bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: nejede moto ozývá se rána z výfuku
čaute,mám problém...Mám suzuki gsx-r 600 první stříkajdu,a včera sem ju jel projet naštěstí jen kousek. když sem tomu trochu víc vytl tak zasvítila kontrolka FI či F1 nevím co to je,ozvala se rána z výfuku motor zdechl a hotovo už ani neškytla.Po chvilce snažení se ozvala rána znova.Dnes jsem zkoušel dát ,,nové,, od kamoša půjčené svíčky chytlo to,ale opět jakmile jsem otočil plynem opět kontrolka a opět rana...nevíte někdo co s tím?

nejede moto ozývá se rána z výfuku

27.4.2013 v 20:38 | Nahoru | #1
FI - porucha vstřikování.

nejede moto ozývá se rána z výfuku

27.4.2013 v 20:46 | Nahoru | #2
Nechtel bych, to mozna bude dost drahej problem.

1 reakcí na tento příspěvek nejede moto ozývá se rána z výfuku

Skvělá odpověď, děkuji! 27.4.2013 v 21:24 | Nahoru | #3
U gixxera FI často dělalo špatný čidlo na výfukový přívěře - obvykle stačilo vyčistit, prostříknout a jelo se dál - tohle asi bohužel nebude ten případ, jelikož to, o čem píšu, nemělo na chod motorky vliv, jen občas nechtěla startovat...

Jinak FI = fuel injection, neboli vystřikování paliva, jak už tady kolega napsal - zkus použít autodiagnostiku - propoj pod sedlem černo-bílý a červeno-bílý kablík - měl bys je najít v jedinym nezapojenemy plochym koenktoru, co pod sedlem je (tušim že bílej) - když pak zapneš spínačku, objeví se Ti na přístrojovce kód konkrétní závady, kterej pak dohledáš v manuálu

nejede moto ozývá se rána z výfuku

27.4.2013 v 23:21 | Nahoru | #4
Když práskne do výfuku při přidání plynu a zhasne, tak bych jako první podezíral TPS (snímač polohy klapek - bývá to jen potenciometr, který může začít "chrastit" a pak to může způsobovat lecjaké brikule).

1 reakcí na tento příspěvek nejede moto ozývá se rána z výfuku

28.4.2013 v 03:14 | Nahoru | #5
FI neznamená fuel injection, ale failure indicator. Propoj servisní konektor a napíše to na displayi číslo chyby, kterou si už najdeš v seznamu. U novějších GSXR to tak je, předpokládám tedy, že asi i u tohoto.

Naposledy editováno 28.04.2013 03:16:29

(reakce na) nejede moto ozývá se rána z výfuku

28.4.2013 v 10:34 | Nahoru | #6

BlackSabbath píše: FI neznamená fuel injection, ale failure indicator. Propoj servisní konektor a napíše to na displayi číslo chyby, kterou si už najdeš v seznamu. U novějších GSXR to tak je, předpokládám tedy, že asi i u tohoto.



JJ přesně tak...Vzadu pod podsedlákem máš konektor, kterej proklemuješ drátem a ukáže ti to na displeji chybu...To si najdeš v manuálu a pak usoudíš...Ale to vypadá, že to uchcává benzínem...Pak když startuješ tak ti chytne benzín ve svodech který ti vylítá ven.Hází to jiskru?Kdyby jsi pak potřeboval nějak poradit, tak napiš do vzkazů...

nejede moto ozývá se rána z výfuku

14.7.2013 v 13:40 | Nahoru | #7
Tak po dlouhé bádání a všemožných mechanikách to došlo až na Suzuki Břeclav Triskel... tam zjistili přeskočený rozvoďák na klice o 1 zub + perlička VYPÁLENÁ ŘÍDÍCÍ JEDNOTKA :/ ... super zjištění když je sezona v plném proudu :/

1 reakcí na tento příspěvek nejede moto ozývá se rána z výfuku

14.7.2013 v 17:16 | Nahoru | #8
přeskočený rozvod a ještě k tomu ŘJ spálená?

trošku sci-fi,ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nejede moto ozývá se rána z výfuku

14.7.2013 v 19:53 | Nahoru | #9

Dolph-cz píše: přeskočený rozvod a ještě k tomu ŘJ spálená?

trošku sci-fi,ne?



Proc myslis?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nejede moto ozývá se rána z výfuku

15.7.2013 v 08:42 | Nahoru | #10

SirIndy píše: Proc myslis?



jak často přeskočí rozvod u gsxr?no,dejme tomu,může se stát....,ale o vypálné ŘJ jsem na gsxr ještě ani neslyšel...

..no a jemu se dvě tyto závady sejdou z ničeho nic,najednou..,ve stejnou chvíli...

(s přeskočeným rozvodem to nejede,se spálenou ŘJ taky ne-muselo se to stát ve stejnou chvíli)

tomu rozvodu bych i věřil,to špatné chytání,nejde do otáček,střílení do výfuku...

nejede moto ozývá se rána z výfuku

4.8.2013 v 14:02 | Nahoru | #11
No takže s problémama nekončíme :/ ... řídící jednotku mám doma, dám ji tam, motorka chytne na otočku, ale.... bliká FI , chbu to hlásí na sekundární polohu plynu, je to ten malynký potenciometr... když otočím plný plyn tak se motorka dusí, po pomalém přidávání plynu to jde všechno normálně jen teda nedám max otáčky... takže jsem objednal obě dvě čidla na plyn a zítra by měli přijít tak uvidím.... jen mě šíleně stve že sezona zachvílu bude aj končit :D a já ještě nevyjel .... ale nechápu to proč by se najednou všechno tak pokazilo jako :/ ...

(reakce na) nejede moto ozývá se rána z výfuku

4.8.2013 v 14:22 | Nahoru | #12

sharkis píše: U gixxera FI často dělalo špatný čidlo na výfukový přívěře - obvykle stačilo vyčistit, prostříknout a jelo se dál - tohle asi bohužel nebude ten případ, jelikož to, o čem píšu, nemělo na chod motorky vliv, jen občas nechtěla startovat...

Jinak FI = fuel injection, neboli vystřikování paliva, jak už tady kolega napsal - zkus použít autodiagnostiku - propoj pod sedlem černo-bílý a červeno-bílý kablík - měl bys je najít v jedinym nezapojenemy plochym koenktoru, co pod sedlem je (tušim že bílej) - když pak zapneš spínačku, objeví se Ti na přístrojovce kód konkrétní závady, kterej pak dohledáš v manuálu


jen šestka v tomhle ročníku přívěru nemá.

(reakce na) nejede moto ozývá se rána z výfuku

4.8.2013 v 15:22 | Nahoru | #13

Dolph-cz píše: jak často přeskočí rozvod u gsxr?no,dejme tomu,může se stát....,ale o vypálné ŘJ jsem na gsxr ještě ani neslyšel...

..no a jemu se dvě tyto závady sejdou z ničeho nic,najednou..,ve stejnou chvíli...

(s přeskočeným rozvodem to nejede,se spálenou ŘJ taky ne-muselo se to stát ve stejnou chvíli)

tomu rozvodu bych i věřil,to špatné chytání,nejde do otáček,střílení do výfuku...



rozvod uz byl posunuty pred tim jak do toho nekdo drapal...tomu bych veril...ecu odesla moto prestalo jet..

nejede moto ozývá se rána z výfuku

5.8.2013 v 22:27 | Nahoru | #14
FI znamená failure indicator to jest chybové hlášení, když propojím diagnostický kábl tak to na mě plive C29 to jest sekundární čidlo polohy plynu, to jest ten menší potenciometr... sranda je v tom že mi dneska přisly druhé obě čidla i se vstřikama a chyba je tam pořád, jediné čemu už bych opravdu věřil bude že ta řídící jednotka co mi přišla druhé je taky špatná.. nebo takto se zeptám :D, jak moc velký rozdíl je v řídících jednotkách, na GSX-R 2001-2003??? liší se něčím? na těch štítkách co jsou tam nalepené jsou ty čísla uplně stejné až na poslední dvě, na původní je koncové číslo 00 a na tej druhej je A0 , jedině že by byla malinko odlišnější a něvěděla si poradit s tím čidlem, nebo už fááákt nevím co se tomu děje.. jinak zatím dík chlapi za rady a teorie ;), jsem rád že si stím aspoň někdo další láme hlavu trochu :)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 5.1.2024 v 23:47 RTSbike
kde shánět ND Suzuki GSX-R 600 Zajda2004 5 7.11.2023 v 13:42 Kubák
suzuki gsxr 600 sytic Suzuki GSX-R 600 malbbs 8 15.9.2023 v 19:32 yurcko
kontrolka rezervy Suzuki GSX-R 600 Motomaniak 16 24.5.2023 v 05:56 Maly1
Karburátory a delší odstavení [1, 2] Suzuki GSX-R 600 Jawista1234 31 15.4.2023 v 21:31 Milos1


TOPlist