Zajímá mne stoj který nebude pořád v servisu, bude klidný ale i zároveň svižný, dobře ovladatelný, a ještě se na něm nenudil. Zajímá mně jezdění hlavně po silnici a převážně po alpských zemích, žádný terén ale dát si i někdy brněnský okruh. Roční nájezd cca 5000 až 10000 km.
2 reakcí na tento příspěvek Kterou cestovní motorku?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou cestovní motorku?
Mr.Dreamer píše: Nebude stále v servisu a nejvíce hlasů má Multistrada .
Opet otrepana trapnohlaska? Nevim z jakych informaci cerpas ty, ale ja mam na Multine najeto za pul roku pres 10000 km (celkem ma najeto 17000, kupoval jsem ji jetou) a jediny servis ktery poznala byli servisni prohlidky
1 reakcí na tento příspěvek Kterou cestovní motorku?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou cestovní motorku?
Bug píše: Opet otrepana trapnohlaska? Nevim z jakych informaci cerpas ty, ale ja mam na Multine najeto za pul roku pres 10000 km (celkem ma najeto 17000, kupoval jsem ji jetou) a jediny servis ktery poznala byli servisni prohlidky
Já tu motorku nijak neodsuzoval. Informace čerpám od majitelů, kdy si na závady stěžovalo větší procento majitelů multistrád (pravda, u předchozí generace to bylo ještě více), než například majitelů FZ1 (majitelů prvních 4 motorek jsem nikdy dost nepoznal, zato na malého Versyse jsem slyšel mnoho chvály, proto jsem také hlasoval pro jeho větší verzi). Ale to nic nevypovídá o ostatních aspektech multistrady, které si všichni pochvalují . To, že má jeden kus 17000 bez závady rozhodně není kvantitativní vzorek a připadá mi to jako dost málo, když spoustě hond stačí za 200tisíc km vyměnit alternátor (tím neříkám, že je honda lepší ).
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou cestovní motorku?
Mr.Dreamer píše: Já tu motorku nijak neodsuzoval. Informace čerpám od majitelů, kdy si na závady stěžovalo větší procento majitelů multistrád (pravda, u předchozí generace to bylo ještě více), než například majitelů FZ1 (majitelů prvních 4 motorek jsem nikdy dost nepoznal, zato na malého Versyse jsem slyšel mnoho chvály, proto jsem také hlasoval pro jeho větší verzi). Ale to nic nevypovídá o ostatních aspektech multistrady, které si všichni pochvalují . To, že má jeden kus 17000 bez závady rozhodně není kvantitativní vzorek a připadá mi to jako dost málo, když spoustě hond stačí za 200tisíc km vyměnit alternátor (tím neříkám, že je honda lepší ).
Není mi známo zdali byly na MS nějaké výtky ohledně nespolehlivosti. Podle mě to zcela běžně spolehlivá motorka jako jakákoliv jiná. Ducati šla za posledních 10 let kvalitativně hodně nahoru a mimoto má oproti japonské konkurenci alespoň nějaký design a koule.
Hondu s 200tis jsem ještě neviděl ani jednu. Když pominu, že všechny Hondy (jedno jak staré) mají najeto 30-40 tis, tak během 200tis bys asi 8x měnil regulátor dobíjení
2 reakcí na tento příspěvek Kterou cestovní motorku?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou cestovní motorku?
FiZzeR píše: Vyser se na to a prachy prošukej v bordelu. Stejně furt chčije... a když nechčije, tak sněží.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou cestovní motorku?
seikos píše: Hondu s 200tis jsem ještě neviděl ani jednu. Když pominu, že všechny Hondy (jedno jak staré) mají najeto 30-40 tis, tak během 200tis bys asi 8x měnil regulátor dobíjení
Pleteš si najeté kilometry a, jak říkají bazary, stav tachometru. Navíc, taková afrika má výdrž, design i koule (což opět neznamená, že multistrada není o několik tříd dále ).
Takže pokud chceš špičku ber multinu.
Pokud nemáš nebo nechceš platit tolik peněz,tak určitě Fz1000,super motorka za rozumné peníze.
Ale myslím,že chybu neuděláš ani s jednou.Jen ten verys není můj šálek kávy,ale to je subjektivní pocit
1 reakcí na tento příspěvek Kterou cestovní motorku?
Mr.Dreamer píše: Pleteš si najeté kilometry a, jak říkají bazary, stav tachometru. Navíc, taková afrika má výdrž, design i koule (což opět neznamená, že multistrada není o několik tříd dále ).
Koule? Ja naopak slysel, jak je ten motor nudnej. S vydrzi souhlas, spousta Hond najede stovky tisic km uplne v pohode.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou cestovní motorku?
KubaLC8 píše: Pokud je ve hre DMS, tak co KTM 1190 ADV?
Ta mě taky napadla, mělo by to bejt klidnější než 990 sm-t ale pořád zábavný a navíc je fakt krásná a když člověk připlatí za ten elektronickej podvozek tak na cestování ideál.
Skalik píše: Ta mě taky napadla, mělo by to bejt klidnější než 990 sm-t ale pořád zábavný a navíc je fakt krásná a když člověk připlatí za ten elektronickej podvozek tak na cestování ideál.
Meli by udelat 1190 SM-T, to by mohla byt alternativa k Multistrade.
1 reakcí na tento příspěvek Kterou cestovní motorku?
multistáda se mi taky líbí nejvíce, ale ty prachy se mi za to moc nechce dávat. Mám domluveného příští týden caponorda i multistradu na vyzkoušení, tak jsem zvědavý.
Dnes jsem prubnul tigera sporta v triumphu olomouc a zas tak super pocit z podvozku jsem neměl, určitě ho to chce doladit. Motorově, pohodlí a ovladatelnost super. Největší problém na tigerovi jsem měl se zrcátkama prdlajz jsem v nich viděl jelikož jsem zvyklí je mít na kapotě, a v celku vysoké turbolence za plexi.
Zatím dík za názory.
Mr.Dreamer píše: Pleteš si najeté kilometry a, jak říkají bazary, stav tachometru. Navíc, taková afrika má výdrž, design i koule (což opět neznamená, že multistrada není o několik tříd dále ).
Prej že má Afrika koule
To by mě zajímalo kde
VitSild píše: Čau,
multistáda se mi taky líbí nejvíce, ale ty prachy se mi za to moc nechce dávat. Mám domluveného příští týden caponorda i multistradu na vyzkoušení, tak jsem zvědavý.
Dnes jsem prubnul tigera sporta v triumphu olomouc a zas tak super pocit z podvozku jsem neměl, určitě ho to chce doladit. Motorově, pohodlí a ovladatelnost super. Největší problém na tigerovi jsem měl se zrcátkama prdlajz jsem v nich viděl jelikož jsem zvyklí je mít na kapotě, a v celku vysoké turbolence za plexi.
Zatím dík za názory.
Novýho Caponorda jsem dnes zkoušel. Jo, jede moc hezky, vpodstatě velmi podobné pocity z motoru a jízdy jako má Dorsoduro 1200. Jen má Capo zřejmě na první dva kvalty omezený krouťák v rozmezí 3-5 tis, protože Dorso (stejné motory) je o dost agresivnější.
Ale plexi je tam také malý a taky je tam fakt hodně turbulencí. A to mám C3. Přitom tomu nebrání tam daát jak vyšší, tak širší, což třeba i MS (do šířky) moc nejde kvůli bástrům.
Semiaktivní podvozek docela solidně pracuje, i přes hluboký propasti se nese celkem v pohodě.
Multistráda je oproti Capovi o dost agresivnější a jede výrazně lépe. Taky se mi zdála malinko lépe ovladatelná. U Caponorda se mi zase zdá že je lépe dílensky zpracovaný a víc dotažený do detailu. A má fakt luxusně pohodný křeslo.
Naposledy editováno 31.05.2013 21:19:02
Takže MULTISTRÁDA!
1 reakcí na tento příspěvek Kterou cestovní motorku?
callowsick píše: to si fakt koupíš, co ti tu někdo poradí?
Myslim si, že si nekoupí to, co mu "někdo poradí" ale že pročte zkušenosti, zhodnotí tipy a pak se sám, dle svého nejlepšího uvážení rozhodne. Bude na tom přece jezdit ON, né my...
1 reakcí na tento příspěvek Kterou cestovní motorku?
Momentálně jsem ve stavu že se nemůžu jednoznačně rozhodnou. Hledám motocykl který se mi bude líbit nezrujnuje mne pořízení a následný servis.
Nejvíce líbí design u multistrady, pořizovací cena fazeru, technika čtyřvál versys, dravostí mně láká dvouvál od aprilie.
Ještě se přiznávám že mám celkem strach z italské motorky. Co znám osobně uživatele italek tak každý měl problémy jak mechanické tak i elektické, a to pozor problémy byly u nových strojů. V záruce sice vše opraveno ale měsíc bez motorky přes sezónu je pro mně špatně.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Balkán 2024 Kawasaki Versys 1000 | TomVersys | 26 | 11.4.2024 v 16:49 TomVersys |
ukazatel zařazené rychlosti Kawasaki Versys 1000 | Irwing_W | 2 | 7.4.2024 v 08:32 krokoš |
Přední pravý LED blinkr Ducati Mult... Ducati Multistrada 1200 | ToyBoy | 0 | 6.4.2024 v 12:39 ToyBoy |
nový versys 1000,H2 Relevation, 200... Kawasaki Versys 1000 | mmr | 1 | 27.3.2024 v 13:59 TaťusPájus |
Zavrčení elektroniky po zapnutí klí... Kawasaki Versys 1000 | oldy | 7 | 14.3.2024 v 16:53 PavelGT |