[URL= with [URL= verze má dost šílený zadní světlo a blinkry,kterýma se dá zabíjet díky jejich velikosti,výfuk je takovej standart ale vzhledem k změnám a nové řídící jednotce ho bylo potřeba taky vyměnit. Potom mě ještě trošku štvalo sedlo co nepřecházelo úplně plynule z nádrže dozadu.
[URL= with [URL= je to tak nějak všechno pohromadě...nový blinkry bullet a o dost menší koncový světlo s držákem spz,novej výfuk tam už nějakou dobu je podle zbarvení,ale dělal jsem to tak nějak postupně abych mohl jezdit. Na řídítkách jsou do závažíček vbastlený zrcátka cojsou sice menší než originály,ale díky tomu jak jsou vypouklý,tak je v nich vidět o dost víc a díky tomu že jsou na koncích řídítek se vůbec neklepou....dnes sem se na to cestou do práce nemohl vynadívat :D. Sedlo už taky vypadá líp,když navazuje aspoň přibližně linií na nádrž.
[URL= with [URL= prostě sem si udělal radost
1 reakcí na tento příspěvek Royal Enfield v novým kabátku
1 reakcí na tento příspěvek Royal Enfield v novým kabátku
hele, jedna drobná rada, vyndej si ten druhej klíček z kroužku, nebo to budeš mít celý vomlácený z jízdy a to je škoda
jaryn2 píše: gratulace,vypadá to fakt pěkně...
Díky...jen si nechám v zimě přelakovat zadní blatník...původní hnusokaplička pro světlo z jedničky plechu měla jakej si gumovej lem,kterej se nějak záhadně vytratil a jednička plech si spokojeně poskakovala po blatníku...našel jsem tu spoušť teď o víkendu,když jsem to dělal. Tak jsem to stříkl základovkou a potom černou,ale prostě je to poznat.....ale co už no...neposeru se a do zimy to vydržím
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Royal Enfield v novým kabátku
morepower píše: No mazel
hele, jedna drobná rada, vyndej si ten druhej klíček z kroužku, nebo to budeš mít celý vomlácený z jízdy a to je škoda
Díky ti
no to vyřeším spíš nějakým malinkatým návlekem na řidítka,mám na tom totiž dva klíče k tomu jednomu co je vraženej do spínačky...jeden je na zamykání řídítek a druhej mám od řetězu...a s mojí sklerozou mít ty kliče oddělený....tak by to byl recept na průser a na každodenně po ránu rozkopanej byt
1 reakcí na tento příspěvek Royal Enfield v novým kabátku
Kopriw píše: skoda ze si takhle z daleka, tohle moto bych chtel videt nekdy v akci
budu na eurobikefestu...pokud vím tak tam je to samej Harley,tak tam taky doraž...budu si tam válet šunky od čtvrtka.
Dnes ji viděli v akci u prodejny Harley v Brně,když sem tam jel pro lupen...drze si tam stála vedle cedule zákaz parkování-soukromý pozemek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Royal Enfield v novým kabátku
privateer píše: Díky ti
no to vyřeším spíš nějakým malinkatým návlekem na řidítka,mám na tom totiž dva klíče k tomu jednomu co je vraženej do spínačky...jeden je na zamykání řídítek a druhej mám od řetězu...a s mojí sklerozou mít ty kliče oddělený....tak by to byl recept na průser a na každodenně po ránu rozkopanej byt
...nebo spíš návlekem na klíček...? Ňáká pěkná klíčenka/kapsička s logem RE, hmmm...
1 reakcí na tento příspěvek Royal Enfield v novým kabátku
[URL= with [URL= to máme konickej filtr,kvůli kterýmu sem musel kupovat v tuningovejch dílech na auta to modrý potrubí abych ho tam dostal,za ním ten červenej kousek čehosi je power commander a ta černá nádobka pod ním je oil catch tank do kterýho jde odfuk z motoru
[URL= with [URL= tady ten malej filtřík je vyvedenej na druhou stranu motorky a je to výdech z oil catch tanku.....někteří lidi se ptají jestli té motorce něco není,protože díky němu se ozývá skoro nepřetržitý syčení
1 reakcí na tento příspěvek Royal Enfield v novým kabátku
Nick86 píše: Věk mi nekeca. ale to je spiš o tom co člověk chce ja nejdřiv jezdil silnice abych se vyblbnul ted mam cestaka kvuli rodině a dovolenych a až trochu vyzraju ttaak bych chtěl toho CHOooooopera na klidnou jizdu krajinou a nebo něco takovyho
jasně...on ten vkus není až tak o věku....já byl vždycky na tyhle klasický strojky..ještě pěstuju urala a to byla vlastně moje první mototrka potom co jsem udělal papíry. No a Enfield je taky dobrej na vyblbnutí...ono se to nezdá,ale jak je krátkej,tak má dokonalý manévrovací schpnosti a těch 140-150km/h mě taky stačí,ale to jen tak na chvilku... klasika ve městě vysírám a když jedu někam ven,tak si užívám cestu a pozoruju okolí
1 reakcí na tento příspěvek Royal Enfield v novým kabátku
Cormac píše: Paráda. Po Enfieldu jsem toužil už při první zaznamenané zmínce v časáku Motocykl. Stál nějakých 130000kč nový, zastoupení měl nějaký starší pán tuším od Jihlavy. Ale to už je min 14let zpátky. Tak tě snad potkám někde v Brně a nebo na Mušově a pokochám se tím dlouhozdvihem. Ať se daří.
nevidím v tom problém.....PM
1 reakcí na tento příspěvek Royal Enfield v novým kabátku
Podle toho co a jak píšeš, tak tvoje krevní skupina bude spíš café. A z Enfielda jde udělat úplně prvotřídní.
Věřím, že z úprav máš radost, chápu to a přeji ti to. Opravdu.
Ale za mě je to dost "kočkopes".
edit:
To sedlo je ale opravdu pěkné
Naposledy editováno 22.05.2013 01:28:19
docent píše: Možná by nebylo na škodu se rozhodnout, jesti směřuješ k retru nebo z toho chceš vytvořit caféracer.
Podle toho co a jak píšeš, tak tvoje krevní skupina bude spíš café. A z Enfielda jde udělat úplně prvotřídní.
Věřím, že z úprav máš radost, chápu to a přeji ti to. Opravdu.
Ale za mě je to dost "kočkopes".
edit:
To sedlo je ale opravdu pěkné
Jojo...máš pravdu
tohle řeším taky..postupně to zkouším...caféracer je můj vysněnej cíl,ale zase to chci i na relativně pohodlný cestování...jako řídítka příjdou určitějiný,ale jak sem psal,dělám to všechno postupně abych mohl jezdit a taky kvůli rozpočtu..jo chtělo by to třeba překopat nádrž...sice prodávají nádrže ala caferacer přímo na enfieldy,ale to nechci...chce to něco jinýhonež nádrž z katalogu.
Ale asi máš pravdu...dřív nebo později to skončí jako kafáček
Jinak k tomu sedlu...koupil jsem ho víceméně tak jak je,ale sedělo jen rozměrama co se týká délky a šířky-prostě zakřivení jiný,úchyty jiný..... Takže následovalo sundání potahu,vyrvání výplně a potom to bylo metodou pokus omyl..šlápnout na ten plech co tvořil tělo sedla a vyzkoušet atd než to sedlo. Potom z toho koupenýho sedla odřezat úchyty a udělat nový a přivařit je tam. Vymyslet uchycení,protože to původní na motorce bylo nepoužitelný (divnej pocit,když jde člověk k vlastní motorce s flexou)...no a potom doufát že i když to člověk měřil dokolečka jak magor,že to sedne.
Ale ano toho kočkopsa uznávám...sám o tom vím