
Ale pokud už je motorka z dřívějška zaškrcena na 25kW a původně měla 60kW, tak s ní bez obav jezdit můžeš a je nesmysl, že bys ji musel přeškrcovat na "předepsaných" (záměrně v uvozovkách, jelikož to není pevně předepsaná, ale maximální přípustná hodnota) 35kW.
Těžko říct, jak by to s Tvou skupinou bylo třeba v případě zmíněné R1, která by byla z přívějška zaškrcena na 34k (z původních 165 - 180k). Ta totiž svým původním výkonem vysoce přesahuje 70kW, takže i kdyby byla seškrcena na 35kW, nebo dokonce 25kW, jezdit s ní nemůžeš!
Ale pokud by byla zaškrcena již dříve, před změnou vyhlášky, možná se na ní vztahuje vyjímka, i když logicky by žádná vyjímka být neměla, aby to jezdci neobcházeli právě nákupem starší motorky. To nechť upřesní nekdo znalejší.
1 reakcí na tento příspěvek Skupina v ŘP vs výkon moto
Ale v zákoně je to tak, že aktuální výkon motorky nesmí být méně, než polovina původního . Tím pádem ten bandit by nesměl mít v základu více, než 50kW. A stejně tak pokud bys měl motorku seškrcenou třeba jen na 20k, nesměla by mít původně více, jak 40k.
Je v tom hrozný paskvil.
E: Paskvil už jen proto, že v Tebou uvedeném případě (25kW vs 60kW) na tom banďouroj jezdit nemůžeš, ale pokud jej necháš "přeškrtit" na 30 - 35kW (z původních 60kW), tak už v tom problém nebude a můžeš na něm jezdit bez obav.
Naposledy editováno 02.05.2013 15:48:06
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Skupina v ŘP vs výkon moto
J.M.K. píše: Ale podívej se do té diskuse, na kterou odkázal panTerek. Policajti si to interpretují tak, jak jsem psal já - tedy max. 35kW a motorka nesmí mít původně více jak 70kW.
Ale v zákoně je to tak, že aktuální výkon motorky nesmí být méně, než polovina původního . Tím pádem ten bandit by nesměl mít v základu více, než 50kW. A stejně tak pokud bys měl motorku seškrcenou třeba jen na 20k, nesměla by mít původně více, jak 40k.
Je v tom hrozný paskvil.
E: Paskvil už jen proto, že v Tebou uvedeném případě (25kW vs 60kW) na tom banďouroj jezdit nemůžeš, ale pokud jej necháš "přeškrtit" na 30 - 35kW (z původních 60kW), tak už v tom problém nebude a můžeš na něm jezdit bez obav.
Jo, jenže to, co si tady napsal předtim, je pěkná blbost - věř mi, že jsem se o tohle téma zajímal (a stále zajímám) dost a byl jsem jeden z těch, co se v tom rejpal

Pokud má A2, tak bandita s 25kW seškrcenýho ze 60kW prostě řídit NESMÍ - je mi líto

To, že to PČR toleruje je věc jiná, ale jak už jsem psal v tom předchozim vlákně - když dojde na lámání chleba, tak bude soudu názor PČR u "pozadí", protože je za ten zákon zodpovědný ministerstvo a né PČR - tzn v případě nehody by z toho mohl mít pořádnej průšvih, protože by to bylo braný jako jízda bez platné skupiny řidičského oprávnění!

To, co mu tady radíš se zakládá maximálně na Tvé domněnce, ale rozhodně ne na realitě, takže pro zakladatele: jo, je to absurdní, ale s A2 to řídit nesmíš - řešením by bylo si jí nechat přeškrtit na těch 35kW

E: nechápu, že tady maj všichni tendenci radit a poskytovat "zaručeně pravdivé informace", když o tom ví kulový


E2: vysvětlení viz mé příspěvky tady a tady

Naposledy editováno 02.05.2013 17:59:36
Stačilo napsat:
A2 motocykly s výkonem do 35kW,nebo motocykly s výkovem do 70kW seškrcené pod hranici 35kW. Motocykly s výkonem v základu vyšším,jak 70kW škrtit nelze. Hotovo jasné a bez možnosti dvojího výkladu,absurdit a všem jasně srozumitelné.
1 reakcí na tento příspěvek Skupina v ŘP vs výkon moto
Protože se na tebe nevztahuje ten absurdní výpočet. Když nemůžeš třeba řídit motorku co má v papírech 20kw ale normálně má 45kw. 20x2= 40


No a pokud jsem to pochopil, tak fakt nemáš. Takže pokud má mašina s 25kw třeba 55kw tak nemůžeš. Pokud by měla v papírech 35kw tak už jo. Je to demence


ale bacha. takovej hornet se škrtí opět neskutečnou pálkou 8 000 kč za doraz na plynu ... blé