bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kód chyby P0170 - Fuel Trim Malfunction (Bank 1)
Projel jsem po zimě Paul Smarta diagnostikou a vyhodil mi tuto chybu: P0170 Fuel Trim Malfunction (Bank 1).
Mělo by to být něco se směsí paliva...
Poradíte někdo, jak to odstranit?

Kód chyby P0170 - Fuel Trim Malfunction (Bank 1)

21.4.2013 v 23:26 | Nahoru | #1

Kód chyby P0170 - Fuel Trim Malfunction (Bank 1)

22.4.2013 v 06:46 | Nahoru | #2
Pokud to nevyresetuješ budeš muset na diagnostiku. Na vstřikovačích řešíš dodatečný nastavení dávky paliva - trimuješ...aby motor šel hladce a nebyl chudej/bohatej. V případě s katem se tím řídí bohatost zejména ve volnoběhu a nejsem si zcela jist, jestli to nějak zásadne zasahuje v normálním jízdním režimu, kdy to jede na mapu(ale asi taky)
Ohledně odkazu nahoře - ty samože MAF(váhu vzduchu nemáš)...ale měl bys mít lambdu. Pokud máš celosvody a jinou mapu, staví se to na pevno - jako v mým případě.

Kód chyby P0170 - Fuel Trim Malfunction (Bank 1)

22.4.2013 v 07:55 | Nahoru | #3
Mám pouze jiné koncovky výfuku, svody jsou originál, včetně lambdy. Je možný, že to takhle mám už od té výměny výfuků...ale teď mi navíc to blbne na volnoběh...pokud motor jede na sytič, drží krásně 1500ot/min, ale pak to klesne na cca 900ot/min a po pár vteřinách chcípne...
Chybu vyresetuju a načte se znovu...

Naposledy editováno 22.04.2013 07:56:25

Kód chyby P0170 - Fuel Trim Malfunction (Bank 1)

22.4.2013 v 08:43 | Nahoru | #4
No to je přesně ono...prostě to potřebuje informaci o velikosti dávky...zjisti na diagnostice co bude problém. Podle mě to za jízdy, kdy to nejede na "close loop" pojede...jak otevřeš klapku, tak to valí na mapu...ale v klidu na volnboběh to nebude ono. Doufám, že máš novej benzín z tohodle roku (ne 95ku z minulýho)

...jo a opraš si pár modlitbiček a začni nacvičovat poklek a zalamování rukou

Naposledy editováno 22.04.2013 08:44:12

Kód chyby P0170 - Fuel Trim Malfunction (Bank 1)

22.4.2013 v 08:48 | Nahoru | #5
Teď jsi mě dostal...v nádrži mám starý (loňský) N95, protože jsem vloni po poslední jízdě šel rovnou na operaci a do vánoc jsem nemohl nic dělat...takže Smartík zůstal poprvé opuštěný a neošetřený...Dám mu nový benzín, projedu a uvidím, co to udělá...

Kód chyby P0170 - Fuel Trim Malfunction (Bank 1)

22.4.2013 v 09:15 | Nahoru | #6
No to je základ...minulej rok jsem vyjel s benzínem 95 po 5měsících v nádrži. Nevěřil bys co to dělalo, střílelo, prskalo až jsem si říkal, že budu muset snad ještě jednou poladit mapu. Bylo mi divný, že to na podzim chodilo dobře. Pak jsem se tu někde dočetl, že do 100/98čky se narozdíl od 95 nedávají ty lihový příměsi. Neváže to tolik vodu.

Zkus novej benzín, projeď to pár kiláků a pak budeme řešit zbytek.

Kód chyby P0170 - Fuel Trim Malfunction (Bank 1)

27.4.2013 v 10:47 | Nahoru | #7
Tak jsem Smarta trochu "projel", napíchl znovu na diagnostiku a je to OK!!!

Kód chyby P0170 - Fuel Trim Malfunction (Bank 1)

27.4.2013 v 11:53 | Nahoru | #8
... je to jako s lidma...když máš průjem taky začneš řešit co jsi kde snědl

Kód chyby P0170 - Fuel Trim Malfunction (Bank 1)

27.4.2013 v 12:11 | Nahoru | #9
No jo no, to jsou ty naše náladový italský holky....

1 reakcí na tento příspěvek Kód chyby P0170 - Fuel Trim Malfunction (Bank 1)

24.7.2013 v 19:37 | Nahoru | #10
Tak můj problém se Smartem pokračuje...nyní je situace taková, že diagnostika pořád vyhazuje tu chybu P0170 a navíc motorka nejde studená nastartovat...musím různě při startování přidávat plyn a pak po delší době a opakovaném startování chytne, ale pořád ji musím držet pod plynem, jinak hned zhasne. Ohřátá již chytá našup. Trochu mi taky houpe volnoběh, tak 1000-1200ot/min (u teplého motoru, studený hned zhasne). Benzín mám už nový, od loňska vyjetou asi 5 nádrž.
Tak co teď poradíte?

(reakce na) Kód chyby P0170 - Fuel Trim Malfunction (Bank 1)

25.7.2013 v 10:06 | Nahoru | #11
Horác> vem to do servisu, evidentně se ti tam něco na jaře začalo klubat (anebo ti to dojebal ten starej benzín)
Příznaky vypadaj tak, jako by to ve studeným režimu nezvýšilo dávku. Při startování to tam chčije na každou otáčku a lambda nic neřeší - až když se to rozběhne, tak se to začne řídit.
Ten trim je potom za jízdy řizenej signálem z lambdy (kvůli emisím), jen ve volnoběhu je nastavenej na určitou hodnotu (aproto ti to taky asi za tepla houpe)

1 reakcí na tento příspěvek Kód chyby P0170 - Fuel Trim Malfunction (Bank 1)

25.7.2013 v 14:19 | Nahoru | #12
No jo, asi tedy budu muset navštívit servis Ducati...
Ono to vypadá na problém se sytičem, je tam automatický, snad bude jen něco zanešené a pomůže vyčistění a seřízení.
Já pořád říkám, zlatý starý mechanický hračky...lanka, karburátory ap. Jak se musí na všechno pomocí počítačů a diagnostiky, stojí to za prd...
Tak teď kam s tím? Co doporučíte?

(reakce na) Kód chyby P0170 - Fuel Trim Malfunction (Bank 1)

25.7.2013 v 14:33 | Nahoru | #13
Horác> tam asi nebude sytič ... spíš funkce přídání dávky na základě nízký teploty - nikde se nic nebude přivírat (vzduch) nebo otvírat ( "jehla") Prostě elektronika vyhodnotí studenej motor a krmí to. Někde bude chyba v signálu teploty, nebo signálu dávky.
Dojeď do Děčína...klidně ti dám číslo na servis. Diagnostiku zvládnou asi na počkání po domluvě a na PS se rádi podívají.

Naposledy editováno 25.07.2013 14:34:28

Kód chyby P0170 - Fuel Trim Malfunction (Bank 1)

29.7.2013 v 15:56 | Nahoru | #14
Tak moto je po diagnostice a dle výsledků bylo úsilí zaměřeno na 2 místa...bohužel se projevil zákon schválnosti, potvrdila se ta dražší varianta - porucha ECU, takže musíme dát novou...asi rovnou Ducati Performance. A protože mám najeto 10tis.km, uděláme rovnou velký servis...
Holt Smart bude mít předčasné vánoce a já nebudu mít dovolenou...

Kód chyby P0170 - Fuel Trim Malfunction (Bank 1)

7.8.2013 v 19:02 | Nahoru | #15
Tak dnes prvních 200 km po velkém servisu (10tis. km) a výměně senzoru teploty, který byl vydný a zřejmě odpálil něco v ECU (vyměněno za ECU DP, namontován KN filtr + otevřený airbox DP). Vrátil jsem se s nadšením, motor jede perfektně, neškube!!!, krásně drží volnoběh, startuje studený i teplý, prostě paráda. A musím říct, že takhle dobře motorka nejela ani když jsem ji koupil...
Tímto děkuji Martinovi Pernekrovi z Mechanictoys...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Classický koutek [1 ... 9, 10] Ducati Sport 1000 VlastíkPlamínek 297 9.10.2020 v 21:10 Petr7474
Výfuky na Ducati GT 1000 Ducati GT 1000 prodrive 3 1.8.2018 v 17:02 prodrive
Tuning Air boxu Ducati Sport Classic [1, 2, 3] Ducati Sport 1000 brzda80 80 5.9.2014 v 12:46 danny82
Nevíte, kdo je výrobcem těchto zrcá... Ducati GT 1000 Šuty 8 13.3.2014 v 12:49 VikousS4
Svody Ducati Sport 1000 danny82 15 12.3.2014 v 18:27 danny82


TOPlist