Zdravím, je tu někdo opravdu kompetentní kdo může odpovědět na mou otázku, jaký je rozdíl, jestli teda nějaký je, mezi karburátorem na 4T a 2T? Budeme se bavit o klasických karburátorech, né membrána a různé obohacovače, ale klasické starší karburátory. A co se musí udělat (naladit) na karbecu z 2T když se dá na 4T motor.Jedná se mi o to, že na mé Hondě CB 250 nemám původní karbeci, ale je tam udělané sací kolínko na 1 karb. tak jsem tam jen tak ze zvědavosti dal karb. z kejvačky 250 a startování na první šlápnutí, dokonce i volnoběh makal ale nestíhal při plném plynu ať jsem dělal všechno možné, jehlu zvedal,snižoval,zvětšoval hl. trysku, prostě nic, tak jsem vzal nový karb. na Jawu 350-638 až 640, což mi k tomu motoru jde nějak líp, původně na 2 karburátory s velkym průměrem difuzorů, ale s tím na 350 Jawku je to v háji, startování v pohodě ale volnoběh neudrží, za plynem jde ztuha, je to pořád ulitý, no hrůza děs, poraďte kdo ví co v tomto případě dělat, kde přidat a kde ubrat a nebo kde je zádrhel. Díky za rady
a hodně štěstí do nové sezoný