bmw_r1300gs_cartec





Téma: ČTT 2013 - Hořice
 
21.5.2013 v 15:38
ČTT 2013 ,bude složena v jiném pojetí,než jsme byli doposud zvyklí. Již tři roky , byla ČTT ekonomicky nesoběstačná, tedy v kontextu s tím, že se jela jako jízda pravidelnosti historických závodních motocyklů (JPHZM).

Proto se Rada AMK rozhodla, jet letošní ČTT v jiném třídovém složení. Prvořadé je,dát prostor na hořické trati i starším závodním motocyklům. Aby byla ČTT přitažlivější pro diváka, tak se letos závody nepojedou jako JPHZM, ale jako závody rychlostní, navíc lehce „osolené“ třídami moderních závodních strojů.

Na co se tedy divák může při ČTT v Hořicích těšit?

Klasik 175cc + 250cc
Klasik 350cc
Klasik 500cc a 750cc

Sidecary – ty se jako jediné nepojedou jako rychlostní závod

Sportproduction 125cc
Supermono + Twin

600cc + 1000cc

15. -16.6.2013 se tedy pojede 22.ročník České Tourist Trophy.

časový harmonogram ČTT 2013




ČTT 2013 - Hořice

17.6.2013 v 00:08 | Nahoru | #121

Více fotek z víkendu na odkazu
Tourist Trophy Hořice - 2013

Naposledy editováno 17.06.2013 00:11:25

ČTT 2013 - Hořice

17.6.2013 v 09:46 | Nahoru | #122
DÍKY VŠEM. 22.ČTT BYLA SUPER

ČTT 2013 - Hořice

17.6.2013 v 10:38 | Nahoru | #123














ČTT 2013 - Hořice

17.6.2013 v 10:54 | Nahoru | #124
ZASE ZA ROK .... UŽ NECELÝ























ČTT 2013 - Hořice

17.6.2013 v 10:55 | Nahoru | #125














ČTT 2013 - Hořice

17.6.2013 v 13:30 | Nahoru | #126
Taky přidám trochou do mlýna









ČTT 2013 - Hořice

17.6.2013 v 15:03 | Nahoru | #127
ČESKÁ TOURIST TROPHY 2013

Ač byla ČTT v Hořicích již po dvaadvacáté, letos se poprvé jela v jiném gardu. Tedy ne jako JPHZM, ale jako rychlostní závody. Na pravidelnost jely pouze sajdy. Druhou a velkou změnou bylo, že při ČTT, jsme viděli na startu i soudobé závodní stroje. Konkrétně dakšny 125cc, supermona, V-Twiny a litry se šestkama.
V pátek jsem poněkud déle poseděl v několika stanech a pak jsem měl malinký problém s rovnováhou, protože foukal silný vítr. Ale posezení byly fajnový.

V sobotu, jak u mě už je 13 roků pravidlem ,objíždím a obcházím trať a pořizuju nějaký video. Tréninková sobota byla zatraceně dlouhá už tak, ještě více ji natáhl úklid tratě po úniku oleje, kdy musel Dachova projet i zametací vůz.

V neděli přece jenom přišel slušný počet diváků. Mohlo jich být víc, jenže nedávají pozor. Neposlouchají a málo čtou, aby jich ještě více vědělo, že ČTT 2013 se jede v jiném pojetí.
No, pokud se AMK Hořice rozhode v takto pojaté ČTT pokračovat, jistě to diváky přitáhne samo, až se to více rozkřikne a více zažije pod kůži, jako to je v případě Zatáček.V sobotu se potrenovalo a byla to honě dobrá příprava na nedělní závody.

V neděli jako první šly na řadu 175cc. Těch tedy do cíle moc nedojelo. Z favoritů nedokončil Kalina , nedojel ani Grämer , protože jeho MZ RE odmítla poslušnost. Vyhrál Tonda Plevák o 2 vteřiny před Milošem Thérem, třetí byl pak Jaromír Tázler.

Klasici 250cc, to byla dobrá řežba o vítězství. Nakonec celkem přesvědčivě v cíli první Marek Koudelka, druhý pak Milan Bango o tři vteřiny před Jirkou Švihnosem.

Klasici 350cc. Tak tady si naši smlsli na vicemistrovi světa Blatterovi. Vyhrál Víťas Hatan, před Lukášem Běličem a Jirkou Švihnosem, když všichni tři jeli Yamahu. Rolf Blatter na Ducati měl bramboru za čtvrtý místo. Populární LEKO dovezl svou Ratejnu na pěkným 12.fleku.

Klasici na pětikilech vyhrál pro nás neznámý Paul De Donker z Belgie na Hondě. Druhý byl Radek Josefík a třetí Vladimír Svoboda. Bramboru měl Honza Volák. V tomto závodě měl neskutečnou smůlu Rolf Blatter. Vyjel si poleposition, vrátil ze zahřívacího kola, zastavil na místě polemana a jeho dukna zmkla. Musel ji odtlačit do boxů, tam se vztekal jak starej pes. Pole jezdců odjelo a on se ještě znažil své motorce domluvit, ale ona ne a ne. Hned v prvním kole ale došlo n nehodě a závod musel být zastaven. Rolf měl tedy šanci se postavit opět na start. Ale jeho Ducati prostě řekla že NE, tak NE.

Sedmsetpadesátky, to byl comeback Franty Loučky a jeho Triumphu. Druhý dojel Albert Manz před naším Petrem Kuncem. Čtvrtý pak nestor Frank Mrazek.

Sajdy nejely rychlostní závody, protože na startu byly dosti velké rozdíly a to nejenom výkonové, ale i rokem výroby. Čili na pravidelnost byla nejlepší posádka Jirka Virág a Martin Vajdl. Druzí byli Achim Kindermann a Stephan Kokkot, třetí pak Charly Suter a Rene Linder.

Sportproductin 125,to byla velká vzpomínka na Matese Turnu. Na místě polemana, byla tabulka s jeho startovním číslem 9 a kytička….
Závod sám o sobě přinesl dobrou podívanou. Nakonec vyhrál Mirek Sedlo před Petrem Kolářem a domácí hořický boj o třetí flek v samém závěru pro sebe urval Marek Zima před Michalem Savinkovem.

Ve spojeném závodě motocyklů kategorií supermono a V-Twin, to mělo být také zajímavé. Leč chyběl Johannes Kehrer, tedy to měl Libor Kamenický snažší a vyhrál s náskokem osmi vteřin před Karlem Kalinou, třetí byl pak Víťa Hatan. Do boxu přijel poněkud rozčilený Jirka Cabuk, který měl celkem hrubý střet s Hanzalíkem , který byl tak nečekaný, že složil Cabuka na zem. Smolařem V-Twinů byl Michal Indi Dokoupil. Celkem v pohodě odjel, ujel a kontroloval první pozici celého spojeného startovního pole. Ale ve třetím kole, kdy měl už obrovský náskok, jeho motorka mezi Jabloňákem a Vodojemem ztichla a hotovo. Zřejmě závada v elektrice. Tedy V-Twiny vyhrál David Hanzalík před Markem Němečkem a Niklasem Pfeifferem u Německa.

A pak přijeli pánové s šestkama a litrama. Vlastně přijelo kompletní složení našich RR specialistů, kteří nám připravili extra podívanou na Zatáčkách. Přece jenom ale tři chyběli. Indian neměl po Manu svou R6 v cajku, tak raději neriskoval a na startu nebyl ještě Patrik Vostárek a Víťa Bican.
První start byl hustej , ale najednou hlášení z tratě…Míra Pažitný havaruje na Lošánce, redflag a všichni stojí v boxech. Pažitka pak vykládá co se odehrálo, tedy byl o.k. Je tady restart a atmosféra houstne…start….všichni odletí, ale za chvíli opět hlášení o nehodě a opět redflag…spadl Zdena Sedláček a Zdenek Sedlák…starý zkušení borci padají jeden přes druhého….na trať musí sanitka…Zdenál Sedlák má zranění na noze,pánev, kyčel….
Tak se startuje po třetí a jede se už jen jakýsi sprint, ale i ten zatajuje dech. Nakonec Kamil Holan s litrem ale Marovi Červenému na šestce poodjíždí. Dopředu se sápe tajnej kůň Alda Nechvátal a bitka mezi Petrem Zrzavým a Leošem Hlaváčkem je hustá. Pěkně to solí i Petr Homola, Petr Bičiště, Tom Myliveček, nebo Michal Vecko a Pepi Duchaň.

A jak to bylo nakonec v cíli?
Šestky vyhrává Mára Červený , druhý je Petr Pedro Homola a třetí Petr Kimura Bičiště. Litry vyhrává Kamil Holan, který tahal tak, že se přiblížil na 0,4 vteřiny k traťovému rekordu Michaela Pearsona. Druhý v litrech byl Alda Nechvátal a o 0,3 vteřiny bere zelený věnec Leoš Magda Hlaváček. Petr Mrtvola Zrzavý, dojíždí čtvrtý. Bylo mi ho moc moc líto, protože jsem jemu přál ten věnec z Hořic nejvíc.

Takže pro mě, byla Česká Tourist Trophy v novém hávu povedená. Ti co nepřijeli, mohou litovat. Jak píši na začátku, je nutné lépe vstřebávat i formace, o čem ta letošní ČTT v Hořicích měla být. Vím, že někteří jen mávli rukou a řekli,že na veterány nepojedou. A to byla ta chyba.

Takže, pokud si letošní ČTT na sebe vydělala, je pravděpodobné, že se v podobném složení pojede i příští rok.

Larry

(video později)

Naposledy editováno 17.06.2013 15:03:31

1 reakcí na tento příspěvek ČTT 2013 - Hořice

17.6.2013 v 16:46 | Nahoru | #128
Bylo to takové pohodové. Žádný spěch a zbytečné zdržení. Mohl jsem jenom na neděli (a ještě jsem přijel pozdě), ale hodnotím to kladně. Možná jsem si to užil víc než Zatáčky. Lidí bylo málo, ale zase jsem se nikde nemusel mačkat a všude bylo místo. Až dorázím z práce dodám zase odkaz na galerku. Pro mě asi největší zážitek byla třída side a samozřejmě 1000/600. Hrubý střet v twinech prý nebyl jenom na trati, ale když ho někdo pošle na přírodňáku ven, tak se není čemu divit.

Naposledy editováno 17.06.2013 16:47:06

1 reakcí na tento příspěvek ČTT 2013 - Hořice

17.6.2013 v 18:26 | Nahoru | #129
Super sobota i neděle díky pořadatelům,závodníkům i stánkařům.Tři třídy novodobých motocyklů tomu dali ty správný grády.Za mě osobně bych ještě dvě třídy veteránů sloučil závodů je zbytečně moc a při pádech se to potom neunostně prodlužuje zkrácený pro většinu lidí hlavní závod na 5 kol je opravdu hodně málo těch 15 minut navíc by se už asi dalo vydržet.Je to můj osobní názor s kterým určitě nebude každý souhlasit ale od toho snad fora jsou.Hezký den všem a za rok nashledanou.

(reakce na) ČTT 2013 - Hořice

17.6.2013 v 18:54 | Nahoru | #130
matrixbiker>

1 reakcí na tento příspěvek ČTT 2013 - Hořice

17.6.2013 v 19:02 | Nahoru | #131
Tak teď už se Jirkovi Cabukovi vůbec nedivím...

ČTT 2013 - Hořice

17.6.2013 v 20:04 | Nahoru | #132
Ahoj všichni Zde jsou výsledky z ČTT 2013 . Díky Risso46 za vyvěšení a částečně i včerejší pokec

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ČTT 2013 - Hořice

17.6.2013 v 20:05 | Nahoru | #133

matrixbiker píše: Tak teď už se Jirkovi Cabukovi vůbec nedivím...


tak si to pusť na celej monitor a třeba se přestaneš divit. Cabuk se trefil.

ČTT 2013 - Hořice

17.6.2013 v 20:16 | Nahoru | #134
ČESKÁ TOURIST TROPHY 125 SP
















Naposledy editováno 17.06.2013 20:17:02

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ČTT 2013 - Hořice

17.6.2013 v 20:33 | Nahoru | #135
rejmondo> Podle čeho usuzuješ. Nebyl jsem tam, ale z videa mi přijde, že Cabuk tam byl dřív a dostal tečku když už zatáčel. A evidentně byl zavírán směrem ven.

Naposledy editováno 17.06.2013 20:35:34

1 reakcí na tento příspěvek ČTT 2013 - Hořice

17.6.2013 v 20:38 | Nahoru | #136
rejmondo asi hodně tepla ale z toho se možná vyspíš Cabuk byl jasně trefenej.

(reakce na) ČTT 2013 - Hořice

17.6.2013 v 20:39 | Nahoru | #137
matrixbiker> naprostej souhlas

ČTT 2013 - Hořice

17.6.2013 v 20:52 | Nahoru | #138
matrixbiker: já myslím, že tam byl Hanzalík o 0,5 - 1 m dřív
kovik59: ty si se z toho tepla ještě evidentně nedostal



(reakce na) ČTT 2013 - Hořice

17.6.2013 v 20:57 | Nahoru | #139
kovik59> já bych to tak jasně neviděl, když si to pustíš na ten celej monitor a rozfázuješ tak to tak jasný neni, ale určitě nemyslim, že to bylo schválně

ČTT 2013 - Hořice

17.6.2013 v 21:00 | Nahoru | #140
Tohle je už pozdě.

Hýr






Hanzalík pak byl vpředu, ale to je jasný když jel rovně a Cabuk už zahýbal.

Naposledy editováno 17.06.2013 21:09:23

ČTT 2013 - Hořice

17.6.2013 v 21:08 | Nahoru | #141
no to by si za chvilku začal zatáčet už u křížku, je mi jasný, že každej jede svoji stopu, ale uvědom si kde začíná Cabuk zatáčet, nebo spíš stěhovat se doprava, Hanzalík ho vzal na brzdy a to dost brzo před zatáčkou (už jsem tam viděl daleko větší prasečiny), ale tohle od něj nebylo nic, přehnal se před něj a Cabuk ho nečekal a šel doprava, nic víc, nic míň. je fakt, že to není drom, o to to vypadá dramatičtěji.




tady bych řekl, že jsou vedle sebe a Cabuk ho musel registrovat

Naposledy editováno 17.06.2013 21:13:37

1 reakcí na tento příspěvek ČTT 2013 - Hořice

17.6.2013 v 21:19 | Nahoru | #142
rejmondo no na dromech se předjíždí spodkem a na přírodnákách venkem a tady to slovenský bratr tak nepochopil

1 reakcí na tento příspěvek ČTT 2013 - Hořice

17.6.2013 v 21:20 | Nahoru | #143
Nebyl bych u křížku. Jak jsem editnul nahoře Cabuk volil stopu a byl tam o kousek dřív. To kde volil stopu je jedno a navíc takhle se dá vracečka projet taky. Hanzalík ho nevzal na brzdy, ale rozhodně se o to snažil. Na okruhu by šlo o prd, ale na přírodě to bylo bylo trošku předjíždění "bez rezervy". Úmysl v tom samozřejmě nebyl, ale za mě chyba Hanzalíka.

Naposledy editováno 17.06.2013 21:23:25

(reakce na) ČTT 2013 - Hořice

17.6.2013 v 21:23 | Nahoru | #144
matrixbiker> ok

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ČTT 2013 - Hořice

17.6.2013 v 21:27 | Nahoru | #145

kovik59 píše: rejmondo no na dromech se předjíždí spodkem a na přírodnákách venkem a tady to slovenský bratr tak nepochopil


to někde vyučujou, nebo jak si na to přišel?

(reakce na) ČTT 2013 - Hořice

17.6.2013 v 21:38 | Nahoru | #146

kovik59 píše: Super sobota i neděle díky pořadatelům,závodníkům i stánkařům.Tři třídy novodobých motocyklů tomu dali ty správný grády.Za mě osobně bych ještě dvě třídy veteránů sloučil závodů je zbytečně moc a při pádech se to potom neunostně prodlužuje zkrácený pro většinu lidí hlavní závod na 5 kol je opravdu hodně málo těch 15 minut navíc by se už asi dalo vydržet.Je to můj osobní názor s kterým určitě nebude každý souhlasit ale od toho snad fora jsou.Hezký den všem a za rok nashledanou.



..zkráceně...2x přerušeni ..celkem do té doby odjeto 7 kol...druhé čekáni cca 20 min...a po dohodě vedení s jezdci se rozhodlo o 2 kolech "warmupu"..zahřátí pneu a "tempo"...a pak 5 kol závodu..a hlavní důvod byl benzín,kdy to měli jezdci tak akorát a málokdo měl rezervu přímo v depu!

1 reakcí na tento příspěvek ČTT 2013 - Hořice

17.6.2013 v 21:46 | Nahoru | #147










Naposledy editováno 17.06.2013 21:51:06

(reakce na) ČTT 2013 - Hořice

17.6.2013 v 22:02 | Nahoru | #148
rejmondo> díky za foto ...jsem tak rychlej,že jich moc nemám

Naposledy editováno 17.06.2013 22:23:09

1 reakcí na tento příspěvek ČTT 2013 - Hořice

17.6.2013 v 22:19 | Nahoru | #149
Hoši a co když vám teď řeknu že existuje i video z čelního pohledu na které jsem se právě díval, co vy na to? Rejmondo asi bys koukal na situaci trochu objektivněji! Ať je brácha jakej je, tak v tomhle stojím za ním a nejde mi o jejich pošťuchování v depu (ať se třeba oba zblázní), to je čistě jejich věc ale NA DRÁHU PŘÍRODNÍHO OKRUHU TO NEPATŘÍ . Tak se nezlob Amigo, ale za tvůj názor a počítání metrů dávám palec dolu

Poznámka: na přání autora nebude video zveřejněno, na konci sezóny ho ale zcela jistě uvidíte

Naposledy editováno 17.06.2013 22:55:25

1 reakcí na tento příspěvek ČTT 2013 - Hořice

17.6.2013 v 22:25 | Nahoru | #150
Zajímalo by mě jestli po přerušení závodu mohou jezdci do depa, kde by mohli znova dotankovat nebo zase nějaké "MOUDRÉ" PŘEDPISY JE NUTÍ ZŮSTAT NA STARTOVNÍ ČÁŘE AŽ DO DALŠÍHO STARTU A NESMĚJÍ TANKOVAT? Pak by ovšem při třetím přerušení museli jet jen 3 kola. Ono i těch jen pět kol byl skandál a POKAŽENÝ ZÁVOD, KTERÝ MOHL BÝT PERFEKTNÍ!

Naposledy editováno 17.06.2013 23:26:54
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist