globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Derbi Terra 125 po ujetí 6000 km
26.4.2013 v 18:33
Zdravím majitele tohoto pohodlného "motokola".
Pořídil jsem ho nové loni v červenci a chtěl bych se zeptat ostatních majitelů, jestli jim také po třičtvrtě roce provozu zrezavěl tlumič výfuku jako na starém embéčku?, sice to není ještě skrz, ale špína na té rzi drží výborně. Další nemilé překvapení mě potkalo nedávno, když jsem přijel z práce a sesedl jsem, tak jsem si všiml, že něco teče, byla to voda a kupodivu tekla ze sedla (ten den ale nepršelo a asi ani týden před tím ne). Nikdy jsem se s motocyklem nepotápěl, jen párkrát normálně zmokl, v práci nemám možnost parkovat pod střechou a párkrát zmokl za jízdy. Hned jsem si pozorně prostudoval celý manuál a nikde v něm není zmínka, že by se motocykl nesměl používat za deště a ani nesmí zmoknout. Kdysi zamlada mi Mustang také mockrát zmokl, ale pěna v sedle nacucaná vodou nebyla. Nevím kde udělali soudruzi ve španělsku chybu, ale možná ta koženka ani není španělská. Koženku na sedle jsem nastříkal impregnací proti vodě, ale nevím jestli to pomůže.
Napište, jestli máte někdo podobné zkušenosti, nevím jestli není minimálně to sedlo na reklamaci.
Jinak jsem spokojen, jezdí čím dál líp, asi se ještě zajíždí.
Lojza.

1 reakcí na tento příspěvek Derbi Terra 125 po ujetí 6000 km

26.4.2013 v 18:44 | Nahoru | #1
Sedlo je většinou dole děrovaný takže se může dostat voda od zadního kola pod sedlo a potom po jízdě vyteče. I u báwa to tak je ale ničemu to nevadí

(reakce na) Derbi Terra 125 po ujetí 6000 km

26.4.2013 v 19:27 | Nahoru | #2
TOLI.>
Nezmokla mi už aspoň 14 dní a ta pěna pod koženkou je po stranách nacucaná vodou, když to zmáčknu, tak vždycky se mi povede nějakou vodu vymačkat. Zespodu by se tam nemohlo tolik vody dostat, je to docela dobře zakryté, muselo to tam prosáknout koženkou nebo skrz švy, jsou právě po stranách a pod nimi je to nejvíc nasáklé. Prdel od toho mokrou nemám, jen mám obavu, aby tam ta voda nezačala nějak hnít a kvasit.

Derbi Terra 125 po ujetí 6000 km

26.4.2013 v 21:01 | Nahoru | #3
K výfuku, tak trochu se mi v jednom místě sloupla barva z něj, ale víc nic,

Tak v sedle vodu také nemám, ale je to divné, že to máš celé zmácháne.. Tesně po deěti jsem to nikdy nekontroloval, ale později tam vodu nemám. Jinak mě napadá, jedině to jak tady říka TOLI. abych se neopakoval.

Derbi Terra 125 po ujetí 6000 km

26.4.2013 v 21:03 | Nahoru | #4
co to zkusit vyreklamovat u dealera?

1 reakcí na tento příspěvek Derbi Terra 125 po ujetí 6000 km

27.4.2013 v 08:07 | Nahoru | #5
Trochu mimo mísu,ale přesto:(když nic nemáš v profilu)Jak jsi s motkou jinak spokojenej?Je první,nebo máš zkušenosti s většíma kubaturama?Proč právě tato volba a tak...Zkrátka pár"keců"od někoho komu už není 16náct...

(reakce na) Derbi Terra 125 po ujetí 6000 km

27.4.2013 v 10:42 | Nahoru | #6
fatman>
Zamlada jsem jezdil na pařezu Jawa 550 po tátovi (motor tam byl z Jawy 05 a výfuk ze Stadiona), pak jsem pořídil nového Mustanga a dohromady jsem na těch dvou strojích najezdil zhruba 90000 km v průběhu asi sedmi let. Loni jsem si pořídil hlavně kvůli levnějšímu dojíždění do práce a možnosti zaparkovat (máme sice před firmou v centru Olomouce vyhrazené parkoviště, ale všichni se tam nevejdou) tuto stopětadvacítku, nechtěl jsem nic korejského ani čínského a po delším vybírání a procházení diskuzí jsem vybral Terru. Chtěl jsem aby to moc nežralo a aby to jelo aspoň 90 po rovině (původně jsem uvažoval o elektrickém skůtru, ale když jsem ho dvakrát zkusil projet, tak jsem to zavrhl, předjížděl by mě totiž jeden šílený cyklista - kolega z práce, co dojíždí ze stejného směru). Spokojenej celkem jsem, jede to mnohem líp než Mustang i přes to, že mám skoro 120 kg (i když na tom Mustangu jsem taky nebyl podvyživený), pár mušek jsem už vychytal (třeba při jízdě za mokra se dostávaly sračky kolem káblíků až dovnitř zadních blinkrů a pod sedlo do misky na lékárničku a nářadí, stačila trocha silikonového tmelu), originální řetěz se natahoval jak šráky, tak jsem nečekal až zničí kolečko a rozetu nebo rovnou praskne a koupil jsem pořádný těsněný X kroužky D.I.D. za 2000 a doufám že bude na dlouho pokoj, tloušťka materiálu článků je skoro dvojnásobná než u původního. Papírový a nehorázně předražený filtr vzduchu jsem nahradil molitanovým, vlastní konstrukce a výroby, zdá se že to trochu líp jede a mírně klesla spotřeba z 3,6 na 3,2 ale tankoval jsem s tím molitanem zatím jen jednou, tak uvidím.

Derbi Terra 125 po ujetí 6000 km

27.4.2013 v 11:00 | Nahoru | #7
Tak vzduchový filtr je dražší ale když pohledáš seženese i za slušnej peníz, no a do kaslíku pod sedlem my nezatéká, jinak co jsem dělal tak to bylo prodloužení zástěrky u centrálu aby my nelétal bordel na tlumyč a stále je jako nový. A spotřeba se pohybuje kolem 3,5 ale to je ruzné jak jedeš ským jedeš a taky sem zjistil že i na počasí záleží když je chladno tak si bere výce. Jinak Derbi terra 125 ccm užasný stroj.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
centrální stojan Derbi Terra 125, Derbi Terra 125 Adventure, UM Motor... ofreedom 0 6.7.2023 v 20:01 ofreedom
Derbi terra nikasil Derbi Terra 125 Pavlord 2 6.11.2021 v 10:02 ja1
Přerušovač blinkrů derbi terra Derbi Terra 125 Pavlord 1 1.11.2021 v 19:44 MarVerKev
derbi terra-doplňky a náhradní díly Derbi Terra 125 Pavlord 2 15.9.2021 v 22:49 ofreedom
Při přidání plynu chcipe Derbi Terra 125 DolenT 2 25.11.2020 v 12:34 panTerek


TOPlist