globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rada s Rámem čz 150c
5.6.2013 v 19:20
Dávám si dohromady čz 150c, nyní však mám problém s úchytem sedla na rámu. Mám tento rám z roku asi 52, již odpružený:






Prosil bych o radu jaký držák sedla se na tento typ rámu dával, pač mi příjde, že klasický s jedním pérem v rámu by tam nešel dát, i když v rámu je ve spodní trubce vyvrtána díra na uchycení tohoto péra.

1 reakcí na tento příspěvek Rada s Rámem čz 150c

5.6.2013 v 19:34 | Nahoru | #1
Pokud jseš si 100% jistej, že rám je céčko, tak nádrž ale není. Je to B/T, céčko ji mělo vykousnutou právě kvůli držáku sedla...

Rada s Rámem čz 150c

5.6.2013 v 19:36 | Nahoru | #2
Tak ani rám neni céčko, jsou tam ty úchyty jinak.






Naposledy editováno 05.06.2013 19:37:26

(reakce na) Rada s Rámem čz 150c

5.6.2013 v 19:36 | Nahoru | #3
nádrž je z t nebo b, to asi bude první problém.

1 reakcí na tento příspěvek Rada s Rámem čz 150c

5.6.2013 v 19:52 | Nahoru | #4
Rám je určitě z Céčka, má držák na klakson na sedlový trubce (B/T to měly vedle) i trubku na samotnou pružinu sedla.

Držák sedla je komplet špatně. Jak už tu padlo, nádrž je z B/T, držák sedla je oproti Céčku jinej. Např. na téhle fotce neodpruženého Céčka:



Držák je víc vpředu od sedlové trubky, navíc trubičky do boku jsou pro uchycení Céčkový nádrže.

Řekl bych že někdo z Tvýho rámu ufiknul původní držák sedla i ty boční trubky na uchycení nádrže a navařil tam tenhle bazmek.

Spravit se to dá lehce, odstranit to stávající, sehnat Céčkovou nádrž, nějaký kus silného plechu, příslušné trubky a navařit. Nebo novej rám, ale to mi přijde zbytečný.

Edit: jak tak koukám na Tvůj profil, tak jedno Céčko už máš. Uchycení sedla je úplně stejné jak na tom Céčku s černou nádrží. Ta 125 je Céčko s Téčkovým motorem a nádrží (a předělaným sedlem - Téčko pružiny sedla nemělo tak daleko na zadní stavbě).

Naposledy editováno 05.06.2013 19:57:55

(reakce na) Rada s Rámem čz 150c

5.6.2013 v 20:14 | Nahoru | #5
díky za info, přišlo mi to celé nějaké překopané, jak to vypadá tak to je složené z céčka a pár dílů z téčka, tak asi budu převařovat to tak vypadá.

1 reakcí na tento příspěvek Rada s Rámem čz 150c

7.6.2013 v 19:58 | Nahoru | #6
Ahoj, máš to skoro jako já. Mám taky bastarda T a C. Rám je C, ale upravný na komponenty T (jeden kastlík, sedlo na dvou pružinách). Předek je taky směs, krk je T (dva šrouby pro uchycení řídítek), ale šavle jsou C (blatník chodí s kolem). Motor a nádrž to je jasný T.

Rozdíly jsou hezky popsaný tady . Kdybys to rozebíral a rozprodával na díly, tak se ozvi. O něco bych určitě měl zájem.
Mám z T rám a celý zadek (kolo, blatník), který se shání nejhůř. Zbývá mi sehnat ty běžnější věci, nádrž, motor a předek (ten je horší).

Edit: Aha, koukám že k ní máš i TP, tak to v žádném případě nerozebírej a nech to jak to je. Originálnější už to nikdy nebude. Dle mě je rozhodně větší originál dobová přestavba, než zničená motorka v pěkným stavu (a že se děje furt) "zrestaurovaná" na hodněchrom a turbo lesk.

Naposledy editováno 07.06.2013 20:02:08

(reakce na) Rada s Rámem čz 150c

22.5.2021 v 07:16 | Nahoru | #7
FiffiQ> Ahoj jen tak čtu a narazil jsem na tvůj článek,mám jen dotaz mám CZ 150C z roku 52.... problém s přední odpr.vydlicí.Vyměnil jsem futra a mám vertikální vůli,tedy řidítka kolo...nemáš skušenost.Dík za odpověď.... klidné na e.mail dolfik36@seznam.cz
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
ČZ 150C - ojnice ČZ 150 ajfi 19 4.10.2023 v 14:00 Drakl
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 25 5.9.2023 v 08:47 Medved
CZ150C - podložka ČZ 150 bisop 6 12.10.2022 v 06:21 bisop
Pneumatika 3,25-19 ČZ 150 RuntyCrown 4 28.9.2022 v 13:58 Ariete
Cz125/150c ČZ 150, ČZ 125 _Macca_ 16 27.9.2022 v 18:53 Xstork


TOPlist