Téma: pneu
11.4.2013 v 19:50
Zdravím všechny majitele gsx-f ,a ostatních mašin. Zajimalo by mně jaké jezdíte pneu ,a jaká je kvalita přilnavosti od jara do podzimu. Díky.
Záleží na jakej styl jízdy to chceš. Já jsem eFku přes její spíš turistický určení přeučil na sportovní jízdu a nejvíc mi vyhovovala kombinace předek Michelin Power one (střídáno s Pirelli Dragon supercorsa a taky super) a zadek Michelin Pilot power, kde vycházel nejzajímavější poměr mezi pořizovací cenou, vlastnostma a výdrží. Měkčí/sportovnější pneu vzadu na takové motorce nemá smysl. Nájezd opakovaně 5000 km. Narozdíl třeba od BT-016 s nájezdem kolem 3500 km a vyšší pořizovací cenou.
Jestli to chceš spíš na svižnější turistiku než nějaký prasení, díval bych se např. po Dunlop Roadsmart, Pirelli Angel ST, Metzeler Roadtec Z6/Z8, Bridgestone BT-021/023, Michelin Pilot road 2/3.
Za sebe nedoporučuju Continental Road attack první generace, Conti Force (to už se snad ani neprodává) a Dunlop Qualifier 1 - nevyhovovaly.
Hlavní ale stejně je, aby byly černý a kulatý.
Jestli to chceš spíš na svižnější turistiku než nějaký prasení, díval bych se např. po Dunlop Roadsmart, Pirelli Angel ST, Metzeler Roadtec Z6/Z8, Bridgestone BT-021/023, Michelin Pilot road 2/3.
Za sebe nedoporučuju Continental Road attack první generace, Conti Force (to už se snad ani neprodává) a Dunlop Qualifier 1 - nevyhovovaly.
Hlavní ale stejně je, aby byly černý a kulatý.
rod nenapsal, že v zatáčce má odstředivou sílu přeloženého kamionu
Ahoj všichni. Máte za 2 roky, co je tato diskuse v nečinnosti, nějaké nové zkušenosti a doporučení? Před nadcházející sezónou musím koupit nové pneu. Dle výsledků nějakých testů, které jsem pročetl, mi vychází jako vhodné continental road attack 2. generace. Zas podle několika diskusí, hlavně tady na motorkářích, je cokoli, načem je napsáno continentel, vhodné na auto, nikoli na motorku. Většinou jsou pak doporučovány bridgestone bt21. I tyto mám tedy v hledáčku, podobně jako bt23, u nichž z naprosto nepodložených důvodů předpokládám oproti bt21 větší životnost.
Máte někdo zkušenost s Michelin Pilot Road 2 na GSX 750F ?
Bt 21 vydržely na motorce 3 a 1/2 roku, tedy 4 sezóny a cca 9800 km. Ke konci už byly hodně sjeté. Zadek placka, předek střecha s hodně ostrými hranami. Hlavně asi proto, že jsem je né vždy měl správně nafoukané a že jsem kopyto a bojím se klopit do zatáček. A když už bych se možná tolik nebál, tak už to na těch sjetých gumách nešlo. Teď jsou na motorce nové bt23, tak uvidíme, budu-li schopen nějakého srovnání.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Suzuki GSX 750 F nerfunkční dálkové... Suzuki GSX 750 F | Balthus | 14 | 27.9.2023 v 16:04 Balthus |
Suzuki GSX F 750 2001, led blinkry ... Suzuki GSX 750 F | Balthus | 17 | 4.5.2023 v 20:41 Balthus |
Power Commander Suzuki GSX 1100, Suzuki GSX 1200, Honda CB 1300, Suz... | djpajovka | 11 | 18.10.2022 v 13:42 apriliaf1 |
Suzuki GSX F 750 2001 chrupne při ř... Suzuki GSX 750 F | Balthus | 9 | 21.8.2022 v 16:31 Balthus |
Suzuki Gsx 750F Suzuki GSX 750 F | MATEJJ. | 1 | 18.8.2022 v 12:05 hondaman1 |