1 reakcí na tento příspěvek nejede moto ozývá se rána z výfuku
Jinak FI = fuel injection, neboli vystřikování paliva, jak už tady kolega napsal - zkus použít autodiagnostiku - propoj pod sedlem černo-bílý a červeno-bílý kablík - měl bys je najít v jedinym nezapojenemy plochym koenktoru, co pod sedlem je (tušim že bílej) - když pak zapneš spínačku, objeví se Ti na přístrojovce kód konkrétní závady, kterej pak dohledáš v manuálu
1 reakcí na tento příspěvek nejede moto ozývá se rána z výfuku
Naposledy editováno 28.04.2013 03:16:29
BlackSabbath píše: FI neznamená fuel injection, ale failure indicator. Propoj servisní konektor a napíše to na displayi číslo chyby, kterou si už najdeš v seznamu. U novějších GSXR to tak je, předpokládám tedy, že asi i u tohoto.
JJ přesně tak...Vzadu pod podsedlákem máš konektor, kterej proklemuješ drátem a ukáže ti to na displeji chybu...To si najdeš v manuálu a pak usoudíš...Ale to vypadá, že to uchcává benzínem...Pak když startuješ tak ti chytne benzín ve svodech který ti vylítá ven.Hází to jiskru?Kdyby jsi pak potřeboval nějak poradit, tak napiš do vzkazů...
1 reakcí na tento příspěvek nejede moto ozývá se rána z výfuku
trošku sci-fi,ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nejede moto ozývá se rána z výfuku
Dolph-cz píše: přeskočený rozvod a ještě k tomu ŘJ spálená?
trošku sci-fi,ne?
Proc myslis?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nejede moto ozývá se rána z výfuku
SirIndy píše: Proc myslis?
jak často přeskočí rozvod u gsxr?no,dejme tomu,může se stát....,ale o vypálné ŘJ jsem na gsxr ještě ani neslyšel...
..no a jemu se dvě tyto závady sejdou z ničeho nic,najednou..,ve stejnou chvíli...
(s přeskočeným rozvodem to nejede,se spálenou ŘJ taky ne-muselo se to stát ve stejnou chvíli)
tomu rozvodu bych i věřil,to špatné chytání,nejde do otáček,střílení do výfuku...
sharkis píše: U gixxera FI často dělalo špatný čidlo na výfukový přívěře - obvykle stačilo vyčistit, prostříknout a jelo se dál - tohle asi bohužel nebude ten případ, jelikož to, o čem píšu, nemělo na chod motorky vliv, jen občas nechtěla startovat...
Jinak FI = fuel injection, neboli vystřikování paliva, jak už tady kolega napsal - zkus použít autodiagnostiku - propoj pod sedlem černo-bílý a červeno-bílý kablík - měl bys je najít v jedinym nezapojenemy plochym koenktoru, co pod sedlem je (tušim že bílej) - když pak zapneš spínačku, objeví se Ti na přístrojovce kód konkrétní závady, kterej pak dohledáš v manuálu
jen šestka v tomhle ročníku přívěru nemá.
Dolph-cz píše: jak často přeskočí rozvod u gsxr?no,dejme tomu,může se stát....,ale o vypálné ŘJ jsem na gsxr ještě ani neslyšel...
..no a jemu se dvě tyto závady sejdou z ničeho nic,najednou..,ve stejnou chvíli...
(s přeskočeným rozvodem to nejede,se spálenou ŘJ taky ne-muselo se to stát ve stejnou chvíli)
tomu rozvodu bych i věřil,to špatné chytání,nejde do otáček,střílení do výfuku...
rozvod uz byl posunuty pred tim jak do toho nekdo drapal...tomu bych veril...ecu odesla moto prestalo jet..
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 5 | 5.1.2024 v 23:47 RTSbike |
kde shánět ND Suzuki GSX-R 600 | Zajda2004 | 5 | 7.11.2023 v 13:42 Kubák |
suzuki gsxr 600 sytic Suzuki GSX-R 600 | malbbs | 8 | 15.9.2023 v 19:32 yurcko |
kontrolka rezervy Suzuki GSX-R 600 | Motomaniak | 16 | 24.5.2023 v 05:56 Maly1 |
Karburátory a delší odstavení [1, 2] Suzuki GSX-R 600 | Jawista1234 | 31 | 15.4.2023 v 21:31 Milos1 |