bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: výfuk 487 ETZ
zdar lidi
chtěl jsem se zeptat chci si dát na svojí 487 nový výfuk, protože ten starej předchozí majitel zk****l, a moc se mi líbí dvoukomorovej z MZ ETZ 150 nebo MZ ETZ 250 a nevim jakej znich mám použít ( mají jiný pruměr o pár milimetrů)
nebo jestli ho někdo má na svým moto, jaký má s tim zkušenosti

PS: prosim jenom ty lidi co píšou "ech to v originálu" atd. aby se zdrželi komentáře - je to zbytečná ztráta času ;)

děkuji za odpověd

výfuk 487 ETZ

3.4.2013 v 08:54 | Nahoru | #1
Chtel jsem ti to taky napsat nech to v originalu a neprzni ji, ale kdyz to nechces slyset tak ja to teda sem nebudu psat. Original je original.

výfuk 487 ETZ

3.4.2013 v 09:15 | Nahoru | #2
Jsem na tom s názorem stejně jako Carlos - u cvajtaktu je výfuk dost důležitý, konkrétně čezeťácký byly jedny z nejlíp spočítanejch výfuků a v rámci možností co dovolovaly normy zejména hlukový byly lepším kompromisem než třeba jawácký. Ono to není úplně šumák jaký výfuk na motorku našmoulíš. Může se dost dobře stát, když na čízu našmoulíš nějak výfuk z emzety, že ti motor začne dělat "díry" a bude to žrát a nepojede to jak má. Ono nejlepší by bylo, když už bys teda laboroval, nechat si spočítat ideální vejfuk na tu svoji čízu. A ten si pak nechat udělat. Nebo ten dokuněnej původní dát do stavu v jakým má bejt. I to bude lepší než "pseudolaďák" z emzy.

výfuk 487 ETZ

3.4.2013 v 09:57 | Nahoru | #3
Já položim jinou otázku? O co ti v tomhle případě jde? Výkon? Zvuk? Vzhled? Všechny tři věci totiž timhle dokonale zabiješ, zrovna ČZťácký laufy se hodně cpaly i na Jawy namísto Jawáckejch rour protože to líp jelo v určitym spektru otáček a neřvalo to jako kráva.

1 reakcí na tento příspěvek výfuk 487 ETZ

3.4.2013 v 10:31 | Nahoru | #4
Laďák z MZ jsem měl na 477, ze 150 a 250 se liší pouze průměrem kolene jinak je stejný, já měl ze 150 takže jsem musel ten průměr upravit z 250 by mám takový dojem měl pasovat ale ruku do ohně zato nedám, co se týče jízdních vlastností měl jsem tam více úprav takže motor jel sám o sobě spíše ve vyšších otáčkách, zvuk mě osobně vyhovoval už to nebylo takové to veteránské brumlání. Dokonce jsem našel v pc i video ale je to točené telefonem takže ten zvuk je na videu celkem špatný https://www.youtube.com/watch?v=w_ArkhTlUNg

Naposledy editováno 03.04.2013 10:32:19

výfuk 487 ETZ

3.4.2013 v 10:40 | Nahoru | #5
Fuj, ten laďák bych si nedal ani na MZ

2 reakcí na tento příspěvek výfuk 487 ETZ

3.4.2013 v 11:05 | Nahoru | #6
když jsem to dělal bylo mi 15

(reakce na) výfuk 487 ETZ

3.4.2013 v 11:31 | Nahoru | #7
Dr.House> Není pravda že vejfuk ze 150 a 250 MZ se liší jen průměrem kolene, celkově mají jin průměry, potažmo jiný objemy, tudíž jiný ladění.
A k tématu... pokud by to fungovalo, tak už by to měl dávno namontovaný skoro každej, určitě už to někdo dřív zkoušel a pohořel.

výfuk 487 ETZ

3.4.2013 v 11:32 | Nahoru | #8
Na čízu máš jenom dvě možnosti,buď origo nebo origo dvoukomorák z Jawy 350/640,vše ostatní tam zkrátka nepatří,ale jak jsi psal jseš defacto rozhodnutej tak tam dej ten z 250 ten by měl pruměrově sedět líp,ale právě proto,že se musí upravovat tak bych tam dal origo dvoukomorák z Jawy.

Naposledy editováno 03.04.2013 11:33:26

(reakce na) výfuk 487 ETZ

3.4.2013 v 12:51 | Nahoru | #9

Dr.House píše: když jsem to dělal bylo mi 15



kdyžtak se ti omlouvám, myslel jsem to tak, jakože bych si ho ani nekoupil a nedal na svou MZ
A jinak k tématu, originál je originál a tyhle plechový mrdky za pár stovek, nevím nevím.. Asi fakt když už dvoukomorák, tak ten z Jawy..

(reakce na) výfuk 487 ETZ

3.4.2013 v 13:44 | Nahoru | #10
Dr.House> ...týýýý voe, takový fajný konzervový zvuk .
Mě se líbí každý sportovní výfuk na motoru, kerý má po zavření plynu doběh jak stabilák...
To nemá chybu .

1 reakcí na tento příspěvek výfuk 487 ETZ

3.4.2013 v 14:49 | Nahoru | #11
Zdenále, ještě tě mladej tunér vezme vážně a bude se snažit docílit charakteristiky dobíhajícího stabiláku se všemi nepravidelnými výbuchy, cukáním , hopsáním a kopáním. Navíc má ten stabilák trochu o moc větší setrvák

(reakce na) výfuk 487 ETZ

3.4.2013 v 15:54 | Nahoru | #12
Bimbam> Sme měli "krtkostroj" z dvěpade kývačky.
Zapalko z détika a místo primáru jakůsi řemenicu z mlátičky, šroťáku či čeho...
Nacupovat a šups - takovým správným footbalovým grifem ten setrvák - a jelo to.
Výfucky byly svedené do jednéj trubky a ty díry to né enom zasmraďovalo, ale aj tlakovalo .
Dneskaj by nás Ochránci zvířectva znemožnili na Nově .
Bylo to přenosné zařízení, našrůbované na kusu desky.
Dalo se to použít aj jak vibrační deska.
Akorát dyž si to vohulil, tak sis zahulil .
To enom žes mě připoměl ten švungráf.

Naposledy editováno 03.04.2013 15:57:23

1 reakcí na tento příspěvek výfuk 487 ETZ

3.4.2013 v 21:40 | Nahoru | #13
Co tam naroubovat klasickej doutník z Jawy 350/638/639/640, když se lehce přizvedne vypadá to na Zetce peckově. Sám se na to taky chystám na té svojí.

výfuk 487 ETZ

3.4.2013 v 22:24 | Nahoru | #14
jak psali výše,výfuk u zweitaktu je hodně důležitý.Ale vy si nedáte říct a nedáte říct.Výfuky Čz si myslím byly dolazeny k motoru velmi dobře.Když tam dáš něco jiného,tak ti to bude akorát víc žrát a nepojede to.Ale hlavně že budeš mít TUNING VEJFUCK!!!!!

výfuk 487 ETZ

3.4.2013 v 22:26 | Nahoru | #15
ještě přidej nějaký vostrý nálepky a máš výkon minimálně o 10k větší!

výfuk 487 ETZ

3.4.2013 v 22:28 | Nahoru | #16
Ale komu není rady,tomu není pomoci,dej si tam klidně výfuk z auta,to jen tak někdo nemá!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výfuk 487 ETZ

4.4.2013 v 19:51 | Nahoru | #17
trigr> Předchozí majitel to na mém Zetoru tak nejak měl...jejda, ten výfuk letěl!
Dyž ho zvihneš, musíš předělat zadní stupačku a dat lauf trochu od motorky.
Ale tá trocha úplně stačí k temu, abys musel jezdit levé zatáčky jak na čopru.
Zde jednoznačně převažuje forma nad účelností.
Mimo to se ten lauf nedá dostatečně tuho přidělat.
To má za důsledek to, že plášť tlumiča po delší době provozu popraská.
Nicméně - každý svého štěstí strůjcem.
P.S. - poplastované ČZ 180 majů původní lauf trochu zvedlý, ale tam je zadní závěs výfuku posunutý celý navrch - konzola stupačky je výš a víc od motorky.

Naposledy editováno 04.04.2013 19:54:05

(reakce na) výfuk 487 ETZ

4.4.2013 v 21:04 | Nahoru | #18
Zdenalbenal> No tak to se na to asi vys... viděl jsem to u jednoho borca, ale je to už nějaký ten pátek a moc mě to zaujalo. Ale jak vidím to co jsi napsal tak si možná nějak pohraju s originálem a zkusím ho trošku přizvednout. Díky za info

výfuk 487 ETZ

11.4.2013 v 20:59 | Nahoru | #19
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výměna prachovek přední vidlice + g... ČZ 180/487 MindaMour 4 31.3.2024 v 20:23 MindaMour
ČZ 175/487 kvalty jako neutrál ČZ 175/487 Rider372 15 16.3.2024 v 10:48 Kalasnikov
Prachovka krku řízení ČZ 175/477 kpant 2 10.3.2024 v 19:20 kokoška.
Jsou rozdíly mezi starpákami ČZ 175/487 milous_xx 10 24.2.2024 v 16:44 Destroyer
CZ 175/477 nemá výkon ČZ 175/477, ČZ 175 Dejvid55 3 2.2.2024 v 12:53 Kubeja


TOPlist