bmw_r1300gs_cartec





Téma: Krátké nohy
 
8.6.2013 v 22:45
Zdravím,

koupila jsem si ER6N, motorku, na kterou jsem si sedla a po mnoha jiných si konečně řekla, jééé já dostanu na zem :) ...ale přece to nestačí :( jezdím pár měsíců a během této krátké doby se mi ji podařilo už dvakrát frajersky položit (na místě při nulové rychlosti). Botama dostanu jen způlky na zem, takže při jakékoliv nerovnosti motorka chytne větší úhel a já s ní :) ..prosím, máte zkušenosti jak nejlíp a zároveň nejlevněj snížit sedlo? Jestli jen kuchat sedlo nebo pomůžou i jiné úpravy? Díky moc.:)
Předchozí
1 2 3
Následující

Krátké nohy

8.6.2013 v 22:55 | Nahoru | #1
pulka boty, neni zas takova bida... kolik meris?

Krátké nohy

8.6.2013 v 22:55 | Nahoru | #2
V případě ubírání materiálu na sedle já rozdíl poznám,protože mám něco málo nad 100 kg.Nevím kolik vážíš ty,ale asi moc né tak v tom asi problém mít nebudeš. Nebo nechat sedlo udělat z tvrdšího molitanu

Krátké nohy

8.6.2013 v 23:08 | Nahoru | #3
Neda se nastavit zadni tlumic na mekci? Tim motorka klesne. Jinak bych doporucil lepe planovat, kde zastavis a sundas nohy, at je to vzdy rovina.

1 reakcí na tento příspěvek Krátké nohy

8.6.2013 v 23:12 | Nahoru | #4
Můžeš to snížit "prepakovanim" zadního tlumiče. Mám to na Versysovi
a je to lepší než snižovat sedlo.

Krátké nohy

8.6.2013 v 23:27 | Nahoru | #5
Bojuju s tím skoro na každé motorce,jsou kyty na snížení moto...MIZU . Mohu doporučit.

Krátké nohy

9.6.2013 v 00:25 | Nahoru | #6
No jde taky o to kolik máš zkušeností jestli jezdíš pár měsíců zkus s tim ještě zabojovat dá se dost naučit a pak ti to ani nepřijde z toho že to 2x položíš bych si hlavu nedělal i když dosáhneš celou nohou zase se ti může někde stát situace že to stačit nebude to snížení beru jako poslední možnost

Krátké nohy

9.6.2013 v 04:48 | Nahoru | #7
Mam stejny problem. Ale ty ses na tom lip, ja dosahnu pouze spickama. Ale myslim si, ze si zvyknes. Musis se naucit opirat jen o jednu nohu na plno. Ja to tak delam a je to daleko lepsi, nez baletit na spickach.

1 reakcí na tento příspěvek Krátké nohy

9.6.2013 v 08:11 | Nahoru | #8
Půlka nohy je luxus, o kterém si spousta lidí může nechat jen zdát. To je jen o zkušenostech, všichni jsme to už někdy položili. Když se ti motorka nakloní, neudržíš ji ani na celé noze.

Spíš mě tak zaujalo, že tenhle problém tady řeší zásadně jen ženské. Taky přece existují malí chlapi a ještě jsem od nikoho nečetla podobné téma. Čím se nějak nechci dotknout zakladatelky, chápu, že to cítí jako problém.

Naposledy editováno 09.06.2013 08:17:34

(reakce na) Krátké nohy

9.6.2013 v 08:42 | Nahoru | #9

Lamark píše: Můžeš to snížit "prepakovanim" zadního tlumiče. Mám to na Versysovi
a je to lepší než snižovat sedlo .



hovadina

menis jizdni vlastnosti motorky zatimco pri uprave sedla tak maximalne pohodli svoji prdele. Ale kazdy sam sveho osudu strujcem.

Krátké nohy

9.6.2013 v 08:44 | Nahoru | #10
Já mám R6 dostanu tak na špičky nohou, a ani na dalších dvou SS co jsem mela to nebylo lepší. Časem si zvykneš chce to trošku vychytat

Krátké nohy

9.6.2013 v 08:54 | Nahoru | #11
Myslím, že se nejedná jen o problém ženských viz. KLASEKml. Já taky došáhnu jen špičkama. Prostě si na jednu stranu malinko vysednu a stojím celou nohou.
Nedávno se mi stalo, že jsem musel stát na šikmé silnici. Motorka na pohotovostním stojanu na ní stála tak nakolněná, že jsem měl strach jestli nepřepadne. V těchto případech to raději otestuju tak, že jí na sebe ještě silou naklopím a tím zjistím jestli má dostatečnou vůli. Nalézání na motorku jsem musel provádět tak, že jsem se celým tělem o ní opřel a narovnal jí. Pak na ní nalezu s vysednutou nohou, sklopím stojan a odjíždím. Stavění na stojam probíhalo stejně jen v opačném pořadí. Při pouštění na stojan jsem si jí o sebe opřel (podobně jako když zvedáš padlou motorku) a pouštěl s vědomím, že třeba postavit nepůjde a pak bych jí znova stavěl na kola a parkoval jinde.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Krátké nohy

9.6.2013 v 08:58 | Nahoru | #12

v4o píše: Půlka nohy je luxus, o kterém si spousta lidí může nechat jen zdát. To je jen o zkušenostech, všichni jsme to už někdy položili. Když se ti motorka nakloní, neudržíš ji ani na celé noze.

Spíš mě tak zaujalo, že tenhle problém tady řeší zásadně jen ženské. Taky přece existují malí chlapi a ještě jsem od nikoho nečetla podobné téma. Čím se nějak nechci dotknout zakladatelky, chápu, že to cítí jako problém.



Zejmena na endurech to resi i spousta chlapu a u nekterych motorek ani nemusi byt tak mali a stejne poradne nedosahnou.

Krátké nohy

9.6.2013 v 09:03 | Nahoru | #13
Taktéž bych přepákování tlumiče nedoporučoval. Změní se tím nastavení podvozku.
Maximálně bych snížil to sedlo. Ale nejlépe trénovat na motorce bez úprav.
Když jsem si dělal papíry na motorku (je to pát desítek let), tak jsem na autoškolácký motorce nedošáhnul vůbec. A dalo se to. Dokonce jsem jezdil i se spolujezdcem - to už musíš hodně dobře vychytat balanc a on se ti nesmí moc vrtět, když stojíte na semaforech .

Krátké nohy

9.6.2013 v 09:08 | Nahoru | #14
Potvrzuji,mám 185 cm a když nastavím podvozek na tvrdo,jsem jak baletka
Je to o zvyku a taky si člověk musí trošku plánovat,kde zastaví,protože např.pokud držíte balanc na špičkách,s motorkou si necouvnete.

Krátké nohy

9.6.2013 v 09:19 | Nahoru | #15
Myslim si ze ti musi stacit kdyz dostanes spickama bot na zem, ale mozna to nekomu nestaci k udrzeni balancu.

(reakce na) Krátké nohy

9.6.2013 v 09:46 | Nahoru | #16

SirIndy píše: Zejmena na endurech to resi i spousta chlapu a u nekterych motorek ani nemusi byt tak mali a stejne poradne nedosahnou.



Já jsem to myslela, že tady na fóru to řeší jen ženský... Chlapi prostě sednou a jedou
Jinak opravdu vím, o čem mluvím, přítel má 164cm a jezdí motokros. Ale na enduru je to fakt nevýhoda, třeba na nějaké odšlapávání ve výjezdech a pod můžeš zapomenout.

Ještě jsem si vzpomněla jak jsem první rok jezdila na daleko nižší motorce a padala víc, jak teď na husce, je to opravdu o zvyku. A když si potřebuji couvnout nebo se otočit, tak odtlačím, nevidím v tom problém.

Krátké nohy

9.6.2013 v 09:58 | Nahoru | #17
Ja ted videl v Rakousku 165 centimetrovyho manika na velkym GSu a byla docela sranda na nej koukat, jak naseda, vyseda a tak, ale proste si na to vymyslel svuj grif a v poklidu to zvladal...
motku z parakoviste vytah u boku, postavil znovu na stojan, pravou nohou dal elegantni predkop pres sedacku a rovnou vypalil

1 reakcí na tento příspěvek Krátké nohy

9.6.2013 v 10:15 | Nahoru | #18
Nedavno jsem videl v Ml. Bolce holcinu na Xtcku, jak prijela na krizovatku a kdyz zastavovala, tak si musela poposednout tak bokem, ze mela sedlo v puli stehna.
Pockala na zelenou, dala za jedna a jak se lehce Xtcko rozpohybovalo, vzala za nej a po zadnim vystrelila z krizovatky
Je to jenom o nauceni/zvyknuti si

(reakce na) Krátké nohy

9.6.2013 v 10:32 | Nahoru | #19
Dan-Afrika> Přesně tak





Naposledy editováno 09.06.2013 10:36:47

1 reakcí na tento příspěvek Krátké nohy

9.6.2013 v 10:44 | Nahoru | #20
Zdravim nechci tady resit tvuj problem před tolika radoby odborniky tak jestli chces pisni mi na meil havran555@seznam.cz , reseni je jednoduche a rychle

Krátké nohy

9.6.2013 v 10:56 | Nahoru | #21
velmi dobry zkusenosti jsou s timhle upravcem sedel - http://www.ddtuning.cz/?flash=ne
jinak jak tu mnozi psali - vysedavej na jednu nohu. na silnici naprosto dostatecny. a holt na zacatku treba parkrat spadnes, ale az se otrkas, tak to budes brat naprosto prirozene. taky nejsem zadnej obr, ale prazskej provoz si uz zacinam uzivat i s advikem

1 reakcí na tento příspěvek Krátké nohy

9.6.2013 v 11:07 | Nahoru | #22
nemáš si jako první motorku kupovat takovou voňavku, na to jsou starý GSa a ER5ky

mám 158-160 podle toho jak se vyspím, ERku jsem snížila na tlumiči a asi o 1-2 čísla vydlabala sedlo...dosáhnu v pohodě jednou nohou nebo na obě špičky jenže mám najetý tři sezony s GS, který leželo z výše popisovaných důvodů několikrát...takže teď přemýšlím kde zastavím, kam zaparkuju, jak otočím motorku....je to všechno o zvyk

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Krátké nohy

10.6.2013 v 13:01 | Nahoru | #23

Vovce píše: ...takže teď přemýšlím kde zastavím, kam zaparkuju, jak otočím motorku....je to všechno o zvyk


no a nebylo by tedy lepší, ať si zakladatelka tématu nechá taky snížit sedlo, než aby musela stále přemýšlet, jestli může vůbec zastavit? přijde mi to jako zbytečné přivolávání stresové situace :)navíc pokaždé si člověk nemůže vybrat, kde přesně a kdy přesně zastaví

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Krátké nohy

10.6.2013 v 13:17 | Nahoru | #24

slezacekm píše: no a nebylo by tedy lepší, ať si zakladatelka tématu nechá taky snížit sedlo, než aby musela stále přemýšlet, jestli může vůbec zastavit? přijde mi to jako zbytečné přivolávání stresové situace :)navíc pokaždé si člověk nemůže vybrat, kde přesně a kdy přesně zastaví

představ si že někteří jsou tak malí že na tohle musí myslet i po snížení sedla to bych na motorce nemohla jezdit vůbec

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Krátké nohy

10.6.2013 v 13:49 | Nahoru | #25

Vovce píše: představ si že někteří jsou tak malí že na tohle musí myslet i po snížení sedla to bych na motorce nemohla jezdit vůbec


no jasne, ale zakladatelce tematu chybi cca 2-3 cm, ktere se daji lehce dohnat snizenim sedla, bez toho, aby musela vysedat pri zastaveni

Krátké nohy

10.6.2013 v 16:27 | Nahoru | #26
jsem taky prcek 164cm a první motorka byla snížená + upravené sedlo (er5)
ze svých zkušeností doporučuji nechat upravit sedlo a nedat se odradit tím, že občas upadneš to se stává i těm, kteří doshánou bez problémů

ps: musela jsem si koupit pár náhradních páček a zrcátka

ještě jedna věc - přesedlala jsem na sv650s a má lepší těžiště - nemusela jsem snižovat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Krátké nohy

10.6.2013 v 16:33 | Nahoru | #27

slezacekm píše: no jasne, ale zakladatelce tematu chybi cca 2-3 cm, ktere se daji lehce dohnat snizenim sedla, bez toho, aby musela vysedat pri zastaveni

jak víš že ji chybí tolik aby dosahla?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Krátké nohy

10.6.2013 v 18:17 | Nahoru | #28

Vovce píše: jak víš že ji chybí tolik aby dosahla?


no protoze ji mam spolu s jeji motorkou zezadu nakoukanou obcas jedeme hromadne. ale mas pravdu, ze je to spis odhad...

Naposledy editováno 10.06.2013 18:18:05

(reakce na) Krátké nohy

10.6.2013 v 18:44 | Nahoru | #29

havran555 píše: Zdravim nechci tady resit tvuj problem před tolika radoby odborniky tak jestli chces pisni mi na meil havran555@seznam.cz , reseni je jednoduche a rychle

Proč to sem prosimtě nenapíšeš? třeba by to pár lidem pomohlo...

(reakce na) Krátké nohy

10.6.2013 v 20:47 | Nahoru | #30

slezacekm píše: no protoze ji mam spolu s jeji motorkou zezadu nakoukanou obcas jedeme hromadne. ale mas pravdu, ze je to spis odhad...

tohle mě napadlo hned jak jsem to odeslala

centimetry jsou dost relativní...na GS jsem dosáhla vcelku dobře....ale stačilo jet 500 km v kuse a pak mi přišlo že mi k dosáhnutí chybí 10 cm a odkládala jsem motorku skoro při každým zastavení
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist