bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Yuki Tine 125-vůle ventilů.
Zdravím,může mi někdo poradit,jaké jsou vůle ventilů u Yuki Tine 125?
Je to dvouválec,docela kopie Rebela a tam je vůle 0,06mm.To se mi zdá málo.A teď je tam asi trochu moc.Tak když budu měnit olej,zkoukl bych i ventily.

Díky

Yuki Tine 125-vůle ventilů.

9.4.2013 v 13:48 | Nahoru | #1
Docela , docela kua chlapi proc si kupujete motorky na ktery na netu neexistuje ani servisni manual nebo alespon nejake oficialni vyjadreni vyrobce jaka ma byt ventilova vule.

Chapu ze jsem ti moc nepomohl, ostatne jestli je pro tebe dostacujicim faktorem pro relevanci informaci to ze ti nekdo tu vuli napise na netu tak buh s tebou.
Zvaz jestli ma cenu zivit takovouhle motorku.

1 reakcí na tento příspěvek Yuki Tine 125-vůle ventilů.

9.4.2013 v 13:55 | Nahoru | #2
Rovněž přesnou hodnotu těžko dohledám, ale obecně se u těchto motorů nastavuje sací na 0.08mm a výfukový na 0.1mm. Přípustná je dvousetinová tolerance na obě strany. Pět až šest stovek, kor na výfuku, je docela málo a při větším zahřátí by se mohl ventil podpalovat.

2 reakcí na tento příspěvek Yuki Tine 125-vůle ventilů.

9.4.2013 v 13:57 | Nahoru | #3
Ta motorka není nějak špatná.Zatím splňuje očekávání,pro 16letou holku to pro začátek bohatě stačí.Jen sbírám informace,abych byl v obraze.Pár lidí ji tu má,tak třeba se podělí o informace.
Někdo tu uvedl,že když neví vůle,tak to pošteluje ohřátý aby se bylo od čeho chytit.

(reakce na) Yuki Tine 125-vůle ventilů.

9.4.2013 v 14:01 | Nahoru | #4

J.M.K. píše: Rovněž přesnou hodnotu těžko dohledám, ale obecně se u těchto motorů nastavuje sací na 0.08mm a výfukový na 0.1mm. Přípustná je dvousetinová tolerance na obě strany. Pět až šest stovek, kor na výfuku, je docela málo a při větším zahřátí by se mohl ventil podpalovat.



No to se mi u toho Rebela taky nezdá.
Taky se přikláním k tvým hodnotám,ale uvidíme,jestli se ozve někdo,kdo to na Tince dělal.

(reakce na) Yuki Tine 125-vůle ventilů.

9.4.2013 v 14:08 | Nahoru | #5

PepeBurgman píše: Ta motorka není nějak špatná.Zatím splňuje očekávání,pro 16letou holku to pro začátek bohatě stačí.Jen sbírám informace,abych byl v obraze.Pár lidí ji tu má,tak třeba se podělí o informace.
Někdo tu uvedl,že když neví vůle,tak to pošteluje ohřátý aby se bylo od čeho chytit.



Neni nijak spatna znamena ze neni ani nijak dobra a to myslim tuto znacku vystihuje naprosto presne.

1 reakcí na tento příspěvek Yuki Tine 125-vůle ventilů.

Skvělá odpověď, děkuji! 9.4.2013 v 14:12 | Nahoru | #6
Jestli je to stejný motor jak má Rebel, tak nastav vůle podle toho ne? Oboje 0,06-0,10.

Jinak by to měl v originále být Jinlun 125-13 a to je kopie Rebela.

Naposledy editováno 09.04.2013 14:17:14

1 reakcí na tento příspěvek Yuki Tine 125-vůle ventilů.

9.4.2013 v 14:26 | Nahoru | #7
Nová stávala 60 000,-,pak asi 43 000,-.Já ji koupil vloni za 17 000 s nájezdem 4500km.
A když jsem ji před koupí prohlížel,ještě na ní byly zbytky folie,kterou byla jako nová zabalená.Dcera s ní najela 2000km bez závad.Takže pro mě je OK.
Sám jezdím na Suzuki Burgman,kde mi odešel starter(uhlíky)a mám proto říct,že není dobrý?

(reakce na) Yuki Tine 125-vůle ventilů.

9.4.2013 v 14:30 | Nahoru | #8
Fidži.FZS> Samozřejmě nejdřív poměřím současné hodnoty a pak pošteluju.Díky za info.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki Tine 125-vůle ventilů.

9.4.2013 v 14:33 | Nahoru | #9

PepeBurgman píše: Nová stávala 60 000,-,pak asi 43 000,-.Já ji koupil vloni za 17 000 s nájezdem 4500km.
A když jsem ji před koupí prohlížel,ještě na ní byly zbytky folie,kterou byla jako nová zabalená.Dcera s ní najela 2000km bez závad.Takže pro mě je OK.
Sám jezdím na Suzuki Burgman,kde mi odešel starter(uhlíky)a mám proto říct,že není dobrý?



LOL to je opravdu zazrak ze skor nova motorka ujede 2tkm bez zavad. SOrry to je pristup.

1 reakcí na tento příspěvek Yuki Tine 125-vůle ventilů.

Skvělá odpověď, děkuji! 9.4.2013 v 14:45 | Nahoru | #10
ahoj tady gugo sice v něčem pravdu má ,ale neznamená to že to je špatná volba.ikdyby měla najed jen 5 km tak aspon se trošku něco naučí.já mam suzuki epicuro a taky na ni nikde nic neni .vyráběla se pod 3.značkama a že by někde bylo něco napsáno to taky není.je toho málo .takže hold se musi pátrat.určitě tu někdo bude kdo má podobný motor určitě ho dávali i do něčeho jineho.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki Tine 125-vůle ventilů.

9.4.2013 v 14:48 | Nahoru | #11
gugo> Já nechápu o co ti jde?Nemáš rád čínu Dobrá,ale já hledám info k ventilům,ne k tvému názoru na moto z číny.

Znám kluka,co má Burgmana r.v. 2012 a furt se mu sere.Proniká mu benzín do oleje.Novej japonec za 170000,- a neví si s tím rady ani v autorizovaným servisu.Má podle tebe mrdku z Japonska?

(reakce na) Yuki Tine 125-vůle ventilů.

9.4.2013 v 14:52 | Nahoru | #12
cvrček1> Přesně,holce to do začátku stačí.Koukal jsem po značkách,ale ceny nebyly adekvátní ku stavu nabízených moto.Když jí to ty dva roky vydrží,budu spokojenej a další uživatel si myslím taky.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki Tine 125-vůle ventilů.

9.4.2013 v 14:59 | Nahoru | #13

PepeBurgman píše: gugo> Já nechápu o co ti jde?Nemáš rád čínu Dobrá,ale já hledám info k ventilům,ne k tvému názoru na moto z číny.

Znám kluka,co má Burgmana r.v. 2012 a furt se mu sere.Proniká mu benzín do oleje.Novej japonec za 170000,- a neví si s tím rady ani v autorizovaným servisu.Má podle tebe mrdku z Japonska?



NO prave ono to spolu uzce souvisi. Jenom me proste sere, ze kvuli lidem jako jsi ty, se tyhlety cinsky zmetky uchytili na trhu a kvalita vseho ostatniho vlivem ceny tech cinskejch sragor jde do kopru.

btw: pokud ma nekdo burgmana rv 2012 a a ma vaznou zavadu ohrozujici provoz, kterou nemohou vyresit ani v autorizovanym servisu, tak ma jiste praco na reklamaci ZE.
Az sem prijdes za 3 mesice ze si tvoje 16ti leta holka dala na tlamu protoze se ji rozpadnul ram v zatacce (aniz bych ji to samozrejme pral) tak mozna nazor na china moto zmenis.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki Tine 125-vůle ventilů.

9.4.2013 v 15:13 | Nahoru | #14
gugo> hele nechci do niko rejpat nebo bej proti někomu.já si kupuju věci na které mam .a kdybych měl na nového transalpa tak bych si ho taky koupil misto něčeho starýho .já vim že je to blbé podporovat čínana.jenže když máš v kapse prt a chceš aspon nachvilku udělat radost tak moc možností nemáš.pionýr taky není žádná výhra a to je česky a mustang to byl taky jeden velkej sráčtakže je to někdy jedno.stejně pulka věcí co ty máš na motorce je od nich tak proč jsi to kupoval

Yuki Tine 125-vůle ventilů.

9.4.2013 v 15:15 | Nahoru | #15
já si myslím že ty vule budou na činanech tak podobný.vždyt ty motory cpou skoro do všeho možnýho.kouknu doma kolik má epicuro 125

(reakce na) Yuki Tine 125-vůle ventilů.

9.4.2013 v 15:17 | Nahoru | #16
cvrček1> Novej transalp je sracka. Pionyr nebo mustang je oproti cinskejm kopiim vrchol strojirenske vyroby. Nic stopnem to , tahle debata nema cenu.

(reakce na) Yuki Tine 125-vůle ventilů.

9.4.2013 v 15:21 | Nahoru | #17
PepeBurgman> Kámoš právě přesně tuto motorku měl skoro 4 roky a také si na ní moc nestěžoval. Akorát mu praskla nádrž v místě kohoutu (zavařeno mosazí), přetrhl se zadní ze šroubů držících motor a ulomily se držáky plastu pod sedlem, naštěstí mu všecho vyrychtovali v rámci záruky (motorku měl novou). Největší problém ale byl s neustálým praskáním hlavní žárovky. Nebyla tam totiž H4, ale starý typ s bajonetem a tu nebylo možné nikde sehnat, jedině u dealera v Olešné.

Yuki Tine 125-vůle ventilů.

9.4.2013 v 15:31 | Nahoru | #18
mal som 5 motoriek,ked som nevedel hodnoty nastavil som 0,10 sacie a 0,15az 0,20 vyfukove a bolo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki Tine 125-vůle ventilů.

9.4.2013 v 15:50 | Nahoru | #19
gugo> Než jsem ji koupil,tak jsem ji pořádně prohlídnul,protože dceru bych na sračku nepustil.Je to malý chopper(r.v.2006),se kterým jezdí po silnici.Většina nadávek tu je na endura.Tam se jistě kvalita za velký peníz musí ukázat.A dceři moto prohlížm skoro po každé jízdě.Ono posrat se může i značka.Každý stroj potřebuje péči.

Jinak díky všem za příspěvky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yuki Tine 125-vůle ventilů.

Skvělá odpověď, děkuji! 11.4.2013 v 18:14 | Nahoru | #20
PepeBurgman> Je pravdou, že nejvíce si stěžují majitelé endur, ale ruku na srdce, s endurem si můžeš zajet i do lehkého terénu - kolik těch majitelů tady přiznalo, jak své čínské enduro potrápili někde na trati, nebo na pařezech v lese samozřejmě to vše s nulovou údržbou.
Čínu 125ccm jsem vlastnil a při dodržování alespoň základního servisu sloužila dobře.
Tina má motor OHC - ventil sací dej 0,08 ( takovou měrku nemáme - dáš utažených 0,10) ventil výfukový - 0,12 ( takovou měrku nemáme - dáš utažených 0,15). U čínských dvouválců je též dobré jednou za čas došponovat rozvodový řetěz - je to ten štelung vzadu za válci mezi karburátorama, zajištěno maticí M6 - povolíš matici a došponuj rozvod točením šroubu proti směru hod. ručiček.
Ať to slouží, Honza

(reakce na) Yuki Tine 125-vůle ventilů.

11.4.2013 v 19:37 | Nahoru | #21
honza.honda> Díky moc za radu .
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Chybějící součástka v Yuki 125 Tine... Yuki Tine 125 Zohanka 10 22.5.2020 v 08:26 HMS
Ztráta výkonu Yuki Tine 125 Falco18 17 7.1.2019 v 19:06 Falco18
Co to je C.D.I a co ma za funkci Yuki Tine 125 ben74 25 2.7.2018 v 17:56 Rebel245
VP B Yuki Tine 125 Letsy 5 7.7.2017 v 10:50 bledemon
První moto na blbnutí a cestování Honda XL 125V Varadero, Yamaha XV 125 Virago, Yamaha... JohnnyGG 5 13.4.2017 v 21:39 JohnnyGG


TOPlist