paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: chrastění při záběru V-strom
20.4.2013 v 18:28
V-strom

Taky mi to dělá, podle tohoto topicu asi normální. Pořád si na to zvykám, je to fakt při záběru takový hrubý chrčení, přesně jak to popisuje ten tazatel viz. link. Zvuk je to teda hroznej Dělá to jen při záběru, pokud uberu, nebo na neutrál to nedělá. Jsem myslel, že ten motor bude tišší. Jsem se bál, že je načatá převodovka, ale kvalty tam jdou jako po másle až na ten zvuk to funguje naprosto dobře.

Naposledy editováno 20.04.2013 18:30:10
1 2

20.4.2013 v 18:45 | Nahoru | #1
Jinak mi ta motorka neuvěřitelně sedla. Nikdy se mi to zvlášť nelíbilo a divil se lidem, kteří na to nedají dopustit. A už je chápu, je to neuvěřitelně ovladatelný a pohodlný. Motorově mě to nijak neoslnilo, taky jsem od toho moc nečekal, spíše mě příjemně překvapil. Jsem zvyklej na litrový véčko . Ale kvůli motoru jsem to nekupoval. Zatím jsem na tom jel jen si 20 km domů od prodejce, jelikož to ještě nemám na papírech a nechtělo se mi z toho slejzat. Je to ovladatelný jako kolo a to pohodlíčko.

20.4.2013 v 18:57 | Nahoru | #2
Jo je to pohodlný. Jinak k úvodu, mně to nechrastí. Není řetězovka před smrtí? Mohlo by to být, jak jednotlivý články řetězu naskakujou na vymletou rozetu?

20.4.2013 v 19:02 | Nahoru | #3
Nerikej ze jsi vymenil Storma za Stroma. Ja udelal presnej opak a nikdy bych zpatky nesel

3 reakcí na tento příspěvek chrastění při záběru V-strom

20.4.2013 v 21:40 | Nahoru | #4
Ne ne mam je oba
Jinak ta řetězovka to nebude, dělá to jen při záběru, pokud jedu bez kvaltu nebo pokud uberu plyn, tak to taky nedělá. Je to přesně to, co píšou v tom linku, co je nahoře. Tam mu slováci píšou že je to normál, že tahle hlučnější jsou, že tam něco chrastí na spojce či co.

20.4.2013 v 21:59 | Nahoru | #5

Majk-fox píše: Ne ne mam je oba

Tak to bude asik spojkovej koš...i když to by si zachrastil spíš při vymáčknutí

20.4.2013 v 22:01 | Nahoru | #6

Majk-fox píše: Ne ne mam je oba

Retezovku nevylucuj, muze byt hlucnejsi ve chvili kdy prenasi vetsi vykon.

20.4.2013 v 22:14 | Nahoru | #7
Tohle píše ten kluk ze slovakia fora
Mode... :D nic neries, je to bezny prejav vsetkych stromov.
Prejavuje sa to takym suchotavym hlucnym zvukom na kazdom prevodom stupni trochu inym ale je to pomerne silne az ma clovek pocit, ze toto urcite nemoze robit zdravy motor.
Ja som to prvy krat zbadal tiez niekde okolo 1000-1500km ked som sa prvy krat na kusku previezol bez prilby a myslel som si, ze sa nieco posralo kedze som ju prave doumyval. Tiez som hned kontroloval retaz ale ani po namazani ziadna zmena (tiez len ten suchotavy zvuk pri zabere motora co mi az neskor doslo, ze to nemoze byt retaz kedze tam je viac menej jedno ci je motor v zabere alebo sa len toci pripadne sa brzdi motorom).
Dost som sa snazil prist na to, co by to mohlo robit ale nic som nenasiel. Osobne si myslim, ze ten suchotavy zvuk robi spojka, konkretne pritlacne struny na lamelach ktore by mohli vydavat prave tento chrastavy zvuk v zabere, kedze prave vtedy su volne a do celeho spojkoveho kosa sa prenasaju vibracie z klukoveho hriadela pri zabere. Na ceskom fore sa to riesilo v jednom prispevku kde si nechavali tie strunky prelisovat (pouzili tusim origo s favorita) a zevraj chrastenie prestalo.
Ja som vsak zatial nemal chut a ani cas sa vrtat v motore a jednoducho som to prestal riesit.
Naposledy vcera som sa tiez znova po umyti masiny na nej previezol naschval bez prilby a je to taky rachot, ze sa cudujem ze okoloiduci neodskakuju ked idem okolo nich :D
Dufam, ze som ti pomohol. Pripadne skus sadnut na iny strom ci robi to iste.

20.4.2013 v 22:16 | Nahoru | #8
řetězovka vypadá dobře alespoň teda rozeta, řetěz se tolika nepozná.

20.4.2013 v 22:18 | Nahoru | #9

20.4.2013 v 22:24 | Nahoru | #10

Majk-fox píše: Co by se tam eventuelně mohlo posrat? ventily a rozvody vylučuju, na volnoběh to nedělá. Takže jedině spojka a převodovka a to by tam ty kvalty neskákaly jako po másle, nic neprokluzuje. Tak to fakt vypadá, že to je normální mechanická hlučnost.

Hele viděl bych to,že máš novou motyku a prostě hledáš "brouky" jako každej.
Jezdi a neřeš to ...alebo ako ti píše kolega : Pripadne skus sadnut na iny strom ci robi to iste.

20.4.2013 v 22:30 | Nahoru | #11

Ďuričko píše: Hele viděl bych to,že máš novou motyku a prostě hledáš "brouky" jako každej.

Ne to ne ale jak píšou, že ten zvuk zní jako nezdravej motor Jsem zvyklej na VTR a Dominatora, tam nic takovýho neznám Jen se potřebuju utvrdit, že to je ok, jak píšou. Tak jen pro to abych do toho hned nenasypal.Už jsem si něčím podobným drahým prošel a nechtěl bych to zažít znovu. (ne u motorky)

21.4.2013 v 00:10 | Nahoru | #12

Majk-fox píše: Ne ne mam je oba

Pkud máš vytahanej řetěz tak ti to právě řetězovka bude dělat - záběrem se řetěz natahne a nezapada do zubu - jako by se po nich sklouzává - čím větší záběr, tím výraznější pazvuk. - logicky rozjezdy a jizda do kopce výraznější než plynulá jíízda po porovině. Takže každopádně ji zkontroluj - pastorek, rozeta, řetěz. taky to dělá pokud by jsi byl pako a řetěz přetáhl - lehce se ti to povede pokud je žřetěz nerovnoměrně vytahan - dopneš kde je volny a ons e v jinem miste prepina - tim lehce oddelas ložiska. Tj motku na stojan a prověřit napnutí řetězu v celem obvodu

21.4.2013 v 07:16 | Nahoru | #13
Já tedy nevím jestli je to normální, ale můj v-strom tedy takový zvuky nedělal

21.4.2013 v 08:07 | Nahoru | #14
Ložiska máš v pohodě? můj taky žádný zvuky nevydává

21.4.2013 v 22:32 | Nahoru | #15
Ložisko to nebude, to by hučelo stále, ale tohle je jen při záběru. Pokud brzdím motorem nebo dojíždím na neutr. tak je klid.Řetězovka vypadá dobře,dokonce jsem měl stromka na stojanu s kolem ve vzduchu, tak jsem ho nastartoval a projel kvalty až na 5 a to mi přišlo, že to nedělalo. Ale našel jsem tu nějaké video od uživatele, který sem dával video z projížďky a dělalo to stejně, je to asi normál, že je to hlučnější

21.4.2013 v 23:27 | Nahoru | #16
neni to normal a s kolem ve vduchu poznáš kulový neb neklade odpor

22.4.2013 v 08:18 | Nahoru | #17
Mozna to nesouvisi, ale co kdyby ;) Cetl jsem jeden cestopis, kde zapasili s neidentifikovantelnym zvukem na stromku a pricina nakonec byl prilis napnuty retez...

22.4.2013 v 10:42 | Nahoru | #18
Hoj...uplne to same jsem mel na Suzuki GS a bylo to na novou retezovou sadu a pak byl pekne klidek...

Když jsem pomaličku točil zadním kolem tak jsem videl jak se retez nepravidelne napina a zase povoluje...

22.4.2013 v 10:47 | Nahoru | #19
Junior1989>

22.4.2013 v 16:32 | Nahoru | #20
Rozeta krásná, kolečko taky a řetěz se mi nezdá nepravidelně vytahanej, že by někde propínal. Musím si někde projet nebo poslechnout jinýho stroma.
Tenkrát jsem to měl u Dominatora, že v jednom místě propínal a to by bylo fakt dost, tady ani ne. no uvidím, trochu jsem ho dotáhnul na 25mm a uvidíme.
Byla to první věc co jsem kontroloval.

Naposledy editováno 22.04.2013 16:44:13

22.4.2013 v 16:53 | Nahoru | #21
jinej strom nechrasti ani nehlučí

22.4.2013 v 17:05 | Nahoru | #22
otázkaou zůstává co je pro každého z nás hlukem a co normálním projevem stroje - tj můžeme ti psát že je strom bez pazvuků a ty je tam můžeš slyšet ..... takže odposlech dalšího stroje asi opravdu není tak blbý nápad - z tohoto pohledu

podobně jsem řešil nepravidelný chod motoru na volnoběh než jsem zjistil že tak jede každej kterej sem si dohledal (měl jsem to jednodušší stačilo prolezt Youtube)

Naposledy editováno 22.04.2013 17:08:44

22.4.2013 v 17:13 | Nahoru | #23

FishX3 píše: Majk-fox> ještě mne napadá že byšel řetěz mimo osu rozety...ale to bys musel mít kurevsky nesmyslně upnutý kolo něbo nějakej pruser (ohla rozeta, vymletý ložisko ...t už spíš hádám)

22.4.2013 v 17:15 | Nahoru | #24

Majk-fox píše: Hele na tom něco bude! Kolo jsem musel povolovat 50 cm pákou, co mám na šrouby, když měním kola u auta a i tak jsem s ní musel solidně bejčit. To bylo ku.ev. Zítra jedu na evidenčku, tak už abych to měl pokupě i se značkou a někde s tím zkusil dojet. Seděl jsem u toho pomalu točil kolem a kokal jak řetěz naskakuje na malý kolečko a přišlo mi to ok.

jojo youtube prolejzám taky a příjde mi že to dělali všechny,ale to je vštšina točenýho mobilem, tak na to se fakt spolíhat nechci

Naposledy editováno 22.04.2013 17:23:44

22.4.2013 v 17:19 | Nahoru | #25

Majk-fox píše: jojo youtube prolejzám taky a příjde mi že to dělali všechny,ale to je vtšina točenýho mbile, tak na to se fakt spolíhat nechci

Mame tady dva kousky, ale oba se vratil po 14 dnech z Maroka tak nevim v ajký jsou kondici co jsem slyšel tak dostali vcelku za uši

22.4.2013 v 17:22 | Nahoru | #26
utažení zadního kola - věčný téma , dohady - ja utahuju normální ráčnou bez nástavce, a rukou - nikdy se nepovolilo - ale jsou tu lidi co berou momenťák - nějak jsme nedošli k tomu jakou silou ho utahuju já - zda je dostatečná ale pulmetrovou pákou na krev mi přijde jako úlet co nemusí nic znamenat ale člověk znejistí

22.4.2013 v 23:47 | Nahoru | #27
Taky slyším z motoru nějaký vcelku tichý zvuk, když motor začne zabírat, je to slyšet pouze když nemám špunty a jedu pomalu, při vyšší rychlosti to přehluší aerodynamický hluk, při ubrání plynu zvuk zmizí, tak tipuju, že by to mohlo být palivové čerpadlo.

Hrubší zvuk se ozve když jedu po dálnici na 6ku plný kotel a motor už nemá výkon, stačí trochu ubrat plyn ...

23.4.2013 v 13:22 | Nahoru | #28
Mám sice Transalpa, ale dělalo mi to taky, přesně jak popisuješ, tak jsem jen dotáhnul řetěz a bylo to ok

Naposledy editováno 23.04.2013 13:24:43

27.5.2013 v 15:40 | Nahoru | #29
Tak to vypadá na vymačkaný pružinky ve spojce. Koukal jsem, že na to DLka a SVčka docela trpí a vše tomu nasvědčuje dělá to pouze v záběru a hlavně mezi 3-4 tis. otáček. Na volnoběh tichoučko, při brždění motorem taky a vysokých je klid, kvalty tam padají, jako po másle bez klepání.Už to tu někdo taky řešil na sv, jsem koukal. Takže uvidíme, až se to rozdělá
Dají se nové a bude klid.

Naposledy editováno 27.05.2013 15:45:05

27.5.2013 v 17:53 | Nahoru | #30
Jen přidám co se povedlo mně (na CB) asi díky velkmému zatížení jsem zlikvidoval gumovou vodící lištu co chrání kyvku - taky to dělalo bordel
1 2
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Motovýlet Suzuki DL 650 V-Strom BTerier 10 14.3.2024 v 15:44 biosák
Znáte kurt linder - motocentrum - L... Suzuki DL 650 V-Strom Stromowner 23 16.2.2024 v 20:26 Edyk
Osadenie Air-boxu Dl-650 Vstrom 2014 Suzuki DL 650 V-Strom Bocik13 4 13.2.2024 v 16:49 Bocik13
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom pepíno4 5 12.2.2024 v 19:03 elvis78
Kompresní poměr vs prémiový benzín [1, 2, 3] Suzuki DL 650 V-Strom zahadnytajemny 72 23.1.2024 v 09:43 Krautkopf