1 reakcí na tento příspěvek Zvýšení výkonu BMW R 1200 GS
1 reakcí na tento příspěvek Zvýšení výkonu BMW R 1200 GS
1 reakcí na tento příspěvek Zvýšení výkonu BMW R 1200 GS
Jinak sem jel na gs 2005 se svodama a vejfukem remus a doladěný mapě na brzdě a jede to podobně jak dvouvačkový GS 2010+
Díky i za ostatní odpovědi. Koupit celý motor + SW z HP2 - to bude balík. Dát tam komplet KN+svody+koncovku+SW - tam právě je jen těch 5-10koní navíc a to mi přijde málo.
1 reakcí na tento příspěvek Zvýšení výkonu BMW R 1200 GS
1 reakcí na tento příspěvek Zvýšení výkonu BMW R 1200 GS
1 reakcí na tento příspěvek Zvýšení výkonu BMW R 1200 GS
1 reakcí na tento příspěvek Zvýšení výkonu BMW R 1200 GS
1 reakcí na tento příspěvek Zvýšení výkonu BMW R 1200 GS
Ono uprava atmosferickyho motoru neni tsk jednoducha ve stylu dam vacku, mam deset koni navic, tzn motorka jede vsude lip.... O co jede nahore lip, o to hur jede dole.... Podle me prekopavani na motor ze sporta nema smysl...
Bmw moc neznam, ale jestli se tam da dostat vetsi vrtani, tak to by mohla byt cesta.... Vsechno co se ale nejak rozumne pozna, tzn 20-30koni navrch, bude stat balik.... 50+ tis urcite....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení výkonu BMW R 1200 GS
1 reakcí na tento příspěvek Zvýšení výkonu BMW R 1200 GS
2 reakcí na tento příspěvek Zvýšení výkonu BMW R 1200 GS
1 reakcí na tento příspěvek Zvýšení výkonu BMW R 1200 GS
idem mu skusit zavolat nech sem da graf
Naposledy editováno 16.05.2013 13:31:11
2 reakcí na tento příspěvek Zvýšení výkonu BMW R 1200 GS
Měla by to dodávat firma Dacar Motorsport jako kit a nevypadá to vůbec zle
Edit: jsem dokonce našel montážní postup pro turbo kit od Dacaru s 167HP a 160Nm TADY
Naposledy editováno 16.05.2013 14:20:38
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení výkonu BMW R 1200 GS
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení výkonu BMW R 1200 GS
JP111 píše: seikos> takhle je ta motka prakticky skoro nevyužitelná, tím spíš v terénu. Všude něco přečuhuje - to už je na mě moc složitý. Co STK atd? Investice 70t. Kč taky není malá a to možná i nebude stačit. Dvě turba, mezichladiče, armatury, čidla, kontroler, SW - na to mi přijde 70 peněz dost málo. Jasně, jestli vzít cenu turba z Oktávky, tak je kolem 15 tyček, ale takhle to asi nebude. Mě by klidně stačilo 120k, na to by turbo nemělo být potřeba.
Tak ono i těch 100 koní je v terénu naprosto dostatečných. Ono je holt vždy něco za něco. GS má uměle snížen výkon motoru ve prospěch životnosti. A buďto chceš lítat v terénu a pak ti 100 koní stačí, nebo lítat 0-100 za 3 vteřiny a pak je Adventure na pikaču z důvodu "slabosti" a hmotnosti.
Samozřejmě, pokud by to bylo jen nějakou palivovou mapou z RT, pak je to nejméně bolestivé a levné řešení.