globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: jawa 350 - legenda stále pokračuje
9.5.2013 v 09:54
JAWA Moto v současné době připravuje na homologaci pro český trh svůj legendární motocykl JAWA 350. Pokud budou všechny úpravy dostatečné pro splnění dnešních homologačních kritérií, bude tento model opět v oficiálním prodeji a bude jej tedy nově možné přihlásit pro provoz na pozemních komunikacích.
Věřte nám, že děláme vše pro to, aby se nám homologace podařila :)
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 8
Následující

1 reakcí na tento příspěvek jawa 350 - legenda stále pokračuje

9.5.2013 v 09:59 | Nahoru | #1
To jako chcete vyrábět v tý ruině v Týnci??? Já myslím,že je načase si přiznat,že jedna zlatá éra je nenávratně pryč....

jawa 350 - legenda stále pokračuje

9.5.2013 v 10:01 | Nahoru | #2
Já ne, to je oficiální vyjádření Jawy, do toho já nevidím :) Asi se inspirovali mnou a vstřiky :)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350 - legenda stále pokračuje

9.5.2013 v 10:05 | Nahoru | #3
verybusy> wo co ti gow? Pulka sveta jezdi na cinskejch, indickejch a ja nevim jakejch srac*ach a jak jsou prodejny! Co by nebyla za rozumnou(!) cenu prodejna tripade, kterou ta pulka sveta a dalsi zeme typu Rusko moc dobre zna!
Jawaci, drzim palce!

jawa 350 - legenda stále pokračuje

9.5.2013 v 10:08 | Nahoru | #4
Uz myslim staci, je fakt potreba si uvedomit, ze vstup Jawy na trh s modely 650 se nevyvedl a par srdcaru znacku nemuze zachranit.
Ostatni modelova rada je spis s placi nez ke konkurenci. To i ti pitomi cinani jsou v tomhle dal.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350 - legenda stále pokračuje

9.5.2013 v 10:11 | Nahoru | #5

pesastor píše: verybusy> wo co ti gow? Pulka sveta jezdi na cinskejch, indickejch a ja nevim jakejch srac*ach a jak jsou prodejny! Co by nebyla za rozumnou(!) cenu prodejna tripade, kterou ta pulka sveta a dalsi zeme typu Rusko moc dobre zna!
Jawaci, drzim palce!



Jawu v Týnci znám fakt dobře a věř mi,že tenhle tunelovej spolek není schopen cenově konkurovat asijské produkci a mám obavy,že ani kvalitově....

(reakce na) jawa 350 - legenda stále pokračuje

9.5.2013 v 10:20 | Nahoru | #6
verybusy> ano, předně by tohle prohlášení musel někdo myslet upřímně, pak by se mozna věci pohly..
Tohle mi pripada jen jako způsob jak vytáhnout nejaké dotace na "záchranu značky"

1 reakcí na tento příspěvek jawa 350 - legenda stále pokračuje

9.5.2013 v 10:26 | Nahoru | #7
Jak řekl Zdenál a mu jistý představitel Jawy, někdo těm lidem musí každý měsíc nasypat do těch pytlíků ty peníze.. a s těma dotacema, u nás se vydrbe tolik peněz na dotace takových krávovin, že toto je naprosto v pořádku

jawa 350 - legenda stále pokračuje

9.5.2013 v 10:34 | Nahoru | #8
Ať je to s dotacemi jak chce a ať mám názor na dnešní produkci jaký mám, tak musím říct jednu věc: Konečně Jawa začala bojovat s kocourkovem jaký tu vládne! S kocourkovem, který EU leze do prdele tak moc, že je schopen v zemí bývalé 2T velmoci ochoten zakázat prodej 2T strojů.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350 - legenda stále pokračuje

9.5.2013 v 10:34 | Nahoru | #9

hrnous píše: Jak řekl Zdenál a mu jistý představitel Jawy, někdo těm lidem musí každý měsíc nasypat do těch pytlíků ty peníze.. a s těma dotacema, u nás se vydrbe tolik peněz na dotace takových krávovin, že toto je naprosto v pořádku



Koukám,že je ti jasný,co je to podnikatelskej záměr a jak vlastně generovat zisk. Tady není čas na pytlíky,dotace by měly směřovat někam,kde to má budoucnost a ne je vyhazovat pánubohu (Charouzovi) do oken.Holt si těch pár lidí,kteří se tam sjíždějí a předstírají práci,najde něco jinýho.

1 reakcí na tento příspěvek jawa 350 - legenda stále pokračuje

9.5.2013 v 10:36 | Nahoru | #10
Podnikatelský záměr asi žádný neni, a jestli tak operativně podle toho jak sa kdo vyspí..

jawa 350 - legenda stále pokračuje

9.5.2013 v 10:39 | Nahoru | #11
Spíš bych řek,že jim jde o splněnění emisí hlavně do budoucna,ono těch pár co prodaj doma je jenom taková malá domu a možnost reklamy,že domácí značka je na domacím trhu aktivní ono i Rusko pomalu zavádí emisní normy ikdyž jenom na papíře a dvoutakt splující normy se nemusí předělávat a stahovat z trhu.

A cena tak ta musí byt do 5Oti tisíc spíš míň jinak to čínám nemuže ani trochu konkurovat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350 - legenda stále pokračuje

9.5.2013 v 10:42 | Nahoru | #12

hrnous píše: Podnikatelský záměr asi žádný neni, a jestli tak operativně podle toho jak sa kdo vyspí..



Právě proto je logický,že tenhle cirkus musí skončit v propadlišti dějin,jakkoliv je to smutný.Myslím že podobně dopadla i Avia,která končí.Už není čas nostalgicky vzpomínat,to by prostě museli udělat motorku,která bude konkurence schopná a to oni neumí....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350 - legenda stále pokračuje

9.5.2013 v 10:50 | Nahoru | #13

verybusy píše: Právě proto je logický,že tenhle cirkus musí skončit v propadlišti dějin,jakkoliv je to smutný.Myslím že podobně dopadla i Avia,která končí.Už není čas nostalgicky vzpomínat,to by prostě museli udělat motorku,která bude konkurence schopná a to oni neumí....



Víš celkem jsem se jednu dobu zajímal o H-D a řekl bych že tom byli 100x hůř a kde jsou teď?

jawa 350 - legenda stále pokračuje

9.5.2013 v 11:24 | Nahoru | #14
to není zrovna správná paralela. Jawa má neschopný vedení / žábu na prameni.

jawa 350 - legenda stále pokračuje

9.5.2013 v 11:40 | Nahoru | #15
Nová 640 bez TP-funglovka (k postaveni na jiny cesky TP) stoji tusim neco kolem 60 000Kc,coz je kravina :D

(reakce na) jawa 350 - legenda stále pokračuje

9.5.2013 v 11:57 | Nahoru | #16

verybusy píše: Koukám,že je ti jasný,co je to podnikatelskej záměr a jak vlastně generovat zisk. Tady není čas na pytlíky,dotace by měly směřovat někam,kde to má budoucnost a ne je vyhazovat pánubohu (Charouzovi) do oken.Holt si těch pár lidí,kteří se tam sjíždějí a předstírají práci,najde něco jinýho.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350 - legenda stále pokračuje

9.5.2013 v 12:12 | Nahoru | #17

john-mcclane píše: Víš celkem jsem se jednu dobu zajímal o H-D a řekl bych že tom byli 100x hůř a kde jsou teď?



Nechceš srovnávat H-D a americkej trh,s Jawou a současným evropským trhem,že ne??? Navíc Jawa nabrala takovou ztrátu na konkurenci,že už se to nedá dohnat bez obrovskejch investic.Jenže ty nido nedá,protože by byla návratnost v nenávratnu.Fabrika je tuším dokonce na prodej,tak kde to chtěj dělat???

(reakce na) jawa 350 - legenda stále pokračuje

9.5.2013 v 12:26 | Nahoru | #18
verybusy> Fabrika ne,nejaka cast arealu

2 reakcí na tento příspěvek jawa 350 - legenda stále pokračuje

9.5.2013 v 12:29 | Nahoru | #19
Nadšencům fandím jawě bych fandil tak rád...
hrnous> Počkej, rád bych si ujasnil fakta, Ty děláš v jawě? 350/640 bude 2T a bude mít homologaci?

Naposledy editováno 09.05.2013 12:31:06

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350 - legenda stále pokračuje

9.5.2013 v 12:33 | Nahoru | #20

xBaryk píše: 350/640 bude 2T a bude mít homologaci?


Jestli tomu udělaj vstrikování tak by mohla mit, ale ja osobně jsem k te homologaci dost skepticky..

jawa 350 - legenda stále pokračuje

9.5.2013 v 12:51 | Nahoru | #21
tak to jsem teda zvědav.Do kdy má být rozhodnuto,zda to projde nebo ne?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350 - legenda stále pokračuje

9.5.2013 v 12:51 | Nahoru | #22

dva_hrnce píše: Jestli tomu udělaj vstrikování tak by mohla mit, ale ja osobně jsem k te homologaci dost skepticky..


No, mohl by mi někdo vysvětlit jak funguje vstřikování na 2T? To by mě docela zajímalo.
Jako svoje plány na úpravy třinďáckýho motoru taky mám, ale vstřikování?
To jako má stříkat do sacího kanálu?..

Naposledy editováno 09.05.2013 12:55:49

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350 - legenda stále pokračuje

9.5.2013 v 12:52 | Nahoru | #23
xBaryk> Ne bohužel nedělám :) Je to oficielní vyjádření veřejnosti..né moje :)
dva hrnce> Proč by nemohla mít, vím o jednom exempláři :)

(reakce na) jawa 350 - legenda stále pokračuje

9.5.2013 v 12:58 | Nahoru | #24
hrnous> ja nevim, ale prijde mi to logičtější nez vývoj nové karburace která tu homologaci taky nemusi za pár let plnit.
Nebo to řeší pomocí katalyzátoru?
Fakt nevim, nejsem expert pres emise..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350 - legenda stále pokračuje

9.5.2013 v 12:58 | Nahoru | #25
xBaryk> uz v osmdesátých meli němci vstrikovaní do trabanta, akorat to neproslo jako tenkrát spoustu nežádoucích inovací.
Funguje to podle mého stejne jako u 4t, akorat pred vstrikem dojde ke smisení benzínu s olejem, myslim si..

(reakce na) jawa 350 - legenda stále pokračuje

9.5.2013 v 13:01 | Nahoru | #26

dva_hrnce píše: xBaryk> uz v osmdesátých meli němci vstrikovaní do trabanta, akorat to neproslo jako tenkrát spoustu nežádoucích inovací.
Funguje to podle mého stejne jako u 4t, akorat pred vstrikem dojde ke smisení benzínu s olejem, myslim si..


Počkej, jakože to vstřikuje do sacího kanálu? Přece to nemůže vstřikovat do spalovacího prostoru.

Naposledy editováno 09.05.2013 13:01:57

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350 - legenda stále pokračuje

9.5.2013 v 13:02 | Nahoru | #27
xBaryk> No naprosto bezproblému, vstřikovat se bude při otevření sání pístem, je jenom na kalkulátorech jestli tam dají jednu klapku na stávající rozdvojku s jedním vstřikem, malé čerpadlo do nádrže se narvat dá to mám ozkoušeno z nějaké 125 na staré 640 nádrži, regulátor tlaku je dost malá záležitost, dokonce v některých případech integrovaná přímo do čerpadla, nemusí se pak řešit vratka a jiné věci..no a co víc si přát, na přírubě zůstane oilmaster a tím to končí, ověřené a funkční..případně to pořeší jako já v prototypu kde jsou klapky dvě konkrétně tyto http://hrnous.rajce..._se_vstrikama_a_TPS/ akorát se tam nadrbne rozdvojka a vyvrtá závit pro trysku oilmasteru, nic neřešitelného a je po ptákách, tím doladí celý proces a pak si můžou hrát s nějakým přídavným vzduchem a jinýma srandičkama.

jawa 350 - legenda stále pokračuje

9.5.2013 v 13:03 | Nahoru | #28
Mohl by i do spalovacího prostoru ale dělat vysokotlaký vstřik by se nikdy nezaplatilo nehledě na mísení směsi s olejem to už by chtělo mix místo oilmasteru a to je krok z5

(reakce na) jawa 350 - legenda stále pokračuje

9.5.2013 v 13:08 | Nahoru | #29

hrnous píše: xBaryk> No naprosto bezproblému, vstřikovat se bude při otevření sání pístem, je jenom na kalkulátorech jestli tam dají jednu klapku na stávající rozdvojku s jedním vstřikem, malé čerpadlo do nádrže se narvat dá to mám ozkoušeno z nějaké 125 na staré 640 nádrži, regulátor tlaku je dost malá záležitost, dokonce v některých případech integrovaná přímo do čerpadla, nemusí se pak řešit vratka a jiné věci..no a co víc si přát, na přírubě zůstane oilmaster a tím to končí, ověřené a funkční..případně to pořeší jako já v prototypu kde jsou klapky dvě konkrétně tyto http://hrnous.rajce..._se_vstrikama_a_TPS/ akorát se tam nadrbne rozdvojka a vyvrtá závit pro trysku oilmasteru, nic neřešitelného a je po ptákách, tím doladí celý proces a pak si můžou hrát s nějakým přídavným vzduchem a jinýma srandičkama.


Jo, to zní logicky, všechno čidla a regulátory tam půjdou dát, to nepopírám. Jen mě zajímalo kam to bude vstřikovat. Protože jestli to vstříkne do sacího kanálu, píst si tu směs pak ale stejně bude muset natáhnout přefukama do spalováku. Tak v čem je ta výhoda?

Naposledy editováno 09.05.2013 13:14:23

jawa 350 - legenda stále pokračuje

9.5.2013 v 13:18 | Nahoru | #30
No vzdyt on si ji natahne, jiste bude homogennejsi a kdyz se odladi mapy nez tvorena karbenatkem / a ze to trvalo docela dlouho / tak to docela funguje i jako otevrena smycka, pokud se pouzijou dva MAPy do kazde klapky a obejde se to i bez lambdy, nejde tady ani tak o to udělat z toho vstřikovací zázrak co dá o 10 koní navrch / v reálu čtyři :) / jde spíš o to, že čím dokonalejší bude směs tím menší budou veškeré bordely co by mohly vadit normám..motor pak nepojede ani při chudé ani bohaté směsi, což je naprosto normální u karbenátku zvlášť v přechodových režimech.. Egt čidlo se pak postará o dofajnování a čidlo teploty motoru zase o úpravu směsi pro studený nebo přehřátý motor, a čidlo klepání zase pořeší optimální předstih před hranicí detonací..

Naposledy editováno 09.05.2013 13:23:44
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 8
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa 350/640 motor klepe [1, 2] Jawa 350/640 frds1206 35 10.4.2024 v 22:27 Beranidlo
Pravý válec hodně bohata směs [1, 2] Jawa 350/640 frds1206 32 23.8.2023 v 15:22 frds1206
Jawa 350/640 cuká v nízkých otáčkác... Jawa 350/640 frds1206 18 8.7.2023 v 01:00 frds1206
Rozoberám nepolený motor [1, 2] Jawa 350/640 misooo4623 37 13.4.2023 v 22:52 Julip2
Jawa 350/640 Jawa 350/640 barticek88 11 24.3.2023 v 09:34 Krautkopf


TOPlist