bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: TL1000S - radiální brzdy
19.5.2013 v 14:45
TL 1000S nebrzdí špatně, ale mohlo by líp.

Pořídil jsem radiální třmeny Tokico a radiální pumpu Nissin.
files.cikus.net/posts/motorkari/brzdy.jpg][img]http://files.cikus.net/posts/motorkari/brzdy_s.jpg[/img
Teď je otázka, jak postupovat dál. Je možnost sehnat nějaké mezikusy pro uchycení, případně spodky vidlice z jiné motorky (které jsou pro montáž radiálních třmenů připraveny). Samozřejmě se také nabízí varianta nechat na TLku původní třmeny a nahradit pouze brzdovou pumpu.

Jaký postup byste zvolili vy?
Anketa: Jaký postup?
Vyměnit spodky vidlic
13%
6
Vytvořit/koupit mezikus
48%
22
Vyměnit pouze pumpu
9%
4
Vykašlat se na to a neměnit nic
30%
14

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000S - radiální brzdy

21.5.2013 v 14:00 | Nahoru | #61

Ďuričko píše: Takže z R1ničky


Neblbni...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000S - radiální brzdy

21.5.2013 v 17:16 | Nahoru | #62

BlackSabbath píše: Neblbni...



Tak mi to řekni ? Řekni mi to nebo si smažu profil!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000S - radiální brzdy

21.5.2013 v 18:53 | Nahoru | #63
BlackSabbath> to už zbejvaj jenom bremba, nebo nissiny z novějších kaw

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000S - radiální brzdy

21.5.2013 v 23:32 | Nahoru | #64
Ďuričko> Tak aspoň hádej...

(reakce na) TL1000S - radiální brzdy

21.5.2013 v 23:33 | Nahoru | #65
Stev> No jsi hodně blízko...

1 reakcí na tento příspěvek TL1000S - radiální brzdy

22.5.2013 v 12:50 | Nahoru | #66
Mě se na TLS radiální třmeny nelíbí,radši bych si sehnal funkční klasiku.

TL1000S - radiální brzdy

22.5.2013 v 13:04 | Nahoru | #67
Jakej je rozdíl mezi radiálními třmeny a pumpou a mezi klasickými ? a jak to poznám ?

1 reakcí na tento příspěvek TL1000S - radiální brzdy

22.5.2013 v 16:42 | Nahoru | #68
radialni pumpa:


klasicka pumpa:
¨

radialni brzdic:

klasickej brzdic:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000S - radiální brzdy

22.5.2013 v 16:46 | Nahoru | #69
assassin> stačilo napsat, že radiální pumpa nemá nádobku

(reakce na) TL1000S - radiální brzdy

22.5.2013 v 17:54 | Nahoru | #70

Stev píše: assassin> stačilo napsat, že radiální pumpa nemá nádobku


TL1000S - radiální brzdy

22.5.2013 v 18:29 | Nahoru | #71
A radiální třmen má karbonovej blatník

S tou pumpou-já dával na 748 předek radiál 19mm Brembo a kupodivu lepší výsledek jak s origo 16mm. Ale určitě je dobré zachovat poměr průměrů pístků.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000S - radiální brzdy

22.5.2013 v 19:17 | Nahoru | #72
Číkus> tech trmenu nemusis se bat..nejsou zase tak hrozne jak zde pisou urco lepsi jak ty 6pistky..s radialni pumpou to bude v poho...vadne to az pri brutal jizde okruh...95% zdejsich pilotu nic nepozna
Dej tam meziku s a jsi vysmaty..
Ale ze stare R1 ci R6 ty modre take by nebyla spatnej upgrade jak pisl assasin ama i redukce.
Fizzera neber vazne..ona ma posranou cinskou pumpu co nefunguje vubec...
Ja ty zlate origa zx10r odvzdusnil uplne krasne a ne jednou cela vymena sundane i hadice... chce to fistrona.
Jezdil jsem vsechny..zx9ka 6pisty pak 10ka origo zlate...Pak vymena za nissiny z kawy 09 a pak yamaha r6r10ky vse jak r origo pumpou tak radial nissin.
Tedy srovnavat muzu VELICE a pozor vse desky Nissin ST nej co jsou
ale z klasik fakt jsou nej stare R6-R1 modroucke..ty me prekvapili...

Naposledy editováno 22.05.2013 19:26:53

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000S - radiální brzdy

22.5.2013 v 20:17 | Nahoru | #73

Jasek píše: Mě se na TLS radiální třmeny nelíbí,radši bych si sehnal funkční klasiku.



souhlasim pane,ale origoš předek je na prd,mě by se nejvíc líbil frontend z 996,vidle jdou nastavit krásně a brzdy jsou skvělý

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000S - radiální brzdy

22.5.2013 v 22:27 | Nahoru | #74

Ďuričko píše: souhlasim pane,ale origoš předek je na prd,mě by se nejvíc líbil frontend z 996,vidle jdou nastavit krásně a brzdy jsou skvělý


Já jsem na nastavování levej,dokud to není uplně špatný tak nic nepoznám.Ja po posledním tůningu vidlí jsem moc spokojenej a pochybuju,že 996 brzdí líp. Nicméně takový ty vidle z sbk s těma divnejma zásobníkama zepředu by se mi moc líbily.Naštěstí jsem je vždycky viděl jenom zlatý a to je bukvicoidní.Stříbrný bych asi nutně potřeboval.Jo a mám titanový osy kol.To jen abych tě nasral

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000S - radiální brzdy

23.5.2013 v 00:18 | Nahoru | #75
Jasek> jsem rád že jsem bukvicoidní mám je taky zlaté osy má kde kdo..

2 reakcí na tento příspěvek TL1000S - radiální brzdy

23.5.2013 v 00:28 | Nahoru | #76
jasek,yosh: hm no holt ste nasadily latku vysoko, Ti je ale porad dost tezkej, holt jestli nekdy budou novy kola tak risknu duralovy osy

(reakce na) TL1000S - radiální brzdy

23.5.2013 v 08:00 | Nahoru | #77

assassin píše: jasek,yosh: hm no holt ste nasadily latku vysoko, Ti je ale porad dost tezkej, holt jestli nekdy budou novy kola tak risknu duralovy osy



Nech ho,nerej do něj nebo se začne vztekat

Jasek>Titan dobrý,ale proč?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000S - radiální brzdy

23.5.2013 v 08:02 | Nahoru | #78

BlackSabbath píše: Ďuričko> Tak aspoň hádej...



Tak já střelim ...bremba z RSV1000R 4 destičkový?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000S - radiální brzdy

23.5.2013 v 08:54 | Nahoru | #79

assassin píše: jasek,yosh: hm no holt ste nasadily latku vysoko, Ti je ale porad dost tezkej, holt jestli nekdy budou novy kola tak risknu duralovy osy



-50g na nerotujících částech, cena neuvedena: mission accomplished

(reakce na) TL1000S - radiální brzdy

23.5.2013 v 10:09 | Nahoru | #80

Ďuričko píše: Tak já střelim ...bremba z RSV1000R 4 destičkový?



zadny OEM....

(reakce na) TL1000S - radiální brzdy

23.5.2013 v 10:10 | Nahoru | #81

Stev píše: -50g na nerotujících částech, cena neuvedena: mission accomplished



no aspon na neodpruzenejch :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000S - radiální brzdy

23.5.2013 v 10:14 | Nahoru | #82

z-x-r píše: Číkus> tech trmenu nemusis se bat..nejsou zase tak hrozne jak zde pisou urco lepsi jak ty 6pistky..s radialni pumpou to bude v poho...vadne to az pri brutal jizde okruh...95% zdejsich pilotu nic nepozna
Dej tam meziku s a jsi vysmaty..
Ale ze stare R1 ci R6 ty modre take by nebyla spatnej upgrade jak pisl assasin ama i redukce.
Fizzera neber vazne..ona ma posranou cinskou pumpu co nefunguje vubec...
Ja ty zlate origa zx10r odvzdusnil uplne krasne a ne jednou cela vymena sundane i hadice... chce to fistrona.
Jezdil jsem vsechny..zx9ka 6pisty pak 10ka origo zlate...Pak vymena za nissiny z kawy 09 a pak yamaha r6r10ky vse jak r origo pumpou tak radial nissin.
Tedy srovnavat muzu VELICE a pozor vse desky Nissin ST nej co jsou
ale z klasik fakt jsou nej stare R6-R1 modroucke..ty me prekvapili...



... tak proč jsi je měnil, když byly tak úžasný? A proč je mění 90% lidí na usa fórech?
Jo, a měl by sis opravit známky ze zeměpisu, čína leží trochu jinde

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000S - radiální brzdy

23.5.2013 v 10:21 | Nahoru | #83

Ďuričko píše: Tak já střelim ...bremba z RSV1000R 4 destičkový?


Když assassin tak napíná, ještě to zedituju...

Naposledy editováno 23.05.2013 10:31:08

(reakce na) TL1000S - radiální brzdy

23.5.2013 v 10:31 | Nahoru | #84

YOSH_BOY píše: Jasek> jsem rád že jsem bukvicoidní mám je taky zlaté osy má kde kdo..


Jsem to tak nemyslel,ty kokoti vyráběj všechno noblovější ve zlatý,ale já to tam prostě nechci,bych si připadal jak cikán na matějský

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000S - radiální brzdy

23.5.2013 v 10:41 | Nahoru | #85

BlackSabbath píše: Když assassin tak napíná, ještě to zedituju...



tak to budou aftermarket hp bremba, zatím mi to z toho jasně vychází. A taky jsem to stihl přečíst

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000S - radiální brzdy

23.5.2013 v 11:59 | Nahoru | #86
FiZzeR> a je menil ze menim vse abych porovnal mam jak nissiny tak R6R...vsichni ostatni kamosi to nemenili nikdo a vsichni jsou spokojeni jak jim to brzdi a byl bys i ty kdybys vyhodil tu pumpu z ciny a dal tam origo
to ze meni neco v USA tak at meni...tak take pisli ze r6r jsou uplne nekde jinde...
A ono hovno ze stejnyma deskama skoro uplne stejny jak nissiny.

Naposledy editováno 23.05.2013 11:59:52

(reakce na) TL1000S - radiální brzdy

23.5.2013 v 14:28 | Nahoru | #87

Stev píše: tak to budou aftermarket hp bremba, zatím mi to z toho jasně vychází. A taky jsem to stihl přečíst


Tak je to venku...

1 reakcí na tento příspěvek TL1000S - radiální brzdy

23.5.2013 v 16:15 | Nahoru | #88
Prosimte precti si tady, proc a jak vznikly radialni brzdy, a jake maji vyhody:
http://www.carbibles.com/brake_bible.html

Pak si precti tohle, aby te nebraly roupy s monoblokama:
http://stoptech.com/...bloc-vs-2pc-calipers

Prodej co jsi koupil, vymen si brzdovou kapalinu, brzdici hadice, a utikej na parkoviste trenovat brzdeni

1 reakcí na tento příspěvek TL1000S - radiální brzdy

23.5.2013 v 17:05 | Nahoru | #89
Dizzy: ten druhej clanek, presne moje rec

(reakce na) TL1000S - radiální brzdy

23.5.2013 v 17:07 | Nahoru | #90

assassin píše: Dizzy: ten druhej clanek, presne moje rec


Takže jsem vybral dobře...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Suzuki TL 1000 nereaguje na otočení... Suzuki TL 1000S irmscher1000 10 27.3.2024 v 18:24 irmscher1000
TL1000R/S zadní napínák rozvodu - k... Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R, Suzuki TL1000R Als... Wanislav 4 29.7.2023 v 19:16 assassin
výměna těsnění pod hlavou suzuki tl... Suzuki TL 1000S pavevyskocil 14 22.7.2023 v 12:01 Martin74
Suzuki TL 1000S nechce chytit Suzuki TL 1000S Martin74 14 1.5.2023 v 15:58 assassin
Hledá se mý bývalý Tele [1, 2] Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R dewwil 39 15.4.2023 v 19:21 dewwil


TOPlist