostě je to reflex a abych před každým zastavením ještě přesouvala myšlenky na to kterou nohu vysunu to si tu jízdu moc neužiju
ale ve zítra můžeš jet celou dobu vedle mě a kopat mi do pravý nohy abych na ní nestoupala



to vis ze jo a ty na mne spadnes

trenovat musis vedome. At se ti to libi nebo ne, proste to chce cilene pri zastavovani myslet na to, ze se postavis na tu nohy, kterou mas mene rada. Behem kratkeho casu se to zautomatizuje a bude ti to jedno :). Doba jezdeni neni relevantni, kdyz budes jezdit na parkovisti dokolecka furt jen doprava, tak te to zatacet doleva nenauic, ani kdybys jezdila rok v kuse

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Krátké nohy

12.6.2013 v 14:11 | Nahoru | #42

Veverčák píše: to vis ze jo a ty na mne spadnes

trenovat musis vedome. At se ti to libi nebo ne, proste to chce cilene pri zastavovani myslet na to, ze se postavis na tu nohy, kterou mas mene rada. Behem kratkeho casu se to zautomatizuje a bude ti to jedno :). Doba jezdeni neni relevantni, kdyz budes jezdit na parkovisti dokolecka furt jen doprava, tak te to zatacet doleva nenauic, ani kdybys jezdila rok v kuse

no myslím že je to stejný jako bys mě chtěl učit na prkně jezdit v jiným postavení než mám teď

(jo jasně profi jezdci zvládnou oboje, ale to já nejsem ani na prkně ani na motorce )

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Krátké nohy

12.6.2013 v 14:24 | Nahoru | #43

Vovce píše: no myslím že je to stejný jako bys mě chtěl učit na prkně jezdit v jiným postavení než mám teď

(jo jasně profi jezdci zvládnou oboje, ale to já nejsem ani na prkně ani na motorce )



no srovnavas dve nesrovnatelne veci .. ale ja si zvykl, ze musis za kazdou cenu odporovat

(reakce na) Krátké nohy

12.6.2013 v 14:25 | Nahoru | #44
Veverčák> nene ...to je stejná věc

asi tu nebudem zasírat což

(reakce na) Krátké nohy

12.6.2013 v 20:51 | Nahoru | #45

PepanS píše: Tlačení potupné není. Je to v tom, že na to sednu, marně se pokoučím popojet, pak slezu a tlačím. A právě to slezení mi přijde potupné. Kdybych tovnou tlačil, tak mi to potupné nepřijde.



To je věc názoru.. Na enduru slejzám a tlačím docela často, protože když je vzadu drapák, dosáhnu palcem jedný nohy. Přijde mi to lepší, než předvádět kamarádům, jak se zvedá upadnutá motorka.

Jinak k tématu... Suzuku GS500 jsem měla sníženou o 3cm přepákováním tlumiče. V začátcích mi to pomohlo, jízdní vlastnosti motorky se nezhoršily, ale problém byl se stojanama. Policajt moc dlouhej, takže jsem při parkování musela pořád myslet na to, aby se motorka nakláněla z kopce a občas z toho bylo nepříjemný manipulování na místě. Stojan jsme nakonec zkrátili, ale ta úprava zase ztěžuje případné budoucí zvýšení motorky na originál. O tom, že bych pak moto dostala bez pomoci na hlavní stojan, jsem si mohla nechat jen zdát, byl moc dlouhej.
Tenkrát jsem si snížení pochvalovala, ale teď už bych to znovu neudělala. Radši se naučím jezdit s motorkou tak jak je, a ono to jde i s podstatně většíma a těžšíma obludkama.

Krátké nohy

12.6.2013 v 21:52 | Nahoru | #46
Asi jsem to blbě napsal. Tlačení mi potupné nepřijde. Jen si mám předem rozmyslet zda vycouvám nebo vytlačím. Potupné mi přijde nasednout, marně se snažit a pak tlačit. Prostě si to předem dobře odhadnout.

1 reakcí na tento příspěvek Krátké nohy

13.6.2013 v 11:29 | Nahoru | #47
Ahojky já mám KTMku-prostě jsem ji chtěla učarovala me a váha motky (149 sucháč) je pohoděnka...vše je o cviku ..taky baletím na motce ..mám trochu dláblý sedlo ,snížení (i když se ofiko kit na snížení dělá) jsem odmítla..jde o zvyk ,prostě vysednu a pohoda..minula jsem se dokonce rozjela do krpálu a v poho(loni bych si tam ustlala) a hodně moc mi pomohly botky-Daytona lady na doporučení Francisky(tímto ji děkuji)

Naposledy editováno 13.06.2013 11:30:32

Krátké nohy

13.6.2013 v 11:47 | Nahoru | #48
Ahoj,
ja mam taky ER6F, merim 163 centaku a hodne mi pomohlo, ze jsem si nechala podrazit boty, prida ti to 3 cm, jinak snizeny sedlo od Kawy je strasne drahy . Ja tu motorku mam na cestovani, takze do snizenyho sedla bych nesla

(reakce na) Krátké nohy

16.8.2015 v 09:07 | Nahoru | #49
EvaBarice> Tatka ma 175cm a mel taky Downtowna a dosahl na zem tak tak. Ja se svyma 165cm sem nedosahla vubec. Ale nemel s tim problem. Pak si koupil Burgmana a ten ma sedlo mnohem niz. Tam nemam problem ani ja a ze ta motorka ma 250kg . Takze jedine vymenit motorku, pokud si clovek nezvykne

Krátké nohy

16.8.2015 v 09:32 | Nahoru | #50
Když k prepakovani adekvátně popustis na vidlich, tak geometrie zůstane stejná...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Krátké nohy

18.8.2015 v 16:37 | Nahoru | #51
alexxa> mohla bych vědět, kde jsi boty kupovala? V ČR jsem nenašla nic.

Jinak tohle taky řeším, ale zatím spíš jen myšlením dopředu a trochou plánování kde zastavit a kam nohy dát.

Krátké nohy

20.8.2015 v 20:25 | Nahoru | #52
mám sníženou yamahu mt-03 na základě kitu od alphatechnik.de
http://shop.alphatec....php?main_page=index
snížení o 3 cm
jízdní vlastnosti zůstaly stejné, němci dobře vědí co dělají, stejně jako MIZU

Krátké nohy

20.8.2015 v 20:30 | Nahoru | #53
když si nejsem jistá zda to odcupitám na moto, tak raději slezu, hodím motku na bok a potlačím, otočím dle potřeby až pak nasednu a jedu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Krátké nohy

24.8.2015 v 14:15 | Nahoru | #54
Agnes> Ahojda jsou to tyto..opravdu přidaj na výšce,ale uplně čumím na tu cenu..já je měla za pět tyček,kupovala jsem je před 2 roky..

http://www.hadrynamo...ail/lady-pilot-boty/

Naposledy editováno 24.08.2015 14:16:21

(reakce na) Krátké nohy

24.8.2015 v 18:31 | Nahoru | #55
alexxa> díky moc za odkaz. No jo, nic není zadarmo.

Krátké nohy

25.8.2015 v 09:53 | Nahoru | #56
Ahoj,
mám GSXR 600 a stejný problém, nedosáhnu nohama na zem,bohužel též se mi podařilo ji položit v nulové rychlosti a zatím jsem si nechala u čalouníka předělat sedlo a mám objednaný přepákování zadního tlumiče a o dost to pomůže. Mám 164 cm a těmito způsoby jde motorka skoro o 7 cm dolů a je to znát, má to ale háček, tím jak jde dolů tlumičem ,tak nemůžeš nikoho vozit za sebou jelikož zadní guma by pak při jízdě po hrbolech drhla o blatnik..
Jak tady někdo píše, že se snažit zastavovat tak aby člověk byl s motorkou v rovině, tak to někdy bohužel nejde.Nedávno jsem se dostala na křižovatku, která byla do kopce a ještě nerovná .Ale věřím, že někdo na to má už grif,já na to ještě nepřišla

Krátké nohy

27.8.2015 v 01:06 | Nahoru | #57
Taky jsme to vyresili snizenim zadniho tlumice.
Ale asi jde i o zvyk

Krátké nohy

20.11.2015 v 11:22 | Nahoru | #58
Taky bojuji s výškou motorek a docela mi pomohly ityhle daytony botky,které mají vnitřní vyndavací stélku 3cm+podrážka také 3cm,což si myslím pomůže hodně holčinám a dá se překousnout i ta cena,vzhledem k tomu,že nemusíte dělat už jiné úpravy na motce a přešívat sedlo.

Krátké nohy

10.2.2016 v 21:53 | Nahoru | #59
Mám uplně stejný problém Mám už druhým rokem CBR600f Sport a dosáhnu jen na špičkách.. couvání do kopce je pro mě nemožné, proto když zastavuji musím najít místo odkud vyjedu.. jinak jsem se naučila zastavovat a stát na jedné noze..a časem si na to zvykneš teď už mi to ani nepříjde

Krátké nohy

13.2.2016 v 00:25 | Nahoru | #60
Aalucinka: My teda jezdíme enduro, tak je to trochu jiný. Jsem malej a ještě mám krátký nohy. Ale mně se zase jednou stalo, že na jedný vyjížďce jsem zastavil a protože tam zrovna byl nějakej hrbol, tak jsem náhodou dosáh na zem jednou nohou, aniž bych musel vysedat.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist