Téma: Seřízení karburátorů
9.4.2013 v 23:02
Ahoj, jak udělat na Banditovi nějaké základní seřízení karburátorů?
Je normální, když mi z výfuku při vytočení šlehají plameny, podle mě ne moc.
Na zapalování není co seřizovat asi, co?
Je normální, když mi z výfuku při vytočení šlehají plameny, podle mě ne moc.
Na zapalování není co seřizovat asi, co?
dej to někomu, kdo tomu rozumí... je to stará hujde (bez urážky), má to najeté desítky tisíc km, má to za sebou pár nesmrtelných nocí na nějakém tom hustokrutém motosrazu v otáčkách, které většina motorek ani nemá na otáčkoměru a to už není jen o "tabulkovém" nastavení, ale o opravdovém seřízení od někoho, kdo má "hudební sluch".
Netreba to nosit nikam, pokial je clovek aspon trocha zrucny, dokaze si to spravit aj sam.
Postup na zakladne nastavenie karburatorov je v servisnom manuale k motorke, ktory sa da uplne bezne zohnat na nete. Presne udaje su v tom manuale, ale pre referenciu v strucnosti uvediem postup, aby vlakno bolo zodpovedane, aj ked je uz stare.
Predpokladom je dokonala cistota vsetkych kanalov v karburatore, tesnost podtlakovych obvodov (najma nad membranou), dobra funkca ihloveho ventilu a tesnost vsetkych O kruzkov na karburatore.
Volnobeznu skrutku (pilot jet screw) nastavit na 1,5 otacky od uplneho dorazu
Hladina v plavakovej komore sa nastavuje tak, aby pri dotyku plavaku na ihlu (bez zatlacenia) bolo dno plavaka 14,6mm od spodneho okraja telesa karburatora.
Zakladne nastavenie skrtiacich klapiek pred vybalancovanim karburatorov sa urobi skrutkami spajajucimi tiahla skrtiacich klapiek tak, aby sa hrana skrtiacej klapky dotykala zadneho okraja prvej diery v stene karburatora.
Ihla ma byt zalozena na prostrednej drazke.
S takymto nastavenim musi motorka nastartovat hoc aj na 2 valce. Po nastartovani bude dost vysoky volnobeh, takze sa treba pripravit ho zostelovat na nizsie otacky.
Po tomto nastaveni je prakticky nevyhnutne nechat karburatory vybalancovat a bolo by vhodne ist nastavit bohatost zmesi s lambda sondou.
Postup na zakladne nastavenie karburatorov je v servisnom manuale k motorke, ktory sa da uplne bezne zohnat na nete. Presne udaje su v tom manuale, ale pre referenciu v strucnosti uvediem postup, aby vlakno bolo zodpovedane, aj ked je uz stare.
Predpokladom je dokonala cistota vsetkych kanalov v karburatore, tesnost podtlakovych obvodov (najma nad membranou), dobra funkca ihloveho ventilu a tesnost vsetkych O kruzkov na karburatore.
Volnobeznu skrutku (pilot jet screw) nastavit na 1,5 otacky od uplneho dorazu
Hladina v plavakovej komore sa nastavuje tak, aby pri dotyku plavaku na ihlu (bez zatlacenia) bolo dno plavaka 14,6mm od spodneho okraja telesa karburatora.
Zakladne nastavenie skrtiacich klapiek pred vybalancovanim karburatorov sa urobi skrutkami spajajucimi tiahla skrtiacich klapiek tak, aby sa hrana skrtiacej klapky dotykala zadneho okraja prvej diery v stene karburatora.
Ihla ma byt zalozena na prostrednej drazke.
S takymto nastavenim musi motorka nastartovat hoc aj na 2 valce. Po nastartovani bude dost vysoky volnobeh, takze sa treba pripravit ho zostelovat na nizsie otacky.
Po tomto nastaveni je prakticky nevyhnutne nechat karburatory vybalancovat a bolo by vhodne ist nastavit bohatost zmesi s lambda sondou.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Bandit pičo! pokec [1 ... 6, 7] Suzuki GSF 250 Bandit, Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuk... | Warthox | 200 | 12.11.2023 v 19:19 ferda.66 |
Suzuki Bandit GSF400 Suzuki GSF 400 Bandit | blázen1 | 8 | 6.1.2020 v 21:57 kerut |
Výpis chybějících údajů - dekra [1, 2] Suzuki GSF 400 Bandit | RamBit | 32 | 21.10.2019 v 21:32 paja1234 |
Čalounění sedačky Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuki GSF 400 Bandit | Starda | 15 | 21.10.2019 v 12:40 RUTAN |
jak změřit indučky Suzuki GSF 400 Bandit | Aneta-Jarous | 6 | 16.7.2019 v 20:53 petr.machy |