globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kterou cestovní motorku?
Vybírám nové moto a potřebuji trochu poradit.
Zajímá mne stoj který nebude pořád v servisu, bude klidný ale i zároveň svižný, dobře ovladatelný, a ještě se na něm nenudil. Zajímá mně jezdění hlavně po silnici a převážně po alpských zemích, žádný terén ale dát si i někdy brněnský okruh. Roční nájezd cca 5000 až 10000 km.
Anketa: Tož kterů?
caponord 1200
10%
22
tiger 1050
5%
11
tiger 1050 sport
23%
53
multistrada 1200
31%
70
versys 1000
6%
13
fz1 fazer
26%
58

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou cestovní motorku?

31.5.2013 v 09:48 | Nahoru | #1

Mr.Dreamer píše: Já tu motorku nijak neodsuzoval. Informace čerpám od majitelů, kdy si na závady stěžovalo větší procento majitelů multistrád (pravda, u předchozí generace to bylo ještě více), než například majitelů FZ1 (majitelů prvních 4 motorek jsem nikdy dost nepoznal, zato na malého Versyse jsem slyšel mnoho chvály, proto jsem také hlasoval pro jeho větší verzi). Ale to nic nevypovídá o ostatních aspektech multistrady, které si všichni pochvalují . To, že má jeden kus 17000 bez závady rozhodně není kvantitativní vzorek a připadá mi to jako dost málo, když spoustě hond stačí za 200tisíc km vyměnit alternátor (tím neříkám, že je honda lepší ).



Není mi známo zdali byly na MS nějaké výtky ohledně nespolehlivosti. Podle mě to zcela běžně spolehlivá motorka jako jakákoliv jiná. Ducati šla za posledních 10 let kvalitativně hodně nahoru a mimoto má oproti japonské konkurenci alespoň nějaký design a koule.

Hondu s 200tis jsem ještě neviděl ani jednu. Když pominu, že všechny Hondy (jedno jak staré) mají najeto 30-40 tis, tak během 200tis bys asi 8x měnil regulátor dobíjení

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou cestovní motorku?

31.5.2013 v 10:44 | Nahoru | #2

seikos píše: Hondu s 200tis jsem ještě neviděl ani jednu. Když pominu, že všechny Hondy (jedno jak staré) mají najeto 30-40 tis, tak během 200tis bys asi 8x měnil regulátor dobíjení



Pleteš si najeté kilometry a, jak říkají bazary, stav tachometru. Navíc, taková afrika má výdrž, design i koule (což opět neznamená, že multistrada není o několik tříd dále ).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou cestovní motorku?

4.6.2013 v 14:09 | Nahoru | #3

seikos píše:

Hondu s 200tis jsem ještě neviděl ani jednu. Když pominu, že všechny Hondy (jedno jak staré) mají najeto 30-40 tis, tak během 200tis bys asi 8x měnil regulátor dobíjení



Zdravím příteli, souhlasím s tebou, ale ona dukna na tom není o moc líp
Tahle 7 let stará, najeto 8000 a už vyměněný rozvodový řemeny. To se ten provoz sakra prodraží, každejch 8000 měnit rozvodový řemeny Ale nechci rejpat do dukny, takovej inzerát najdu všude a i lepší. Vypozoroval sem že sou přímo i bazary který nemaj mašinu co by měla najeto víc jak 35 000 a je jedno jestli je 5 nebo 18 let stará. Všechny inzeráty začínají slovy "abnormálně udržovaná".... a jinde najdeš Virago 1100 rv 1991 a najeto má jak jinak 30 000. Ale to tady všichni víme
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Balkán 2024 Kawasaki Versys 1000 TomVersys 26 11.4.2024 v 16:49 TomVersys
ukazatel zařazené rychlosti Kawasaki Versys 1000 Irwing_W 2 7.4.2024 v 08:32 krokoš
Přední pravý LED blinkr Ducati Mult... Ducati Multistrada 1200 ToyBoy 0 6.4.2024 v 12:39 ToyBoy
nový versys 1000,H2 Relevation, 200... Kawasaki Versys 1000 mmr 1 27.3.2024 v 13:59 TaťusPájus
Zavrčení elektroniky po zapnutí klí... Kawasaki Versys 1000 oldy 7 14.3.2024 v 16:53 PavelGT


TOPlist