Já teda nevím jestli se mi to zdá nebo co to kurva je řidič je znám, ale odnese to provozovatel
Naposledy editováno 02.05.2013 20:02:31
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Provozovatel má platit i nezaviněnou škodu
assassin píše: ...stejne by to melo jit z povinneho ruceni ne?
Z povinného ti jde škoda,ale nemajetková újma ne.
Nevím podrobnosti případu,ale pokud se novinář zabije v testovacím autě a mrodina chce po firmě prachy,je to hyenysmus,jako okrást u pankejtu zraněného.
Chápal bych to,kdyby firma něco zanedbala. Např. auto nemělo atesty,nebo pásy vadu a pod. Ale proč takto?
To se ti může lehce stát,že kamarádovi půjčíš auto,on se s ním vybourá a ty budeš platit vdově odškodné. Za co? Za to,že jsi dospělému,svéprávné,mu člověku pomohl? Ty jsi ho přeci nezabil,ne?
Pokud tě srazí auto,tak tě srazil vlastně řidič,ne auto. Pokud tě někdo zastřelí,tak tě taky zastřelil konkrétní člověk a ne pistole.
A kdo včera sledoval "Máte slovo" s Jílkovou,tak byl svědkem další prasárny naší vlády. Ministr zdravotnictví si stěžoval,že se policajtům špatně prokazuje,že hospodský nalil mladistvému a nabízí spásné řešení:
něco jako objektivní vina hospodského".
Tedy přijde policie,a dá dýchnout mladíkovi. Zkouška bude pozitivní,tak je automaticky viníkem hospodský. Každý nechť si domyslí,kam to povede...
Co je to za lidi,co vytváří a přijmají takto fašistické zákony?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Provozovatel má platit i nezaviněnou škodu
prackarr píše: ... A kdo včera sledoval "Máte slovo" s Jílkovou,tak byl svědkem další prasárny naší vlády. Ministr zdravotnictví si stěžoval,že se policajtům špatně prokazuje,že hospodský nalil mladistvému a nabízí spásné řešení:
něco jako objektivní vina hospodského".
Tedy přijde policie,a dá dýchnout mladíkovi. Zkouška bude pozitivní,tak je automaticky viníkem hospodský. Každý nechť si domyslí,kam to povede...
Co je to za lidi,co vytváří a přijmají takto fašistické zákony?
Já na Jílkovou nečumím, tak jsem zagooglil a nevěřím svým očím. Ten člověk je nemocnej, jinak si to nedovedu vysvětlit.
vlk123 píše: FiZzeR> tak podle mne nebylo. Ale v tomto případě vidím rozdíl v tom, že za komančů byly noviny cenzurovány. V podstatě to bylo taky špatně, ale........
Dnes může jakýkoliv pisálek napsat cokoliv a obecný lid tomu dokonce věří. Přitom je to většinou úmyslná nebo neznalostní mystifikace
To není až tak úplně pravda, noviny jsou dnes soukromé a tudíž v drtivé většině prezentují názory, co se "hodí" majitelům a sponzorům a vice versa, co se nehodí to se neotiskne. Není to možná cenzura v pravém slova smyslu, ale výsledek je stejný
prackarr píše: Z povinného ti jde škoda,ale nemajetková újma ne.
Nevím podrobnosti případu,ale pokud se novinář zabije v testovacím autě a mrodina chce po firmě prachy,je to hyenysmus,jako okrást u pankejtu zraněného.
Chápal bych to,kdyby firma něco zanedbala. Např. auto nemělo atesty,nebo pásy vadu a pod. Ale proč takto?
To se ti může lehce stát,že kamarádovi půjčíš auto,on se s ním vybourá a ty budeš platit vdově odškodné. Za co? Za to,že jsi dospělému,svéprávné,mu člověku pomohl? Ty jsi ho přeci nezabil,ne?
Pokud tě srazí auto,tak tě srazil vlastně řidič,ne auto. Pokud tě někdo zastřelí,tak tě taky zastřelil konkrétní člověk a ne pistole.
A kdo včera sledoval "Máte slovo" s Jílkovou,tak byl svědkem další prasárny naší vlády. Ministr zdravotnictví si stěžoval,že se policajtům špatně prokazuje,že hospodský nalil mladistvému a nabízí spásné řešení:
něco jako objektivní vina hospodského".
Tedy přijde policie,a dá dýchnout mladíkovi. Zkouška bude pozitivní,tak je automaticky viníkem hospodský. Každý nechť si domyslí,kam to povede...
Co je to za lidi,co vytváří a přijmají takto fašistické zákony?
je otázkou...... zjištuju,jak je na tom krytí v případě připojištění sedaček, stran rozsahu plnění
Naposledy editováno 03.05.2013 13:26:39
1 reakcí na tento příspěvek Provozovatel má platit i nezaviněnou škodu
To je obraz doby.
Zedník spravuje auta a v lepším případě automechanik v parlamentu chvaluje právní normy, kdy o právu nemá ani páru a samozřejmě co schvaluje ani nečte = to by nestihl svoje zájmové akce.
Je zapotřebí uvědomit si následující:
Nejde o to, kdo, kdy a proč - možná! - způsobil někomu nějakou újmu. Jde o co nejefektivnější dodatečný výběr daní . Proto stacionární úsekové radary měřící rychlost na - většinou - přehledných a rovných úsecích, v optimálním případě s možností dynamicky měnit parametry aktuálně povolené rychlosti (viz např. Strahovský tunel, kde se povolená 70 občas "nenápadně" změní na 50). Po x měsících od přestupku obálka s "Výzvou k podání vysvětlení". Výchovný účel nula. Proto odpovědnost provozovatele za případný přestupek řidiče - represívní složku už nadále nezajímá, kdo a proč přestupek způsobil. Výsledkem snažení má být "pouze" zaplacená pokuta. Na vás, jako na provozovatelích daného vozidla, je "zajistit jeho používání v souladu se silničním zákonem, a to i v případě, že auto svěří jiné osobě". Při projednávání přestupku máte pak na výběr z těchto možností - buď sklapnete kufry, uznáte "objektivní odpovědnost" a odejdete lehčí o pár tisícovek (ale bez zásahu do bodového konta) - tzv. správní delikt (což je mmch prasárna nejhrubšího zrna); nebo věříte ve vlastní schopnosti a půjdete do správního řízení, nebo prostě napráskáte svojí mámu, ségru, bráchu, starou, to je jedno, co zrovna řídili vaše auto a holt ten semafor/ceduli/cokoliv přehlédli. Vyberte si. Každopádně kola jsou promazána a nastavena na co nejefektivnější výběr "pokut". Jsem zvědavej, co k tomu řekne Ústavní soud, ke kterému už údajně míří první stížnosti.
Off-topic otázka: kdo jste kdy naposledy viděli policajty, že by něco dělali - přítomnost na nebezpečné křižovatce, měření na přechodu před školou apod.? Mé zkušenosti z poslední doby se omezují pouze na ty stacionární radary, nebo výdělečná činnost za pomoci legendárních Passatů, nebo - dva týdny starý zážitek - zabukaření pod cedulí Konec obce s následným výběrem daně. Celá problematika "bezpečnosti a kontroly dodržování čehokoliv na silnicích" se smrskla pouze na měření rychlosti. A to ještě ke všemu tam, kde je úspěch téměř vždy zaručený.
Je mi z toho na blití, velebnosti. A šrouby se budou pomalu utahovat dál, ne že ne. To, že jízda autem, a o to víc na motorce, je jednou z posledních svobod, která nám zůstává, si bohužel uvědomuje stále víc těch, kteří tvoří zákony. Nebo se o to aspoň pokouší, viz soudruh Huml. Doporučuji článek na D-Fenzovi k této problematice. Ale pozor: nejde o veselé čtení...