globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: karburace
7.5.2013 v 21:32
Umí někdo na Opavsku seřídit karburaci na Guzzi V 50? Díky za tip

1 reakcí na tento příspěvek karburace

7.5.2013 v 22:47 | Nahoru | #1
O někom vím, ALE poprvé, když někdo chtěl JEN seřídit karburátory na guzzi, tak jsem musel repasovat hlavy, podruhé bylo vypadlé ventilové sedlo a otočené písty, po třetí rozhozené zapalování a otočené písty, po čtvrté rozpadlé hadičky od podtlaku a teď naposled vydrolené šálky, takže co ti to dělá, že to chceš seřizovat?

(reakce na) karburace

8.5.2013 v 07:17 | Nahoru | #2
mvmoto> Čau,co jse to koupil před 3 lety jenom jezdím.Od začátku jsem věděl,že se musí motor seřídit,byť pro kontrolu,ale kakal jsem na to.Minulý týden mi vypadl šroub vzdušníku..Začalo to zdechat.Závadu jsem našel,šroub jsem našel a dal jsem si za úkol,že jí seženu doktora.Určitš je třeba kontrola a synchronyzace.Jinak svíčky barva ok a tento typ je expolicejní a tudíž má elektronické zapalování..Kdysi tlaky měřeny ok,hadičky prev. vyměněny. čus

karburace

8.5.2013 v 08:16 | Nahoru | #3
Jo, kdo ma starsi Guzzi, ma spinavy ruce od oleje!
To zas jak se potkaj dva guzzisti u pumpy: Ahoj nemas nahodou ctyrku imbus? Nemam, ale nemas ty sedmicku (!) ocko?.....
Mame srdcovky, tak musime trpet!

1 reakcí na tento příspěvek karburace

8.5.2013 v 11:16 | Nahoru | #4
Hlavně se jedná o stroje mnohdy staré přes 30 let, mnohdy 3x objeli zeměkouli a čím šli dolů na ceně tím víc se kašlalo na údržbu a opravovalo více prasácky.
Řada malých Guzzi jako taková není špatná, ale má pár slabin, které je potřeba si hlídat, jako napínák řetězu, gumové rozvody oleje na vahadla, u starších typů kuličky v řízení atd.

(reakce na) karburace

8.5.2013 v 12:29 | Nahoru | #5
mvmoto> ta moje ma 94k km a krome bezne udrzby nic. Tlaky kolem deseti.... Nastesti predelano na klasiku bez kouzelnych 'cdi'. Za ty 4 roky co ji mam jedinej vetsi problem - lozisko na hrusce. Kdo hlida pri delsi jizde > 200km a vhorku olej, ma vecnej stroj. Ja nejsem uz zavodnik, kdyz brbla kolem peti tisic ot., je to v pohode!
Akorat ty dily od Italu, to je vecnost! Ucvaknul jsem kotoucakem nahon tachometru - dva a pul mesice; na ukradeny predni svetlo jsem cekal, cekal a dal tam nakonec ne za 300€ origo, ale za par stovek z Jawy - pasuje tam! Totez zadni tlumice.....

karburace

8.5.2013 v 12:54 | Nahoru | #6
Nemáš tam náhodou druhej motor? Díly nemám problém přes Stein-Dinse, nebo Ebay. U Steina, ale pozor na díly s označením - Z - minimálně z 50 ti procent mi přišel hroznej šmejd, který se nedá použít.
Zadní tlumiče koni na ebay, jdou sehnat kolem jeté za 2000 - 3000 - jsou rozebíratelně a repasovatelné.

karburace

8.5.2013 v 13:05 | Nahoru | #7
Motor nmam, zatim to neni aktualni. Rozhlizim se spis po nejake V 65, ktera jde bez problemu pripsat do TP. Objemu neni nikdy dost... Ty tlumice origos Jawa, ne Turecko me staly 200CZK/kousek. Ono se nam ale stejne vysype vzdycky neco, co clovek v garazi nema! At napr.zije zapalovaci civka ze Simala!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
rozvod Moto Guzzi V 50 II petrik1 7 24.4.2014 v 10:53 JaraX
Volnoběh Moto Guzzi V 50 II petrik1 2 30.4.2013 v 06:47 pesastor
typové schvalenie ES na starsej moto Moto Guzzi V 50 II MATEJJ. 1 27.1.2013 v 19:06 oldbajker


TOPlist