globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: GSX-R 1000K8 EXhaust control valve klapka výfuk
1.4.2013 v 13:00
Zdravím koupil jsem GSX-R 1000K8 a zjistil jsem že je odpojená klapka co je v výfuku a ovládaná přes elektro motorek s lanky proč to je odpojené má to nějaký vliv na chod motoru? Děkuji
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 1000K8 EXhaust control valve klapka výfuk

1.4.2013 v 13:10 | Nahoru | #1
jednoduche.Mela ladaky a tobe to dal bez nich a uz to nechal odpojene...mas to vypichle i s ridici jednotky aby to nehlasilo chybu. proto to nedal zpet.
Ty 2 vejfuky jsou hnus dej tam jeden a spica.
Tavikovicema jsem jezdil...Zelena zx10ka mas ted nove nebo cos mel pred tim?

Naposledy editováno 01.04.2013 13:11:01

GSX-R 1000K8 EXhaust control valve klapka výfuk

1.4.2013 v 13:24 | Nahoru | #2
jo jo nové předtím jsem mel kawasaki zx6r tak to se musím podívat po dratkach u jednotky a kdyz to necham odpojene stane se neco?

2 reakcí na tento příspěvek GSX-R 1000K8 EXhaust control valve klapka výfuk

1.4.2013 v 13:27 | Nahoru | #3
Nestane se vubec nic...je to hlavne kvuli hluku aby to na spodku tolik nervalo kde se meri zvuk...od 8tis se ti stejne otvira. ja ji mam taky off a je to super.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 1000K8 EXhaust control valve klapka výfuk

1.4.2013 v 13:32 | Nahoru | #4
z-x-r> tak to nechám odpojene taky ja jsem myslel ze to tam je ohledne vykonu motoru ve spodku

(reakce na) GSX-R 1000K8 EXhaust control valve klapka výfuk

1.4.2013 v 13:41 | Nahoru | #5
wankel> no u namahy se to treba projevy ale kamos ma k6 od novoty min sezonu ji dal pryc a ladak a od spoda uplne stejyn na sprinty se mnou na cihlu. Tedy ten co jezdi jak dedci to poznaj ze se to muze o chlup chovat jinak...jestli ji davas vykon rozdil zadny.
A u moji kawasaky ba naopak na spodku to nema divnej prubeh tedy spica.
A o zvuku je to hlavne do 8tis...rev neporovnatelny.
Bejt tebou seru na to casem das stejne ladak.

Naposledy editováno 01.04.2013 13:41:47

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 1000K8 EXhaust control valve klapka výfuk

1.4.2013 v 14:02 | Nahoru | #6

z-x-r píše: Ty 2 vejfuky jsou hnus dej tam jeden a spica.



tak to je největší blbost co jsem kdy slyšel, právě že ty dva laufy jsou na tom super

edit: to je jako bys chtěl dát vejfuky z R1 nabok a do jednoho, prostě tuctová hnusná nuda nebo černý kola

Naposledy editováno 01.04.2013 14:04:14

GSX-R 1000K8 EXhaust control valve klapka výfuk

1.4.2013 v 14:06 | Nahoru | #7
a proc se to odpojuje ohledne ladaku ?

GSX-R 1000K8 EXhaust control valve klapka výfuk

1.4.2013 v 15:47 | Nahoru | #8
Přívěru mám taky pryč.Možná to má trošku vliv,na pružnost motoru,do 6t.ot.Pak už je stejně otevřená.Jak píše ZXR,pomáhá to hlavně splňovat hluk.limity.

2 reakcí na tento příspěvek GSX-R 1000K8 EXhaust control valve klapka výfuk

1.4.2013 v 17:12 | Nahoru | #9
Přívěra je na motorce z duvodu lepšího průběhu výkonu v nízkých otáčkách, nikoliv kvuli hluku jak se tu píše, to je pěknej nesmysl!!!. Naopak při vysokých otáčkách to má bez přívery lepší průchod a proto když tam nekdo cpe ladák, kterej by mel taky pomoct lepšímu výplachu spalin, přiveru vyndavají.Pokud jí bejvalej majitel jen odpojil a nechal jí tam tak je to kokot. Možná to delal kvuli vetšímu řevu práve pri nízkejch otáčkách,ale jinak motorce spíš užkodil než pomohl.

Naposledy editováno 01.04.2013 17:14:03

(reakce na) GSX-R 1000K8 EXhaust control valve klapka výfuk

1.4.2013 v 17:13 | Nahoru | #10
...

Naposledy editováno 01.04.2013 17:13:35

GSX-R 1000K8 EXhaust control valve klapka výfuk

1.4.2013 v 17:27 | Nahoru | #11
jj, lanka (ovládání) přívěry se odpojují pouze za předpokladu, že přívěra je nahrazena mezisvodem k laďáku...pokud tam přívěra zůstala a je odpojená tak to dělá psí kusy...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 1000K8 EXhaust control valve klapka výfuk

1.4.2013 v 19:29 | Nahoru | #12
Velkobouchač> uklidni se nebo ti praskne cevka. Je to hnus 2 vejfuky a nic hnusnejsi na sportu neni a vedi to vsici

DonyR1 - Doniku nesmis tolik zrat vyrobcum ty keci...klapku tam mas hlavne kvuli revu byl o tom i na DSF porad o motorkach a tam se tomu smali.
ale tvoje namaha to ma kvuli tomu ze nejede ani s ni ani bez ni

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 1000K8 EXhaust control valve klapka výfuk

1.4.2013 v 19:39 | Nahoru | #13
DonyR1 - Doniku nesmis tolik zrat vyrobcum ty keci...klapku tam mas hlavne kvuli revu byl o tom i na DSF porad o motorkach a tam se tomu smali.
ale tvoje namaha to ma kvuli tomu ze nejede ani s ni ani bez ni [/quote]

nevim kde si vzal to, že je klapka kvůli hluku (jinak kvůli hluku je tam od výrobce sériový výfuk)
přívěza slouží ke zvýšení kroutícího momentu v nízkých otáčkách motoru.
jinak pokuď se mění jen koncovka, doporučuji přívěru nechat aktivní. vyměňuje se pokuď se dávají celé laděné svody, koncovka, přímý filtr a powercommander. protože v tomto nastavení (většinou na okruh nebo rádoby střelci) držej motor "nahoře" a tam přívěra neni potřeba

GSX-R 1000K8 EXhaust control valve klapka výfuk

1.4.2013 v 20:30 | Nahoru | #14
hoši-fakt je to tam k vůli hluku....nechci se dohadovat,co bylo pro konstruktéry důležitější,ale hlučnost bývá k vůli limitům taky dost problém.a ta se měří při 4000ot/min - to je přívěra přivřená....

když jsem já zkoušel oživit odpojednou přívěru na své gsxr,tak snížení hlučnosti bylo jediné co jsem poznal...za týden,začaly zoubky v servu zase přeskakovat a bylo po ní..

(reakce na) GSX-R 1000K8 EXhaust control valve klapka výfuk

2.4.2013 v 22:04 | Nahoru | #15

DonyR1 píše: Přívěra je na motorce z duvodu lepšího průběhu výkonu v nízkých otáčkách, nikoliv kvuli hluku jak se tu píše, to je pěknej nesmysl!!!. Naopak při vysokých otáčkách to má bez přívery lepší průchod a proto když tam nekdo cpe ladák, kterej by mel taky pomoct lepšímu výplachu spalin, přiveru vyndavají.Pokud jí bejvalej majitel jen odpojil a nechal jí tam tak je to kokot. Možná to delal kvuli vetšímu řevu práve pri nízkejch otáčkách,ale jinak motorce spíš užkodil než pomohl.



Nerozčiluj se,něco si o tom přečti.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 1000K8 EXhaust control valve klapka výfuk

2.4.2013 v 22:34 | Nahoru | #16
mára929r> nesmis zrat tolik tem vyrobcum ty kydy...Realita je jina
Kdo testl vi...viz Dolph.

GSX-R 1000K8 EXhaust control valve klapka výfuk

2.4.2013 v 23:08 | Nahoru | #17
Netlumí to jen zvuk ve spodních otáčkách, také to posiluje průběh krouťáku. Přečti si poslední Motohouse třeba...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 1000K8 EXhaust control valve klapka výfuk

3.4.2013 v 00:53 | Nahoru | #18

z-x-r píše: mára929r> nesmis zrat tolik tem vyrobcum ty kydy...Realita je jina
Kdo testl vi...viz Dolph.



tak když výrobci kecaj, kdo tedy mluví pravdu?
rozhodně nebudu věřit nějakýmu lojzovi co to doma odmontoval a pak usoudil že to víc řve (a mezitim vychlastal basu píva)

2 reakcí na tento příspěvek GSX-R 1000K8 EXhaust control valve klapka výfuk

3.4.2013 v 11:06 | Nahoru | #19
Ja si taky myslím ze je tam spis z důvodu plnění různých limitu. Hluk/emise

Dukaz ala článek v nakym moto casopise :) ja neznám moc redaktorů od motorek co rozumi technice natolik aby dokazali odvodit vliv různých zmen na výfuku/saní na chování motoru. To co pisou přebírají z jiných zdrojů a rozhodne bych netvrdil ze je něco pravda protože to psali v motohouse. On třeba v televizi mistr srsen kdyz začne povídat něco o technice tak to stoji za to.

(reakce na) GSX-R 1000K8 EXhaust control valve klapka výfuk

3.4.2013 v 11:10 | Nahoru | #20

mára929r píše: tak když výrobci kecaj, kdo tedy mluví pravdu?
rozhodně nebudu věřit nějakýmu lojzovi co to doma odmontoval a pak usoudil že to víc řve (a mezitim vychlastal basu píva)



No ty blafy v letakach vymysli marketingove oddělení, musi nějak vysvětlit proc je třeba gsxr1000 k7 těžší o 10kg nez o rok starší model :) tak si u těch ekoudelatek co tu hmotnost zvysily vymysli nejake super vlastnosti které to přidalo, přece nenapisou ze kvůli prisnejsim normám je ta nova motorka těžší a slabší :)

(reakce na) GSX-R 1000K8 EXhaust control valve klapka výfuk

3.4.2013 v 11:31 | Nahoru | #21

assassin píše: Ja si taky myslím ze je tam spis z důvodu plnění různých limitu. Hluk/emise

Dukaz ala článek v nakym moto casopise :) ja neznám moc redaktorů od motorek co rozumi technice natolik aby dokazali odvodit vliv různých zmen na výfuku/saní na chování motoru. To co pisou přebírají z jiných zdrojů a rozhodne bych netvrdil ze je něco pravda protože to psali v motohouse. On třeba v televizi mistr srsen kdyz začne povídat něco o technice tak to stoji za to.


To netvrdím, ale určitě to je o jeho pocitu a proč by kecal že...

GSX-R 1000K8 EXhaust control valve klapka výfuk

3.4.2013 v 11:56 | Nahoru | #22
Výfuková přívěra čili Exup (patent Yamahy) má za úkol pootevírat se v různém pásmu otáček, aby měly výfukové plyny odpor, tudíž přivřená- krouťák. Je mnoho "ladičů", kteří jí odpojí ať už kvůli laďáku, nebo nefunkčnosti (přirezlá). Ale neuvědomují si, že budou ve výkonu díry. Jestli máš možnost, zajeď si s mašinou na brzdu. Tam je to krásně vidět

1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 1000K8 EXhaust control valve klapka výfuk

3.4.2013 v 12:47 | Nahoru | #23
Carloz: neni privera jako privera. Ono tam najdeš i klapky v saní co podle letáku zlepšují průběh a v reálu to tak taky obvykle neni.

GSX-R 1000K8 EXhaust control valve klapka výfuk

3.4.2013 v 17:47 | Nahoru | #24
No měl jsem možnost kdysi jet na Yamaze YZF750R, která měla odpojený lanka přívěry a nedalo se na tom jet, úplně na houno...přívěra se v tom klepala jak drahej pes, zkusili jsme ji zaaretovat v poloze full open a jelo to až od 6ti tisíc ot./min., rozjezdy tragický jak sviň, úplná vydechlina vespod, zapojily se zpět lanka a jela jak víno... Uznávám, že je tam i kvůli hlukovým normám, ale vliv na výkon a krouťák to mít bude, když ji jen odpojíte a nenahradíte ji mezisvodem...prostě když není demontovaná tak se tam mele jak nudle v bandě a je to nežádoucí restrikce ve svodu...U tý Yamahy to vyřešil až full systém Akrap a přetryskování, aby to jakžtakž jelo i vespod(kvůli startům na okruhu), jinak je zbytečná, bo se tam jezdil full throttle, ale v normálním provozu se to bez poladění nebo s vypojenou ponechanou přívěrou nedalo










e: pwcr tam nebyl, to jsem si spletl s jinou moto...

Naposledy editováno 03.04.2013 18:11:20

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 1000K8 EXhaust control valve klapka výfuk

3.4.2013 v 18:09 | Nahoru | #25

assassin píše: Carloz: neni privera jako privera. Ono tam najdeš i klapky v saní co podle letáku zlepšují průběh a v reálu to tak taky obvykle neni.



ale my jsme se tu bavili o přívěře co je v mezisvodu. a pokuď jí někdo má (stejně jako já na 929 a jeden čas jsem jí měl nefunkční z důvodu vymletých umělohmotných koleček v servomotorku), tak ať si přívěru odpojí a pak pozná sám zda tam je kvůli hluku nebo proto že to "dole" prostě bez ní nejede

(reakce na) GSX-R 1000K8 EXhaust control valve klapka výfuk

3.4.2013 v 18:12 | Nahoru | #26

assassin píše: Ja si taky myslím ze je tam spis z důvodu plnění různých limitu. Hluk/emise

Dukaz ala článek v nakym moto casopise :) ja neznám moc redaktorů od motorek co rozumi technice natolik aby dokazali odvodit vliv různých zmen na výfuku/saní na chování motoru. To co pisou přebírají z jiných zdrojů a rozhodne bych netvrdil ze je něco pravda protože to psali v motohouse. On třeba v televizi mistr srsen kdyz začne povídat něco o technice tak to stoji za to.



je tam dokonce zmena...spesl u ladice Mary a jeho namyh..kdy se svodama bez klapek je motorka DALEKO zivejsi na spodku a nema propady...

Mariku
Ja to mam testle na vice motorkach a ne z motohouse nekde vycucane tak se nusim ptat jak jede R1
Ale jo je to klapka na vykon
Ale pozor...asi namaha i presto nejede...jeste ze ji nemam.

Naposledy editováno 03.04.2013 18:16:30

2 reakcí na tento příspěvek GSX-R 1000K8 EXhaust control valve klapka výfuk

3.4.2013 v 19:18 | Nahoru | #27
ono asi taky bude rozdíl jestli je to karburátor,nebo stříkačka.
karburátor je mnohem citlivější na protitlak,pulzování tlaku v sání a pod.

tím si vysvětluju to co tady popisuje mára a dewil

jinak co se táká odpojování přívěr konkrétně na GSXR už od první stříkačky-je toho na netu opravdu mraky-kdo není zhnilý,tak si to najde ...a po celém světě koluje názor,že rozdíl je neznatelný-jen v ČR se sešlo pár opaků,kteří to sice na GSXR neodpojovali-zato na konstrukčně zcela jiné motorce ano a tam to bylo na hovno,takže se budou hádat do mrtva,že to tak je i na GSXR.

a tak si tu žijem

(reakce na) GSX-R 1000K8 EXhaust control valve klapka výfuk

3.4.2013 v 19:21 | Nahoru | #28
Dolph-cz> presne

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 1000K8 EXhaust control valve klapka výfuk

3.4.2013 v 19:27 | Nahoru | #29
Dolph-cz> A to na tom Gsxeru tu přívěru necháte nezapojenou ať si tam dělá co chce??? Když vyndáš i přívěru budiž, ale jen ji odpojit ať si tam plandá dle tlaku výf. plynů mi přijde kontraproduktivní, to mi příjde jako když provrtám origo laufy, ale nezkoušel jsem to na GSX1000R tak šoupu nohama...Chtělo by to graf z brzdy se zapojenou a odpojenou(nikoliv nahrazenou mezisvodem) přívěrou a stejným laufem, odpadly by dohady...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 1000K8 EXhaust control valve klapka výfuk

3.4.2013 v 19:30 | Nahoru | #30
dewwil> priveru mas na silne pruzine kde ji drzi na silu otevrenou. Spesl u kawy je tak silna ta pruzina ze se divim ze ty motorky drzeji.
KDyby tam plandala tak v 12tis otackach a klapne mi klapka tak asi motor bouchne
To uz je na kazdem..zda vynda nebo necha otevreno.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1174, 1175] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35246 Dnes v 21:03 Ozzy_
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 589 Dnes v 20:26 Ozzy_
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 koda5 4 Dnes v 16:19 pavelgl1
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 Baca13 2 25.3.2024 v 11:45 Gahan37
Třese se předek motorky při ostrém ... [1, 2, 3] Suzuki GSX-R 1000 mara-fous-k3 62 19.10.2023 v 22:13 assassin


TOPlist