Téma: Delam neco spatne?
4.5.2013 v 16:16
Prvni video abych videl jakej jsem posranek?
Naposledy editováno 04.05.2013 16:18:49
Naposledy editováno 04.05.2013 16:18:49
1 reakcí na tento příspěvek Delam neco spatne?
nejsem žádnej jezdec,ale
v zatáčce nebrzdi.......pomalu do ní-rychle z ní
a hlavně nejezdi v protisměru.....radši živej posránek,než mrtvej střelec
v zatáčce nebrzdi.......pomalu do ní-rychle z ní
a hlavně nejezdi v protisměru.....radši živej posránek,než mrtvej střelec
1 reakcí na tento příspěvek Delam neco spatne?
já nevím,co by jsi chtěl slyšet....
že máš co zlepšovat víš....
že máš co zlepšovat víš....
2 reakcí na tento příspěvek Delam neco spatne?
trins a sherm14:do ty zatacky videt na stesi je....
Naposledy editováno 04.05.2013 16:45:36
Naposledy editováno 04.05.2013 16:45:36
1 reakcí na tento příspěvek Delam neco spatne?
Rozhodně bych se vyhnul tomu přejíždění středové čáry, třeba v čase 0:08 a 0:24. Kor v tom náklonu na té barvě můžeš klouznout a právě v takové situaci smyk s motorkou neustojíš.
vidim tam malou tendenci motorku lámat pod sebe, má to bejt, ale naopak do zatáčky musíš tělem aby motorka pohla jet napřímenějš (víc svisle)= větší grip a neškrtáš tak brzo stupnama můžeš dřív gassovat
Naposledy editováno 04.05.2013 17:19:54
Naposledy editováno 04.05.2013 17:19:54
1/ jezdíš "na lachtana" - dej nohy víc dozadu a na stupačkách měj nohu v místě, kde ti končí prsty a začíná šlapka. Tam máš největší cit a nejlíp se tak přenáší váha. Pouhé "zašlápnutí" do stupačky ti pomůže zatáčku utáhnout.
2/ Pořádně koukej do směru kam vede zatáčka, natahuj krk na výjezd.
3/ Jak píše Velkobouchač, musíš tam spíš cpát tělo (stačí rameno), ne motorku.. to pak přijde samo a přirozeně.
4/ v zatáčce se nebrzdí, v zatáčce se přidává. To ti pomůže z ní ven.
2/ Pořádně koukej do směru kam vede zatáčka, natahuj krk na výjezd.
3/ Jak píše Velkobouchač, musíš tam spíš cpát tělo (stačí rameno), ne motorku.. to pak přijde samo a přirozeně.
4/ v zatáčce se nebrzdí, v zatáčce se přidává. To ti pomůže z ní ven.
1 reakcí na tento příspěvek Delam neco spatne?
Možná jsem to přehlídl, ale nepozdravil jsi protijedoucího člena motorodiny.
Vše bylo řečeno, hlavně bych v zatáčce nebrzdil a v náklonu se vyhýbal čárám... Z vlastní zkušenosti vím, jak to na nich klouže. Jestli neumíš jezdit zatáčky rychle, tak radši pomalu, ať tě někde nemusíme sbírat, časem se do toho dostaneš, rozhodně se nepovažuj za posránka. Takhle tě tady nazvou jen namistrovaní střelci :) Každý dle schopností.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Delam neco spatne?
J.M.K. píše: Rozhodně bych se vyhnul tomu přejíždění středové čáry, třeba v čase 0:08 a 0:24. Kor v tom náklonu na té barvě můžeš klouznout a právě v takové situaci smyk s motorkou neustojíš.
Tak a taky může bejt pod tou čárou takovej ten "had" - jak jsou "nalepený" koberce k sobě - to je docela nebezpečný, kamarád z si tohohle důvodu ustlal. Poničená motorka, celej naraženej a zlomená ruka. Naštěstí nic nejelo v protisměru.
1 reakcí na tento příspěvek Delam neco spatne?
Jojo bílé středové čáry se bojím jak čert kříže. Za sucha ještě tak ne, ale stačí trocha mokra klidně ještě ze včerejška a vůbec ta guma nedrží. Většinou když sklouzne tak na asfaltu chytne, ale nikdy nevíš
5 reakcí na tento příspěvek Delam neco spatne?
KTEREJ DEBIL ROZŠÍŘIL TU FÁMU, ŽE SE V ZÁTÁČCE NEBRZDÍ?
Proč by se nebrzdilo? Do 1/3 zatáčky brzda, pak chvilku nic a po zlomení gasovat. Úplně běžná věc. Jediný, co sem si všimnul je, že nedokážeš odhadnout zatáčku - nemáš plynulej náklon, ale furt se hejbeš. No tahle silice je zrovna docela debilní, takže to +- chápu.. Ty poloměry nejsou rovnoměrný..
Proč by se nebrzdilo? Do 1/3 zatáčky brzda, pak chvilku nic a po zlomení gasovat. Úplně běžná věc. Jediný, co sem si všimnul je, že nedokážeš odhadnout zatáčku - nemáš plynulej náklon, ale furt se hejbeš. No tahle silice je zrovna docela debilní, takže to +- chápu.. Ty poloměry nejsou rovnoměrný..
dareckov> A v tom je právě past, že guma na čáře sklouzne, ale jak se vzápětí vedle čáry "chytí", tak motorka se může rázem rozhodit a udělat "highsider". Je to něco podobného, jako přebrzdit zadní kolo a potom brzdu uvolnit v momentě, kdy motorka ve smyku "jede bokem", stabilizovaná kontrarejdem. V takové chvíli se rovněž zadek prodce "podkopne" a jen málodky se to podaří ustát.
2 reakcí na tento příspěvek Delam neco spatne?
Mě dělá taky problem ten lachtan ale jen u pravý nohy, levou normálně mám nacpanou co nejblíž k motorce pěkně pod řadičkou ale pravou prostě mám do úhlu a když se jí snažím mít rovně u motorky tak je to takový nepříjemný nepřirozený.
v zatáčce jezdíš moc do středu silnice..snaž se trefit vrchol a od něj teprve plynule ven
brzdit do zatáčky ano, ale určitě ne plný brzdy, chce to cit (a důvěru v gumy - proto jsou lepší NEslicky)
na stupačky patří špičky, ne chodidla či paty
hejbej se na tom, pokud nemáš v hajzlu záda
brzdit do zatáčky ano, ale určitě ne plný brzdy, chce to cit (a důvěru v gumy - proto jsou lepší NEslicky)
na stupačky patří špičky, ne chodidla či paty
hejbej se na tom, pokud nemáš v hajzlu záda
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Delam neco spatne?
TC-Def> Uč se jí řídit tlakem do bandy, ne do stupaček.
2 reakcí na tento příspěvek Delam neco spatne?
To je elektro motorka?
1 reakcí na tento příspěvek Delam neco spatne?
Nechlubim se vubec nicim!!!!!To bych to napsal do nadpisu,ne?!!! Zatacky prehledny.....kdyby jel v protismeru kamion tak to tak pojedu schvalne!!!!!No zase klid...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.