globalmoto_duben_nolan





Téma: Proč vždy přestup na silnější?
 
22.5.2013 v 21:09
Zdravím,
pro někoho téma na dlouhé zimní večery (tedy pro někoho o ničem), pro někoho na zamyšlení.. Občas tak přemýšlim nad otázkou proč vždy přestup na silnější? Resp. proč někdo ze 125ccm přestupuje na 600ccm nebo pak zase na silnější? Kolikrát si říkám, že člověk neumí ani využít potenciál slabší mašiny, na které jezdí a už chce skákat na větší obsah...ptám se proč? Není to tak, že bych chtěl někomu mluvit do duše atp..jen mě to prostě zajímá. Nejspíš pro to, že se sám sebe ptám zda zůstat u malorážky 125ccm, i když 4t vyměnit opět za 2t, na kterém jsem už jezdil a moc mě to bavilo a k tomu to doplňovat jízdou na mé milované Jawě 350/634 nebo 125ccm vyměnit za 500ccm či 600ccm. Asi mě to táhne ke 125ccm z důvodu lehké manipulace a obratnosti, nižší spotřebě, i když u 2t by se o tom dalo dlouze povídat a levnému povinnému ručení a například i cenám pneu. Nadruhou stranu na vyšším obsahu je jednodduší cestování z hlediska síly motoru, prosotoru, protože přeci jen jsou ty mašiny větší, výkon je podstatně jinde atp.. Jenže je zde větší spotřeba, dražšší povinné ručení, dražší údržba mašiny (více válců atp..)vyšší váha mašiny... Přemýšlel nad tím už někdo? Možná jsem si pro někoho už i sám odpověděl, ale z mého pohledu má každé svoje. Na silné mašině jsme jezdil jen jako spolujezdec, má obsahově nejsilnější mašina je 350/634, naproti tomu jsme najezdil dost km na malém obsahu jak na 50, tak spousty km na 125 jak 4t tak 2t. A upřímě mě to nejvíce táhne k té 125 2t, protože je lehká, má výkon, je s tím zábava a zase když sednu na 125ccm 4t choppera, tak vím, že to vždy jede, nemusím se bát zadření spotřeba je minimální a motor je takový klidný...z velké mašiny 600ccm mám dost respekt, i když bych na ní rád jezdil, koupil jí a cestoval, protože rád jezdím ve dvou a vím, že by to bylo o dost jednodušší. Jaký je Váš názor? Respektivě, co si o tom myslíte vy či co by jste zde ještě dodali? Chci zde nechat prostor na volnou ale SMYSLUPLNOU diskuzi (takže posměšky si prosím nechte...i když vím, jak to tu chodí a že se tomu stejně nevyhnu:) ). Jen mě zajímá Váš pohled na věc. ;)
Předchozí
1 2 3
Následující

Proč vždy přestup na silnější?

22.5.2013 v 21:13 | Nahoru | #1
125tky maj něco do sebe to je fakt Oni lidi co vyměněj 125tku za nějaký 6ti kilo pak s láskou (hlavně při tankování) vzpomínaj na 125tku

Proč vždy přestup na silnější?

22.5.2013 v 21:17 | Nahoru | #2
Řekl bych, že to bude tím, že 90% lidí si motorku kupuje pro zábavu.

Proč vždy přestup na silnější?

22.5.2013 v 21:21 | Nahoru | #3
hiffson> jo to je jasné, taky ji mám jako koníčka a ne jako denní ježdění do práce či tak...ale spíš nedokážu sám sebe asi pochopit, proč když mám papíry na silnější, věk už na ŘO na neomezenou tak mě to na jendu stranu táhne a na druhou stranu ne...jak jsem psal, prostě na té 125ccm mi to přijde vše levnější, mašina lehčí, ale jak jedu ve dvou tak do kopce na tom 4t či když potřebuju dálnici si říkám, že je to slabota a jindy zase, že bych to za silnější nevyměnil...

Proč vždy přestup na silnější?

22.5.2013 v 21:24 | Nahoru | #4
Je to na me moc dlouhe, cele jsem to necet, jsem liny.

Ja ted prodal litra a koupil sestikilo, novy majitel litra rozbil po 14 dnech a ja si libuju protoze prejit na sestikilo je jak ridit trojkolku. Vyborne

1 reakcí na tento příspěvek Proč vždy přestup na silnější?

22.5.2013 v 21:26 | Nahoru | #5
Mě nic slabšího neuveze. Jo a Crecka bych asi pojel

Proč vždy přestup na silnější?

22.5.2013 v 21:27 | Nahoru | #6
Creck jo to je tak trochu něco z toho o čem jsem mluvil:) Něco podobného je když ze 125ccm sednu na fichtla..ačkolvi to jede sotva 50 do kopce se kolikrat musíš odrážet tak si v otm libuju pro tu jednoduchost a skvělé jízdní vlastnosti

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč vždy přestup na silnější?

22.5.2013 v 21:45 | Nahoru | #7

Michal1011 píše: Mě nic slabšího neuveze. Jo a Crecka bych asi pojel



No zatim jsem s nikym kdo by me pojel nejel, tudiz nebranim se novym poznatkum

e : a ver mi ze by mi to vubec nevadilo, rad se naucim novym vecem, pokud by me tva jizda necim obohatila tak bych byl hodne vdecny

Naposledy editováno 22.05.2013 21:48:58

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč vždy přestup na silnější?

22.5.2013 v 21:49 | Nahoru | #8

Creck píše: No zatim jsem s nikym kdo by me pojel nejel, tudiz nebranim se novym poznatkum



dík nechci, jednou jsem se snažil pojer YesFíra a jak to dopadlo

1 reakcí na tento příspěvek Proč vždy přestup na silnější?

22.5.2013 v 21:50 | Nahoru | #9
pokud mys měl prachy tak přejdeš rád, je to jen o tom... a taky o pohodlnosti, zábavě apod. Nedokážu si představit že bych jezdil znovu na dváce - už jen velikostí.

Ikdyž můj sen je stále stejný, koupit Varana 125, trošku ho upravit a objet svět

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč vždy přestup na silnější?

22.5.2013 v 21:50 | Nahoru | #10

Michal1011 píše: dík nechci, jednou jsem se snažil pojer YesFíra a jak to dopadlo



Ja te plne chapu, jakmile se dostanes do urciteho veku tak si jedes to sve a zbytecny risk vypoustis i za cenu ze te nekdo oznaci za mrdala

(reakce na) Proč vždy přestup na silnější?

22.5.2013 v 21:52 | Nahoru | #11

naprcccs píše: pokud mys měl prachy tak přejdeš rád, je to jen o tom... a taky o pohodlnosti, zábavě apod. Nedokážu si představit že bych jezdil znovu na dváce - už jen velikostí.

Ikdyž můj sen je stále stejný, koupit Varana 125, trošku ho upravit a objet svět



Muj sen je stale stejny uz nekolik let, koupit origo Ducati 916 v paradnim stavu

Pred cca mesicem jsem k tomu mel hodne blizko, uz jsem tasil prachy a pak zjistil ze je to prepsana 748

1 reakcí na tento příspěvek Proč vždy přestup na silnější?

22.5.2013 v 21:52 | Nahoru | #12
pokud libas motorku tak 125 je akorat...

Proč vždy přestup na silnější?

22.5.2013 v 21:54 | Nahoru | #13
Toto ona vysnena, ktera skoncila tragicky www.motoinzerce.cz/motorky/ducati/671932-916-biposto.html

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč vždy přestup na silnější?

22.5.2013 v 21:56 | Nahoru | #14

Cucka píše: pokud libas motorku tak 125 je akorat...


a ty dostáváš ty muchy ze světla jak?
Jinak k tématu, mám to stejně jako Michal, zkoušel jsem dvácu, ale máme tady moc kopců

1 reakcí na tento příspěvek Proč vždy přestup na silnější?

22.5.2013 v 22:00 | Nahoru | #15
U mě je to tím že mám přes 100kg takže žádná malorážka nepřichází v úvahu a navíc když si chci zablbnout a chytne mě blbá ( což se děje dost často) Tak prostě nějaky ty koníky pod prdelí chci.. A myslím si že na svojem XT (32kw ) využiji celej výkon kolikrát i chybí. Takže ty lidi chápu proč silnější.... se silnou se dá jet stejně jako s malorážkou ale dá se i přepnout a vyřádit se čož je velký +
Jinak nevím jak ostatní ale já mám spotřebu 5L/100km na což si neztěžuju

Ps. mám kámoše a ten se zase drží jen 50ccm, nedokážu to pochopit už měl tolik silnějších motorek ale vždy se vrátí k babetě nebo pinckovi

(reakce na) Proč vždy přestup na silnější?

22.5.2013 v 22:04 | Nahoru | #16

EnduristaGG píše: Ps. mám kámoše a ten se zase drží jen 50ccm, nedokážu to pochopit už měl tolik silnějších motorek ale vždy se vrátí k babetě nebo pinckovi



Tak to je nahodou vyborna zabava, ja si taky vytahnul po x letech babetu ze stodoly, dal ji dohromady a jezdil.

Ten stroj je vyborny, navic si na sebe narves nejake retro obleceni a frcis.

Kazdy komu jsem ji pujcil tak zasnul jaka je s tim prdel

Proč vždy přestup na silnější?

22.5.2013 v 22:06 | Nahoru | #17
ja prestoupil z 1000 na 410....

(reakce na) Proč vždy přestup na silnější?

22.5.2013 v 22:15 | Nahoru | #18

Dr.Houba píše: a ty dostáváš ty muchy ze světla jak?
Jinak k tématu, mám to stejně jako Michal, zkoušel jsem dvácu, ale máme tady moc kopců

ja?prevazne destem:)

1 reakcí na tento příspěvek Proč vždy přestup na silnější?

22.5.2013 v 22:15 | Nahoru | #19
Jo a po dvou letech jsem tu babetu vymenil za 10 litru slivky, je s tim jeste vetsi zabava

e : uz mam jen sest litru

Naposledy editováno 22.05.2013 22:16:19

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč vždy přestup na silnější?

22.5.2013 v 22:20 | Nahoru | #20

Creck píše: Jo a po dvou letech jsem tu babetu vymenil za 10 litru slivky, je s tim jeste vetsi zabava

e : uz mam jen sest litru



No tak teď už věřím že je s babettou zábava sice už bez přítomnosti babbetty ale co

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč vždy přestup na silnější?

22.5.2013 v 22:23 | Nahoru | #21

EnduristaGG píše: No tak teď už věřím že je s babettou zábava sice už bez přítomnosti babbetty ale co



Jako historie neuveritelna, jestli nekdo bude mit historii u sve motorky takovou tak klobouk dolu

Koupeno za litr pro syna , ten na tom drandil x let , pak odlozeno do stodoly a koupena kroska.

Po x letech vytazeno, vycisteno, serizeno a chytla na prvni zduch, jezdil jsem s tim dva roky a pak tady nasel inzerat ze nekdo shani babetu pro syna na zahradu , vymeneno za 10 litru chlastu.

Proste nejlepsi investice

(reakce na) Proč vždy přestup na silnější?

22.5.2013 v 22:28 | Nahoru | #22

Creck píše: Jako historie neuveritelna, jestli nekdo bude mit historii u sve motorky takovou tak klobouk dolu

Koupeno za litr pro syna , ten na tom drandil x let , pak odlozeno do stodoly a koupena kroska.

Po x letech vytazeno, vycisteno, serizeno a chytla na prvni zduch, jezdil jsem s tim dva roky a pak tady nasel inzerat ze nekdo shani babetu pro syna na zahradu , vymeneno za 10 litru chlastu.

Proste nejlepsi investice



Proč vždy přestup na silnější?

22.5.2013 v 22:33 | Nahoru | #23
já přestupoval 50->500->1000->1000 časem možná 800 a nebo 1200
důvody byly od 50ky po litr výkon a pak taky VÝKON A KROUŤÁK a hlavně objem a výkon a koně. No a teď už je mi to tak nějak buřt

Naposledy editováno 22.05.2013 22:34:27

2 reakcí na tento příspěvek Proč vždy přestup na silnější?

22.5.2013 v 22:38 | Nahoru | #24
jinak k tematu..ja asi nebudu prestupovat nikdy z niceho na nic

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč vždy přestup na silnější?

22.5.2013 v 22:42 | Nahoru | #25

Cucka píše: jinak k tematu..ja asi nebudu prestupovat nikdy z niceho na nic



Zapomenme ted na rivalitu prazaci VS ostravaci, jak se na tom monstru jezdi, to je jedna z motorek na ktere jsem vzivote nejel.

Tak nejak ve strucnosti pocity.

Proč vždy přestup na silnější?

22.5.2013 v 22:46 | Nahoru | #26
Ja patrim k tem divnym. Z XJ na 350 Taky sem si pripadal jak na kolobezce. Hlavne pri tlaceni do garaze. A o zabavu mam s Jawici taky postarano

Naposledy editováno 22.05.2013 22:47:31

(reakce na) Proč vždy přestup na silnější?

22.5.2013 v 23:05 | Nahoru | #27

Cucka píše: jinak k tematu..ja asi nebudu prestupovat nikdy z niceho na nic



Z tramvaje na metro

Proč vždy přestup na silnější?

22.5.2013 v 23:05 | Nahoru | #28
... ale k tématu nemám nic, já přestupoval jen 1000->1000->1000...

Proč vždy přestup na silnější?

22.5.2013 v 23:09 | Nahoru | #29
ja prestupoval 350 - 750 - 350 - 750 - 900 - 1000

a jako ta Jawa ma samozrejme nizsi naklady a je svym zpusobem zajimava a jizda zabavna, ale proste me bavi brutalni zrychleni, jizda po zadnim a tak ... a ujet 1000km na Jawe za den si nejak nedovedu predstavit asi.

e: nebo i obcas na sprinty, okruh... , na snih bude zas Jawa lepsi o tom zadna

e2: ale proti malym obsahum nic nemam, kazdy ma jiny potreby a vkus a bavi ho neco jinyho, no problemo, jen mozna obcas je to trochu znouzectnost, ale kazdy si to musi srovnat sam

Naposledy editováno 22.05.2013 23:12:17

Proč vždy přestup na silnější?

22.5.2013 v 23:20 | Nahoru | #30
bubrak> taky fakt
Cucka> co máš proti polibku své milé?? Já s eza to nestydim mám ji rád:)
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist