globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: GSX-R 1000K8 EXhaust control valve klapka výfuk
1.4.2013 v 13:00
Zdravím koupil jsem GSX-R 1000K8 a zjistil jsem že je odpojená klapka co je v výfuku a ovládaná přes elektro motorek s lanky proč to je odpojené má to nějaký vliv na chod motoru? Děkuji
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 1000K8 EXhaust control valve klapka výfuk

3.4.2013 v 19:35 | Nahoru | #31

dewwil píše: Dolph-cz> A to na tom Gsxeru tu přívěru necháte nezapojenou ať si tam dělá co chce??? Když vyndáš i přívěru budiž, ale jen ji odpojit ať si tam plandá dle tlaku výf. plynů mi přijde kontraproduktivní, to mi příjde jako když provrtám origo laufy, ale nezkoušel jsem to na GSX1000R tak šoupu nohama...Chtělo by to graf z brzdy se zapojenou a odpojenou(nikoliv nahrazenou mezisvodem) přívěrou a stejným laufem, odpadly by dohady...



tak samozřejmě,nechat tam tu klapku lítat jak vítr v bedně-to by udělal asi jen debil

klapka většinou při poruše zůstane otevřená-je na ní dost silná pružina a to servo se logicky pokazí ve směru otevřít,ve směru zavřít jí ta pružina pomáhá....

takže většinou netřeba dělat nic,jen ustřihnout drát od ŘJ motoru a jezdit.přívěra zůstane otevřená.
no a pokud přece jen zůstane v poloze zavřeno,je potřeba ji na sílu otevřít....

pružina na klapce přívěry je tak silná,že by asi zůstala otevřená i po odpojení serva,ale jistota je zajistit ji proti zavření....

(reakce na) GSX-R 1000K8 EXhaust control valve klapka výfuk

3.4.2013 v 19:43 | Nahoru | #32
Dolph-cz> Aha, u tý Yamahy to právě po odpojení plandalo a po otevření natvrdo se nedalo pomalu rozjet, ale byla to jiná moto u GSX1000R to bude nejspíš jiný....

1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 1000K8 EXhaust control valve klapka výfuk

3.4.2013 v 19:51 | Nahoru | #33
kdo ví,jak to měli udělané-ty EXUPY byly vlasně jedny z prvních motorek,které měly přívěry....,možná nechali moc dlouho otevřené výfukové ventily a doháněli to přívěrou...kdo ví....a hledat se mi to nechce.

přece jen na dnešní poměry je to už pravěk,i když ještě jsi vzpomínám,jak se mi potily trenky,když jsem prvně jel na fzr 1000 exup....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 1000K8 EXhaust control valve klapka výfuk

3.4.2013 v 20:41 | Nahoru | #34
Dolph-cz> jj, to byly ještě pionýrský stroje co se musely občas přemlouvat, aby jely tam kam chceš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 1000K8 EXhaust control valve klapka výfuk

4.4.2013 v 07:27 | Nahoru | #35
dewwil> Moc Vám děkuji za odpovědi Ještě jsem se chtěl zeptat jestli někdo neví jak tu klapku seštelovat aby to fungovalo tak jak má díky moc

(reakce na) GSX-R 1000K8 EXhaust control valve klapka výfuk

4.4.2013 v 07:36 | Nahoru | #36

z-x-r píše: dewwil> priveru mas na silne pruzine kde ji drzi na silu otevrenou. Spesl u kawy je tak silna ta pruzina ze se divim ze ty motorky drzeji.
KDyby tam plandala tak v 12tis otackach a klapne mi klapka tak asi motor bouchne
To uz je na kazdem..zda vynda nebo necha otevreno.



OK, u tý Yamahy pružina právě nebyla a po odpojeni lanek od servomotorku tam byla volně, proto mi to nešlo do hlavy

(reakce na) GSX-R 1000K8 EXhaust control valve klapka výfuk

4.4.2013 v 08:42 | Nahoru | #37

wankel píše: dewwil> Moc Vám děkuji za odpovědi Ještě jsem se chtěl zeptat jestli někdo neví jak tu klapku seštelovat aby to fungovalo tak jak má díky moc



není to nic složitého,ale chce si to stáhnout manuál.seřizuje se to na principu vyšroubování závitů lanek(příklad-lanko A má být vyšroubované 10 milimetrů..atd)

(reakce na) GSX-R 1000K8 EXhaust control valve klapka výfuk

4.4.2013 v 10:05 | Nahoru | #38

mára929r píše: ale my jsme se tu bavili o přívěře co je v mezisvodu. a pokuď jí někdo má (stejně jako já na 929 a jeden čas jsem jí měl nefunkční z důvodu vymletých umělohmotných koleček v servomotorku), tak ať si přívěru odpojí a pak pozná sám zda tam je kvůli hluku nebo proto že to "dole" prostě bez ní nejede



Taky jsme se bavili o k8 a ne 929.....

A psalo tu dost lidi co mají/měli Gsxr ....

GSX-R 1000K8 EXhaust control valve klapka výfuk

4.4.2013 v 11:53 | Nahoru | #39
Co jsem mel K4 , tak mi privera zacla zlobit a hlasilo to chybu. Nechal jsem ji odpojit a do 5tis otacek byl motor gumovejsi a ten zatah byl slabsi. Ja uz bych ji neodpojoval a snazil se opravit, pokud by to nestalo nejakej nesmysl.

Naposledy editováno 04.04.2013 11:57:35

(reakce na) GSX-R 1000K8 EXhaust control valve klapka výfuk

4.4.2013 v 16:48 | Nahoru | #40

z-x-r píše: Velkobouchač> uklidni se nebo ti praskne cevka. Je to hnus 2 vejfuky a nic hnusnejsi na sportu neni a vedi to vsici

DonyR1 - Doniku nesmis tolik zrat vyrobcum ty keci...klapku tam mas hlavne kvuli revu byl o tom i na DSF porad o motorkach a tam se tomu smali.
ale tvoje namaha to ma kvuli tomu ze nejede ani s ni ani bez ni



Já nikomu nic nežeru mistře....kdyby nebyla u slabých dvoutaktů typu Aprilia RS, Honda NSR a podobne přívera tak se ani nerozjedeš ... Na hluk bohatě stačí výfuk od toho tam je.Přívera je kvuli kroutícímu momentu v nízkých otáčkách.A pokud se po vyhození motorka nevyladí tak to prostě blbne. jednou mi u 929ky prasklo lanko na priveru a v 5 tis to melo takovou díru že se stim nedalo jet....Jinak R1 už nemám dva roky šmudlo. Poslední kraksna byla Zx-10 od Kawasaki. . Mimochodem, když se tu bavíme o tech spodních otáčkách ta R1 měla spodek 10x silnejší než ta Zx-10... když píšeš o tom jak to nejede... Přístě si o tom neco zjisti od nekoho kdo o tom neco ví a nečti tolik pohádky na internetu...

Naposledy editováno 04.04.2013 17:00:52

1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 1000K8 EXhaust control valve klapka výfuk

4.4.2013 v 17:02 | Nahoru | #41
chá na NSR jsem měl přívěru vykuchanou a rozjet se s ní dalo btw na r6 99 taky není přívěra a jede to

(reakce na) GSX-R 1000K8 EXhaust control valve klapka výfuk

4.4.2013 v 17:12 | Nahoru | #42

Dave3991 píše: chá na NSR jsem měl přívěru vykuchanou a rozjet se s ní dalo btw na r6 99 taky není přívěra a jede to

jo ale musel jsi tu nsr točit do 8 tis na krizovatce a nebo jsi mel upravenej svod.

1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 1000K8 EXhaust control valve klapka výfuk

4.4.2013 v 17:22 | Nahoru | #43
Dony: a mas nejake vysvětlení k tomu ze u 2t kde je ta privera opravdu kvůli výkonu je hned na výfukovem kanálu, co nejblíž k motoru a u těch supersportu je az někde u koncovky? Vždyť tím tam vzniká zpoždění...
Ze by stejna firma to u jedny motorky zakomponovala do odlitků hlavy a u druhé by to dala az na druhej konec motorky?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 1000K8 EXhaust control valve klapka výfuk

5.4.2013 v 00:05 | Nahoru | #44

z-x-r píše: Nestane se vubec nic...je to hlavne kvuli hluku aby to na spodku tolik nervalo kde se meri zvuk...od 8tis se ti stejne otvira. ja ji mam taky off a je to super.


kvůli hlukovým a emisním normám máme na našich střelách THRE (přizpůsobené zapalování na první tři-čtyři kvalty cca do 5-6-ti tisíc) Přívěra je kvůli výkonu ´´dole´´.

Naposledy editováno 05.04.2013 00:06:13

GSX-R 1000K8 EXhaust control valve klapka výfuk

5.4.2013 v 23:47 | Nahoru | #45
U tovární Yamahy R1 2005, která jezdila ve WSBK byl ten levý výfuk Termignoni pod sedlem stejně jen slepá atrapa. Funkční byl jen ten pravý. Na své okruhovce mám taky systém 4-2-1 včetně příslušně modifikované podsedlovky....





Naposledy editováno 05.04.2013 23:50:28

(reakce na) GSX-R 1000K8 EXhaust control valve klapka výfuk

6.4.2013 v 00:08 | Nahoru | #46

assassin píše: Dony: a mas nejake vysvětlení k tomu ze u 2t kde je ta privera opravdu kvůli výkonu je hned na výfukovem kanálu, co nejblíž k motoru a u těch supersportu je az někde u koncovky? ...



assassine, dvoutakt ma mnohem studenejsi vyfuk. Zalezi na vyplachovani ale cca 700degC vs. az 1050degC u toho gixera. Napadaji me i jine duvody... ale k tematu, K6 Yoshimura edice je o poznani slabsi dole s otevrenou priverou.

GSX-R 1000K8 EXhaust control valve klapka výfuk

8.6.2013 v 21:58 | Nahoru | #47
Servisní manuál K7/K8, strana 303: "This system is designed to improve the engine torque at low engine rpm"

Ale třeba lžou

(reakce na) GSX-R 1000K8 EXhaust control valve klapka výfuk

8.6.2013 v 22:22 | Nahoru | #48

Blesk90 píše: kvůli hlukovým a emisním normám máme na našich střelách THRE (přizpůsobené zapalování na první tři-čtyři kvalty cca do 5-6-ti tisíc) Přívěra je kvůli výkonu ´´dole´´.



Kurva to jsou rady..jeden ze privera je na vykon u 4t (velky kulove) dalsi zase predstih...
Ani jedno panacci...jste z toho zmeteni...TRE mas kvuli tomu aby se na tom vecina borcu neposrala jak na kawe tak suzuce jak jedou kdyz to trhnou plynem

1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 1000K8 EXhaust control valve klapka výfuk

5.6.2018 v 10:53 | Nahoru | #49
Jen že otvírám staré téma, schválně jsem proměřil jízdní výkony ZX10R 08 s výfukem s klapkou (je těsně před koncovkou tedy jakoby součástí tlumiče) a tlumičem BOS bez klapky. Mám vše natočené, ale nechci to z pochopitelných důvodů sem dávat.
Jisté je, že s origo výfukem to nejede lépe ani z nízkých otáček. Měřeno od 4 tis. Naopak ve vysokých ot. je to mírně lepší bez klapky, ale jedná se o minimální rozdíl.
Lepší než teoretizovat je to ověřit v praxi...

(reakce na) GSX-R 1000K8 EXhaust control valve klapka výfuk

5.6.2018 v 18:23 | Nahoru | #50
psenap> takže jestli to správně chápu,potvrzuješ,že přívěra je tam zřejmě především kvůli hlukovým limitům..........,tedy alespoň u zmíněné zx10r
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 koda5 6 Dnes v 15:52 grooll
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1175, 1176] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35274 Dnes v 08:26 Veverčák
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 Včera v 23:12 Ariete
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 Baca13 2 25.3.2024 v 11:45 Gahan37
Třese se předek motorky při ostrém ... [1, 2, 3] Suzuki GSX-R 1000 mara-fous-k3 62 19.10.2023 v 22:13 assassin


TOPlist