globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Po zahřátí klouže spojka
Zdravím, mám prékérku co mě dost školí. Po zahřátí motoru cca po 20 Km mi začne prokluzovat spojka a jaksi se vytratí vůle v páčce. Napadlo mně že bych mohl trohu (asi o 1 mm) zkrátit tu vypínací tyčku spojky(mám jich doma několik)aby tam ta vůle byla , ale je to ještě horší. Nestalo se vám někomu něco podobnýho? Jestli jo tak jak jste to řešili?

Studený motor = vše OK jede jak má
Teplý motor = vše na h...o

Uzavřeno 24.04.2013 v 06:18 uživatelem Varaník

Po zahřátí klouže spojka

19.4.2013 v 06:40 | Nahoru | #1
Máš tam lanko nebo kapalinu?

1 reakcí na tento příspěvek Po zahřátí klouže spojka

19.4.2013 v 06:53 | Nahoru | #2
Tri moznosti: blbej olej, moc jety lamely, unaveny pruziny.
Pul den prace a neni co resit!
Edit:
Rozhodne neodstranuj chybu chybou -> brousit vypinaci tycku je chujovina!

Naposledy editováno 19.04.2013 06:54:39

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po zahřátí klouže spojka

19.4.2013 v 08:07 | Nahoru | #3

pesastor píše: Tri moznosti: blbej olej, moc jety lamely, unaveny pruziny.
Pul den prace a neni co resit!
Edit:
Rozhodne neodstranuj chybu chybou -> brousit vypinaci tycku je chujovina!



To si myslim taky ,ale mám tam dekl a prasátko s tyčkou z Bandita 12 jelikož origo jsem neměl a nebylo k sehnání.
Jetý lamely by snad neměly vliv až na páčku. To vypadá že jak se motor zahřeje tak se "něco roztáhne" a vymezí to vůly až do prasátka a přes hydrauliku to jde až k páčce. Si teda myslim já. Jenže co.....
Sjetý lamely poznám,ale tohle je jiný.....

1 reakcí na tento příspěvek Po zahřátí klouže spojka

19.4.2013 v 08:24 | Nahoru | #4
Co olej je tam co ma byt?
e. v motoru

Naposledy editováno 19.04.2013 08:25:09

(reakce na) Po zahřátí klouže spojka

19.4.2013 v 08:42 | Nahoru | #5

Zx-10RCarlos píše: Co olej je tam co ma byt?
e. v motoru



Jo - je.
Je mi to záhadou. Teď jsem na origo dekl i s páčkou atd. narazil a přemýšlím jestli ho koupit nebo ne.Co když to neni deklem a tím vším ale něčím ve spojce. Budu se na to muset podivat....

1 reakcí na tento příspěvek Po zahřátí klouže spojka

19.4.2013 v 08:50 | Nahoru | #6
Nebude to spíš tím že spojka prokluzuje furt, a jenom když máš studenej motor tak tomu nenaložíš?

Po zahřátí klouže spojka

19.4.2013 v 09:04 | Nahoru | #7
V první řadě vyměň pružiny, nejčastěji to klouže díky nim, je to zanedbatelná investice za 2-3 stovky. Pokud to nechceš investovat tak je aspoň vypodlož.

2 reakcí na tento příspěvek Po zahřátí klouže spojka

19.4.2013 v 09:15 | Nahoru | #8
Ahoj,
já to kdysi řešil taky, na motor z B12 jsem dal víko a váleček z GSX-R a taky jsem upravoval tyčku, protože ty vzdálenosti byly jiné. Po upravení jsem s tím už problém neměl.

Naposledy editováno 19.04.2013 09:16:09

1 reakcí na tento příspěvek Po zahřátí klouže spojka

19.4.2013 v 09:45 | Nahoru | #9
sundej víko spojky a podle hodnot v manuálu zjistíš jestli máš pružiny, lamely a plechy v pořádku nebo už jsou projetý ....a nebo jak píše wormi

edit: ale základ je mit na motorce věci co tam opravdu patří a né z toho dělat zkládačku

Naposledy editováno 19.04.2013 09:46:41

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po zahřátí klouže spojka

Skvělá odpověď, děkuji! 19.4.2013 v 09:54 | Nahoru | #10
Varaník> Řekl bych že máš moc malou (spíš žádnou) vůli mezi páčkou a "pístkem" (nejsem si jistej jestli se tomu tak nadává) pumpy.
Pokud není páčka zmáčknutá tak by se kapalina měla vracet z hadice zpátky do nádobky (a případně naopak) a ve chvíly kdy začínáš mačkat páčku tak se ten přepouštěcí otvor uzavírá aby se přenášel tlak tam kam potřebuješ. Ale to se u tebe podle mě něděje protože máš páčku jakoby furt zmáčknutou a otvor je uzavřenej pořád, proto když se motor zahřeje a věci v něm se roztáhnou tak se kapalina nemůže dostat zpátky do nádobky a místo toho jakoby mačká spojku.

Doufám že je srozumitelný co myslím.

(reakce na) Po zahřátí klouže spojka

19.4.2013 v 11:08 | Nahoru | #11

stráťa píše: Varaník> Řekl bych že máš moc malou (spíš žádnou) vůli mezi páčkou a "pístkem" (nejsem si jistej jestli se tomu tak nadává) pumpy.
Pokud není páčka zmáčknutá tak by se kapalina měla vracet z hadice zpátky do nádobky (a případně naopak) a ve chvíly kdy začínáš mačkat páčku tak se ten přepouštěcí otvor uzavírá aby se přenášel tlak tam kam potřebuješ. Ale to se u tebe podle mě něděje protože máš páčku jakoby furt zmáčknutou a otvor je uzavřenej pořád, proto když se motor zahřeje a věci v něm se roztáhnou tak se kapalina nemůže dostat zpátky do nádobky a místo toho jakoby mačká spojku.

Doufám že je srozumitelný co myslím.



Ha - rozumim tomu. Podivám se na to , to zní zajímavě.To mně nenapadlo....

(reakce na) Po zahřátí klouže spojka

19.4.2013 v 11:09 | Nahoru | #12

j.tommy píše: Ahoj,
já to kdysi řešil taky, na motor z B12 jsem dal víko a váleček z GSX-R a taky jsem upravoval tyčku, protože ty vzdálenosti byly jiné. Po upravení jsem s tím už problém neměl.



Zdar, to jsem rád že jsem narazil na někoho kdo to taky zažil. Dík za info.

(reakce na) Po zahřátí klouže spojka

19.4.2013 v 11:10 | Nahoru | #13

wormi píše: Nebude to spíš tím že spojka prokluzuje furt, a jenom když máš studenej motor tak tomu nenaložíš?


Ahoj, ne tím to určitě nebude.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po zahřátí klouže spojka

19.4.2013 v 11:16 | Nahoru | #14

j.tommy píše: Ahoj,
já to kdysi řešil taky, na motor z B12 jsem dal víko a váleček z GSX-R a taky jsem upravoval tyčku, protože ty vzdálenosti byly jiné. Po upravení jsem s tím už problém neměl.



A nevíš čirou náhodou jaký tam jsou rozměry? Já mám tyčku dlouhou 101mm a teď jsem jí o 1 mm líznul.a je to ješte horší.....

(reakce na) Po zahřátí klouže spojka

19.4.2013 v 11:19 | Nahoru | #15

wáca píše: sundej víko spojky a podle hodnot v manuálu zjistíš jestli máš pružiny, lamely a plechy v pořádku nebo už jsou projetý ....a nebo jak píše wormi

edit: ale základ je mit na motorce věci co tam opravdu patří a né z toho dělat zkládačku


No jo no , jenže se tomu prostě někdy nevyhneš.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po zahřátí klouže spojka

19.4.2013 v 11:58 | Nahoru | #16

Varaník píše: A nevíš čirou náhodou jaký tam jsou rozměry? Já mám tyčku dlouhou 101mm a teď jsem jí o 1 mm líznul.a je to ješte horší.....



To si už nepamatuju, vím že jsem s tím laboroval docela delší dobu než jsem to vychytal a hlavně než jsem na to přišel, čím to je. I bych ti to změřil, ale jsem teď pracovně mimo.

Po zahřátí klouže spojka

19.4.2013 v 18:39 | Nahoru | #17
Také se mi to nikdy nestalo,teda jen že už sem měl v píči talířové pružiny a spojka začla klouzat

(reakce na) Po zahřátí klouže spojka

19.4.2013 v 21:34 | Nahoru | #18

j.tommy píše: To si už nepamatuju, vím že jsem s tím laboroval docela delší dobu než jsem to vychytal a hlavně než jsem na to přišel, čím to je. I bych ti to změřil, ale jsem teď pracovně mimo.


V pohodě, už jsem něco dneska udělal (tu vůli mezi páčkou a pístkem pumy spojky) a uvidíme až to projedu. Faktem je že tam vůle nebyla žádná. Už tam je tak se uvidí až bude hezky.

1 reakcí na tento příspěvek Po zahřátí klouže spojka

20.4.2013 v 22:17 | Nahoru | #19
Ahojda, čirou náhodou mám doma jednu komplet pumpu a můžu postrádat i tyčku případně i díly ze spojiky kdyby si to nevyřešil tak to můžem zkusit vyměnit

Po zahřátí klouže spojka

22.4.2013 v 06:04 | Nahoru | #20
Tak problém je odstraněn a byla to ta nedostatešná vůle v páčce ja psal stráťa. Tímto mu díky za záchranu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po zahřátí klouže spojka

22.4.2013 v 06:06 | Nahoru | #21

Dawe-Rc píše: Ahojda, čirou náhodou mám doma jednu komplet pumpu a můžu postrádat i tyčku případně i díly ze spojiky kdyby si to nevyřešil tak to můžem zkusit vyměnit



Ahoj, a víš že by se mi jedna ta spojková tyčka hodila? Jestli ji můžeš postrádat tak dej vědět co za ní a hlavně jak je dlouhá. (potřebuju 101mm) nebo víc.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po zahřátí klouže spojka

22.4.2013 v 07:40 | Nahoru | #22
Varaník> Ahoj, možná máš ucpaný odvzdušňovací otvor v nádobce a moc kapaliny. Ta se pak zahřeje a vypíná spojku. Potom stačí povolit víčko, na zkoušku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po zahřátí klouže spojka

22.4.2013 v 11:28 | Nahoru | #23
8314> Ahoj. už je to opravený. Ale dík.

Po zahřátí klouže spojka

22.4.2013 v 18:38 | Nahoru | #24
Ahojda, dneska jsem se dostal k těm tyčkám tak hřídel co příjde na spojikovou pumpu má 110mm a ta co je ve spojkovim koši má 160mm

Po zahřátí klouže spojka

22.4.2013 v 18:42 | Nahoru | #25
zajímavý je, že na všech vodníkách maj psanejch 108,5mm a já tam mam 110

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po zahřátí klouže spojka

22.4.2013 v 21:32 | Nahoru | #26
Varaník> Co to teda bylo?

Dawe-Rc> Ta spojka musí pobrat nějakej ten milimetr na tyčce, rozdíl mezi novýma a ojetýma lamelama je mnohem větší než milimetr.

Naposledy editováno 22.04.2013 21:35:29

(reakce na) Po zahřátí klouže spojka

23.4.2013 v 07:30 | Nahoru | #27
stráťa> Bylo to tou páčkou co nedovolovala kapalině proudit zpátky do nádobky.(prostě furt lehce tlačila a tlačila atlačila a tlačila ....až tlačila víc a víc a víc až klouzala spojka jakoby si přidržoval páčku furt). Blbě se to popisuje.....
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
El schéma gsxr 1000 k7-8 Suzuki GSX-R 1000, Suzuki GSX-R 1100 Lukydoga 1 18.8.2023 v 05:05 hondaman1
typ motoru suzuki gsxr 1100,kde ho ... Suzuki GSX-R 1100 Hovado-RC8 29 5.5.2023 v 16:35 hmm21
Výfuky 4-2 GSXR 1100 1989-1991 Suzuki GSX-R 1100 Normik 11 8.12.2021 v 22:38 Martin1200
kurevsky zalomenej šroub [1, 2, 3, 4] Suzuki GSX-R 1100 Svobodak.T 119 6.12.2021 v 01:01 kerut
Motorka nebo auto? ma lowcost klasi... [1, 2, 3, 4] Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZXR 750, Aprilia... SPIJKER 104 17.4.2021 v 23:15 SPIJKER

TOPlist