bmw_r1300gs_cartec





Téma: A je to tady !
 
5.4.2013 v 14:25
Nostalgie z NDR ?

















Naposledy editováno 05.04.2013 16:20:55

1 reakcí na tento příspěvek A je to tady !

5.4.2013 v 14:33 | Nahoru | #1
S wartburgem 353 jsem najezdil docela dost km. Bylo to gut auto

A je to tady !

5.4.2013 v 14:36 | Nahoru | #2
Hm takovy jednoduše elegantní auta to byla, tohle je z mého pohledu paskvil reprezentující neschopnost soucasnejch automobilovejch designerů, lestej nakej nalestenej prd k dokonalosti, ale nápad zadnej....

A je to tady !

5.4.2013 v 14:47 | Nahoru | #3
zlatej originál...

A je to tady !

5.4.2013 v 15:22 | Nahoru | #4
Trabos je elektromobil = nepouzitelne, se soucasnymi technologiemi neprodejne

wartase vidim poprve

(reakce na) A je to tady !

5.4.2013 v 15:33 | Nahoru | #5

Zx-10RCarlos píše: S wartburgem 353 jsem najezdil docela dost km. Bylo to gut auto


Az na ty detaily :
poddimenzovany poloosy
razeni na <>
jednookruhovy brzdy coz cloveka potesi zvlast kdyz mu rupne predni kotouc a veme s sebou komplet brzdy na dalnici ve 130 kmh
A ze nechat si veci v zamcenym kufru bylo asi tak spolehlivy jako kdyby si ten kufr nezamykal, protoze stacilo do kufru zezadu tuknout kolenem a kufr se otevrel.

Ale jinak to bylo neznicitelny auto. To neslo znicit ani kdyz clovek chtel

1 reakcí na tento příspěvek A je to tady !

5.4.2013 v 15:46 | Nahoru | #6
Já jsem měl Varťase taky ,než mi ho brácha rozflákal,to jsem byl ještě mladé a blbé a pak jsem měl 2 traboše kombíky a s těma jsem postavil celý barák .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady !

5.4.2013 v 15:49 | Nahoru | #7

tatíkPé píše: Já jsem měl Varťase taky ,než mi ho brácha rozflákal,to jsem byl ještě mladé a blbé a pak jsem měl 2 traboše kombíky a s těma jsem postavil celý barák .



a pak že nejde zničit gugo

(reakce na) A je to tady !

5.4.2013 v 16:00 | Nahoru | #8

FiZzeR píše: a pak že nejde zničit gugo



Nas tehnejsi sef kupoval technickej benzin z loziskarny, nechal to 14 dni sednout dole na dne plaval kov z lozisek , on to slil a nalil do vartase s motorovym olejem (pomer uz nevim).
Kdyz jsem si jednou vartburga vyzvendul v servisu (v Zabehlicich) rozhodl jsem se ze ho odrovnam jizdou na 1. rychlostni stupen. Rozjel jsem se u servisu , nandal sluchatka na usi a na 1. jsem dolej az na Zizkov. Tomu autu se ta jizda fakt libila 2T je potreba obcas poradne protocit

1 reakcí na tento příspěvek A je to tady !

5.4.2013 v 16:38 | Nahoru | #9
gugo> Warťase jsem měl a musím trošku oponovat. Řazení pod volantem úplně v pohodě. Je to jen o zvyku a navíc tam byla volnoběžka, která snižovala spotřebu. Brzdy byly dvouokruhový, jen ten druhej okruh byl pouze na předek. Byl to rok 1980, typ 353 de luxe .

A je to tady !

5.4.2013 v 17:11 | Nahoru | #10
Tenhle Wartburg využívá techniku nějakýho Opelu, snad Insignia? Což ve výsledku ale není vůbec divný, protože fabrika Wartburgu v Eisenachu patří Opelu, a v současnosti tam odsud vyjíždějí nový Opely A ten traboš je pokud vím už záležitost staršího data.

A je to tady !

5.4.2013 v 17:32 | Nahoru | #11
O tom trabantu nt se už psalo v roce 2009, ale má mít elektromotor, takže nic. Jinak se mi líbí.

(reakce na) A je to tady !

5.4.2013 v 18:04 | Nahoru | #12
Fešo> Vojizdely se tam takovy ty kloubky na tom prepakovani a pak to neradilo zpatecku.

Naposledy editováno 05.04.2013 18:04:23

A je to tady !

5.4.2013 v 18:12 | Nahoru | #13
gugo> To je pravda, jednou jsem to taky měnil. Operace na pár minut. Před 15ti lety bylo dost odstavenejch Warťasů po okolních vesnicích na dvorech. Stačilo zazvonit a za pár korun se sehnalo všechno.

A je to tady !

5.4.2013 v 18:16 | Nahoru | #14
Ty fotky už jsem viděl nedávno a ten Trabant Kam se prdí Minicooper

A je to tady !

5.4.2013 v 18:30 | Nahoru | #15
Mě se to teda nelíbí ani jedno, tfuj

A je to tady !

5.4.2013 v 19:37 | Nahoru | #16
a to mně se to jako docela líbí , dám si to v pokojíčku na zeď

1 reakcí na tento příspěvek A je to tady !

5.4.2013 v 20:05 | Nahoru | #17
Mě se ten koncept Trabantu líbí. Je v něm vidět jasný odkaz ke kořenům. Jen blázen by se mohl domnívat že T601 je nesmrtelný a nezasloží si nástupce.





Škoda jen že koncept nerovná se realita

(reakce na) A je to tady !

5.4.2013 v 20:42 | Nahoru | #18

seikos píše: Mě se ten koncept Trabantu líbí. Je v něm vidět jasný odkaz ke kořenům. Jen blázen by se mohl domnívat že T601 je nesmrtelný a nezasloží si nástupce.





Škoda jen že koncept nerovná se realita



Nemuzu se zbavit dojmu, ze me to minimalne neco mini pripomina
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist