Včéra jsem koupil Vnko 900 custom byla v teple v krámě chytla na poprvé když jsem ji přivezl na přívěsu domů cca 200km tak jsem ji už nenatočil myslel jsem si že je to tím že je skoro suchá nádrž tak jsem ji dnes dotankoval do plné s pocitem dobře odvedené práce a holka stále protestuje v garáži netopím takže je tam kolem 4 stupňů celsia...bezín tam jde celá garáž je cítit vypadá to jako by z ničeho nic neházeli svíčky jiskru...Než začnu odstrojovat motorku abych se juknul na svíčky tak se radši zeptám odborníku aby to nebyla nějaká drobnůstka.
Uzavřeno 14.04.2013 v 11:39 uživatelem Machy84
Otevřeno 15.04.2013 v 21:51 uživatelem Machy84
1 reakcí na tento příspěvek Problém s nastartováním
Demontáži svíček se stejně nevyhneš, možná budou ulité a pokud jsou to NGK, můžeš je rovnou vyhodit - "uchlastání" zpravidla nepřežijí. Zda mají jiskru, poznáš tak, že svíčku nasazenou ve fajfce položíš šestihranem na válec, protočíš motor starterem a uvidíš, zda přitom budou jiskry padat. Pozor všek na to, že svíčka může mít jiskru ve vzduchu, ale uvnitř, ve stlačené směsi, již ne. Trochu se to dá poznat dle barvy jiskry - musí být modrá, fialová, přípustná je i trochu do zelena. Pokud je jiskra spíše červená, je to špatně a uvnitř válce s velkou pravděpodobností svíčka jiskru nedá.
1 reakcí na tento příspěvek Problém s nastartováním
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s nastartováním
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s nastartováním
A koukni, co je tam za svíčky a jak už jsme zmínil, pokud budou NGK, tak je rovnou zahoď a dej nové. Jsou pověstné špatnou kvalitou izolátoru, na kterém se při ulití povrchovými výboji vypálí "cestičky", po kterých potom jiskry "utíkají" i po vypálení, takže svíčka jest na odpis. U svíček Denso nevím zatím o nikom, kdo by s nimi takové problémy měl.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s nastartováním
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s nastartováním
Každopádně zkus počkat do druhého dne, nabít baterku a pak strtovat prvně bez plynu a když nebude chtít chytit, tak pomalu mírně přidávat, jestli to s motorem něco udělá. Jinak svíčky ven, vypálit, motor vyvětrat a nebo raději svíčky vyměnit.
A jestli na netu nacházíš pro tento typ jen svíčky NGK, tak toho bych se nebál - v každých slušných autodílech mají srovnávací tabulky (nebo cosi na ten způsob), dle kterých snad dokážou najít vhodný ekvivalent od jiného výrobce.
1 reakcí na tento příspěvek Problém s nastartováním
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s nastartováním
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s nastartováním
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s nastartováním
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s nastartováním
Snad je to z popisu jasné, oč jde - strejda Google jest v případě klíčových slov, která mne napadají, zcela bezradný.
E: Tak je to něco na tento způsob , akorát že laciný supermarketový verk, ne pořádný z gumy a s kovovými nátrubky.
Naposledy editováno 31.03.2013 00:12:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s nastartováním
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s nastartováním
Ale možná to ani nebudeš muset rozebírat - jestli se snadno dostaneš ke konektoru na vstřiku, tak jej odpoj (aby vstřik nedával benzin) a při plně otevřeném plynu párkrát protoč motor starterem - leckdy takové provětrání stačí. Ale pozor na to, aby ECU odpojení vstřiku nevyhodnotila jako chybu, která pak zůstane v paměti a stále Tě bude otravovat kontrolka FI - záleží na tom, jak je ECU konstruovaná. To by spíš věděl někdo, kdo tu motorku má.
Stejnej problém jsem měl loni na jaře se Stadionem S11 (to samozřejmě stříkačka neni ). Nechtěl chytat, přitom všechno v pořádku. Teda až na benzín - vylil jsem z něj hnědou vodu, takovou divně zatuchlou - taky tam byla nějakou (mě neznámou) dobu. Nalil jsem čerstvej natural s olejem a staďák šlapal jako švýcary.
Edit: Kupodivu jsem před pár dny našlápnul Simsona skútra, po téměř roce nečinnosti, benzín je v něm asi 2 roky, smrdí stejně tako tamty "hnědý vody" a Simál šel na první cvrnknutí. Sice chytil a běží, ale smrad je to neskutečnej ...
Naposledy editováno 31.03.2013 00:39:16
3 reakcí na tento příspěvek Problém s nastartováním
Takže : svíčky vyndáš bez demontáže čehokoliv. Za fajfky musíš někdy dost zabrat-jsou dlouhé. Sáhni do sady nářadí pod sedlem,je tam speciální klíč na svíčky s kloubem
Dále svíčky by měli mít odtrh 0,8-0,9 mm.
Určitě jsi to uchlastal ! je to stříkačka a na plyn před startem ani při něm nasahej
Po otočení klíčku slyšíš bzučení paliv.čerpadla a nastavení škrtící klapky - pak startuj.
Pro úplnost doplním,že palivový filtr je přímo v čerpadle jako celek - nejde vyčistit (jen komplet i s čerpadlem vyměnit).
Když bys nechtěl NGK,tak doporučuju BRISK - na jejich stránkách máš vhodný typ do této motorky
Čau na cestě
alespilot píše: Možná by Ti mohl poradit jiný VN-kář
Takže : svíčky vyndáš bez demontáže čehokoliv. Za fajfky musíš někdy dost zabrat-jsou dlouhé. Sáhni do sady nářadí pod sedlem,je tam speciální klíč na svíčky s kloubem
Dále svíčky by měli mít odtrh 0,8-0,9 mm.
Určitě jsi to uchlastal ! je to stříkačka a na plyn před startem ani při něm nasahej
Po otočení klíčku slyšíš bzučení paliv.čerpadla a nastavení škrtící klapky - pak startuj.
Pro úplnost doplním,že palivový filtr je přímo v čerpadle jako celek - nejde vyčistit (jen komplet i s čerpadlem vyměnit).
Když bys nechtěl NGK,tak doporučuju BRISK - na jejich stránkách máš vhodný typ do této motorky
Čau na cestě
Souhlas a hlavně s těma svícema, já už nechci NGK z Číny ani vidět a Brisk mi plně vyhovují. Před pár roky jsem byl u známých ve Francii a chtěli na mě, jako dárek BRISKy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s nastartováním
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s nastartováním
Machy84 píše: alespilot> jezdec68> Ještě jsem nepřišel na to jak poznám kolik tam mám oleje žádný vodoznak nebo měrku nemohu najít?
Levá strana motoru, nad spodní trubkou rámu, těsně před čepem stojánku. Je tam kulatej skleněnej olejoznak.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s nastartováním
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s nastartováním
Naposledy editováno 01.04.2013 14:30:06
1 reakcí na tento příspěvek Problém s nastartováním
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s nastartováním
alespilot píše: Možná by Ti mohl poradit jiný VN-kář
Takže : svíčky vyndáš bez demontáže čehokoliv. Za fajfky musíš někdy dost zabrat-jsou dlouhé. Sáhni do sady nářadí pod sedlem,je tam speciální klíč na svíčky s kloubem
Dále svíčky by měli mít odtrh 0,8-0,9 mm.
Machy84 píše, že nádrž vyndal...
Tak je to nutné nebo ne? Mě to zatím nepotkalo, mám najeto asi 12000 km, ale asi se to blíží. Jestli bych měl vyndavat nádrž někde u pankejtu třeba v Italii, to potěš pámbu.
1 reakcí na tento příspěvek Problém s nastartováním
Na tom klíči z tvojí fotky nic světobornýho nevidím. Asi jde hlavně o délku, aby to tam šlo vytočit. Možná by šel ořech z goly (na svíčky)a pak tam strčit prodloužení. Chtělo by to vyzkoušet v garáži, v pohodlí.
Četl jsem na nějakém americkém fóru, že snad stačí tu nádrž jen uvolnit vzadu a pak jde přizvednout. Nemusí se vyndávat celá. Je to pravda?
Ale na každej pád je to totální pakárna. K výměně svíček sundávat nádrž!!!!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Teflonový sprej - na řemen Kawasaki VN 900 Custom | riderr3 | 14 | 26.10.2023 v 21:58 riderr3 |
vyřazení spojkového spínače Kawasaki VN 900 Custom | ZdeněkZsP | 20 | 17.8.2023 v 21:05 crestik |
Palivoměr Kawasaki VN 900 Custom | OHO | 14 | 14.4.2022 v 21:31 riderr3 |
padáky a zkušenosti Kawasaki VN 900 Custom | kmotras | 7 | 6.4.2022 v 19:10 kmotras |
Kawasaki VN 900 Custom Kawasaki VN 900 Custom | Ford-Radr | 5 | 2.1.2022 v 21:24 kmotras |