1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 1000K8 EXhaust control valve klapka výfuk
Ty 2 vejfuky jsou hnus dej tam jeden a spica.
Tavikovicema jsem jezdil...Zelena zx10ka mas ted nove nebo cos mel pred tim?
Naposledy editováno 01.04.2013 13:11:01
2 reakcí na tento příspěvek GSX-R 1000K8 EXhaust control valve klapka výfuk
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 1000K8 EXhaust control valve klapka výfuk
A u moji kawasaky ba naopak na spodku to nema divnej prubeh tedy spica.
A o zvuku je to hlavne do 8tis...rev neporovnatelny.
Bejt tebou seru na to casem das stejne ladak.
Naposledy editováno 01.04.2013 13:41:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 1000K8 EXhaust control valve klapka výfuk
z-x-r píše: Ty 2 vejfuky jsou hnus dej tam jeden a spica.
tak to je největší blbost co jsem kdy slyšel, právě že ty dva laufy jsou na tom super
edit: to je jako bys chtěl dát vejfuky z R1 nabok a do jednoho, prostě tuctová hnusná nuda nebo černý kola
Naposledy editováno 01.04.2013 14:04:14
2 reakcí na tento příspěvek GSX-R 1000K8 EXhaust control valve klapka výfuk
Naposledy editováno 01.04.2013 17:14:03
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 1000K8 EXhaust control valve klapka výfuk
DonyR1 - Doniku nesmis tolik zrat vyrobcum ty keci...klapku tam mas hlavne kvuli revu byl o tom i na DSF porad o motorkach a tam se tomu smali.
ale tvoje namaha to ma kvuli tomu ze nejede ani s ni ani bez ni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 1000K8 EXhaust control valve klapka výfuk
ale tvoje namaha to ma kvuli tomu ze nejede ani s ni ani bez ni [/quote]
nevim kde si vzal to, že je klapka kvůli hluku (jinak kvůli hluku je tam od výrobce sériový výfuk)
přívěza slouží ke zvýšení kroutícího momentu v nízkých otáčkách motoru.
jinak pokuď se mění jen koncovka, doporučuji přívěru nechat aktivní. vyměňuje se pokuď se dávají celé laděné svody, koncovka, přímý filtr a powercommander. protože v tomto nastavení (většinou na okruh nebo rádoby střelci) držej motor "nahoře" a tam přívěra neni potřeba
když jsem já zkoušel oživit odpojednou přívěru na své gsxr,tak snížení hlučnosti bylo jediné co jsem poznal...za týden,začaly zoubky v servu zase přeskakovat a bylo po ní..
DonyR1 píše: Přívěra je na motorce z duvodu lepšího průběhu výkonu v nízkých otáčkách, nikoliv kvuli hluku jak se tu píše, to je pěknej nesmysl!!!. Naopak při vysokých otáčkách to má bez přívery lepší průchod a proto když tam nekdo cpe ladák, kterej by mel taky pomoct lepšímu výplachu spalin, přiveru vyndavají.Pokud jí bejvalej majitel jen odpojil a nechal jí tam tak je to kokot. Možná to delal kvuli vetšímu řevu práve pri nízkejch otáčkách,ale jinak motorce spíš užkodil než pomohl.
Nerozčiluj se,něco si o tom přečti.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 1000K8 EXhaust control valve klapka výfuk
Kdo testl vi...viz Dolph.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 1000K8 EXhaust control valve klapka výfuk
z-x-r píše: mára929r> nesmis zrat tolik tem vyrobcum ty kydy...Realita je jina
Kdo testl vi...viz Dolph.
tak když výrobci kecaj, kdo tedy mluví pravdu?
rozhodně nebudu věřit nějakýmu lojzovi co to doma odmontoval a pak usoudil že to víc řve (a mezitim vychlastal basu píva)
2 reakcí na tento příspěvek GSX-R 1000K8 EXhaust control valve klapka výfuk
Dukaz ala článek v nakym moto casopise :) ja neznám moc redaktorů od motorek co rozumi technice natolik aby dokazali odvodit vliv různých zmen na výfuku/saní na chování motoru. To co pisou přebírají z jiných zdrojů a rozhodne bych netvrdil ze je něco pravda protože to psali v motohouse. On třeba v televizi mistr srsen kdyz začne povídat něco o technice tak to stoji za to.
mára929r píše: tak když výrobci kecaj, kdo tedy mluví pravdu?
rozhodně nebudu věřit nějakýmu lojzovi co to doma odmontoval a pak usoudil že to víc řve (a mezitim vychlastal basu píva)
No ty blafy v letakach vymysli marketingove oddělení, musi nějak vysvětlit proc je třeba gsxr1000 k7 těžší o 10kg nez o rok starší model :) tak si u těch ekoudelatek co tu hmotnost zvysily vymysli nejake super vlastnosti které to přidalo, přece nenapisou ze kvůli prisnejsim normám je ta nova motorka těžší a slabší :)
assassin píše: Ja si taky myslím ze je tam spis z důvodu plnění různých limitu. Hluk/emise
Dukaz ala článek v nakym moto casopise :) ja neznám moc redaktorů od motorek co rozumi technice natolik aby dokazali odvodit vliv různých zmen na výfuku/saní na chování motoru. To co pisou přebírají z jiných zdrojů a rozhodne bych netvrdil ze je něco pravda protože to psali v motohouse. On třeba v televizi mistr srsen kdyz začne povídat něco o technice tak to stoji za to.
To netvrdím, ale určitě to je o jeho pocitu a proč by kecal že...
1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 1000K8 EXhaust control valve klapka výfuk
e: pwcr tam nebyl, to jsem si spletl s jinou moto...
Naposledy editováno 03.04.2013 18:11:20
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 1000K8 EXhaust control valve klapka výfuk
assassin píše: Carloz: neni privera jako privera. Ono tam najdeš i klapky v saní co podle letáku zlepšují průběh a v reálu to tak taky obvykle neni.
ale my jsme se tu bavili o přívěře co je v mezisvodu. a pokuď jí někdo má (stejně jako já na 929 a jeden čas jsem jí měl nefunkční z důvodu vymletých umělohmotných koleček v servomotorku), tak ať si přívěru odpojí a pak pozná sám zda tam je kvůli hluku nebo proto že to "dole" prostě bez ní nejede
assassin píše: Ja si taky myslím ze je tam spis z důvodu plnění různých limitu. Hluk/emise
Dukaz ala článek v nakym moto casopise :) ja neznám moc redaktorů od motorek co rozumi technice natolik aby dokazali odvodit vliv různých zmen na výfuku/saní na chování motoru. To co pisou přebírají z jiných zdrojů a rozhodne bych netvrdil ze je něco pravda protože to psali v motohouse. On třeba v televizi mistr srsen kdyz začne povídat něco o technice tak to stoji za to.
je tam dokonce zmena...spesl u ladice Mary a jeho namyh..kdy se svodama bez klapek je motorka DALEKO zivejsi na spodku a nema propady...
Mariku
Ja to mam testle na vice motorkach a ne z motohouse nekde vycucane tak se nusim ptat jak jede R1
Ale jo je to klapka na vykon
Ale pozor...asi namaha i presto nejede...jeste ze ji nemam.
Naposledy editováno 03.04.2013 18:16:30
2 reakcí na tento příspěvek GSX-R 1000K8 EXhaust control valve klapka výfuk
karburátor je mnohem citlivější na protitlak,pulzování tlaku v sání a pod.
tím si vysvětluju to co tady popisuje mára a dewil
jinak co se táká odpojování přívěr konkrétně na GSXR už od první stříkačky-je toho na netu opravdu mraky-kdo není zhnilý,tak si to najde ...a po celém světě koluje názor,že rozdíl je neznatelný-jen v ČR se sešlo pár opaků,kteří to sice na GSXR neodpojovali-zato na konstrukčně zcela jiné motorce ano a tam to bylo na hovno,takže se budou hádat do mrtva,že to tak je i na GSXR.
a tak si tu žijem
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 1000K8 EXhaust control valve klapka výfuk
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 1000K8 EXhaust control valve klapka výfuk
KDyby tam plandala tak v 12tis otackach a klapne mi klapka tak asi motor bouchne
To uz je na kazdem..zda vynda nebo necha otevreno.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1174, 1175] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35246 | Dnes v 21:03 Ozzy_ |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 589 | Dnes v 20:26 Ozzy_ |
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 | koda5 | 4 | Dnes v 16:19 pavelgl1 |
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 | Baca13 | 2 | 25.3.2024 v 11:45 Gahan37 |
Třese se předek motorky při ostrém ... [1, 2, 3] Suzuki GSX-R 1000 | mara-fous-k3 | 62 | 19.10.2023 v 22:13 assassin |