Uzavřeno 06.04.2013 v 11:45 uživatelem MgrJoe
Otevřeno 10.04.2013 v 17:22 uživatelem MgrJoe
Naposledy editováno 29.03.2013 22:38:55
V první ředě vem voltmetr a meř napětí mezi svorkami baterky při zapnutí starteru. Pokud bude silně klesat (pod 10.5V), je baterka jasná - nabít a pokud to nepomůže, vyměnit.
Nebo alternativa 2: auto a startovaci kabely. Propoj bsterku z auta s baterkou z motorky. Pozor na polaritu a zkraty. Natocis? Pak je vybita baterka. Bud odesla nebo nedobijis. Nenatocis - viz vyse: rele, kabely...
Nový startér... a kontrolovat baterku a kabely, protože když ti na startéru hodně klesne napětí, s poklesem otáček automaticky skáče proud (startér není odpor, ale indukčnost) a vše rychle odchází.
1 reakcí na tento příspěvek Starter: problem
Jinak nesmíš přilepit ten uhlík, ten musí být navolno a musí být stále tlačen pružinou na rotor, jinak by ti ten startér nefungoval.
Naposledy editováno 01.04.2013 21:39:08
1 reakcí na tento příspěvek Starter: problem
1 reakcí na tento příspěvek Starter: problem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Starter: problem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Starter: problem
Naposledy editováno 23.04.2013 20:03:35
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Suzuki GN 125, spolehlivost Suzuki GN 125 | coconut69 | 8 | 8.4.2024 v 22:35 Seka100 |
Vysoké otáčky po zahřátí Suzuki GN 125 | Jakubv | 10 | 11.8.2022 v 09:35 Seka100 |
Výkonová díra v 6500 ot Suzuki GN 125 | Jakubv | 3 | 1.6.2022 v 10:16 Ariete |
Zadní světlo suzuki gn 125 Suzuki GN 125 | Mirek1108 | 1 | 15.9.2021 v 09:41 Seka100 |
Snímač polohy klapky - vliv na chod... Suzuki GN 125 | Jakubv | 25 | 9.6.2021 v 09:36 Seka100 |